SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
zelfs de huidige dollar koers grafiek is er maar mee opgehouden zie ik
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Die was niet meer nodig, het was 1 op 1quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:02 schreef mickeyD het volgende:
zelfs de huidige dollar koers grafiek is er maar mee opgehouden zie ik
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Het goede nieuws is dat de euro meer waard wordquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:02 schreef mickeyD het volgende:
zelfs de huidige dollar koers grafiek is er maar mee opgehouden zie ik![]()
![]()
Sloeg meer op de kapotte 1 cent dealsquote:
ik ga de ainol auoera II halen waar kan ik hem het beste halen dx of bic? (bij bic is die goedkoper)Hoi.![]()
Bic: goedkoper, sneller ,betere service.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:31 schreef mootje026 het volgende:
ik ga de ainol auoera II halen waar kan ik hem het beste halen dx of bic? (bij bic is die goedkoper)
Vergeet niet een coupon of recommender te gebruiken.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
De dual core A9 variant van de MK802 stick. Niet/nauwelijks verkrijgbaar voor $89.:
Stukkie krachtiger dus. Maar wat blijven die dingen duur zeg, vraag is lekker groot nu voor de verkopers.
En dat genoemde spul wat ik eerder noemde (board, GPS, Sonar, Bluetooth en Data-link) worden besteld zodra de site het goed doet hier. Weer even wat geld uitgeven![]()
Vakantie is voorbij als ik het binnen heb; maar ik heb toch geen idee wat ik dan überhaupt doe...![]()
Jup , bij BIC kost die nu slecht's 97,- ¤quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bic: goedkoper, sneller ,betere service.
Vergeet niet een coupon of recommender te gebruiken.![]()
![]()
Geen modelnaam, 1 soort foto, die geshopt is in verschillende kleuren..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef Iemand91 het volgende:
De dual core A9 variant van de MK802 stick. Niet/nauwelijks verkrijgbaar voor $89.:
Stukkie krachtiger dus. Maar wat blijven die dingen duur zeg, vraag is lekker groot nu voor de verkopers.
En dat genoemde spul wat ik eerder noemde (board, GPS, Sonar, Bluetooth en Data-link) worden besteld zodra de site het goed doet hier. Weer even wat geld uitgeven![]()
Vakantie is voorbij als ik het binnen heb; maar ik heb toch geen idee wat ik dan überhaupt doe...
geen website die hem aanbied.. wil je hem kopen moet je hem mailen en dan stuurt hij een betaal verzoek.. klinkt mij in de oren als oplichting![]()
Hij is dus dualcore, maargoed je betaald dus ook +-30 dollar meer dan de normale MK802,
logisch dat als je meer uitgeeft ook meer kan verwachten qua hardware![]()
![]()
zal ik doen, bedanktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bic: goedkoper, sneller ,betere service.
Vergeet niet een coupon of recommender te gebruiken.Hoi.![]()
Helemaal gelijk hoor. Maar kwam ik hier tegen. Maar 'n stick wordt 'm toch niet voor mij. Wil ethernet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen modelnaam, 1 soort foto, die geshopt is in verschillende kleuren..
geen website die hem aanbied.. wil je hem kopen moet je hem mailen en dan stuurt hij een betaal verzoek.. klinkt mij in de oren als oplichting![]()
Hij is dus dualcore, maargoed je betaald dus ook +-30 dollar meer dan de normale MK802,
logisch dat als je meer uitgeeft ook meer kan verwachten qua hardware![]()
![]()
Hallo,
Ik zou graag jullie advies willen.
Ik heb vandaag een brief van de douane binnen gekregen dat ze graag van 5 pakketten willen weten wat erin zit. De waarden van elk pakket zit onder de ¤22, alleen gaat het om "replica" producten. Wat moet ik invullen bij de omschrijving van het product? En zou ik hiervoor een boete kunnen krijgen? Of worden ze in het ergste geval vernietigd?
Alvast bedankt!Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Weet iemand of je een Wireless stickje kan kopen voor een Samsung UE40ES5700 (Smart TV)?
Ik heb namelijk al een Linksys stickje geprobeerd maar die deed het dus helemaal niet op de TV.![]()
Nepproducten dus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:28 schreef richard1992 het volgende:
Hallo,
Ik heb vandaag een brief van de douane binnen gekregen dat ze graag van 5 pakketten willen weten wat erin zit. De waarden van elk pakket zit onder de ¤22, alleen gaat het om "replica" producten. Wat moet ik invullen bij de omschrijving van het product? En zou ik hiervoor een boete kunnen krijgen? Of worden ze in het ergste geval vernietigd?
Alvast bedankt!![]()
Ze worden gewoon in beslag genomen maar volgens mij mag je er hier niet over praten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:28 schreef richard1992 het volgende:
Hallo,
Alvast bedankt!![]()
![]()
Misschien. Heb je zo een linkje van de 'originele' USB wifi-stick die Samsung aanraadt? (kan 'm zo niet vinden op de site van Samsung/manual van je tv)...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:36 schreef MineraalWater het volgende:
Weet iemand of je een Wireless stickje kan kopen voor een Samsung UE40ES5700 (Smart TV)?
Ik heb namelijk al een Linksys stickje geprobeerd maar die deed het dus helemaal niet op de TV.
EDIT: laat maar, gevonden: de Samsung WIS09 wireless LAN adapter. Even kijken hoor.![]()
Inderdaad dat is hemquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien. Heb je zo een linkje van de 'originele' USB wifi-stick die Samsung aanraadt? (kan 'm zo niet vinden op de site van Samsung/manual van je tv)...
EDIT: laat maar, gevonden: de Samsung WIS09 wireless LAN adapter. Even kijken hoor.![]()
![]()
Weet je zeker dat die aangeraden wordt? Want ik heb eens zitten kijken en op de Samsung site zélf staat jouw tv niet bij compatibele producten. Overigens is het ook een dual-band stick, ontvangt dus zowel 2.4GHz als 5.8GHz. wat deels de prijs opdrijft.quote:
Wat mensen wel eens proberen bij zoiets is om de chipset van de Samsung stick gebruiken. Want op de tv staan bepaalde drivers die werken alleen met de chipset die in de Samsung stick zitten. Maar andere sticks met die chipset willen dan ook wel eens werken. Met de nadruk op 'wel eens'.
Het type chipset weet ik (nog) niet, mede omdat ik niet zeker weet of die stick wel de juiste is voor jouw tv. En de chipset bekend was is het nog maar de vraag of het gaat werken.
Even verder googlen wil wel 'ns helpen.
Misschien nog wel wat alternatieven:
- Ethernetkabel; maar ik gok dat dat geen optie is in jouw situatie.
- Powerline: wij hebben deze (alleen met doorgevoerde stopcontact) net getest in ons huis (waaronder een stuk met verlengdoos) en dat werkt prima. Kost zo'n ¤30 maar dan werkt het altijd (tenzij je een exotisch stroomnetwerk in huis heb)
- Of een bridge. Ofwel een apparaatje dat je draadloos wifi oppakt en bekabeld via ethernet doorgeeft. Kan zowel uit NL als China. Moet je wel even kijken hoe en wat.![]()
Goed, ik lees al een tijdje mee en ik heb een hoop geleerd van deze topicreeks. Ik overwoog al een tijdje me te registreren, maar het kwam er niet van. Nu heb ik een reden, maar deze is helaas niet zo prettig. Ik had namelijk het idee als arme student iets groter in te kopen, gezien dit een lagere prijs oplevert. Vervolgens verkoop je het overbodige door op Marktplaats. Er stond echter een logootje op de producten en dan is het helaas illegaal. Inderdaad, dat kan problemen geven. Nu heb ik een brief ontvangen van een advocaat die dreigt mij aan te klagen, tenzij ik een X bedrag betaal. Nu is dat bedrag alleen al vele malen meer dan ik verdiend heb met dit doorverkopen en mijnsinziens onevenredig hoog... Nu heb ik echter eerder een soortgelijke brief gezien op het webshopsforum en daar is dat toen (volgens mij) uiteindelijk prima opgelost. Helaas bestaat het webshopsforum niet meer, maar hopelijk kan een van de ervaren members mij PM'en met meer informatie. Of heeft er een ander lid verstand van dit soort juridische zaken, want ik heb dus geen totaal idee wat ik op deze brief moet antwoorden...![]()
http://www.wikidevi.com/w(...)ch=148f%3A2870&go=Goquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat mensen wel eens proberen bij zoiets is om de chipset van de Samsung stick gebruiken. Want op de tv staan bepaalde drivers die werken alleen met de chipset die in de Samsung stick zitten. Maar andere sticks met die chipset willen dan ook wel eens werken. Met de nadruk op 'wel eens'.
Het type chipset weet ik (nog) niet, mede omdat ik niet zeker weet of die stick wel de juiste is voor jouw tv. En de chipset bekend was is het nog maar de vraag of het gaat werken.
Even verder googlen wil wel 'ns helpen.
[...]
(via dit)
@Elvolta Ga eens langs bij een advocaatjaja, en azo...![]()
Die advocaat klaagt je aan namens...?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef Elvolta het volgende:
Goed, ik lees al een tijdje mee en ik heb een hoop geleerd van deze topicreeks. Ik overwoog al een tijdje me te registreren, maar het kwam er niet van. Nu heb ik een reden, maar deze is helaas niet zo prettig. Ik had namelijk het idee als arme student iets groter in te kopen, gezien dit een lagere prijs oplevert. Vervolgens verkoop je het overbodige door op Marktplaats. Er stond echter een logootje op de producten en dan is het helaas illegaal. Inderdaad, dat kan problemen geven. Nu heb ik een brief ontvangen van een advocaat die dreigt mij aan te klagen, tenzij ik een X bedrag betaal. Nu is dat bedrag alleen al vele malen meer dan ik verdiend heb met dit doorverkopen en mijnsinziens onevenredig hoog... Nu heb ik echter eerder een soortgelijke brief gezien op het webshopsforum en daar is dat toen (volgens mij) uiteindelijk prima opgelost. Helaas bestaat het webshopsforum niet meer, maar hopelijk kan een van de ervaren members mij PM'en met meer informatie. Of heeft er een ander lid verstand van dit soort juridische zaken, want ik heb dus geen totaal idee wat ik op deze brief moet antwoorden...![]()
Luxotica, het betreft namelijk zonnebrillen. Nog meer geld naar die Italianen, terwijl ik ook al belasting betaal. Bedankt voor de hulp alvast!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die advocaat klaagt je aan namens...?Ja, ik ben morgen van plan contact op te nemen met mijn rechtsbijstandsverzekering. Thanks voor de link, ik zal het straks een bestuderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:21 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://www.wikidevi.com/w(...)ch=148f%3A2870&go=Go
(via dit)
@Elvolta Ga eens langs bij een advocaat![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:28 schreef Meneer A het volgende:
Hallo,
[..]Er is een reden dat er staat dat je eerst de OpeningsPost (OP) doorleest voordat je hier post en aan chinashopping doet. Er staan overal waarschuwingen. Als er iets is dat we geen platform willen bieden is mensen die denken dat ze niet aan de regels hoeven te voldoen of denken er op een andere manier weg te komen. Mensen, het leven is geen win-win-situatie en als je je met linke soep bezighoudt, dan moet je maar met de consequenties leven. We gaan je hier echt niet uit de brand helpen, want we hebben een hekel aan mensen die handeltjes bedrijven (staat ook in de OP: geen handeltjes!) en mensen die illegale dingen doen, moeten dat lekker zelf weten/uitzoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef Meneer B het volgende:
Goed, ik lees al een tijdje mee en ik heb een hoop geleerd van deze topicreeks. Ik overwoog al een tijdje me te registreren, maar het kwam er niet van. Nu heb ik een reden, maar deze is helaas niet zo prettig. [..]
Meneer A. Je kunt proberen om een algemene omschrijving van je producten door te geven, maar dat gaat nogal lastig als je bewijs van aankoop en tevens een bewijs van betaling moet overhandigen, zonder specifiek te worden. Knoeien met bewijsmateriaal is al helemaal een groot delict, dus reageer er niet op, en ze vernietigen het zelf/sturen het terug. Of reageer er wel op en ze vernietigen het/sturen het terug. Of het moet je lukken die algemene omschrijving legaal te hanteren.
Meneer B. Ik kan ook op Marktplaats mensen brieven sturen waarvan ik denk dat ze spul uit China halen en doen alsof ik een advocaat ben. Dan verdien ik nog makkelijker geld, dan spullen op Marktplaats te verkopen zelf. Ik zou dus eerst eens nagaan of die dreiging überhaupt echt is en mocht dat wel zo blijken te zijn, zoals gezegd, je bent geen uitzondering op de wet, handel is handel en je moet niet zo naïef zijn te denken dat je een uitzondering bent op van alles en nog wat. Je hebt maar te leven met de consequenties van je acties.Daarom praten we niet over deze dingen, want dan krijgen nog meer sjonnies het idee zo briljant te gaan handelen. Onze schuld is het niet en sterker nog, ons probleem ook niet. Dus ik wens jullie sterkte en that's it.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
D'accord. Ik weet dat ik fout zat en dat ik moet betalen. Ik vind het bedrag alleen onevenredig hoog en ik meen mij soortgelijke zaak te herinneren, waarbij een mede-Chinashopper het bedrag omlaag heeft weten te krijgen. DM voor meer info.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]Daarom praten we niet over deze dingen, want dan krijgen nog meer sjonnies het idee zo briljant te gaan handelen. Onze schuld is het niet en sterker nog, ons probleem ook niet. Dus ik wens jullie sterkte en that's it.
Desalniettemin blijft dit inderdaad het webshopsforum en zouden de zaken moeten gaan over het shoppen in China en niet over het wel-of-niet ontvangen van juridische brieven. Vandaar dat ik ook weer voorstel verder tegaan met het bespreken van 1-cent deals, goedkope Android Tablets en overige Chineese aanbiedingen.![]()
Nou ja, helemaal naar dat jullie nu posten is het natuurlijk niet, want 't is wel een mooie manier om dit nog maar eens even te belichten en ik bedoel het ook niet naar en wens je ook het beste toe, maar precies dit is de richting waar we mensen niet willen zien gaan.
Chinashopping moet wat ons betreft toegankelijk zijn voor iedereen, om DIRECT uit China te kopen op originele Chinese webshops voor de laagste prijzen en stimuleren dat graag en helpen mensen dáárbij.Zo stimuleren we ook i.p.v. fake earphones enzo beter échte Chinese merken te halen waar je veel beter mee af bent en gedoe vermijdt. Ik zeg niet dat ik een 100% heilig boontje ben, maar je weet dat er een risico aan verbonden is en gaat het mis, dan er is geen rewind-knop van 'toch maar niet', dat moet je vooraf bedenken en niet later en dan hier komen vragen om hulp (hoewel begrijpbaar, inderdaad niet de bedoeling
).
Klinkt als een plan!quote:Vandaar dat ik ook weer voorstel verder tegaan met het bespreken van 1-cent deals, goedkope Android Tablets en overige Chineese aanbiedingen.
Ik had m'n USB wallcharger die miste in de eerste levering (had er 2 besteld, kreeg er 1) wel verwacht inmiddels (maar niet dus).Verder niet zoveel onderweg eigs. Vandaag alleen m'n 9,99 GBP actie-SD kaartje (Extreme 16GB 45MB/s) van mymemory binnen. Op de rekening stond dat ze in Zwitserland zitten, envelop kwam uit Schiedam met PostNL en het domein/office is co.uk .
Ook glapsig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Stick kan ook prima met ethernet adaptertje werken hoor?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk hoor. Maar kwam ik hier tegen. Maar 'n stick wordt 'm toch niet voor mij. Wil ethernet.
zie
voor de gene die wachten op de MK802II, voor mij niet echt de moeite waard.
wat lucht gaten en extra usb poortjes ofzo las ik.. daarnaast ligt de prijs bij sellers op aliexpress
nog wel aardig richting de 90-100$ aan voor het apparaatje wat volgens de makers de volgende veranderingen kent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coupon: BACKSCHOOL geeft 10% korting op alle producten bij BIC (behalve speciale offers!)
Elvolta heeft mij gecontact, ben destijd ook gepakt met namaak artikelen..
niet op marktplaats, niet voor verkoop gewoon voor me zelf..
toen flink wat juridische shit op mijn dak gehad, en ik zou moeten voorkomen eigenlijk, echter wouden ze die procedure niet aangaan en mij de kans geven er met een en een boete van +-300 euro vanaf te komen.. met de waarde van het pakket nog niet eens mee gerekend, nou heb ik nog redelijk 'geluk' gehad met z'n 'laag' bedrag, in het geval van user Elvolta, gaat het om een boete van 2000 euro!
Laat het bij deze dus een waarschuwing zijn voor alle china's shoppers..
Koop gewoon geen namaak artikelen als je niet in de shit wil zitten, je hebt straks een strafblad of een enorm hoge boete voor een paar Mikes, Paybans Beets by anDRE van vaak nog slechte kwaliteit ook!
update: hier nog een deel van de juridische papieren aan mij gericht; als bewijs dat je dit geouwehoer niet wil!
[ Bericht 7% gewijzigd door Downstar op 14-08-2012 22:05:46 ]![]()
Gozer, dat soort maffia post gooi je gewoon in de papierbak. Zodra je gaat reageren kom je in de problemen.
Jij hebt ¤ 260,- gedokt?![]()
Ik ken iemand die namens Nike is aangeklaagd door Kennedy en van der Laan. Verkocht op MP replica voetbalshirts en kreeg een boete opgelegd van 2300, is naar beneden gepraat naar iets van 2000. Dus ik zou het proberen naar beneden te krijgen en dan toch maar betalen.![]()
weet iemand hoe ik mijn ainol novo7 tornados aan mn pc kan koppelen? windows 7 kan geen drivers vinden
Wie dit leest is hek.![]()
Aangeklaagd of gewoon een standaard dreigbriefje ontvangen, geprint door de stagiairequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef UncleSam het volgende:
Ik ken iemand die namens Nike is aangeklaagd door Kennedy en van der Laan. Verkocht op MP replica voetbalshirts en kreeg een boete opgelegd van 2300, is naar beneden gepraat naar iets van 2000. Dus ik zou het proberen naar beneden te krijgen en dan toch maar betalen.![]()
Boetes naar beneden praten gaat niet lukken bij de rechter, dus...
Een hoop bluf, zoals Brein ook doet.
Niet aangetekende post is sowieso nooit ontvangen, dus negeren.Ze willen zo'n procedure niet aangaan omdat ze geen poot hebben om op te staan. Dit is pure intimidatie om jou even wat geld afhandig te maken. De rechter ziet die eikels aankomen met een gele envelop vol prullaria en vervolgens wapper je even met de dreigbrief.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:51 schreef Downstar het volgende:
toen flink wat juridische shit op mijn dak gehad, en ik zou moeten voorkomen eigenlijk, echter wouden ze die procedure niet aangaan en mij de kans geven er met een en een boete van +-300 euro vanaf te komen..
[ Bericht 3% gewijzigd door monkeybrain op 14-08-2012 22:38:34 ]![]()
zo gemakkelijk gaat dat anders niet, nu heb ik zelf nog al wel wat kennissen in de advocaten/juridische wereld zitten..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Aangeklaagd of gewoon een standaard dreigbriefje ontvangen, geprint door de stagiaire![]()
Boetes naar beneden praten gaat niet lukken bij de rechter, dus...
Een hoop bluf, zoals Brein ook doet.
Niet aangetekende post is sowieso nooit ontvangen, dus negeren.
Gozer, dat soort maffia post gooi je gewoon in de papierbak. Zodra je gaat reageren kom je in de problemen.
Jij hebt ¤ 260,- gedokt?
[..]
Ze willen zo'n procedure niet aangaan omdat ze geen poot hebben om op te staan. Dit is pure intimidatie om jou even wat geld afhandig te maken. De rechter ziet die eikels aankomen met een gele envelop vol prullaria en vervolgens wapper je even met de dreigbrief.
Dit is gewoon wel degelijk een brief die echt aan mij gericht is, en geen dreigend emailtje van 1 of andere sjaak.. ze hebben wel degelijk een poot om om te staan.. want er is immers een strafbaar feit gepleegd.. dan heb je altijd om wat op te staan.. het is dan alleen aan een rechter te bepalen of ze mee gaan in de eis die is opgelegd.
En waarom zou een rechter mij gelijk geven dan in zo'n rechtzaak? ik heb immers geen poot om op te staan.
ik kan moeilijk ontkennen dat ik het niet heb besteld, of dat ik het niet wist..
en het gaat hier om een de grootste merkenbeschermer van Nederland React, die vrijwel dagelijks rechtzaken wint tegen grote handelaren.. nu was het bij mij maar een enkel product waar een rechtzaak gewoon te duur voor is, maar dat wil niet zeggen dat ze niks hebben om op te staan.
maargoed waarschuwing dus voor andere shoppers![]()
Juristen en advocaten geloven in hun eigen onzin dus deze kennissen zullen meteen heel serieus spreken als ze zo'n brief zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
zo gemakkelijk gaat dat anders niet, nu heb ik zelf nog al wel wat kennissen in de advocaten/juridische wereld zitten..
Dit is gewoon wel degelijk een brief die echt aan mij gericht is, en geen dreigend emailtje van 1 of andere sjaak.. ze hebben wel degelijk een poot om om te staan.. want er is immers een strafbaar feit gepleegd.. dan heb je altijd om wat op te staan.. het is dan alleen aan een rechter te bepalen of ze mee gaan in de eis die is opgelegd.
En waarom zou een rechter mij gelijk geven dan in zo'n rechtzaak? ik heb immers geen poot om op te staan.
ik kan moeilijk ontkennen dat ik het niet heb besteld, of dat ik het niet wist..
en het gaat hier om een de grootste merkenbeschermer van Nederland React, die vrijwel dagelijks rechtzaken wint tegen grote handelaren.. nu was het bij mij maar een enkel product waar een rechtzaak gewoon te duur voor is, maar dat wil niet zeggen dat ze niks hebben om op te staan.
maargoed waarschuwing dus voor andere shoppers![]()
Maar heb jij deze brief via de gewone post ontvangen of aangetekend? Ik gok gewoon via de normale post![]()
Mensen worden altijd meteen bang als advocaten of incassobureaus een brief sturen. Laat ze minstens een 2e brief sturen of wachten op een aangetekende brief. Ze proberen je te intimideren en hopen dat je hapt. Reageer je niet dan ruiken ze geen bloed meer, taaien ze af.
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 14-08-2012 23:02:21 ]![]()
Ze hebben hem eerst normaal gestuurd, toen geen kick op gegeven, kreeg hem daarna echter wel aangetekend.. en toen voelde t alwel officiëler zeg maar.. maargoed nogmaals gewoon betaald die boete.. zelf geen poot om op te staan.. al heb ik dat wel geprobeerd te doen alsof ik het niet wist dat t om namaak ging, hielp uiteraard niet.. er is gewoon een strafbaar feit gepleegd, of je nu wel of niet wist dat het om namaak ging..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Juristen en advocaten geloven in hun eigen onzin dus deze kennissen zullen meteen heel serieus spreken als ze zo'n brief zien![]()
Maar heb jij deze brief via de gewone post ontvangen of aangetekend? Ik gok gewoon via de normale post![]()
Mensen worden altijd meteen bang als advocaten of incassobureaus een brief sturen. Laat ze minstens een 2e brief sturen of wachten op een aangetekende brief. Ze proberen je te intimideren en hopen dat je hapt. Reageer je niet dan ruiken ze geen bloed meer, taaien ze af.![]()
Niet slim..
een keer werk mn vader bij Schiphol gepakt voor het hebben van 117 datadragers met illegale inhoud (films/ software) Werd een strafrechtelijke zaak. hij moest 1500 betalen. Niet gedaan. rechtszaak makkelijk gewonnen. ( Hij zij ; ik wist niet dat ze illegaal waren.) Maar goed. Je moest gewoon afwachten tot nét voor de rechtszaak. zodat ze de risico's konden afwegen.![]()
sorry for dubble post.
Wat vinden jullie van die robot deals bij DX??
http://e.dx.com/albums/20(...)n=arduino-compatible
is het beter om zo'n kit te kopen of alles apart?![]()
Deze advocanten kantoren zijn gespecialiseerd in merkenrecht en worden er bij betrokken op het moment dat de staat (douane) iets vind wat niet door de beugel kan. Verwacht niet dat de Douane/overheid hier aan mee zou werken als het om een klein schimmig kantoor ging wat zomaar brieven stuurt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Juristen en advocaten geloven in hun eigen onzin dus deze kennissen zullen meteen heel serieus spreken als ze zo'n brief zien![]()
Mensen worden altijd meteen bang als advocaten of incassobureaus een brief sturen. Laat ze minstens een 2e brief sturen of wachten op een aangetekende brief. Ze proberen je te intimideren en hopen dat je hapt. Reageer je niet dan ruiken ze geen bloed meer, taaien ze af.
Je bent 100% fout als je iets importeert* met een merk tekentje erop. Of je moet kunnen bewijzen dat je redelijkerwijs niks had kunnen weten (maar je hebt onderzoeksplicht als ik mij niet vergis).
Beste wat je kan doen is je rechtsbijstand inschakelen (indien aanwezig) en die een tegen schikking laten doen. Of als je die niet hebt een advocaat vragen en die een brief met tegen schikking te laten maken.
Verder ''begrijp'' ik de schikking van 2000 wel:
Stel je hebt 25 producten van het merk ''ZonneBen''
Verkoopprijs zonneBen aan winkelier: 80 euro
Dan is de rekensom voor de advocaten van ZonneBen niet eens zo heel moeilijk:
Aantal zonneben's: 25
Gemiste omzet per ben: 80 euro
Standaard brief door stagiair laten invullen: ¤250
¤25 x ¤70 + 250 = ¤2000
Ik ga niet zeggen dat die mensen normaal die Ben in de winkel hadden gekocht (waarschijnlijk niet) maar dat zou wel de gederfde omzet zijn geweest. (dan heb je nog geluk dat ze niet terug kunnen kijken na het verleden).
Enige tip die ik kan geven is dat je er een professional naar laat kijken en dus zeker niet met het eerste bod akkoord gaan. (hebben we in WGR niet iemand die hier even om het hoekje kan kijken ? Daar een topic openen heeft geen zin want dan krijgt Elvolta bakken met gal over hem heen...)
*zal niet zeggen dat ik het niet gedaan heb, maar tegenwoordig probeer ik er meer op te lettenHoelang is dat geleden? Denk dat dat bij winkelen in het buitenland via internet toch iets anders is dan in de bagage. Daarnaast weet ik niet of de rechter gaat geloven dat het niet mocht vooral omdat het om dit aantal van dit merk gaat waar algemeen van bekend is dat er veel namaak van in de markt is (zelfs op kassa oid geweest meen ik). Wellicht valt het allemaal inderdaad wel mee maar daarvoor zou ik toch eerst een advocaat/rechtsbijstand inschakelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:30 schreef Thebest546 het volgende:
Niet slim..
een keer werk mn vader bij Schiphol gepakt voor het hebben van 117 datadragers met illegale inhoud (films/ software) Werd een strafrechtelijke zaak. hij moest 1500 betalen. Niet gedaan. rechtszaak makkelijk gewonnen. ( Hij zij ; ik wist niet dat ze illegaal waren.) Maar goed. Je moest gewoon afwachten tot nét voor de rechtszaak. zodat ze de risico's konden afwegen.
't is maar goed dat die Aurora II een 7" tablet is, anders had ik nog meer geld uitgeven.![]()
Wil zelf alleen 9/10", ook handig voor moeders![]()
![]()
Die krengen blijven zo duurquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:52 schreef Iemand91 het volgende:
't is maar goed dat die Aurora II een 7" tablet is, anders had ik nog meer geld uitgeven.![]()
Wil zelf alleen 9/10", ook handig voor moeders, hoop zelf dat er een transformer alternatief uit China komt..
De TF101 maar eens verkopen dacht ik afgelopen week over... maar dan moet ik wel vervanging regelen (uit China)
Hey dit is heul het tablet topic niet![]()
voor de samsung tv moet je een samsung wifi stick aanschaffen, a ongeveer ¤60 euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:36 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb namelijk al een Linksys stickje geprobeerd maar die deed het dus helemaal niet op de TV.
heb er zelf ook 1, werkt wel perfect.
zoiets dus: http://www.bol.com/nl/p/samsung-wis12abgnx-wifi-dongle/9000000012184675/?Referrer=ADVNLGOO0020190002kw7Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Idd, jammer dat de ontwikkelingen zich vooral bij 7" plaats vinden. Aan de andere kant scheelt dat qua uitgaven van onze kant natuurlijk. Heb net 5 minuten geleden alweer genoeg uitgegeven aan Chinees spul namelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die krengen blijven zo duur, hoop zelf dat er een transformer alternatief uit China komt..
De TF101 maar eens verkopen dacht ik afgelopen week over... maar dan moet ik wel vervanging regelen (uit China)
Hey dit is heul het tablet topic niet![]()
![]()
...
![]()
ik lig echt dubbel hier..
lui die in bulk de aller aller aller goedkoopste soort merk rommel inkopen in china en dat gewoon openbaar op marktplaats verkopen!![]()
elke sufferd weet toch dat ze site's als marktplaats, speurders, koninginnedag braderieen en wat al niet meer in de gaten houden?!?
makkelijk scoren voor die "advocaten" toch?
komop, hoe naief ben je dan wel niet..
ik zou bijna zeggen, nog dommer dan barbie
(zeker als je al ff meeleest hier)
china shopping is puur voor jezelf, 1 item hier, dingetje daar..
ben je t zat, geef je t lekker aan familie of maak een collega er blij mee ofzo..
dat spul is meestal zo slecht, dat WIL je toch niet eens verhandelen?
komt alleen maar geouwehoer van.
prove me wrong!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Adgelopen vrijdag volop kraampjes met fakedat vind ik ook echt niet kunnen.
Dat je af en toe is wat stouts doet voor jezelf oké maar ik denk niet dat je een brief zomaar krijgt![]()
Wat me ook opvalt is dat de goktenten op de kermis vol liggen met nep rotzooi.
Van eye pad's tot beats by doctor Bernard. Controleren ze daar nooit ofzo ?WOKNOK![]()
Wij hebben hier zelfs een 'echte' winkel, gerund door Chinezen met alleen maar goedkoop eBay spul. Soms wel handig. Ze verkopen dan weer geen namaak, dus volgens mij wel legaal allemaal.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Hier hadden ze laast op de kernis ook beats by dre zagen er goed uit maat sws nep een aansteker was 1000 puntrn die beats 5000quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:44 schreef ricost het volgende:
Wat me ook opvalt is dat de goktenten op de kermis vol liggen met nep rotzooi.
Van eye pad's tot beats by doctor Bernard. Controleren ze daar nooit ofzo ?y
Overigens heb ik ook ooit replicas verkocht op mp 50 eur mee verdient en toen uit angst gestop
Say whaaaat?![]()
Iemand een idee waar ik een goede bureaulamp kan vinden?
Bij voorkeur met echt daglicht ivm echtheid kleuren bij het werk.
Trouwens vind ik het bij mister tao wel vreemd dat je geen mailtje oid krijg als ze op je second payment wachten. Wat ik wel leuk vind is de hele fotoreeks van je item.Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward![]()
Het is waarschijnlijk geen replica, ze kopen ze gewoon in bulk en niet als consument dan kost het gewoon minder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:48 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Hier hadden ze laast op de kernis ook beats by dre zagen er goed uit maat sws nep een aansteker was 1000 puntrn die beats 5000y
Overigens heb ik ook ooit replicas verkocht op mp 50 eur mee verdient en toen uit angst gestop
[ Bericht 0% gewijzigd door Sheepcidus op 15-08-2012 11:09:56 ]Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Ik heb een pakket besteld bij DX t.w.v. ongeveer 30,- dat is aangehouden. Wordt bij DX dit pakket als een particuliere verzending verstuurd? Dan hoef ik namelijk geen inklaringskosten (+beetje BTW) te betalen?!![]()
Nee hoor , ook particulieren moeten er aan geloven. Het pakket komt van buiten de EU , dus dan moet je altijd rekening houden met BTW en invoeringskosten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik heb een pakket besteld bij DX t.w.v. ongeveer 30,- dat is aangehouden. Wordt bij DX dit pakket als een particuliere verzending verstuurd? Dan hoef ik namelijk geen inklaringskosten (+beetje BTW) te betalen?!![]()
FocaPrice 1 cent deal ontvangenEr zat ook een coupon bij,
4% Focalprice: FP4Y4U Eindigt op 31 Augustus!![]()
Nee man een dan zou een aanstrker in vergelijking 20 euro moeten kosten er zijn goede replicas te krijgen die weing verschillen alleen in kleur en in grote van de bquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk geen replica, ze kopen ze gewoon in bulk en niet als consument dan kost het gewoon minder.Say whaaaat?![]()
Ik ging hier van uit?!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee hoor , ook particulieren moeten er aan geloven. Het pakket komt van buiten de EU , dus dan moet je altijd rekening houden met BTW en invoeringskosten.
http://img21.imageshack.us/img21/751/inklaringskosten.png (copy/paste deze link) (copy/paste deze link)![]()
Particulier naar Particulier , DX is geen particulier. Ze kunnen het wel als Gift markeren , maar de douane zijn ook niet gek. Je kan daar dan wel van uitgaan , maar je moet altijd uitgaan van die extra kosten , omdat je die eigenlijk ook verplicht bent te betalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik ging hier van uit?!
http://img21.imageshack.us/img21/751/inklaringskosten.png (copy/paste deze link) (copy/paste deze link)![]()
http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1439.l2649
mijn OEM HTC lader binnen 7 dagen ontvangen, doet zijn ding prima, al gaat de usb niet echt heel bijzonder fijn in de adapter.. maargoed hij was dan ook maar 2,50..
Handig dus voor in de schooltas etc..![]()
![]()
Jij gelooft in de eerlijkheid van kermisvolk?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk geen replica, ze kopen ze gewoon in bulk en niet als consument dan kost het gewoon minder.
Don't let my username fool you...![]()
Waarom zou je een boete riskeren als de winst die je daardoor maakt maar klein is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij gelooft in de eerlijkheid van kermisvolk?Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Wel eens op een kermis geweest? Denk je werkelijk dat die mensen nadenken over gevolgen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom zou je een boete riskeren als de winst die je daardoor maakt maar klein is.Don't let my username fool you...![]()
Die mensen zijn dan ook niet de eigenaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wel eens op een kermis geweest? Denk je werkelijk dat die mensen nadenken over gevolgen?Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Wel dus...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die mensen zijn dan ook niet de eigenaar.Don't let my username fool you...![]()
Ach ja, geloof jij maar in het sprookje van de kermis als romantische zigeuner familie in het echte leven is gewoon een bedrijf.quote:Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Mijn 12$ iPhone houder voor de auto ging na 2 minuten al kapot
Beetje jammer.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Ja, en dat bedrijf heeft de naam van die familie. Ooit gehoord van de term familiebedrijf? We hebben er bij ons in het dorp ook een zitten, bedrijf heeft de familienaam en die mensen zelf zie je dus ook altijd bij hun kraampjes staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ach ja, geloof jij maar in het sprookje van de kermis als romantische zigeuner familie in het echte leven is gewoon een bedrijf.Don't let my username fool you...![]()
Dr was laatst hier z'n topic over; Replica producten op de kermis
Ga anders daar even lekker verder
Ik ben ook van mening dat dat spul van de kermis natuurlijk ook nep is, je vermeld wel dat het door grotere inkopen goedkoper voor ze word.. volgens mij doet beats daar niet eens aan, en dan nog..
de prijs is nog steeds nooit zo laag dat je voor 20 euro speelgeld al een Beats Studio HD kan winnen op de kermis
ONTOPIC!![]()
kreeg gister nog een mailtje van focal :
weer een foutje van focal met de prijs van 22,97 voor de tablet haha als je er op klikt word je door verwezen naar de site waar die 116,99 kost![]()
Vorige keer ook al met die zonnebrillen had ze nog besteld met een led pig erbij kreeg een e-mail en een refund voor de led pig![]()
![]()
Zojuist de Aurora 2:
En deze keyboard voor de tablet:
Voor 115 + 12 = 127$ ( dus ong, ¤ 103,- ) gekochtBen erg benieuwd.
![]()
Had ik in april ook. Een mailtje van TomTop met een IP-camera voor $24.79. Bleek uiteindelijk £24.79 plus £8.99 shipping wat neerkomt op $54.68.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef Ryan93 het volgende:
[ afbeelding ]
weer een foutje van focal met de prijs van 22,97 voor de tablet haha als je er op klikt word je door verwezen naar de site waar die 116,99 kost![]()
![]()
om teleurstelling te voorkomen.. die keyboard case gaat niet (direct) werken..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:33 schreef davedavy het volgende:
Zojuist de Aurora 2:
[ afbeelding ]
En deze keyboard voor de tablet:
[ afbeelding ]
Voor 115 + 12 = 127$ ( dus ong, ¤ 103,- ) gekochtBen erg benieuwd.
de ainol aurora II heeft namelijk een mini USB aansluiting, die keyboardcase die je hier laat zijn heeft een normale USB aansluiting. je zou dus via OTG kabeltje kunnen aansluiten.. maar dat haalt de mooiheid weg van de case vind ik persoonlijk..
je moet dus kijken naar een keyboard case met MINI USB aansluiting!![]()
Ik wist dat er zo'n bericht zou komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
om teleurstelling te voorkomen.. die keyboard case gaat niet (direct) werken..
de ainol aurora II heeft namelijk een mini USB aansluiting, die keyboardcase die je hier laat zijn heeft een normale USB aansluiting. je zou dus via OTG kabeltje kunnen aansluiten.. maar dat haalt de mooiheid weg van de case vind ik persoonlijk..
je moet dus kijken naar een keyboard case met MINI USB aansluiting!Ach dan maar even verder zoeken
![]()
![]()
geeft niet, had het laatst zelf bijna ook, kwam een actie van een webshopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n bericht zou komenAch dan maar even verder zoeken
![]()
z´n keyboard case voor 7 inch tablet voor +-3 euro ofzo, denk a koopje
bleek dus ook USB variant te zijn, mini usb is rond de 10 geloof ik op ebay![]()
![]()
Er zit wel een OTG kabel inbegrepen , heb ik net me bestelling geannuleerdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
geeft niet, had het laatst zelf bijna ook, kwam een actie van een webshop
z´n keyboard case voor 7 inch tablet voor +-3 euro ofzo, denk a koopje
bleek dus ook USB variant te zijn, mini usb is rond de 10 geloof ik op ebay![]()
![]()
Als je echt wilt wel, gewoon proppen!
Srs dude, 7" is toch 7" kijk gewoon voor welke grootte hij gedchikt is![]()
zoals ik al heb gezegd kan het wel met OTG kabel, alleen is het minder mooi..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Er zit wel een OTG kabel inbegrepen , heb ik net me bestelling geannuleerd
omdat je dan WEER een adapterkabeltje ertussen hebt ipv rechtstreekse aansluiting..
maargoed ieder zijn eigen voorkeur, maar ik vind dat niet echt staan..
en als die 7 inch is, dan zal hij vast wel passen![]()
![]()
Correct me if I am wrong: op de Aurora II zit nog geen Bluetooth?
Alleen de Pipo en de Flame hebben dat?![]()
Ja erg jammerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef Ryan93 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
maar eens de aurora 2 bestellen bij bic, 98 euro incl sleeve voor zon toppertje is niks
Edit: besteld, hopen dat ik geen tax enzo hoef te betalen duurt t weer een week langer
[ Bericht 36% gewijzigd door mtchel112 op 15-08-2012 20:30:26 ]![]()
Heb jij invoerrechten betaald op de aurora 2? waar heb je hem gekocht en wat hebben ze op de envelop gezet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
om teleurstelling te voorkomen.. die keyboard case gaat niet (direct) werken..
je moet dus kijken naar een keyboard case met MINI USB aansluiting!Say whaaaat?![]()
Jup ik hoop ook op geen brief van de douane.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:54 schreef mtchel112 het volgende:
Edit: besteld, hopen dat ik geen tax enzo hoef te betalen duurt t weer een week langer![]()
ik heb geen aurora 2 besteld, destijds wel de 60 euro tablet ( Eken T02) gekocht bij bic.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:32 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Heb jij invoerrechten betaald op de aurora 2? waar heb je hem gekocht en wat hebben ze op de envelop gezet?
die kwam zonder btw etc aan dus.. stond volgens mij iets op als accessoires ofzoo![]()
Ik wil nog wel even teruggaan naar al die advocaten en merkenbescherming. Gaat het hierbij echt om producten als nep zonnebrillen en vervalste beatsbydrDre of zijn kabels al een rede tot zorg.![]()
alleen als je de 1.2 haalt, ik haal de 1.5quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:21 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jup , bij BIC kost die nu slecht's 97,- ¤Hoi.![]()
Wat snap je niet aan het woord immitatie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:15 schreef student_2.0 het volgende:
Ik wil nog wel even teruggaan naar al die advocaten en merkenbescherming. Gaat het hierbij echt om producten als nep zonnebrillen en vervalste beatsbydrDre of zijn kabels al een rede tot zorg.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne, dat risico neem je toch, als je iets importeert...>?
We weten allemaal dat we en keer gepakt kunnen worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo.. net weer ff wat besteld.
Oplader en kabeltje voor me telefoon en een setje Kanen In Earphones.. Ben benieuwd of het wat is. Het zijn deze trouwens: http://www.**********.com/product169459.html![]()
Ik wil daar niet even op terugkomen... 't is nogal simpel eigenlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:15 schreef student_2.0 het volgende:
Ik wil nog wel even teruggaan naar al die advocaten en merkenbescherming. Gaat het hierbij echt om producten als nep zonnebrillen en vervalste beatsbydrDre of zijn kabels al een rede tot zorg.
Is iets echt? Nee? Dan is het 'nep'. Waarom zou je onderscheid hebben tussen iets wat 'nep' is en 'minder nep', als zoiets al zou bestaan? Er geldt gewoon:Dusquote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.Laten we het idd maar weer eens ontopic houden.quote:De A5 is energiezuinig maar ook een stuk minder krachtig dan de andere ARMs (in het algemeen geldt hoe hoger het getal van de ARM-versie, des te krachtiger de processor (en minder energiezuinig)). Heeft ook maar 512MB, waar de standaard eigenlijk toch wel 1GB moet zijn. Maar als je je $20,- wilt besparen, go your gang.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:01 schreef Ryan93 het volgende:
is dit niet iets :
http://www.focalprice.com(...)EH0029B#.UCwNqKPcO_I
Ik zou nog ff wachten tot er meer kastjes zijn (= betere keuze, meer concurrentie = betere deals/prijzen) en de support veel beter geregeld is.
Correct. Enne lui. Tablettalk ff hier houden: Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more! , dan hebben meer mensen daar wat aan en dan kan het hier lekker verder gaan over LEDpigs, centdeals en of Monkey al 'een paar mm gegroeid' is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:51 schreef marco_sire het volgende:
Correct me if I am wrong: op de Aurora II zit nog geen Bluetooth?
Alleen de Pipo en de Flame hebben dat?
[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 15-08-2012 23:23:59 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
jullie hebben het allemaal steeds over die android sticks, maar dat zijn dus eigenlijk gewoon USB-stickies met een android besturingssysteem erop waardoor je spelletjes kan spelen ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:01 schreef Ryan93 het volgende:
is dit niet iets :
http://www.focalprice.com(...)EH0029B#.UCwNqKPcO_I
![]()
Dat snap ik niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:17 schreef mootje026 het volgende:
[..]
alleen als je de 1.2 haalt, ik haal de 1.5![]()
't Gaat er voornamelijk om dat je er een mediacenter van maakt en dus via opslagmedia en netwerk films/series en muziek streamt naar je televisie (en tevens een Android-besturingssysteem hebt en bijvoorbeeld Angrybirds op je tv kunt spelen inderdaad, of browsen met een draadloze muis/keyboard-combi, misschien zelfs de Mele F10). Maar XBMC, de populaire mediacenter, heeft wel een app-ondersteuning uitgebracht voor Android nu, maar dat is in een teaserfase zonder hardwareversnelling en werkt niet optimaal. Verder zijn er meer mogelijkheden denkbaar en kan het geen kwaad te wachten op interessantere kastjes/sticks.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef awesome_noob het volgende:
[..]
jullie hebben het allemaal steeds over die android sticks, maar dat zijn dus eigenlijk gewoon USB-stickies met een android besturingssysteem erop waardoor je spelletjes kan spelen ofzo?Misschien woont 'ie in het buitenland, met een andere munteenheid en gunstigere koers? Kweet ook nie.quote:
Zon stick hou ik in gedachte. Gewoon een monitor scoren en wireless keyboard en muis en je hebt een simpele desktop pc![]()
ik denk dat hij bedoelt dat de 1,2 (GHz) 97 euro kost en niet de 1,5 (Ghz)..quote:
echter slaat dit natuurlijk nergens op, beide zullen naar mijn weten de allwinner A10 hebben, die standaard geklokt is op 1008 MHz en die in de gunstige gevallen tot 1,2 GHZ kan worden overgeklokt... 1,5 GHZ word wel altijd genoemd op sites, echter is dit vaak de vergissing van de CPU + GPU of het feit dat de makers hem ooit op 1,5 GHZ hebben weten te klokken onder welke omstandigheden dan ook..![]()
Eh... ik dacht euro - usd 1.2 conversie.
Want een Aurora II heeft namelijk helemaal geen 2 versies gehad met verschillende schermen/configuraties en runt op een Amlogic Cortex-A9, niet op een Allwinner A10 Cortex-A8.
http://www.buyincoins.com(...)fo&products_id=17010 (1.5 Ghz)
(125,99 x 0.95)/eur/usd-koers ~ 97 eur.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ah oke, toch denk ik dat hij t wel over de clock snelheid heeft..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:
Eh... ik dacht euro - usd 1.2 conversie.
Want een Aurora II heeft namelijk helemaal geen 2 versies gehad met verschillende schermen/configuraties en runt op een Amlogic Cortex-A9, niet op een Allwinner A10 Cortex-A8.
hij HAALT namelijk een 1,5.. maargoed, mootje wees eens duidelijker, wat bedoel je nou?
![]()
Even een klein vraagje, is het mogelijk wanneer ik een telefoon zou kopen op een van deze sites om hier een operational system op te zetten bijvoorbeeld van Blackberry?![]()
Eh nee, denk 't nie. De hele goedkope meuk heeft een eigen Java-achtige UI die door de fabrikant is ontwikkelt. De rest van de phones die interessant worden draaien op Android of Baidu Yi.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:03 schreef kevin1995 het volgende:
Even een klein vraagje, is het mogelijk wanneer ik een telefoon zou kopen op een van deze sites om hier een operational system op te zetten bijvoorbeeld van Blackberry?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hier 2x een 1 cent deal binnen gekomen
De vervanger voor het kapotte-blauwe-trek-touwtje-dat-je-aan-een-pasje-o.i.d.-kunt-bevestigen. Deze keer een witte, helemaal goed!
En de laatste 1 cent deal; micro sd kaart lezer/usb . Werkt uitstekend en ik vind het goede kwaliteit. Had ik niet verwacht. Het dopje klikt goed vast, iets waar ik wel blij mee ben haha.
Keep the 1 cent deals comming![]()
![]()
![]()
Coming to you this september!Op Aliexpress verkondigen ze de komst met '28 augustus'.quote:We had set out some new picture Jiayu G3 maybe need SEP
[..]
This is facotry send us sample phone picture it not ready
Niet zo heel weg van het lichte aluminium, de donkere versie is wel aardig.
Ook interessant: http://www.gizchina.com/2(...)-g2-price-start-100/The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vandaag is m'n usb to ethernet adapter van DX verzonden. Eens kijken wanneer hij binnenkomt.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
welke coupon heb je gebruiktt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:54 schreef mtchel112 het volgende:
maar eens de aurora 2 bestellen bij bic, 98 euro incl sleeve voor zon toppertje is niks
Edit: besteld, hopen dat ik geen tax enzo hoef te betalen duurt t weer een week langerHoi.![]()
ja ik weet het, slecht uitgelegd. ik bedoelde eigelijk of de Aurora 2 versies heeft (1,2 Ghz en 1,5 Ghz) of is dat bullshit. M'n 2e vraagt was (vergeten bij de vorige reactie) welke coupon moet je gebruiken voor de korting?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
ah oke, toch denk ik dat hij t wel over de clock snelheid heeft..
hij HAALT namelijk een 1,5.. maargoed, mootje wees eens duidelijker, wat bedoel je nou?
Edit : 1e vraagt never mind ben er al achtergekomen
[ Bericht 1% gewijzigd door mootje026 op 16-08-2012 02:33:15 ]Hoi.![]()
Hmm die G2 versie voor 100$ lijkt mij ook wel nice, echter heeft die wel een dualcore processor dan maar wel weer 512 MBquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coming to you this september!
[..]
Op Aliexpress verkondigen ze de komst met '28 augustus'.
Niet zo heel weg van het lichte aluminium, de donkere versie is wel aardig.
Ook interessant: http://www.gizchina.com/2(...)-g2-price-start-100/
Owh wacht voor 125$ heb je de 1GB versie volgens hun..
[ Bericht 6% gewijzigd door Downstar op 16-08-2012 10:36:13 ]![]()
Iesch bullshit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:28 schreef mootje026 het volgende:
[..]
ja ik weet het, slecht uitgelegd. ik bedoelde eigelijk of de Aurora 2 versies heeft (1,2 Ghz en 1,5 Ghz) of is dat bullshit. M'n 2e vraagt was (vergeten bij de vorige reactie) welke coupon moet je gebruiken voor de korting?Er is maar een soort MX/M6 Amlogic processor in de Aurora II (met root en SetCPU ofzo kun je natuurlijk altijd overklokken gaan). Maar mensen weten vaak niet wat ze hebben en verkopers niet wat ze nu eigenlijk verkopen.
Je kunt trouwens recommenderkorting krijgen, moet je gewoon ff kijken bij de signatures van wat lui hier (mag ook 'shizzo' gebruiken), gaat er dus 5% vanaf, wat tegenwoordig de maximumkorting is (vroeger kon je recommender en coupons tegelijk gebruiken, nu alleen maar een van beide. Heel af en toe is er een speciale actieperiode met bijv 8% (zo'n laatste actie is al afgelopen) waar een coupon dus meer brengt dan recommenderkorting).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoi
De dollarkoers
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
BACKSCHOOL gaf toch 10% korting?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Iesch bullshit.Er is maar een soort MX/M6 Amlogic processor in de Aurora II (met root en SetCPU ofzo kun je natuurlijk altijd overklokken gaan). Maar mensen weten vaak niet wat ze hebben en verkopers niet wat ze nu eigenlijk verkopen.
Je kunt trouwens recommenderkorting krijgen, moet je gewoon ff kijken bij de signatures van wat lui hier (mag ook 'shizzo' gebruiken), gaat er dus 5% vanaf, wat tegenwoordig de maximumkorting is (vroeger kon je recommender en coupons tegelijk gebruiken, nu alleen maar een van beide. Heel af en toe is er een speciale actieperiode met bijv 8% (zo'n laatste actie is al afgelopen) waar een coupon dus meer brengt dan recommenderkorting).![]()
Die natuurlijk niet geldt voor de Aurora II...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
BACKSCHOOL gaf toch 10% korting?
Shipping Method: Registered Air Mail with a Tracking Numberquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die natuurlijk niet geldt voor de Aurora II...
Shipping Fee: $0.00
Coupon Discount: -$10.00
Total: $125.99 $115.99
Blijkbaar wel dus, kan gewoon 115$ betalen in paypal..![]()
Oh lol, dacht dat erbij stond geldt niet voor aanbiedingen en de Aurora II was al afgeprijsd.
Na, dann... wordt het nog leuker.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Klopt helemaal shiz, maargoed blijkbaar pakt hij het tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef shiznuts het volgende:
Oh lol, dacht dat erbij stond geldt niet voor aanbiedingen en de Aurora II was al afgeprijsd.
Na, dann... wordt het nog leuker.!?
zie ff je dm![]()
![]()
![]()
En vooral leuk nu ik zie dat ze de witte ook hebben!
Hmm, ken ik nog mensen in m'n omgeving die ik een leuke tablet voor weinig wil geven?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
pas op dames en heren, er is blijkbaar weer een paypal scam..
Die op het eerste gezicht best legitiem leek, omdat mijn echte naam werd gebruikt!?
( wat ik erg vreemd vind, mogelijk een chinese webshop die onze gegevens heeft gelekt of ons probeerd te scammen?)
echter natuurlijk altijd voorzichtig met dit soort mails, en daarom voor dat je ook maar ergens op klikt in de email, eerst even kijken waar de link ( in dit geval ga naar paypal.nl) naar toe leid..
en zo te zien geen paypal linkje, dus niet op klikken!
voor de zekerheid toch maar even naar de echte www.paypal.nl gesurfd, daar even normaal in gelogd en toch even in mijn klachtencentrum gekeken.. uiteraard niets te zien!
Ik zal even zoeken hoe ik deze phishingmail bij paypal kan melden..![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:10 schreef shiznuts het volgende:
En vooral leuk nu ik zie dat ze de witte ook hebben!
Hmm, ken ik nog mensen in m'n omgeving die ik een leuke tablet voor weinig wil geven?![]()
![]()
Hoe moeten wij dat weten.'t Is een 'new arrival' dus zijn er geen ervaringen mee (sowieso hebben collectief gezien we niet alle producten uit China hier geprobeerd).
Be the first to find out zou ik zeggen.
Of het wat lijkt? Ja, dat dan weer wel. Genoeg aansluitingen + wifi & ethernet e.d.
Voor het goede had die remote dan een RF all-in-one moeten zijn met dubbelzijdige controls, remote + keyboard.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
iemand die nog een webshops weet die veel macbook air accesoires verkoopt, beetje op fp en ligthake en bic rondgeneusd maar niet echt iets bijzonders tegen gekomen, of is ebay gewoon weer is het beste hiervoor?![]()
Paypal.nl bestaat toch niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef Downstar het volgende:
Die op het eerste gezicht best legitiem leek, omdat mijn echte naam werd gebruikt!?
( wat ik erg vreemd vind, mogelijk een chinese webshop die onze gegevens heeft gelekt of ons probeerd te scammen?)
echter natuurlijk altijd voorzichtig met dit soort mails, en daarom voor dat je ook maar ergens op klikt in de email, eerst even kijken waar de link ( in dit geval ga naar paypal.nl) naar toe leid..
[ afbeelding ]
voor de zekerheid toch maar even naar de echte www.paypal.nl gesurfd, daar even normaal in gelogd en toch even in mijn klachtencentrum gekeken.. uiteraard niets te zien!
Ik zal even zoeken hoe ik deze phishingmail bij paypal kan melden..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Grapsig. Niet gewoon rebranded DUNU's (die weer lichtelijk op een soort Turbine Pro's lijken)?
Nu de pricing nog afwachtenquote:
Ziet er mooi uit, misschien wel een kandidaat voor m'n collectie!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hoezo niet dan? paypal.nl bestaat gewoon en word geredirect naar de .com extensie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Paypal.nl bestaat toch niet?![]()
Iemand de M4 trouwens? Die leken me echt weinig spectaculair en ook duur geprijsd... deze M5 met een 'clear & balanced sound'-signature zou ik ook niet hoeven, tenzij de prijs ernaar is. Ben meer richting de M2 met satte bass.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hier doet ie t nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? paypal.nl bestaat gewoon en word geredirect naar de .com extensie.
owh omdat ik paypal.nl typ ipv www.paypal.nl
Dat het zo'n verschil maakt, ik kan ook naar youtube.nl zonder wwwOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand al ervaring met de nieuwe generatie Android smartphones uit China? (MTK6577) Die dingen zijn inmiddels dual-core en Android 4.0. Misschien een goede vervanging voor mijn wat verouderde Galaxy Gio. Vooral de Star V12 ziet er goed uit voor zo'n prijs![]()
![]()
Dualcore nog niemand denk ik, alleen met de Jiayu G2. Maar haal er eentje en zeg of het wat is. Star, ZOPO en THL maken wel interessante Chinaphones (Meizu MX Quad, Xiaomi Mi2 en Huawei Ascend Quad XL bijvoorbeeld zijn ook leuk, maar stukken duurder). Neig zelf alleen meer naar Jiayu, want die andere phones zijn wel erg 'geïnspireerd', waar Jiayu nog een beetje eigen modellen op de markt brengt. Verder zijn niet alle phones dualSIM wat wel de voornaamste reden is waarom ik een Chinaphone zou kiezen.
Pandawill is trouwens altijd toonaangevend op het gebied van tablets qua nieuwe modellen en richtprijs. Maar ze zijn ook aardig bedreven in smartphones.
[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 16-08-2012 14:01:34 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p66077.html
immitatie van de jiayu G3?? of toch gewoon de G3 zelf?
want op de eerste foto zie je nog wel Jiayu op de backcover staan, maar er word nergens in de text of op de overige foto's vermeld dat het om de Jiayu G3 gaat nog..
188 wel nice, maar zou goedkoper kunnen denk ik![]()
![]()
Is het modelnummer van Jiayu gewoon en Jiayu zelf heeft geen imitaties in rondloop, 't is immers al een budget chinasmartphone met waanzinnige 'bang-for-buck'. Daarom zei ik dat Pandwill wel de game 'up-stepped', want ze houden de markt goed in de gaten, hebben vaak het laatste in aanbod en zitten vaak goed met de richtprijs. Mja, ik was bang dat 'ie 250,- usd ging doen ofzo, want hij is wel specwise erg 'up there'. Dat 'ie nu kost wat ik voor de G2 heeft betaald is een erg mooi gegeven (FCT ging ook van $210 naar $180, Aliexp nog altijd $249/$259).quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef Downstar het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p66077.html
immitatie van de jiayu G3?? of toch gewoon de G3 zelf?
want op de eerste foto zie je nog wel Jiayu op de backcover staan, maar er word nergens in de text of op de overige foto's vermeld dat het om de Jiayu G3 gaat nog..
188 wel nice, maar zou goedkoper kunnen denk ikHoe moeten wij dat weten dan? Waarom vraag je dat de verkoper niet gewoon.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef davedavy het volgende:
Ik heb twee keyboard's gevonden voor me Aurora 2 , ik vind deze persoonlijk mooier als deze. Alleen bij die eerste staat wel "Mini USB" in de titel en beschrijving maar op de foto staat een gewone USB kabel , weet iemand of dit normaal is of dat het gewoon niet klopt?En als 'ie binnenkomt, het toegezegd heeft en het niet klopt, dan ga je toch lekker klagen?
Sowieso zou ik geen hoes halen met keyboard, maar ok, dat is mijn filosofie.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Misschien was het normaal dat verkopers gewoon dezelfde foto gebruiken ofzoietsquote:
Heb hem net een bericht gestuurd , ben benieuwdMocht dat niks zijn kies ik inderdaad ook voor een normale hoes.
![]()
gewoon de foto posten naar ze op twitter.. kunnen ze het retweeten als ze willen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal even zoeken hoe ik deze phishingmail bij paypal kan melden..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Nou ja, er wordt zo vaak van alles door elkaar gebruikt, dus gewoon navragen idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Misschien was het normaal dat verkopers gewoon dezelfde foto gebruiken ofzoiets
Heb hem net een bericht gestuurd , ben benieuwdMocht dat niks zijn kies ik inderdaad ook voor een normale hoes.
chips, postbode gemist met mn cameratas!
morgen ophalen bij t postkantoor..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Slordige Chinezen hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt zo vaak van alles door elkaar gebruikt, dus gewoon navragen idd.![]()
![]()
Oh ja, was alweer vergeten dat die nog onderweg was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef mickeyD het volgende:
morgen ophalen bij t postkantoor..Nog altijd niet daar, jij wel weer, lucky bastard!
Hoewel, we zijn hier in AT vaak een dag later en gisteren was het ook nog eens nationale feestdag.Ja, je moet er zelf goed bovenop zitten vaak anders gaat het mis.quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Misschien kom je hem vandaag nog ergens tegenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef mickeyD het volgende:
morgen ophalen bij t postkantoor..![]()
![]()
ja zo werkt dat hier niet
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
nou ja, das het enige wat aangetekent onderweg was..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh ja, was alweer vergeten dat die nog onderweg was.Nog altijd niet daar, jij wel weer, lucky bastard!
Hoewel, we zijn hier in AT vaak een dag later en gisteren was het ook nog eens nationale feestdag.
[..]
Ja, je moet er zelf goed bovenop zitten vaak anders gaat het mis.
mn uv lensjes en lenshood en kapjes komen van andere ebay verkopers.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Heeft er hier iemand ervaring met dual sim telefoons uit China? Hier in Nederland is het aanbod echt mager. Al op FP gekeken e.d., maar ze hebben daar weer te veel aanbodZie door de bomen het bos niet meer.
Telefoon moet dual sim hebben en op beide kaarten tegelijk bereikbaar zijn. Accu moet minimaal 1 dag meekunnen.
Alvast bedankt voor de input![]()
![]()
Voor wie intresse heeft;
Awei ES900I - 20% op focalprice;
http://www.focalprice.com(...)gn=FP_1208BS_EP0091B![]()
Een van mn ebay hoesjes is binnen![]()
Nog een vraag kun je ergens goeie voetbal sokken halen voor weinig geld
Say whaaaat?![]()
Dat kun je toch ook gewoon kopen in NL , zoveel kosten ze nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:06 schreef SuperChips het volgende:
Nog een vraag kun je ergens goeie voetbal sokken halen voor weinig geld![]()
![]()
Iemand ervaring met de site ''madeinchina'' oftewel; komen de producten ook daadwerkelijk aan?
En hoe kan het dat de prijzen zo laag zijn terwijl de verzendkosten erin berekend zijn?![]()
Dat wordt dus een Jiayu G2 (JY-G2) dan...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef FreaZ het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met dual sim telefoons uit China? Hier in Nederland is het aanbod echt mager. Al op FP gekeken e.d., maar ze hebben daar weer te veel aanbodZie door de bomen het bos niet meer.
Telefoon moet dual sim hebben en op beide kaarten tegelijk bereikbaar zijn. Accu moet minimaal 1 dag meekunnen.
Alvast bedankt voor de inputFf searchen met chinaprices, of kijken op Aliexpress.
(Dat is een recente dualsim smartphone met dual standby die ik en een paar anderen hier sinds kort hebben)Wil niet lullig doen, maar is 'ie op Ebay/McBub niet goedkoper (en heb je daar kleurenkeuze)?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef jonasr het volgende:
Voor wie intresse heeft;
Awei ES900I - 20% op focalprice;
http://www.focalprice.com(...)gn=FP_1208BS_EP0091B
Altijd oppassen met aanbiedingen, vaak is het geen steek goedkoper dan ze geprijsd dienen te zijn (denk: DinoDirect).
Mm okay, McBub heeft de oude listing niet meer... en op Ebay ook niet echt goedkoper te vinden inmiddels, maar sowieso, goedkoper is de ES800M die tevens over de ES900i aan te raden is, al heeft 'ie geen mic, omdat 'ie veel meer allround is.
[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 16-08-2012 17:19:51 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ah, dus daar hebben jullie het al de hele tijd overquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat wordt dus een Jiayu G2 (JY-G2) dan...Ff searchen met chinaprices, of kijken op Aliexpress.
(Dat is een recente dualsim smartphone met dual standby die ik en een paar anderen hier sinds kort hebben)Ik zal de topics eens gaan door bladeren naar de gebruikerservaringen. Het is voor m'n stiefpa die gek wordt van de 2 telefoons. Hij heeft een zakelijke KPN sim (bel/sms) en wil daarnaast een privé sim met bel/sms/web.
Ik las volgens mij dat jullie wachten op de G3? Is daar al iets over bekend? Bedoel in de trant van; is de G2 nog wel een juiste keuze of is even wachten verstandiger?![]()
Als de looks je bevallen en kunt wachten loont het uiteraard te wachten op de G3, voornamelijk want 1280x720p display, dualcore, aviationgrade material en 2750mAh accu. Verwachte datum is 28 augustus met uitloop tot in september. Prijs naar verwachting rond de 180 usd, zoals de G2 was, maar krijg je dus veel meer voor terug nu. Dus ja, wachten is een idee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:22 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ah, dus daar hebben jullie het al de hele tijd overIk zal de topics eens gaan door bladeren naar de gebruikerservaringen. Het is voor m'n stiefpa die gek wordt van de 2 telefoons. Hij heeft een zakelijke KPN sim (bel/sms) en wil daarnaast een privé sim met bel/sms/web.
Ik las volgens mij dat jullie wachten op de G3? Is daar al iets over bekend? Bedoel in de trant van; is de G2 nog wel een juiste keuze of is even wachten verstandiger?
Echter, met een prijsdrop van de G2 (geen idee wat 'ie momenteel doet echter) en z'n nog altijd niet mis zijnde specificaties is de G2 gewoon een erg leuke phone en zeker geschikt voor dagelijks gebruik met dualstandby. Heb 'em zelf ook voor de combinatie tussen business and pleasure, waar ik voorheen met twee toestellen rondliep. Android 4.0 werkt echt goed i.c.m. de dualsim Jiayu phone. Dus ook de G2 is in principe aan te raden en doet precies wat je noemt dat het moet doen.Ik ook. Dat lichte reflecterende metaal dat breekt het design zo en die zwarte bezel rond het display... kweet niet, hadden ze beter donkerder kunnen houden!quote:Hopelijk komt er een alternatieve versie, want zo hoef ik 'em eigenlijk niet.
Een hogere resolutie zou de verbeteringen van de accu en cpu teniet kunnen doen lijkt mij. Meer power nodig om hetzelfde voor elkaar te krijgen. Kan nog geen echte review vinden, dus dat is afwachten.
De G2 kan ik niet goedkoper vinden dan 165 160 dollar @fastcardtech. Kan dat goedkoper?De G3 staat daar al voor 180,- Komt nog deze maand in stock.
Verder contenders die ik zo snel heb kunnen vinden;
HTC Wild (te duur)
Philips nog wat (specs zijn niet echt super en ook veel te duur)
Zopo Z100, Z200 en Z300.
Hebben jullie die ook overwogen?
[ Bericht 8% gewijzigd door FreaZ op 16-08-2012 18:21:42 ]![]()
Zojuist http://www.buyincoins.com(...)n-product-17010.html besteld hoop dat ik geen btw hoef te betalen
Hoi.![]()
Na een tijdlang weg te zijn geweest is loll back![]()
heb ik nog wat gemist de afgelopen maand?BAM dit is 3KB![]()
Ja het is jammer dat de G2 nog niet echt in prijs daalt, zeker nu je de G2(s) krijgt met dualcore zoals de G3, en dat de G3 uit komt wss deze maand voor 180$.. dan vind ik de prijs van 160 voor de normale G2 nog aardig prijzig, bij pandawill is hij zelfs nog 180$ terwijl de G3 daar voor 188$ staatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:56 schreef FreaZ het volgende:
Een hogere resolutie zou de verbeteringen van de accu en cpu teniet kunnen doen lijkt mij. Meer power nodig om hetzelfde voor elkaar te krijgen. Kan nog geen echte review vinden, dus dat is afwachten.
De G2 kan ik niet goedkoper vinden dan 165 160 dollar @fastcardtech. Kan dat goedkoper?De G3 staat daar al voor 180,- Komt nog deze maand in stock.
HTC Wild (te duur)
Zopo Z100, Z200 en Z300.
Hebben jullie die ook overwogen?
Ik vind de G3 wel wat hebben, zo wel in zilver als het zwarte design, al is de zwarte wel mooier!![]()
Please mensen, met vragen over tablets, ff naar het tablettopic moven!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef mootje026 het volgende:
weet iemand hoe je de ainol aurora II root?
-> Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more!Ja, ons natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:48 schreef Loll het volgende:
Na een tijdlang weg te zijn geweest is loll back![]()
heb ik nog wat gemist de afgelopen maand?Mja, hij was via Mistertao toen een stuk goedkoper toen ik 'em haalde (maar dan was ik lekker wel de eerstequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:56 schreef FreaZ het volgende:
HTC Wild (te duur)
Zopo Z100, Z200 en Z300.
Hebben jullie die ook overwogen?), maar weet niet wat 'ie nu doet, moet je zelf ff speuren via Google, Ebay, Chinaprices, DHGate, Aliexpress, Tao enz etc.
En nee, qua prijs/kwaliteit/design bood dit het beste totaalplaatje voor mijn situatie.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Over de G2s kan ik nog weinig vinden. Enkel op Aliexpress, maar gelijk ook veel te duur.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja het is jammer dat de G2 nog niet echt in prijs daalt, zeker nu je de G2(s) krijgt met dualcore zoals de G3, en dat de G3 uit komt wss deze maand voor 180$.. dan vind ik de prijs van 160 voor de normale G2 nog aardig prijzig, bij pandawill is hij zelfs nog 180$ terwijl de G3 daar voor 188$ staat
Ik vind de G3 wel wat hebben, zo wel in zilver als het zwarte design, al is de zwarte wel mooier!
Ik vind de G3 ook wel mooi, maar zoals ik al zei; het is voor mijn stiefpa die nog steeds met 2 nokia's rondlooptMisschien is een fullhd tel. iets te veel van het goede.
Mag ik vragen wat jij hebt betaald voor de G2?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, hij was via Mistertao toen een stuk goedkoper toen ik 'em haalde (maar dan was ik lekker wel de eerste), maar weet niet wat 'ie nu doet, moet je zelf ff speuren via Google, Ebay, Chinaprices, DHGate, Aliexpress, Tao enz etc.
En nee, qua prijs/kwaliteit/design bood dit het beste totaalplaatje voor mijn situatie.![]()
Dat komt omdat men daar werkt voor 2 knopen en een glas water ipv zoals hier voor ¤2000 per maandquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:00 schreef kevin1995 het volgende:
Iemand ervaring met de site ''madeinchina'' oftewel; komen de producten ook daadwerkelijk aan?
En hoe kan het dat de prijzen zo laag zijn terwijl de verzendkosten erin berekend zijn?
Ja je spullen komen aan
En nee het is niet echt, ook al staat er een merk op.
Doorverkopen kan je een dikke naheffing opleveren tot wel enkele 1000den euros
De kwaliteit is om te huilen. Verwacht geen winkel kwaliteit.
Vraag hier of men bekend is met het artikel wat je wilt kopen in china.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Heb op XDA gezocht niks gevonden over het rooten van Aurora II op 4.0.3quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Please mensen, met vragen over tablets, ff naar het tablettopic moven!
-> Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more!
[..]
Ja, ons natuurlijk.
[..]
Mja, hij was via Mistertao toen een stuk goedkoper toen ik 'em haalde (maar dan was ik lekker wel de eerste), maar weet niet wat 'ie nu doet, moet je zelf ff speuren via Google, Ebay, Chinaprices, DHGate, Aliexpress, Tao enz etc.
En nee, qua prijs/kwaliteit/design bood dit het beste totaalplaatje voor mijn situatie.Hoi.![]()
Ga fijn verder in het tablet topic?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
zal ik de volgende keer doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef mickeyD het volgende:
Ga fijn verder in het tablet topic?
Hoi.![]()
Die post die ik link gaat daar letterlijk over, kom op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:00 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Heb op XDA gezocht niks gevonden over het rooten van Aurora II op 4.0.3En dat graag idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef mickeyD het volgende:
Ga fijn verder in het tablet topic?Nee, mag je niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:49 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Over de G2s kan ik nog weinig vinden. Enkel op Aliexpress, maar gelijk ook veel te duur.
Ik vind de G3 ook wel mooi, maar zoals ik al zei; het is voor mijn stiefpa die nog steeds met 2 nokia's rondlooptMisschien is een fullhd tel. iets te veel van het goede.
[..]
Mag ik vragen wat jij hebt betaald voor de G2?Ik probeer het te verdringen.
(187 usd + 29 eur btw-heffing)
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk geen replica, ze kopen ze gewoon in bulk en niet als consument dan kost het gewoon minder.Hier moet ik wel even hard om lachen. Het lijkt mij duidelijk waarom.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ach ja, geloof jij maar in het sprookje van de kermis als romantische zigeuner familie in het echte leven is gewoon een bedrijf.![]()
Ik zeg het net in een DM tegen iemand, maar bedacht me dat ik het eigenlijk hier moet posten:
het gaat al echt een hele poos heel goed in het topic, mede dankzij jullie TR's zodra er iemand komt klootviolen of met nepzooi aan de gang gaat
Thanks 'yall!
lolwut![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
Ik zeg het net in een DM tegen iemand, maar bedacht me dat ik het eigenlijk hier moet posten:
het gaat al echt een hele poos heel goed in het topic, mede dankzij jullie TR's zodra er iemand komt klootviolen of met nepzooi aan de gang gaat
Thanks 'yall!bedankt voor het compliment!
En dan wil ik op mijn beurt graag namens de vaste mensen hier jullie bedanken. En bedanken voor het geven van die zelf moderatie kans ipv het dichtgooien van het topic![]()
(Maar nogsteeds jammer dat we geen Fok!-LedPigs mochten bestellen)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
Thanks 'yall!
Thanksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
Thanks 'yall!
Jij (en je collega's) zijn er dan ook altijd snel bij
Nah, Focalprice is mits aanbiedingen altijd wel scherp.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat wordt dus een Jiayu G2 (JY-G2) dan...Ff searchen met chinaprices, of kijken op Aliexpress.
(Dat is een recente dualsim smartphone met dual standby die ik en een paar anderen hier sinds kort hebben)
[..]
Wil niet lullig doen, maar is 'ie op Ebay/McBub niet goedkoper (en heb je daar kleurenkeuze)?
Altijd oppassen met aanbiedingen, vaak is het geen steek goedkoper dan ze geprijsd dienen te zijn (denk: DinoDirect).
Mm okay, McBub heeft de oude listing niet meer... en op Ebay ook niet echt goedkoper te vinden inmiddels, maar sowieso, goedkoper is de ES800M die tevens over de ES900i aan te raden is, al heeft 'ie geen mic, omdat 'ie veel meer allround is.
Ze waren de goedkoopste bv. voor soundmagics tot ze niet meer zo laag mochten gaan.
Es900i is ook degelijk, weliswaar meer voor de bass-liefhebber maar ik vermoed dat er hier wel een paar bass-heads rondlopen.
Zelf heb ik ze beiden gehad, es900i weg gegeven, es800m daarvan gaf 1vd2 oortjes al redelijk snel de geest.![]()
Ik wil dan ook graag Shizzlemenizzlefrizzle, Tokko1, RobertNL en Downstar bedanken, want dat zijn wel de eckte vaste mensen die vaak wel een antwoord hebben op je vraag
wss wel iemand vergeten sorry.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben er ook nogquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil dan ook graag Shizzlemenizzlefrizzle, Tokko1, RobertNL en Downstar bedanken, want dat zijn wel de eckte vaste mensen die vaak wel een antwoord hebben op je vraag
wss wel iemand vergeten sorry.
Maar ik ben niet zo wijs als shizzie![]()
![]()
SORRY
quote:Ja, en dan hebben we bijvoorbeeld Iemand91 nog die alles van hexa's afweet en Monkey die alles van sexa's afweet.
Ik ben (we zijn?) voor een open platform met zoveel mogelijk informatie en tips en we zijn bereid iedereen te helpen die een beetje common sense en beleefdheid heeft. Maar het gaat er uiteindelijk om dat iedereen op een eerlijke manier toegang heeft tot de goedkoopste deals die ze direct zelf uit China kunnen halen.
Tegen die filosofie in gaan profiteurs en daarom worden handeltjes hier niet besproken en aangemoedigd, mensen die echtlijkende BB Guns en neppe headphones en kleding willen, die moeten daar zelf maar de verantwoording dragen, daar gaan we natuurlijk niet bij helpen, dat zijn illegale handelingen. Dus ja, als mensen vragen 'hey seg ff waar ik toffe headphones van die en die merk kan kopen' daar hebben we geen boodschap aan en zeggen we gewoon 'ga eens bij de Mediamarkt kijken en als we dan nu weer over Chinashops kunnen praten'... Gewoon de goedkoopste legale deals met elkaar blijven delen en van elkaar wijzer worden, daar hebben we wél baat bij, de rest leidt alleen maar af van hetgene dit topic om draait.
Dus keep it up en leuk inderdaad Leute.China voor allen, allen voor China!
Iemand nog suggesties voor de aanpak van een 'iets niet snappende' Ebay chinees?
Bestel een laptop hdd caddy die niet geschikt blijkt voor laptop. Staat wel geadverteerd alszijnde geschikt voor het model. (dvd drive blijkt IDE, caddy is sata welke opgestuurd is - had ik zelf nog ff kunnen dubbelchecken maar niet gedaan uiteraard.)
Anyhow, probeer dus al 2 weken die Chinees te laten reageren en elke keer is het antwoord uiteraard niveau "U WOT M8??"
Anywhore, vandaag maar eens aangegeven dat ik wat actie wil zien met een wat directer mailtje. Hij stelt nu een refund voor, waarbij hij uiteraard wel het item terug wil. Uh-huh. Andere optie is.. Een resend van het artikel. Categorie niet begrepen, of hij moet er ook een figuurzaag, lijm en sata aansluiting bij leveren denk ik dan.
Denk dat dreigen met negatieve feedback (eigenlijk sowieso vanwege zijn lakse replies elke keer, probleem terug bij klant leggen..) bij geen full refund de enige mogelijkheid is die overblijft bij zulke hardleersigheid, no? Of zijn er nog ander strategieën mogelijk?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Paypal-claim(dreiging)?
Significantly different than described? Ik bedoel als iets staat geadverteerd dat het te gebruiken is voor jouw doel en dat is het niet, dan is dat hun fout en probleem en doen ze dat maar verhelpen en zo niet, dan claimen, toch?
Ik kreeg vanaaf bericht van het shiz-thuisfront dat m'n nieuwe lappie (Asus N56VZ-S4056V) er is. Volgende week maar eens richting NL. Moet ook ff kijken hoe ik dat ga doen met inbouwen, wil er een SSD in mikken.
En jij bent natuurlijk een van de helden in dit topic.Bij dezen een eervolle vermelding.
Klinkt als een werkende strategieLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Doorverkopen mag wel maar je moet gewoon rekening houden met de EU en NL regelgeving en dan in het bijzonder mbt copyrights en trademarks. Alles van een 'groot merk' in deze shops, is eigenlijk nep en zou niet gekocht of doorverkocht mogen worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:53 schreef mickeyD het volgende:
[..]
Dat komt omdat men daar werkt voor 2 knopen en een glas water ipv zoals hier voor ¤2000 per maand
Ja je spullen komen aan
En nee het is niet echt, ook al staat er een merk op.
Doorverkopen kan je een dikke naheffing opleveren tot wel enkele 1000den euros
De kwaliteit is om te huilen. Verwacht geen winkel kwaliteit.
Vraag hier of men bekend is met het artikel wat je wilt kopen in china.
Zonder merk of lokale merken kopen en doorverkopen is geen probleem.![]()
Ughm 'geen handeltjes bespreken'.
't Is wel leuk hoor, maar nep = nep en die dingen hebben weggesoepte merkjes erop, ken eigenlijk haast geen producten die nep zijn, maar niet doen alsof ze echt zijn. En niet alleen merkrechten, er zijn ook designrechten e.d. kijk eens naar de Samsung/Apple-lawsuit op dit moment.
Verder... in wat je ook verhandelt... daar moet je dan voor geregistreerd staan, want het is handel. Dus je dient gewoon alles volgens het boekje doen en neppe dingen zijn niet volgens het boekje, en resellers van China producten die spullen op Marktplaats zetten ofzo, gaan zich echt niet registreren. Dat doen die dagaanbiedingssites van tegenwoordig... Maar again. Let us leave that subject be.
- Voor de menschjes die nog een geinig MP3-spelertje zoeken, een interessante vondst van een collegafora: http://translate.googleus(...)HWsnre8qVNnYq8s_OlkQ
http://www.thehut.com/ele(...)player/10618180.html
of
http://www.zavvi.nl/elect(...)player/10618180.html
Rebranded Nationite Nanite N2 as seen here: http://www.nationiteplayers.com/nanitePresentation.htm (kennen we van MP4Nation natuurlijk, kan ze daar alleen niet meer vinden).
[ Bericht 36% gewijzigd door shiz op 16-08-2012 23:11:27 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja, dat was idd de volgende stap. Eerste keer dat ik het echt nodig heb helaas.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef shiznuts het volgende:
Paypal-claim(dreiging)?
Significantly different than described? Ik bedoel als iets staat geadverteerd dat het te gebruiken is voor jouw doel en dat is het niet, dan is dat hun fout en probleem en doen ze dat maar verhelpen en zo niet, dan claimen, toch?Maar goed, beter bij Ebay dan bij een webshop zullen we maar zeggen.
Thank you dear friend!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef shiznuts het volgende:
En jij bent natuurlijk een van de helden in dit topic.Bij dezen een eervolle vermelding.
insert random Shiznuts smilie
Common sense is my super power. What's yours?
!quote:
Ik zit dus met een oude laptop waar een SSD in gegaan is. Helaas maar 1 HDD drive bay, en wil graag een oude traditionele harddisk voor o.a. de swapfile e.d. gaan gebruiken om zo de SSD te ontzien qua levensduur vanwege writes naar swap e.d.. Aangezien ik eigenlijk nooit meer spiegelploatjes (cd''s/dvd's) gebruik ben ik best bereid de dvd drive op te offeren voor de 2e harddisk. Dan heb je dus een caddy nodig. Protip: zorg dat je in 1 keer de goeie koopt. Interne IDE en SATA aansluitingen zien er op laptops heel anders uit als bij desktops. Kwam ik achter.Toch best een lullige constatering dat je daar net bij een caddy voor jezelf niet op let. Zeker als je zelf ook nog eens in de ICT werkt, lol.
Je nieuwe laptop ziet er trouwens netjes uit, sowieso Asus..Hopelijk heeft die wel standaard ruimte voor een 2e harddisk..
gewoon dreigen met negatieve feedback ja, dan zullen ze snel zorgen voor een refundquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef neo2000 het volgende:
[..]
!
Ik zit dus met een oude laptop waar een SSD in gegaan is. Helaas maar 1 HDD drive bay, en wil graag een oude traditionele harddisk voor o.a. de swapfile e.d. gaan gebruiken om zo de SSD te ontzien qua levensduur vanwege writes naar swap e.d.. Aangezien ik eigenlijk nooit meer spiegelploatjes (cd''s/dvd's) gebruik ben ik best bereid de dvd drive op te offeren voor de 2e harddisk. Dan heb je dus een caddy nodig. Protip: zorg dat je in 1 keer de goeie koopt. Interne IDE en SATA aansluitingen zien er op laptops heel anders uit als bij desktops. Kwam ik achter.Toch best een lullige constatering dat je daar net bij een caddy voor jezelf niet op let. Zeker als je zelf ook nog eens in de ICT werkt, lol.
Je nieuwe laptop ziet er trouwens netjes uit, sowieso Asus..Hopelijk heeft die wel standaard ruimte voor een 2e harddisk..
..
en nu we toch bezig zijn met het complimenteren van de 'grote jongens' in dit topic, hier dan ook even mijn bijdrage;
Shizje natuurlijk, Lijkt overal wel een antwoord op te hebben/ te kunnen vinden.. en niet te beroerd om iemand te helpen
RobertNL goed op de hoogte van de laatste deals qua Tablets/smartphones etc
Tokko1 post gewoon nuttige info omtrent producten/webshops
Neo2000+iemand91; niet altijd even aanwezig in het topic, maar posten zinvolle dingen..Neo2000 zo te lezen ook nog een mede ICT collega![]()
en iemand91 blijft inderdaad de koning der projecten (hexa copter)
en niet te vergeten Monkeybrain, ook al een oudje in dit topic.. niet altijd even nuttig zijn post, maar daarom extra leuk..ik mis echter al een tijdje zijn wel bekende chinese paints
hello my fliend!
Update; even in het archief gedoken, en zo hier en daar wat post van monkey bij elkaar gesprokkeld,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef monkeybrain het volgende:
Hoeveel kost een sex-change bij Jack, ik vind dit toch wel zo leuk![]()
Ik zie een hoop leuke wijven dingen, of toch maar homo worden![]()
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ongelofelijk, mijn varken na 6 dagen binnen
Heeft Jack soms een vliegtuig gehiJACKed
en de niet te vergeten penisverlenger_O-quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:31 schreef monkeybrain het volgende:
Staan 2 tot misschien 4 leuke dames op, de rest komt uit een nachtmerrie
Ik vraag me sowieso af waarom Chinese shops geen porno verkopen, dat ben ik nog niet tegengekomen. In de rest van de wereld is dat seller #1.
Lijkt me wel grappig Chinese porno, nog nooit gezien.;
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
Ligt al tig maanden in de kast te rotten maar belofte maakt schuld. Omdat het vrijdagmiddag is maar even opengemaaktTer herinnering, deze is gecontroleerd door de douane
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat Shiz zo dol is op specs even een macro shotjeAlles aangevinkt, topscore for you my fliend
![]()
[ afbeelding ]
Ik speek jullie over 24 weken
[ Bericht 19% gewijzigd door Downstar op 16-08-2012 23:46:54 ]![]()
Maar weJe vergeet 08gnot die eind vorig jaar opeens is verdwenen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef bobbernaut het volgende:
wss wel iemand vergeten sorry.BAM dit is 3KB![]()
zo ken ik er nog wel meer, Semmm, Guitarjj, een heeel oudje Dionsyou ( al was die laatst hier weer is) allemaal uit dit topic verdwenen..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef Loll het volgende:
Maar we
[..]
Je vergeet 08gnot die eind vorig jaar opeens is verdwenen.![]()
idd, alle mensen die met hun kooplust de OP gevormd hebben tot wat het is..
een amper gelezen, maar oh zo uitgebreide hulp voor newbees..
zou zeker 2 topic per jaar schelen als er een manier was om newbees die OP te laten lezen voor ze naar de bekende weg vragen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hoe krom ook, gewoon claimen dat je hem niet gehad hebt, indien niet verzonden met den koeriers. Anders ga je never nooit iets krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat was idd de volgende stap. Eerste keer dat ik het echt nodig heb helaas.Maar goed, beter bij Ebay dan bij een webshop zullen we maar zeggen.
![]()
Ja weet maar in dit topic weet je het nooitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:23 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook gewoon kopen in NL , zoveel kosten ze niet
Say whaaaat?![]()
Dat laatstequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:05 schreef davedavy het volgende:
Zijn dit nu aanbiedingen of een niet klikbaar en onleesbaar plaatje?![]()
![]()
De SD kaartjes zijn hier net zo duur, dus dat zijn geen aanbiedingen i.i.g.
Die Android dingen zijn op Ebay net zo duur, dus ook geen aanbiedingen
Overige hardware kun je moeilijk vergelijken, zoals de merkloze muis.
USB sticks koop ik gewoon hier. Te veel horror verhalen gelezen over 16 of 32GB sticks die maar 4GB aan boord blijken te hebben.![]()
Slechte aanbiedingen idd, voor DX natuurlijk niet omdat de prijzen wat hoger vaak daar liggen.
maar meeste is zeker normaal al voor deze prijs te krijgen in NL
en geheugen moet je idd niet uit china halen, maar gewoon hier in NL
Hmm, ik zocht nog ff een portable speakertje, Niet voor muziek.. maar voor als aansluiting op de ip camera( om dus terug te kunnen praten via PC microfoon of telefoon).. Geluidskwaliteit maakt dus niet heel veel uit, en zocht eens naar die goedkope hamburger speakers.. en bood 0.01 pond en 4pond verzending.. 5 euro ofzo dus.. want was UK seller..
echter de description niet goed gezien, blijkt t te gaan om 4 stuks, das nog wel een leuke deal al zeg ik t zelf
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 17-08-2012 13:36:04 ]![]()
Ik zie voor de G2 verschillende gewichten staan. Variërend van 120 tot 165 gram. Kan iemand die de telefoon heeft (Shitnuts?![]()
) hier uitsluitsel over geven?
![]()
Ik heb eergisteren een terugbetaling ontvangen van BIC. Nu wou ik van mijn saldo vandaag wat kopen maar blijkbaar heeft PayPal die terugbetaling geblokkeerd.Wanneer kan ik me geld terug verwachten?quote:Status:
Geplaatst
We houden een bedrag tijdelijk vast terwijl we de aankoop controleren. We nemen binnenkort contact met u op om meer informatie te verstrekken.
Edit:
Aankoop staat daar maar ik heb geen aankoop gedaan![]()
![]()
Via de mail? (scam?)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef davedavy het volgende:
Ik heb eergisteren een terugbetaling ontvangen van BIC. Nu wou ik van mijn saldo vandaag wat kopen maar blijkbaar heeft PayPal die terugbetaling geblokkeerd.
[..]
Wanneer kan ik me geld terug verwachten?
Edit:
Aankoop staat daar maar ik heb geen aankoop gedaan
Even de klantenservice bellen hoe en watquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef davedavy het volgende:
Nee , dit is gewoon op de PayPal website, ik wil gewoon wat kopen en moet PayPal weer zo nodig mijn saldo blokkeren.
Klik
Klik
het is inmiddels nuttiger gebleken het te melden wanneer de BIC site het wel doet. Waarschijnlijk is hamster #64573 die de server van stroom voorzag vanochtend in z'n radje overleden.quote:
Bic steekt het vast weer op "Ddos attack by one of our competitors."
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hamster #64573 die de server van stroom voorzag vanochtend in z'n radje overleden.
R.I.P No Pah King
Edit:
Volgens mij hebben ze al een nieuwe hamster![]()
![]()
Net terug van vakantie, en mn bestelling van mr. Tao is binnen; een papercraft Mammoth MK I (Command&Conquer, duh) en een zaklampje
Dacht "laat ik eens proberen hoe dat papercraft is". En ja, dat kun je zelf printen, maar voor die paar dollar heb ik hier geen pak zwaar papier. Plus mn inkt is op
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
Fotoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:52 schreef destrovel het volgende:
Net terug van vakantie, en mn bestelling van mr. Tao is binnen; een papercraft Mammoth MK I (Command&Conquer, duh) en een zaklampje
Dacht "laat ik eens proberen hoe dat papercraft is". En ja, dat kun je zelf printen, maar voor die paar dollar heb ik hier geen pak zwaar papier. Plus mn inkt is op?
Op aliexpress ook een naar gekeken. Als ik de inkt + papier zelf moest halen (A3 en 220 grams?) dan was ik even veel kwijt
Destijds heb ik meen ik overal '165gr' zien staan. Maar Jiayu heeft gewoon een offi-site, dus kijk daar:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:17 schreef FreaZ het volgende:
Ik zie voor de G2 verschillende gewichten staan. Variërend van 120 tot 165 gram. Kan iemand die de telefoon heeft (Shitnuts?![]()
) hier uitsluitsel over geven?
http://translate.google.n(...)com%2FProduct-5.html
Tweede tabblad, onderaan.
(Nee, ik heb geen weegschaal in huis)
- edit - Inmiddels een weegschaal in huis.You're welcome.
Telefoon zelf brengt hier 73gr met hoesje op de weegschaal.
[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 17-08-2012 20:48:57 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Foto?
Op aliexpress ook een naar gekeken. Als ik de inkt + papier zelf moest halen (A3 en 220 grams?) dan was ik even veel kwijt
Work in progress. Voor 3 euro een tubetje bisonkit alleslijm gehaald; even kort aandrukken en t zit goed vast, dus je zit niet een kwartier je onderdeel vast te houden voordat je verder kan. Nadeel: Je zit zelf ook vast als je niet oplet
Hobbymesje had ik al van de modelbouw, works like a charm.
Stapel papier kwam in een zakje met daar omheen bubbelwrap en een stuk piepschuim dat het ook niet zou buigen, zeer netjes
Het is gedrukt op een soort fotopapier, lekker stevig en 't heeft ook wel een mooie glans. Alsof m'n tankje net uit de wasstraat komt![]()
Ah, straks na 20 jaar wachten m'n eigen mammoth-tank!
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
hopen dat je thuis bent als de postbode komt?
wordt moeilijk identificeren op t postkantoor, als er geen naam op staat
trouwens, ze kunnen je naam ook afhalen van je paypal betaling.
doen ze op ebay ook constant.. daar hoef ik nooit wat in te vullen..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hoe heete dat ene merk nou van die horloges op ebay ? ben even de naam kwijt, Zijn er verder nog leuke horloges op ebay voorbij gekomen
? Curren zie ik ook redelijk vaak voorbij komen volgens mij is dat ook wel een redelijk merk ?
![]()
WATCHES POST
Verder laatst de volgende horlogetip:( Ook goedkoper te vinden hier )quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:48 schreef N.P. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4166880247
Zojuist binnengekregen, ik moet zeggen een hele goede kwaliteit. Hij is net zo mooi als op de foto
Nu even een paar schakeltjes laten verwijderen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
thnx thnx ! altijd al willen hebben dit : http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3f1b1fee1a , iemand toevallig die een andere benaming hier voor weet zo , dat ik een beetje kan zoeken hier naar?![]()
Zoek gewoon eens op 'sound light switch' eventueel 'sound activated'/'sound controlled' van maken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mn andere sgm2 case binnen een hard case deze keer snel verzonden goeie kwaliteit. Knoppen aan de zijkant zijn moeilijker bereikbaar maar nog steeds goed te doen
7/10Say whaaaat?![]()
Jij ook nog Aurora niet verzondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:53 schreef mootje026 het volgende:
Shit ze hebben mn naam niet binnengekregen, wat kan ik nu doen?! [ afbeelding ]? Volgens mij zijn ze uit voorraad
![]()
![]()
Gezien het verbluffende aantal reacties van 0 denk ik dat jullie allemaal goede inparkeerders zijn hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:10 schreef Arboxx het volgende:
Hebben mensen ervaring met het aanschaffen van parkeersensoren @ china?
Ty![]()
Werkelijk niemand ervaring? Misschien toch maar proef op de som nemen voor die $30![]()
Heuhquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Downstar het volgende:
en niet te vergeten Monkeybrain, ook al een oudje in dit topic.. niet altijd even nuttig zijn post, maar daarom extra leuk..ik
Ik heb toch een aantal pionier bestellingen gedaan hoor. HDD case, schilderijen, sorteerdozen, Kanen doppen etc. Die vonden daarna gretig aftrek
Ik ben nuttig!!![]()
![]()
Schilderijen doet mij een mooie herinnering opbloeien.. mooie tijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
HeuhIk heb toch een aantal pionier bestellingen gedaan hoor. HDD case, schilderijen, sorteerdozen, Kanen doppen etc. Die vonden daarna gretig aftrek
Ik ben nuttig!!![]()
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
In principe maakt dit toch niet uit, je kan zogenaamd iemand machtigen dmv de achterkant, ga je hem gewoon alsnog zelf ophalen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef mickeyD het volgende:
hopen dat je thuis bent als de postbode komt?
wordt moeilijk identificeren op t postkantoor, als er geen naam op staat
trouwens, ze kunnen je naam ook afhalen van je paypal betaling.
doen ze op ebay ook constant.. daar hoef ik nooit wat in te vullen..![]()
Er kan moeilijk gedaan worden over de naam.. maar als jij briefje hebt en kan aantonen dat het pakketje voor jou bedoelt is (Paypal oid?) lijkt me het geen probleemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
In principe maakt dit toch niet uit, je kan zogenaamd iemand machtigen dmv de achterkant, ga je hem gewoon alsnog zelf ophalen.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Been there done that. Je kan beter gewoon op de achterkant iemand zogenaamd machtigen en tekenen, vul je je zelf in, en hoppa.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Er kan moeilijk gedaan worden over de naam.. maar als jij briefje hebt en kan aantonen dat het pakketje voor jou bedoelt is (Paypal oid?) lijkt me het geen probleem![]()
+1 handig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Been there done that. Je kan beter gewoon op de achterkant iemand zogenaamd machtigen en tekenen, vul je je zelf in, en hoppa.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
heb de aurora pas gister besteld, hij was al bij processing-5 dat is toch dat die word ingepakt of dergelijke?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:35 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jij ook nog Aurora niet verzonden? Volgens mij zijn ze uit voorraad
Hoi.![]()
is vaker gebeurt..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Oh ik hem heb al 5 dagen geleden besteld, niet gewend van BICquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:08 schreef mootje026 het volgende:
[..]
heb de aurora pas gister besteld, hij was al bij processing-5 dat is toch dat die word ingepakt of dergelijke?![]()
![]()
maar natuurlijk heb jij ook nutte postjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
HeuhIk heb toch een aantal pionier bestellingen gedaan hoor. HDD case, schilderijen, sorteerdozen, Kanen doppen etc. Die vonden daarna gretig aftrek
Ik ben nuttig!!![]()
![]()
![]()
![]()
Even een tip tussendoor, maar denk dat deze ook al eerder is vermeldt;
Bijna alles wat je op die chinese verkoopsites kan vinden kan je opzoeken op eBay met als instellingen 'Nu Kopen', 'Wereldwijd' en 'Prijs + Verzendkosten laagste bovenaan'. En dan krijg je het vaak teruggevonden voor een veel lagere prijs.404 - Not Found![]()
nee niet bij mijquote:Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Dat weet iedereen toch wel? Hoop ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:09 schreef Zwappel het volgende:
Even een tip tussendoor, maar denk dat deze ook al eerder is vermeldt;
Bijna alles wat je op die chinese verkoopsites kan vinden kan je opzoeken op eBay met als instellingen 'Nu Kopen', 'Wereldwijd' en 'Prijs + Verzendkosten laagste bovenaan'. En dan krijg je het vaak teruggevonden voor een veel lagere prijs.![]()
![]()
Weet iemand welke Chinese site / eBay verkoper , de BESTE kwaliteit telefoon/tablet hoesjes levert? Natuurlijk heeft niemand bij elke site een hoesje gekocht maar zelf kun je ook gewoon zien of het slechte kwaliteit of goede is. Alvast bedankt!![]()
Mja, eh... als je nu gewoon goed de omschrijving leest en goed naar de plaatjes kijkt en dan afweegt tegen de prijs of het het proberen waard is, dan kan er weinig misgaan toch? Je bent hier nou niet bepaald een auto aan het kopen en een hoesje maken is nou niet bepaald rocketscience. Gewoon op je gevoel afgaan en niet eens zoveel waarde hechten of een Chinese site/verkoper een keer eens voor een modelletje een goed hoesje afleverde.Die vlieger gaat niet op voor de rest van de store/modelhoesjes namelijk.
Als het om één hoesje ging dan had ik gewoon gekocht zonder na te denkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:39 schreef shiznuts het volgende:
Je bent hier nou niet bepaald een auto aan het kopen en een hoesje maken is nou niet bepaald rocketscience.. Maar het gaat hiet niet om 1 hoesje maar om een stuk of 100.
![]()
![]()
das dan toch voor de handel?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
wow 1 ebay bestelling uit hong-kong in record tempo binnen!
had 2x lenshood besteld:
Quantity: 2
Sale date: 08/13/12
vandaag: plof op de mat!
ebay seller: jonvola88
[ Bericht 7% gewijzigd door mickeyD op 18-08-2012 14:34:19 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Vandaag mn order van dinodirect ontvangen en hierbij zat een coupon voor 5% korting op een order dus als iemand hem wil gebruiken mag dat, ik ben toch niet van plan nog iets te kopen. Geldig tot 31 augustus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wordt ook schijtziek van al die audio-kabels en toebehoren. M'n Awei ES800M (2e set; eerste was ook al kapot gegaan) is ook alweer kapot; audio wordt bijna niet doorgegeven.
Verder zo'n standaard 3.5mm -> 3.5mm verlengskabel van een meter wordt het signaal ook niet meer doorgeven.
Wordt er een beetje heel erg moe van dat dat spul zo snel kapot gaat terwijl ik niets apart mee doe. Ja; ik weet dat ik niet teveel van Chinese kwaliteit moet verwachten maar dit gaat wel heel snel...![]()
![]()
Mja, mijn probleem niet. Moet je er sowieso eerst maar eentje proberen. En een verkoper zegt niks over de producten die hij verkoopt en een enkel product zegt ook niks over de andere producten die hij verkoopt. Dus als je al iets zoekt, zoek je niet een verkoper maar een merk. Wat moeilijk zal worden, want alles is goedkope naamloze Chinese meuk. Sowieso, als je er een stuk of 100 wilt, ga ik je niet vertellen wat je moet kopen... en dan later dat het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Als het om één hoesje ging dan had ik gewoon gekocht zonder na te denken. Maar het gaat hiet niet om 1 hoesje maar om een stuk of 100.
Lol, waarom haal je niet gewoon de XT3 van Xears met coupon KLANGFUZZIS?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:43 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wordt ook schijtziek van al die audio-kabels en toebehoren. M'n Awei ES800M (2e set; eerste was ook al kapot gegaan) is ook alweer kapot; audio wordt bijna niet doorgegeven.
Verder zo'n standaard 3.5mm -> 3.5mm verlengskabel van een meter wordt het signaal ook niet meer doorgeven.
Wordt er een beetje heel erg moe van dat dat spul zo snel kapot gaat terwijl ik niets apart mee doe. Ja; ik weet dat ik niet teveel van Chinese kwaliteit moet verwachten maar dit gaat wel heel snel...
(edit: hmm, die korting doet ook niet meer wat het ooit eens was...)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gloepquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:46 schreef shiznuts het volgende:
Lol, waarom haal je niet gewoon de XT3 van Xears met coupon KLANGFUZZIS?
(edit: hmm, die korting doet ook niet meer wat het ooit eens was...)Vind persoonlijk ¤90 knap geld voor een paar dopjes. Heb de dopjes puur en alleen voor onderweg en af en toe in bed. Voor bij de laptop heb ik m'n Teufel hoofdtelefoon.
Die verlengkabel heb ik tussen de keukenradio en de telefoon zodat ik muziek daarop kan afspelen. Kan geloof ik beter zelf met draad en soldeerbout en shit een kabel maken.![]()
![]()
Met de coupon 'KLANGFUZZIS' zijn ze dan ook nog 'maar' 35¤ (excl. 8,- shipping). Dat was voorheen met respectievelijk 20,- en daarna 30,- euro wat aantrekkelijker. Thomas lijdt ook onder de euro/dollar-crisis zo te zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
GloepVind persoonlijk ¤90 knap geld voor een paar dopjes. Heb de dopjes puur en alleen voor onderweg en af en toe in bed. Voor bij de laptop heb ik m'n Teufel hoofdtelefoon.
Die verlengkabel heb ik tussen de keukenradio en de telefoon zodat ik muziek daarop kan afspelen. Kan geloof ik beter zelf met draad en soldeerbout en shit een kabel maken.Ik vind ze nog altijd de fijnste dopjes die ik heb en ik heb de dure Brainwavz B2, Phonaks, Sunrise Audio's en UltimateEars etc liggen. Dus, een stuk of vijf keer een mediocre setje als de ES800M (maar voor de prijs natuurlijk erg sublieme, al heb jij jammer genoeg problemen ermee, ik niet btw) halen of in een keer een goede XT3 Pro die meer luisterplezier oplevert...
Misschien wil je eens pionier zijn op het gebied van de Vsonics?
http://www.ebay.com/sch/l(...)11&_stpos=1111&gbr=1 ( LMUE 's GR99 / GR02 (Bass edition) )The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Shiznuts is ook zo gierig. Stuur gewoon een setje van je spijkercollectie naar Iemand91![]()
Als ik hem vraag om zijn Brainwavz B2 aan mij op te sturen reageert hij ineens niet meer![]()
Helaas zijn de budgetdoppen uit China behoorlijk defect gevoelig. Een setje Meelectronics of Brainwavz in de uitverkoop voor 20 euro is gewoon een betere aankoop.
Mijn 3.5 - 3.5 verlengsnoertje van de Action is ook snel geknakt, eens kijken van nr.2 gaat doen. Shit kwaliteit kabels is een probleem.![]()
I couldn't call it a collection if it were only one.
If you want to play the game, you gotta put your own chips on the table and play your own hands.
That's just how the game works.
M'n B2's gebruikt ik als studiomonitor in-ears voor m'n Zoom H1 audiorecorder.Daar zijn ze nog wel goed voor.
Ligt verder ook aan je hygiënische standaard.'k Zou zelf nooit oordopjes indoen die in de oren van een ander gezeten zouden hebben. Daarom is de enige manier om achter bepaalde soundsignatures te komen, door zoveel in-ears te kopen, want 'oordopjes proberen' bestaat niet. Verder een goede basis om verschillen te vinden en telkens weer vergelijkingen uit te voeren.
Moet iemand nog CK700's? Die heb ik nog wel nieuw in wrap, maar met de Europese verzendkosten is het vast goedkoper om die zelf direct uit China te halen.![]()
Ik ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Moet iemand nog CK700's? Die heb ik nog wel nieuw in wrap, maar met de Europese verzendkosten is het vast goedkoper om die zelf direct uit China te halen.![]()
Ik heb de CK800's, maar dan kan ik mijn doosje een beetje vullen.
Wat wil je ervoor? de verzendkosten?![]()
Jup.De bass is prima, maar de heldere tonen zijn te scherp bij die dingen.
Wil ze best vanuit NL sturen. Ik hoop dat ik er begin volgende week ben (al ziet het er slecht uit).
Zou tof zijn! Ik hoef niet heel het doosje hoor als dat scheelt in verzendkostenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:01 schreef shiznuts het volgende:
Jup.De bass is prima, maar de heldere tonen zijn te scherp bij die dingen.
Wil ze best vanuit NL sturen. Ik hoop dat ik er begin volgende week ben (al ziet het er slecht uit).
![]()
Extra rubberdopjes zijn ook altijd wel fijn.![]()
Ohja Mp4nation aanbiedingen:quote:Hi All
Its the weekend and with it are another wonderful round of deals:
Brainwavz B2 Dual Armature Earphones just $119.50 - Includes free Fedex next day shipping to select countries!
SoundMagic E30 Earphones just $39.50
Eken T10 10.1" Android Tablet just $119.50
Headana Headphone Stand for small, light headphones just $9.50
Please share our deals with others, don't forget if you refer a friend and they place a order you can earn 50 points, more details here (log in required).
Enjoy & have a good weekend.
Raz
http://www.mp4nation.net![]()
Mja... ik vind de MP4Deals steeds minder eigenlijk...![]()
Laat ze weer eens M2's brengen voor $24,50 ofzo...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Is ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:14 schreef shiznuts het volgende:
Mja... ik vind de MP4Deals steeds minder eigenlijk...![]()
Af en toe zit er nog wel eens wat leuks tussen.
Die CK700 en CK800's zijn niet meer verkrijgbaar trouwens![]()
![]()
Ahquote:Ik had op Chinaprices gekeken en op FP.
Maar bij Focalprice waar ik ze toen gehaald had iig niet meer![]()
![]()
Hopelijk ben je niet zo hygiënisch als het om vagina's gaatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Ligt verder ook aan je hygiënische standaard.'k Zou zelf nooit oordopjes indoen die in de oren van een ander gezeten zouden hebben.
![]()
![]()
Daar hebben ze intiemwipes voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet zo hygiënisch als het om vagina's gaat
Of bedoelde je nu schuimrubberen fleshlights?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet zo hygiënisch als het om vagina's gaatHoef ik niet te lenen hoor, dankje, maar ik pas.
Ik zie jou ook nog weleens eindigen als Lars met een Chinese realdoll.
Lijkt me wel wat, beter dan mijn grijze gymsokquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of bedoelde je nu schuimrubberen fleshlights?Hoef ik niet te lenen hoor, dankje, maar ik pas.
Ik zie jou ook nog weleens eindigen als Lars met een Chinese realdoll.
[ afbeelding ]![]()
![]()
wel wat aan de prijzige kant
Vandaag mijn aurora 2 van BIC ontvangen....heel goed verpakt....geen BTW kostenondanks dat het vrij fors was ingepakt (veel bubblewrap)
Geweldig apparaat. Kwaliteit is veel beter dan ik had verwacht, touchscreen ietsje ongevoelig maar voldoet prima...Hopelijk komt ainol ooit met een iets grotere variant.![]()
Grappig.. Het lijkt of Chinese telefoonfabrikanten ook doorhebben dat er in Europa een merken monopolie is op de gsm markt.. Waar klanten niet zo van gediend zijn.
http://tweakers.net/nieuw(...)one-naar-europa.html
Ik denk dat als deze trend zo doorzet, HTC en Samsung het nog moeilijk gaan krijgen. Juich het overigens verder helemaal toe hoor, beter dat we een beetje concurrentie krijgen waardoor Samsung en HTC misschien een beetje gepushed worden beter over hun modellen na te denken op vlak van support, build quality, software updates en lifecycle issues.Common sense is my super power. What's yours?
en niet te vergeten, de prijs! 500-600 euro voor een telefoontje, terwijl een chinese fabrikant ze voor 200-350$ de deur uit doet..quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:08 schreef neo2000 het volgende:
Grappig.. Het lijkt of Chinese telefoonfabrikanten ook doorhebben dat er in Europa een merken monopolie is op de gsm markt.. Waar klanten niet zo van gediend zijn.
http://tweakers.net/nieuw(...)one-naar-europa.html
Ik denk dat als deze trend zo doorzet, HTC en Samsung het nog moeilijk gaan krijgen. Juich het overigens verder helemaal toe hoor, beter dat we een beetje concurrentie krijgen waardoor Samsung en HTC misschien een beetje gepushed worden beter over hun modellen na te denken op vlak van support, build quality, software updates en lifecycle issues.![]()
Dat uiteraard ook.. Heb hier een HTC one V liggen. Geen flagship model van HTC, maar als je kijkt wat daar allemaal out of the box mee is.. Gele vlekken op het scherm, helft van de uitgeleverde toestellen heeft audio issues etc.. Allemaal lekker 'getest' en 'gecontroleerd' door QA afdeling van HTC.. Loopt op Tweakers een draadje van, is gewoon bijna niemand met een toestel dat 100% 'goed' is. Schijnbaar nemen we daar met z'n allen genoegen mee of zo; ik zeg, dan kan je net zo goed voor de helft van het geld een China android telefoon nemen als je het toch niet zo nauw neemt. Vaak nog met betere specs, en de QA procedure zal niet veel verschillen met 'gerenommeerde' merken zo blijkt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
en niet te vergeten, de prijs! 500-600 euro voor een telefoontje, terwijl een chinese fabrikant ze voor 200-350$ de deur uit doet..
Oh, en de HTC telefoons staan bij uitlevering ook nog eens helemaal vol met crapware, zoals een of andere vage client om zelf mp3's mee aan te kunnen schaffen. Natuurlijk niet zomaar zelf te verwijderen.. Zelfs op dat vlak doet HTC nog een duit in hun eigen zakje, stelletje graaiende hufters. Het is dat het een zakelijke telefoon betreft.. Was ie privé aangeschaft had ik 'm dezelfde dag nog teruggebracht en zelf ingeruild voor een Chinafoon.Common sense is my super power. What's yours?
Daarom Jiayu G3quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat uiteraard ook.. Heb hier een HTC one V liggen. Geen flagship model van HTC, maar als je kijkt wat daar allemaal out of the box mee is.. Gele vlekken op het scherm, helft van de uitgeleverde toestellen heeft audio issues etc.. Allemaal lekker 'getest' en 'gecontroleerd' door QA afdeling van HTC.. Loopt op Tweakers een draadje van, is gewoon bijna niemand met een toestel dat 100% 'goed' is. Schijnbaar nemen we daar met z'n allen genoegen mee of zo; ik zeg, dan kan je net zo goed voor de helft van het geld een China android telefoon nemen als je het toch niet zo nauw neemt. Vaak nog met betere specs, en de QA procedure zal niet veel verschillen met 'gerenommeerde' merken zo blijkt.
Oh, en de HTC telefoons staan bij uitlevering ook nog eens helemaal vol met crapware, zoals een of andere vage client om zelf mp3's mee aan te kunnen schaffen. Natuurlijk niet zomaar zelf te verwijderen.. Zelfs op dat vlak doet HTC nog een duit in hun eigen zakje, stelletje graaiende hufters. Het is dat het een zakelijke telefoon betreft.. Was ie privé aangeschaft had ik 'm dezelfde dag nog teruggebracht en zelf ingeruild voor een Chinafoon.
Ik blijf voorlopig bij mijn S3. Denk niet dat er een China phone is die daar tegenop kan op dit moment. Als ik niet nog een goede Galaxy S zou hebben dan zou ik wellicht een China phone aanschaffen als backup.![]()
S3 vergelijken met china phones..quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:24 schreef Skiet het volgende:
Ik blijf voorlopig bij mijn S3. Denk niet dat er een China phone is die daar tegenop kan op dit moment. Als ik niet nog een goede Galaxy S zou hebben dan zou ik wellicht een China phone aanschaffen als backup.( die is zelfs niet te vergelijken met een andere tel in de europese markt joh...)
ben zelf niet van de dure telefoons.. smartphones koop ik met een budget van +-200 euro..
hier in nederland krijg je dan logischerwijs de budget toestellen, als de Samsung Galaxy ace/gio's.. HTC wildfire (s) etc.. met processoren die lopen op 800-1000 Mhz, en 512 MB ram..
een simpel schermpje, en hatelijke lage resoluties.. zo loop ik nu bijna 2 jaar met mijn HTC wildfire rond.. die ik nu dus wel eens mag vervangen..
vroeger waren china phones echt brak qua hardware, toen ging het vooral nog om de clones etc..
dan had je een telefoon met een 3 inch scherm(was in die tijd groot!) met 450 Mhz processor
stond er op de achterkant netjes 5 megapixel camera, terwijl er maar met geluk een 1 MP camera in zat en dergelijke dingen..
Tegenwoordig (met komst van android) worden er leuke telefoons geproduceerd, met nog eens goede specs ook.. voorbeeld is dus de telefoon reeks van de Jiayu.. de aankomende G3 heeft een 4,5inch Gorilla Glass IPS scherm, een resolutie van 1280x720, 8 MP megapixel camera
dualcore processor op 1 Ghz, 1 Gb Ram.. en naar mijn mening nog best een nice design..
en dat voor een prijs van +- 150 euro!!!!
voor die specs ben je in NL 350-400 euro kwijt geloof ik..
[ Bericht 24% gewijzigd door Downstar op 19-08-2012 12:36:51 ]![]()
Ja, dat snap ik. Ik bedoel alleen aan te geven dat de specs van een Chinese telefoon voor mij gewoon niet interessant is. Ik wil altijd gewoon het snelste en beste hebben als het om dit soort dingen gaat. Daarom is een Chinese telefoon geen optie voor mij.![]()
'k Heb toch liever een Chinese Huawei Ascend D Quad XL dan een Zuid-Koreaanse Samsung Galaxy SIII.Zodra een nep-pistool in grootte en gestalte lijkt op een echt wapen, genoeg om mensen mogelijk te verwarren (kleur speelt geen rol, je kunt namelijk een wapen altijd zwart painten) en schrik aan te jagen, kun je inderdaad gedoe met de douane verwachten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:44 schreef pazara het volgende:
zijn er nog 1 cent deals?
als ik nou een balletjespistool koop, krijg ik dan problemen met douane?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het snelste en het beste...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:40 schreef Skiet het volgende:
Ja, dat snap ik. Ik bedoel alleen aan te geven dat de specs van een Chinese telefoon voor mij gewoon niet interessant is. Ik wil altijd gewoon het snelste en beste hebben als het om dit soort dingen gaat. Daarom is een Chinese telefoon geen optie voor mij.
Tja..
op een gegeven moment zit je toch wel aan de max denk ik.. want android apps zijn niet heeel erg zwaar vaak..
mocht je toch een telefoon willen die in de buurt komt van de S3;
Xiaomi M2
a 4.3 inch HD screen, Android 4.1 Jelly Bean, a Qualcomm Snapdragon quad-core CPU (1.5 Ghz a core), 2GB RAM, rear 8 mega-pixel rear camera and 2 mega-pixel front.
in october te koop voor +-250 euro..![]()
Lol GTA 3, FIFA12, Mass Effect zijn redelijk zware games/apps welke ik speel op mijn telefoon. XBMC, weet niet of dat nou perse zwaar is. Maar ik kan me voorstellen dat het beter loopt op een S3 dan op telefoon met slechtere specs.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
Het snelste en het beste...
Tja..
op een gegeven moment zit je toch wel aan de max denk ik.. want android apps zijn niet heeel erg zwaar vaak..
mocht je toch een telefoon willen die in de buurt komt van de S3;
Xiaomi M2
a 4.3 inch HD screen, Android 4.1 Jelly Bean, a Qualcomm Snapdragon quad-core CPU (1.5 Ghz a core), 2GB RAM, rear 8 mega-pixel rear camera and 2 mega-pixel front.
in october te koop voor +-250 euro..![]()
Alweer te horen gekregen dat er een redelijk aantal pakketjes bezorgd zijn. Wordt dus leuk wanneer ik weer thuis ben.![]()
ik zoek die 10 in 1 schroevendraaier.
hoe heette die alweer:???
en ik zoek zon goedkope stofzuigertje voor om je laptop stofvrij te maken.
iemand linkje?![]()
TomTop reageert niet meer op mijn emails. Laatste reactie is van 2 weken geleden.
Ik zou een nieuwe adapter krijgen, omdat de mijne na 3 maanden kapot is gegaan. Ze bleven echter pushen dat ik de verzendkosten moest betalen (maar er werd geen bedrag genoemd).
Dus ik heb 1 dollar geboden (product incl. shipping was 8 dollar). Daarna dus niks meer gehoord.
Ben ik niet gewend van ebay verkopers.![]()
![]()
Zoals je zelf al zegt, het draait beter op je S3, neem aan wel goed..quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol GTA 3, FIFA12, Mass Effect zijn redelijk zware games/apps welke ik speel op mijn telefoon. XBMC, weet niet of dat nou perse zwaar is. Maar ik kan me voorstellen dat het beter loopt op een S3 dan op telefoon met slechtere specs.
want waarom zullen ontwikkelaars apps maken, die niet eens op de snelste tel van nu gedraaid kan worden?
ik bedoel je zit op een gegeven moment (mis nu wel), tegen de max aan waarin app's de hardware stressen, oftewel misschien draait jou S3 maar op de helft van wat hij eigenlijk kan bij het spelen van bijvoorbeeld GTA 3 of FIFA 12.. waarom zou je dan nog een hogere spec's willen op dit moment ( afgezien het feit dat je dat wat beter futureproof bent)![]()
klote bic, geen naam op pakketje, en aurora in verkeerde kleur verzonden. nja geen zin in terugsturen als die binnenkomtHoi.![]()
Ben je niet vergeten de naam in te vullen? ( en staat die ook niet op de foto?) en hoe weet je voordat je hem binnen hebt al dat het de verkeerde kleur is?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:06 schreef mootje026 het volgende:
klote bic, geen naam op pakketje, en aurora in verkeerde kleur verzonden. nja geen zin in terugsturen als die binnenkomtMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ik heb perongeluk op zwart geklikt ipv wit bij het orderen, heb ze gemaild ze zeiden ja we bespreken het met onze supplier dag erna gevraagd, geen antwoord gehad.. daarna was die verzonden. en ja op de foto staat ook geen naam =(quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben je niet vergeten de naam in te vullen? ( en staat die ook niet op de foto?) en hoe weet je voordat je hem binnen hebt al dat het de verkeerde kleur is?Hoi.![]()
Ja, dat is het nadeel van BIC (dat ze zo snel zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:40 schreef mootje026 het volgende:
[..]
ik heb perongeluk op zwart geklikt ipv wit bij het orderen, heb ze gemaild ze zeiden ja we bespreken het met onze supplier dag erna gevraagd, geen antwoord gehad.. daarna was die verzonden. en ja op de foto staat ook geen naam =() in dit geval. Grote kans dat het pakketje al klaar lag toen de ticket beantwoord was.
Adres weet ik niet, zal vast wel goed komen!
Mijne is ook verzondenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:39 schreef davedavy het volgende:
BIC heeft mijn Aurora verzonden dus ik denk die van de rest hier die hem besteld heeft ook spoedig!
Hoi.![]()
hoop het zelfde!:) nog een vraagje na ongeveer hoeveel dagen zijn pakketjes van bic te traceren? ( heb daar nog nooit order met tc gehad)quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, dat is het nadeel van BIC (dat ze zo snel zijn) in dit geval. Grote kans dat het pakketje al klaar lag toen de ticket beantwoord was.
Adres weet ik niet, zal vast wel goed komen!
Hoi.![]()
Verschilt ergens tussen de 6 en 10 dagen. Meestal tussen de 4 en 8 dagen na dat hij op de tracking staat in huis (mits geen douane).quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:01 schreef mootje026 het volgende:
[..]
hoop het zelfde!:) nog een vraagje na ongeveer hoeveel dagen zijn pakketjes van bic te traceren? ( heb daar nog nooit order met tc gehad)
Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
oke hartstikke bedankt;)quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Verschilt ergens tussen de 6 en 10 dagen. Meestal tussen de 4 en 8 dagen na dat hij op de tracking staat in huis (mits geen douane).
Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.Hoi.![]()
Ik heb twee kapotte laptops thuis liggen waarvan ik de harde schijven zou willen uitlezen en eventueel als externe harde schijven zou willen gebruiken.
Zijn daar goede en vooral goedkope oplossingen voor bij onze Chinese vrienden?![]()
› http://chinaprices.us?q=2.5%20hdd%20enclosure
(Wel ff op de standaard letten. 2.5/3.5 en IDE/SATA ende zo)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmm had bestelling (MK802), via DHL laten verzenden..
is zaterdag gepost, en zie via de tracking nu staan dat hij in Amsterdam is en
'13 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:07'
Zou vandaag dus nog wel eens afgeleverd kunnen worden, toch wel een hele prima tijd om binnen 2-3 dagen je pakket uit china te krijgen![]()
![]()
Ben benieuwd hoe 't bevalt!
Ziet er wel aantrekkelijk uit namelijk. Voor weinig geld een leuke mediacenter!![]()
Ben ook benieuwd hoe hij bevalt, maar voor deze prijs een leuk dingetje om mee te kloten..quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:13 schreef Goddelijker het volgende:
Ben benieuwd hoe 't bevalt!
Ziet er wel aantrekkelijk uit namelijk. Voor weinig geld een leuke mediacenter!
met oneindig veel mogelijkheden door android! waaronder de mediaspeler functionaliteit..
als XMBC een beetje ontwikkeld en hardwareversnelling kan aanbieden op deze stickies..
dan draait xmbc prima hierop en heb je een fijne mediaspeler!![]()
iemand linkje?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:37 schreef pazara het volgende:
iemand linkje?Stofzuigerquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:29 schreef pazara het volgende:
iemand linkje?
Schroevendraaier
Waarom wij (waarschijnlijk) niet reageerden op je eerste bericht?:
Zelf zoeken wordt gewaardeerd.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:29 schreef pazara het volgende:
iemand linkje?1 keer posten is wel genoeg hoor, zeker voor dit soort dingen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:37 schreef pazara het volgende:
iemand linkje?
die 10( wel 40 in 1 zijn er) in 1 schroevendraaiers kun je in elke shop wel krijgen..
en z'n stofzuigertje ook.. in dit topic vinden we het wel prettig als je er zelf ook wat voor wil doen..
hierbij;
http://chinaprices.us?q=%20screwdriver
http://chinaprices.us?q=Mini%20USB%20Vacuum
zo kun je zelf nog zoeken welke producten je nog wil ook..![]()
We zijn ook weer te aardigquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
1 keer posten is wel genoeg hoor, zeker voor dit soort dingen..
die 10( wel 40 in 1 zijn er) in 1 schroevendraaiers kun je in elke shop wel krijgen..
en z'n stofzuigertje ook.. in dit topic vinden we het wel prettig als je er zelf ook wat voor wil doen..
hierbij;
http://chinaprices.us?q=%20screwdriver
http://chinaprices.us?q=Mini%20USB%20Vacuum
zo kun je zelf nog zoeken welke producten je nog wil ook.., zal aan het mooie weer liggen
Banggood is ook lekker snel (ebay) gisteravond besteld net verzonden.
@Downstar hou ons op de hoogte
Wij zijn inderdaad veeeeeeel te aardig, of het aan het weer ligt geen idee..quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
We zijn ook weer te aardig, zal aan het mooie weer liggen
Banggood is ook lekker snel (ebay) gisteravond besteld net verzonden.
@Downstar hou ons op de hoogte
als het zo warm is word ik meestal brommerig..
Ik hou jullie uiteraard op de hoogte, en zal ook zeker een review plaatsen..
( al zijn er al best veel op internet beschikbaar nu)
Ik hoop natuurlijk dat hij nog vandaag word afgeleverd, echter ben ik niet op de hoogte wat welke status nou precies in houd. hij staat dus nu op With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:07
die status doet mij vermoeden als de nederlandse TNT status; chauffeur is onderweg..
geen idee of dit ook zo is bij DHL.. Iemand die dat kan bevestigen?
![]()
Hier wel.Alleen doet 'ie er soms urenlang over om dan eens voor de deur te staan.
Ah kewl.Viel spaß daarbij.
Vast al 100en keren gevraagd, maar wat is de beste site om China Post te tracken?
Is er ook een goede Android app voor?![]()
![]()
› http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
› http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
› http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
› http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
› http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
› http://www.faranow.com/ (Faranow)
[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebtThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: