Even de klantenservice bellen hoe en watquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef davedavy het volgende:
Nee , dit is gewoon op de PayPal website, ik wil gewoon wat kopen en moet PayPal weer zo nodig mijn saldo blokkeren.
Klik
Klik
het is inmiddels nuttiger gebleken het te melden wanneer de BIC site het wel doet. Waarschijnlijk is hamster #64573 die de server van stroom voorzag vanochtend in z'n radje overleden.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hamster #64573 die de server van stroom voorzag vanochtend in z'n radje overleden.
Fotoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:52 schreef destrovel het volgende:
Net terug van vakantie, en mn bestelling van mr. Tao is binnen; een papercraft Mammoth MK I (Command&Conquer, duh) en een zaklampje
Dacht "laat ik eens proberen hoe dat papercraft is". En ja, dat kun je zelf printen, maar voor die paar dollar heb ik hier geen pak zwaar papier. Plus mn inkt is op
Destijds heb ik meen ik overal '165gr' zien staan. Maar Jiayu heeft gewoon een offi-site, dus kijk daar:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:17 schreef FreaZ het volgende:
Ik zie voor de G2 verschillende gewichten staan. Variërend van 120 tot 165 gram. Kan iemand die de telefoon heeft (Shitnuts?![]()
) hier uitsluitsel over geven?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Foto?
Op aliexpress ook een naar gekeken. Als ik de inkt + papier zelf moest halen (A3 en 220 grams?) dan was ik even veel kwijt
( Ook goedkoper te vinden hier )quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:48 schreef N.P. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4166880247
Zojuist binnengekregen, ik moet zeggen een hele goede kwaliteit. Hij is net zo mooi als op de foto
Nu even een paar schakeltjes laten verwijderen.
Jij ook nog Aurora niet verzondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:53 schreef mootje026 het volgende:
Shit ze hebben mn naam niet binnengekregen, wat kan ik nu doen?! [ afbeelding ]
Gezien het verbluffende aantal reacties van 0 denk ik dat jullie allemaal goede inparkeerders zijn hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:10 schreef Arboxx het volgende:
Hebben mensen ervaring met het aanschaffen van parkeersensoren @ china?
Ty
Heuhquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Downstar het volgende:
en niet te vergeten Monkeybrain, ook al een oudje in dit topic.. niet altijd even nuttig zijn post, maar daarom extra leuk..ik
Schilderijen doet mij een mooie herinnering opbloeien.. mooie tijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
HeuhIk heb toch een aantal pionier bestellingen gedaan hoor. HDD case, schilderijen, sorteerdozen, Kanen doppen etc. Die vonden daarna gretig aftrek
Ik ben nuttig!!![]()
In principe maakt dit toch niet uit, je kan zogenaamd iemand machtigen dmv de achterkant, ga je hem gewoon alsnog zelf ophalen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef mickeyD het volgende:
hopen dat je thuis bent als de postbode komt?
wordt moeilijk identificeren op t postkantoor, als er geen naam op staat
trouwens, ze kunnen je naam ook afhalen van je paypal betaling.
doen ze op ebay ook constant.. daar hoef ik nooit wat in te vullen..
Er kan moeilijk gedaan worden over de naam.. maar als jij briefje hebt en kan aantonen dat het pakketje voor jou bedoelt is (Paypal oid?) lijkt me het geen probleemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
In principe maakt dit toch niet uit, je kan zogenaamd iemand machtigen dmv de achterkant, ga je hem gewoon alsnog zelf ophalen.
Been there done that. Je kan beter gewoon op de achterkant iemand zogenaamd machtigen en tekenen, vul je je zelf in, en hoppa.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Er kan moeilijk gedaan worden over de naam.. maar als jij briefje hebt en kan aantonen dat het pakketje voor jou bedoelt is (Paypal oid?) lijkt me het geen probleem
+1 handig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Been there done that. Je kan beter gewoon op de achterkant iemand zogenaamd machtigen en tekenen, vul je je zelf in, en hoppa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |