Ah, dus daar hebben jullie het al de hele tijd overquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat wordt dus een Jiayu G2 (JY-G2) dan...Ff searchen met chinaprices, of kijken op Aliexpress.
(Dat is een recente dualsim smartphone met dual standby die ik en een paar anderen hier sinds kort hebben)
Als de looks je bevallen en kunt wachten loont het uiteraard te wachten op de G3, voornamelijk want 1280x720p display, dualcore, aviationgrade material en 2750mAh accu. Verwachte datum is 28 augustus met uitloop tot in september. Prijs naar verwachting rond de 180 usd, zoals de G2 was, maar krijg je dus veel meer voor terug nu. Dus ja, wachten is een idee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:22 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ah, dus daar hebben jullie het al de hele tijd overIk zal de topics eens gaan door bladeren naar de gebruikerservaringen. Het is voor m'n stiefpa die gek wordt van de 2 telefoons. Hij heeft een zakelijke KPN sim (bel/sms) en wil daarnaast een privé sim met bel/sms/web.
Ik las volgens mij dat jullie wachten op de G3? Is daar al iets over bekend? Bedoel in de trant van; is de G2 nog wel een juiste keuze of is even wachten verstandiger?
Ik ook. Dat lichte reflecterende metaal dat breekt het design zo en die zwarte bezel rond het display... kweet niet, hadden ze beter donkerder kunnen houden!quote:
Ja het is jammer dat de G2 nog niet echt in prijs daalt, zeker nu je de G2(s) krijgt met dualcore zoals de G3, en dat de G3 uit komt wss deze maand voor 180$.. dan vind ik de prijs van 160 voor de normale G2 nog aardig prijzig, bij pandawill is hij zelfs nog 180$ terwijl de G3 daar voor 188$ staatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:56 schreef FreaZ het volgende:
Een hogere resolutie zou de verbeteringen van de accu en cpu teniet kunnen doen lijkt mij. Meer power nodig om hetzelfde voor elkaar te krijgen. Kan nog geen echte review vinden, dus dat is afwachten.
De G2 kan ik niet goedkoper vinden dan 165 160 dollar @fastcardtech. Kan dat goedkoper?De G3 staat daar al voor 180,- Komt nog deze maand in stock.
Verder contenders die ik zo snel heb kunnen vinden;
HTC Wild (te duur)
Philips nog wat (specs zijn niet echt super en ook veel te duur)
Zopo Z100, Z200 en Z300.
Hebben jullie die ook overwogen?
Please mensen, met vragen over tablets, ff naar het tablettopic moven!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef mootje026 het volgende:
weet iemand hoe je de ainol aurora II root?
Ja, ons natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:48 schreef Loll het volgende:
Na een tijdlang weg te zijn geweest is loll back![]()
heb ik nog wat gemist de afgelopen maand?
Mja, hij was via Mistertao toen een stuk goedkoper toen ik 'em haalde (maar dan was ik lekker wel de eerstequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:56 schreef FreaZ het volgende:
Een hogere resolutie zou de verbeteringen van de accu en cpu teniet kunnen doen lijkt mij. Meer power nodig om hetzelfde voor elkaar te krijgen. Kan nog geen echte review vinden, dus dat is afwachten.
De G2 kan ik niet goedkoper vinden dan 165 160 dollar @fastcardtech. Kan dat goedkoper?De G3 staat daar al voor 180,- Komt nog deze maand in stock.
Verder contenders die ik zo snel heb kunnen vinden;
HTC Wild (te duur)
Philips nog wat (specs zijn niet echt super en ook veel te duur)
Zopo Z100, Z200 en Z300.
Hebben jullie die ook overwogen?
Over de G2s kan ik nog weinig vinden. Enkel op Aliexpress, maar gelijk ook veel te duur.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja het is jammer dat de G2 nog niet echt in prijs daalt, zeker nu je de G2(s) krijgt met dualcore zoals de G3, en dat de G3 uit komt wss deze maand voor 180$.. dan vind ik de prijs van 160 voor de normale G2 nog aardig prijzig, bij pandawill is hij zelfs nog 180$ terwijl de G3 daar voor 188$ staat
Ik vind de G3 wel wat hebben, zo wel in zilver als het zwarte design, al is de zwarte wel mooier!
Mag ik vragen wat jij hebt betaald voor de G2?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, hij was via Mistertao toen een stuk goedkoper toen ik 'em haalde (maar dan was ik lekker wel de eerste), maar weet niet wat 'ie nu doet, moet je zelf ff speuren via Google, Ebay, Chinaprices, DHGate, Aliexpress, Tao enz etc.
En nee, qua prijs/kwaliteit/design bood dit het beste totaalplaatje voor mijn situatie.
Dat komt omdat men daar werkt voor 2 knopen en een glas water ipv zoals hier voor ¤2000 per maandquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:00 schreef kevin1995 het volgende:
Iemand ervaring met de site ''madeinchina'' oftewel; komen de producten ook daadwerkelijk aan?
En hoe kan het dat de prijzen zo laag zijn terwijl de verzendkosten erin berekend zijn?
Heb op XDA gezocht niks gevonden over het rooten van Aurora II op 4.0.3quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Please mensen, met vragen over tablets, ff naar het tablettopic moven!
-> Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more!
[..]
Ja, ons natuurlijk.
[..]
Mja, hij was via Mistertao toen een stuk goedkoper toen ik 'em haalde (maar dan was ik lekker wel de eerste), maar weet niet wat 'ie nu doet, moet je zelf ff speuren via Google, Ebay, Chinaprices, DHGate, Aliexpress, Tao enz etc.
En nee, qua prijs/kwaliteit/design bood dit het beste totaalplaatje voor mijn situatie.
zal ik de volgende keer doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef mickeyD het volgende:
Ga fijn verder in het tablet topic?
Die post die ik link gaat daar letterlijk over, kom op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:00 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Heb op XDA gezocht niks gevonden over het rooten van Aurora II op 4.0.3
En dat graag idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef mickeyD het volgende:
Ga fijn verder in het tablet topic?
Nee, mag je niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:49 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Over de G2s kan ik nog weinig vinden. Enkel op Aliexpress, maar gelijk ook veel te duur.
Ik vind de G3 ook wel mooi, maar zoals ik al zei; het is voor mijn stiefpa die nog steeds met 2 nokia's rondlooptMisschien is een fullhd tel. iets te veel van het goede.
[..]
Mag ik vragen wat jij hebt betaald voor de G2?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk geen replica, ze kopen ze gewoon in bulk en niet als consument dan kost het gewoon minder.
Hier moet ik wel even hard om lachen. Het lijkt mij duidelijk waarom.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ach ja, geloof jij maar in het sprookje van de kermis als romantische zigeuner familie in het echte leven is gewoon een bedrijf.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
Ik zeg het net in een DM tegen iemand, maar bedacht me dat ik het eigenlijk hier moet posten:
het gaat al echt een hele poos heel goed in het topic, mede dankzij jullie TR's zodra er iemand komt klootviolen of met nepzooi aan de gang gaat
Thanks 'yall!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
Ik zeg het net in een DM tegen iemand, maar bedacht me dat ik het eigenlijk hier moet posten:
het gaat al echt een hele poos heel goed in het topic, mede dankzij jullie TR's zodra er iemand komt klootviolen of met nepzooi aan de gang gaat
Thanks 'yall!
Thanksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
Thanks 'yall!
Nah, Focalprice is mits aanbiedingen altijd wel scherp.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat wordt dus een Jiayu G2 (JY-G2) dan...Ff searchen met chinaprices, of kijken op Aliexpress.
(Dat is een recente dualsim smartphone met dual standby die ik en een paar anderen hier sinds kort hebben)
[..]
Wil niet lullig doen, maar is 'ie op Ebay/McBub niet goedkoper (en heb je daar kleurenkeuze)?
Altijd oppassen met aanbiedingen, vaak is het geen steek goedkoper dan ze geprijsd dienen te zijn (denk: DinoDirect).
Mm okay, McBub heeft de oude listing niet meer... en op Ebay ook niet echt goedkoper te vinden inmiddels, maar sowieso, goedkoper is de ES800M die tevens over de ES900i aan te raden is, al heeft 'ie geen mic, omdat 'ie veel meer allround is.
Ik ben er ook nogquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil dan ook graag Shizzlemenizzlefrizzle, Tokko1, RobertNL en Downstar bedanken, want dat zijn wel de eckte vaste mensen die vaak wel een antwoord hebben op je vraag
wss wel iemand vergeten sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |