abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115648380
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat wordt dus een Jiayu G2 (JY-G2) dan... :P Ff searchen met chinaprices, of kijken op Aliexpress.
(Dat is een recente dualsim smartphone met dual standby die ik en een paar anderen hier sinds kort hebben)
Ah, dus daar hebben jullie het al de hele tijd over :) Ik zal de topics eens gaan door bladeren naar de gebruikerservaringen. Het is voor m'n stiefpa die gek wordt van de 2 telefoons. Hij heeft een zakelijke KPN sim (bel/sms) en wil daarnaast een privé sim met bel/sms/web.

Ik las volgens mij dat jullie wachten op de G3? Is daar al iets over bekend? Bedoel in de trant van; is de G2 nog wel een juiste keuze of is even wachten verstandiger?
pi_115648660
Vind design van G2 mooier :p
pi_115648681
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:22 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Ah, dus daar hebben jullie het al de hele tijd over :) Ik zal de topics eens gaan door bladeren naar de gebruikerservaringen. Het is voor m'n stiefpa die gek wordt van de 2 telefoons. Hij heeft een zakelijke KPN sim (bel/sms) en wil daarnaast een privé sim met bel/sms/web.

Ik las volgens mij dat jullie wachten op de G3? Is daar al iets over bekend? Bedoel in de trant van; is de G2 nog wel een juiste keuze of is even wachten verstandiger?
Als de looks je bevallen en kunt wachten loont het uiteraard te wachten op de G3, voornamelijk want 1280x720p display, dualcore, aviationgrade material en 2750mAh accu. Verwachte datum is 28 augustus met uitloop tot in september. Prijs naar verwachting rond de 180 usd, zoals de G2 was, maar krijg je dus veel meer voor terug nu. Dus ja, wachten is een idee.

Echter, met een prijsdrop van de G2 (geen idee wat 'ie momenteel doet echter) en z'n nog altijd niet mis zijnde specificaties is de G2 gewoon een erg leuke phone en zeker geschikt voor dagelijks gebruik met dualstandby. Heb 'em zelf ook voor de combinatie tussen business and pleasure, waar ik voorheen met twee toestellen rondliep. Android 4.0 werkt echt goed i.c.m. de dualsim Jiayu phone. Dus ook de G2 is in principe aan te raden en doet precies wat je noemt dat het moet doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:30 schreef mtchel112 het volgende:
Vind design van G2 mooier :p
Ik ook. Dat lichte reflecterende metaal dat breekt het design zo en die zwarte bezel rond het display... kweet niet, hadden ze beter donkerder kunnen houden! ;( Hopelijk komt er een alternatieve versie, want zo hoef ik 'em eigenlijk niet. :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115649453
Een hogere resolutie zou de verbeteringen van de accu en cpu teniet kunnen doen lijkt mij. Meer power nodig om hetzelfde voor elkaar te krijgen. Kan nog geen echte review vinden, dus dat is afwachten.

De G2 kan ik niet goedkoper vinden dan 165 160 dollar @fastcardtech. Kan dat goedkoper? :+ De G3 staat daar al voor 180,- Komt nog deze maand in stock.

Verder contenders die ik zo snel heb kunnen vinden;
HTC Wild (te duur)
Philips nog wat (specs zijn niet echt super en ook veel te duur)
Zopo Z100, Z200 en Z300.

Hebben jullie die ook overwogen?

[ Bericht 8% gewijzigd door FreaZ op 16-08-2012 18:21:42 ]
pi_115649469
Zojuist http://www.buyincoins.com(...)n-product-17010.html besteld hoop dat ik geen btw hoef te betalen :D
Hoi.
pi_115649991
Iedereen aan de Aurora II hiero haha *O*
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:48:07 #157
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_115651233
Na een tijdlang weg te zijn geweest is loll back ~O>
heb ik nog wat gemist de afgelopen maand?
BAM dit is 3KB
pi_115651944
weet iemand hoe je de ainol aurora II root?
Hoi.
pi_115652292
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:56 schreef FreaZ het volgende:
Een hogere resolutie zou de verbeteringen van de accu en cpu teniet kunnen doen lijkt mij. Meer power nodig om hetzelfde voor elkaar te krijgen. Kan nog geen echte review vinden, dus dat is afwachten.

De G2 kan ik niet goedkoper vinden dan 165 160 dollar @fastcardtech. Kan dat goedkoper? :+ De G3 staat daar al voor 180,- Komt nog deze maand in stock.

HTC Wild (te duur)
Zopo Z100, Z200 en Z300.

Ja het is jammer dat de G2 nog niet echt in prijs daalt, zeker nu je de G2(s) krijgt met dualcore zoals de G3, en dat de G3 uit komt wss deze maand voor 180$.. dan vind ik de prijs van 160 voor de normale G2 nog aardig prijzig, bij pandawill is hij zelfs nog 180$ terwijl de G3 daar voor 188$ staat

Ik vind de G3 wel wat hebben, zo wel in zilver als het zwarte design, al is de zwarte wel mooier!
pi_115652378
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef mootje026 het volgende:
weet iemand hoe je de ainol aurora II root?
Please mensen, met vragen over tablets, ff naar het tablettopic moven!
-> Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more!
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:48 schreef Loll het volgende:
Na een tijdlang weg te zijn geweest is loll back ~O>
heb ik nog wat gemist de afgelopen maand?
Ja, ons natuurlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:56 schreef FreaZ het volgende:

HTC Wild (te duur)
Zopo Z100, Z200 en Z300.

Mja, hij was via Mistertao toen een stuk goedkoper toen ik 'em haalde (maar dan was ik lekker wel de eerste :6 ), maar weet niet wat 'ie nu doet, moet je zelf ff speuren via Google, Ebay, Chinaprices, DHGate, Aliexpress, Tao enz etc. :P

En nee, qua prijs/kwaliteit/design bood dit het beste totaalplaatje voor mijn situatie.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115653396
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:19 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ja het is jammer dat de G2 nog niet echt in prijs daalt, zeker nu je de G2(s) krijgt met dualcore zoals de G3, en dat de G3 uit komt wss deze maand voor 180$.. dan vind ik de prijs van 160 voor de normale G2 nog aardig prijzig, bij pandawill is hij zelfs nog 180$ terwijl de G3 daar voor 188$ staat

Ik vind de G3 wel wat hebben, zo wel in zilver als het zwarte design, al is de zwarte wel mooier!
Over de G2s kan ik nog weinig vinden. Enkel op Aliexpress, maar gelijk ook veel te duur.
Ik vind de G3 ook wel mooi, maar zoals ik al zei; het is voor mijn stiefpa die nog steeds met 2 nokia's rondloopt :P Misschien is een fullhd tel. iets te veel van het goede.

quote:
4s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Mja, hij was via Mistertao toen een stuk goedkoper toen ik 'em haalde (maar dan was ik lekker wel de eerste :6 ), maar weet niet wat 'ie nu doet, moet je zelf ff speuren via Google, Ebay, Chinaprices, DHGate, Aliexpress, Tao enz etc. :P

En nee, qua prijs/kwaliteit/design bood dit het beste totaalplaatje voor mijn situatie.

Mag ik vragen wat jij hebt betaald voor de G2?
pi_115653405
- doei -

[ Bericht 99% gewijzigd door BrandX op 16-08-2012 20:32:32 ]
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:53:17 #163
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_115653525
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:00 schreef kevin1995 het volgende:
Iemand ervaring met de site ''madeinchina'' oftewel; komen de producten ook daadwerkelijk aan?

En hoe kan het dat de prijzen zo laag zijn terwijl de verzendkosten erin berekend zijn?
Dat komt omdat men daar werkt voor 2 knopen en een glas water ipv zoals hier voor ¤2000 per maand
Ja je spullen komen aan
En nee het is niet echt, ook al staat er een merk op.
Doorverkopen kan je een dikke naheffing opleveren tot wel enkele 1000den euros
De kwaliteit is om te huilen. Verwacht geen winkel kwaliteit.
Vraag hier of men bekend is met het artikel wat je wilt kopen in china.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_115653835
quote:
4s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Please mensen, met vragen over tablets, ff naar het tablettopic moven!
-> Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more!

[..]

Ja, ons natuurlijk.

[..]

Heb op XDA gezocht niks gevonden over het rooten van Aurora II op 4.0.3
Hoi.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:02:11 #165
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_115653879
Ga fijn verder in het tablet topic?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_115653948
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef mickeyD het volgende:
zal ik de volgende keer doen ;)
Hoi.
pi_115654409
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:00 schreef mootje026 het volgende:

[..]

Heb op XDA gezocht niks gevonden over het rooten van Aurora II op 4.0.3
Die post die ik link gaat daar letterlijk over, kom op. :|W
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef mickeyD het volgende:
En dat graag idd.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:49 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Over de G2s kan ik nog weinig vinden. Enkel op Aliexpress, maar gelijk ook veel te duur.
Ik vind de G3 ook wel mooi, maar zoals ik al zei; het is voor mijn stiefpa die nog steeds met 2 nokia's rondloopt :P Misschien is een fullhd tel. iets te veel van het goede.

[..]

Mag ik vragen wat jij hebt betaald voor de G2?
Nee, mag je niet. :P Ik probeer het te verdringen.
(187 usd + 29 eur btw-heffing ;( )
pi_115654481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk geen replica, ze kopen ze gewoon in bulk en niet als consument dan kost het gewoon minder.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ach ja, geloof jij maar in het sprookje van de kermis als romantische zigeuner familie in het echte leven is gewoon een bedrijf.
Hier moet ik wel even hard om lachen. Het lijkt mij duidelijk waarom.
  Boks-Chick donderdag 16 augustus 2012 @ 20:35:53 #169
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_115655373
Ik zeg het net in een DM tegen iemand, maar bedacht me dat ik het eigenlijk hier moet posten:

het gaat al echt een hele poos heel goed in het topic, mede dankzij jullie TR's zodra er iemand komt klootviolen of met nepzooi aan de gang gaat _O_

Thanks 'yall! *;
lolwut
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:59:01 #170
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_115656286
quote:
19s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
Ik zeg het net in een DM tegen iemand, maar bedacht me dat ik het eigenlijk hier moet posten:

het gaat al echt een hele poos heel goed in het topic, mede dankzij jullie TR's zodra er iemand komt klootviolen of met nepzooi aan de gang gaat _O_

Thanks 'yall! *;
:) bedankt voor het compliment!

En dan wil ik op mijn beurt graag namens de vaste mensen hier jullie bedanken. En bedanken voor het geven van die zelf moderatie kans ipv het dichtgooien van het topic ^O^

(Maar nogsteeds jammer dat we geen Fok!-LedPigs mochten bestellen :{w )
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:37:36 #171
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_115657989
quote:

Thanks 'yall! *;
O+
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:38:38 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115658041
quote:

Thanks 'yall! *;

Jij (en je collega's) zijn er dan ook altijd snel bij ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_115658339
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat wordt dus een Jiayu G2 (JY-G2) dan... :P Ff searchen met chinaprices, of kijken op Aliexpress.
(Dat is een recente dualsim smartphone met dual standby die ik en een paar anderen hier sinds kort hebben)

[..]

Wil niet lullig doen, maar is 'ie op Ebay/McBub niet goedkoper (en heb je daar kleurenkeuze)?
Altijd oppassen met aanbiedingen, vaak is het geen steek goedkoper dan ze geprijsd dienen te zijn (denk: DinoDirect).

Mm okay, McBub heeft de oude listing niet meer... en op Ebay ook niet echt goedkoper te vinden inmiddels, maar sowieso, goedkoper is de ES800M die tevens over de ES900i aan te raden is, al heeft 'ie geen mic, omdat 'ie veel meer allround is.
Nah, Focalprice is mits aanbiedingen altijd wel scherp.
Ze waren de goedkoopste bv. voor soundmagics tot ze niet meer zo laag mochten gaan :P.
Es900i is ook degelijk, weliswaar meer voor de bass-liefhebber maar ik vermoed dat er hier wel een paar bass-heads rondlopen :P.
Zelf heb ik ze beiden gehad, es900i weg gegeven, es800m daarvan gaf 1vd2 oortjes al redelijk snel de geest.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:44:49 #174
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_115658391
Ik wil dan ook graag Shizzlemenizzlefrizzle, Tokko1, RobertNL en Downstar bedanken, want dat zijn wel de eckte vaste mensen die vaak wel een antwoord hebben op je vraag :D

wss wel iemand vergeten sorry.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_115659825
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil dan ook graag Shizzlemenizzlefrizzle, Tokko1, RobertNL en Downstar bedanken, want dat zijn wel de eckte vaste mensen die vaak wel een antwoord hebben op je vraag :D

wss wel iemand vergeten sorry.

Ik ben er ook nog :+
Maar ik ben niet zo wijs als shizzie :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')