Het is waarschijnlijk geen replica, ze kopen ze gewoon in bulk en niet als consument dan kost het gewoon minder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:48 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Hier hadden ze laast op de kernis ook beats by dre zagen er goed uit maat sws nep een aansteker was 1000 puntrn die beats 5000y
Overigens heb ik ook ooit replicas verkocht op mp 50 eur mee verdient en toen uit angst gestop
Nee hoor , ook particulieren moeten er aan geloven. Het pakket komt van buiten de EU , dus dan moet je altijd rekening houden met BTW en invoeringskosten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik heb een pakket besteld bij DX t.w.v. ongeveer 30,- dat is aangehouden. Wordt bij DX dit pakket als een particuliere verzending verstuurd? Dan hoef ik namelijk geen inklaringskosten (+beetje BTW) te betalen?!
Nee man een dan zou een aanstrker in vergelijking 20 euro moeten kosten er zijn goede replicas te krijgen die weing verschillen alleen in kleur en in grote van de bquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk geen replica, ze kopen ze gewoon in bulk en niet als consument dan kost het gewoon minder.
Ik ging hier van uit?!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee hoor , ook particulieren moeten er aan geloven. Het pakket komt van buiten de EU , dus dan moet je altijd rekening houden met BTW en invoeringskosten.
Particulier naar Particulier , DX is geen particulier. Ze kunnen het wel als Gift markeren , maar de douane zijn ook niet gek. Je kan daar dan wel van uitgaan , maar je moet altijd uitgaan van die extra kosten , omdat je die eigenlijk ook verplicht bent te betalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik ging hier van uit?!
http://img21.imageshack.us/img21/751/inklaringskosten.png (copy/paste deze link) (copy/paste deze link)
Jij gelooft in de eerlijkheid van kermisvolk?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk geen replica, ze kopen ze gewoon in bulk en niet als consument dan kost het gewoon minder.
Waarom zou je een boete riskeren als de winst die je daardoor maakt maar klein is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij gelooft in de eerlijkheid van kermisvolk?
Wel eens op een kermis geweest? Denk je werkelijk dat die mensen nadenken over gevolgen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom zou je een boete riskeren als de winst die je daardoor maakt maar klein is.
Die mensen zijn dan ook niet de eigenaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wel eens op een kermis geweest? Denk je werkelijk dat die mensen nadenken over gevolgen?
Wel dus...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die mensen zijn dan ook niet de eigenaar.
Ach ja, geloof jij maar in het sprookje van de kermis als romantische zigeuner familie in het echte leven is gewoon een bedrijf.quote:
Ja, en dat bedrijf heeft de naam van die familie. Ooit gehoord van de term familiebedrijf? We hebben er bij ons in het dorp ook een zitten, bedrijf heeft de familienaam en die mensen zelf zie je dus ook altijd bij hun kraampjes staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ach ja, geloof jij maar in het sprookje van de kermis als romantische zigeuner familie in het echte leven is gewoon een bedrijf.
Had ik in april ook. Een mailtje van TomTop met een IP-camera voor $24.79. Bleek uiteindelijk £24.79 plus £8.99 shipping wat neerkomt op $54.68.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef Ryan93 het volgende:
kreeg gister nog een mailtje van focal :
[ afbeelding ]
weer een foutje van focal met de prijs van 22,97 voor de tablet haha als je er op klikt word je door verwezen naar de site waar die 116,99 kost
om teleurstelling te voorkomen.. die keyboard case gaat niet (direct) werken..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:33 schreef davedavy het volgende:
Zojuist de Aurora 2:
[ afbeelding ]
En deze keyboard voor de tablet:
[ afbeelding ]
Voor 115 + 12 = 127$ ( dus ong, ¤ 103,- ) gekochtBen erg benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |