Nee dit is niet, want zitten in zakjes en het is al meerdere (10+) mensen gelukt om ze eruit te "grijpen".quote:
Dat kan best, maar ik vroeg me af waarom dit kan? Je mag geen replica producten verkopen, maar je mag ze wel winnen bij de kermis?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:52 schreef Bucketlist het volgende:
Dat is toch al jaren zo? Ook al die knuffels zijn gewoon troep en niet officieel gelicenseerd spul.
Nee, maar er zijn waarschijnlijk weinig controles. Vanwege de lage pakkans en de hoge winstmarge is het interessant om die rotzooi te verkopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Dat kan best, maar ik vroeg me af waarom dit kan? Je mag geen replica producten verkopen, maar je mag ze wel winnen bij de kermis?
nooit op de kermis geweest?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan best echt zijn. Niet iedereen wint uiteraard. De vele verliezers betalen het product voor de enkeling die wint.
Droom rustig verder....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan best echt zijn. Niet iedereen wint uiteraard. De vele verliezers betalen het product voor de enkeling die wint.
Wat ie zegt is anders wel waar. Het kan best echt zijn. De kans daarop is alleen erg klein. De enige echte die je aan zult treffen zal wellicht in gebruik zijn van het personeel en prive eigendom zijn.quote:
weet iemand waar je deze kan kopen uit china (dus geen marktplaats)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:51 schreef Coenehv het volgende:
Ze zitten in zulke zakjes: http://www.google.nl/imgr(...)qi-0QWlvpWWBw&zoom=1
Ga me nu niet vertellen dat die echt zijn...
Driemaal is scheepsrecht, maar wat is zesmaal?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:18 schreef Mirjam het volgende:
Vroeger, toen je met 1 greep van een gulden zes digitale horloges te pakken had
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef Inlognaam het volgende:
Omdat het voor 90% kampers zijn? En justitie/politie niet op durft/wilt treden omdat anders de pleuris uitbreekt?
Twee maal scheepsrecht.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 05:08 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht, maar wat is zesmaal?
Een knal voor je kanisquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:15 schreef gosschalks het volgende:
Welke prijs kreeg je ook alweer in de 90's als je oliebollen raak gooide?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |