abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:49:44 #101
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_115625459
Eh... ik dacht euro - usd 1.2 conversie. :P

Want een Aurora II heeft namelijk helemaal geen 2 versies gehad met verschillende schermen/configuraties en runt op een Amlogic Cortex-A9, niet op een Allwinner A10 Cortex-A8. :P

http://www.buyincoins.com(...)fo&products_id=17010 (1.5 Ghz)
(125,99 x 0.95)/eur/usd-koers ~ 97 eur.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115625606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:
Eh... ik dacht euro - usd 1.2 conversie. :P

Want een Aurora II heeft namelijk helemaal geen 2 versies gehad met verschillende schermen/configuraties en runt op een Amlogic Cortex-A9, niet op een Allwinner A10 Cortex-A8. :P
ah oke, toch denk ik dat hij t wel over de clock snelheid heeft..
hij HAALT namelijk een 1,5.. maargoed, mootje wees eens duidelijker, wat bedoel je nou :D?
pi_115626254
Even een klein vraagje, is het mogelijk wanneer ik een telefoon zou kopen op een van deze sites om hier een operational system op te zetten bijvoorbeeld van Blackberry?
pi_115626620
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:03 schreef kevin1995 het volgende:
Even een klein vraagje, is het mogelijk wanneer ik een telefoon zou kopen op een van deze sites om hier een operational system op te zetten bijvoorbeeld van Blackberry?
Eh nee, denk 't nie. De hele goedkope meuk heeft een eigen Java-achtige UI die door de fabrikant is ontwikkelt. De rest van de phones die interessant worden draaien op Android of Baidu Yi.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115626778
Hier 2x een 1 cent deal binnen gekomen :)

De vervanger voor het kapotte-blauwe-trek-touwtje-dat-je-aan-een-pasje-o.i.d.-kunt-bevestigen. Deze keer een witte, helemaal goed!

En de laatste 1 cent deal; micro sd kaart lezer/usb . Werkt uitstekend en ik vind het goede kwaliteit. Had ik niet verwacht. Het dopje klikt goed vast, iets waar ik wel blij mee ben haha.

Keep the 1 cent deals comming :D
pi_115627515

Coming to you this september!
quote:
We had set out some new picture Jiayu G3 maybe need SEP
[..]
This is facotry send us sample phone picture it not ready
Op Aliexpress verkondigen ze de komst met '28 augustus'.
Niet zo heel weg van het lichte aluminium, de donkere versie is wel aardig.

Ook interessant: http://www.gizchina.com/2(...)-g2-price-start-100/
pi_115629907
Vandaag is m'n usb to ethernet adapter van DX verzonden. Eens kijken wanneer hij binnenkomt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_115630101
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:54 schreef mtchel112 het volgende:
maar eens de aurora 2 bestellen bij bic, 98 euro incl sleeve voor zon toppertje is niks

Edit: besteld, hopen dat ik geen tax enzo hoef te betalen duurt t weer een week langer
welke coupon heb je gebruiktt?
Hoi.
pi_115630150
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

ah oke, toch denk ik dat hij t wel over de clock snelheid heeft..
hij HAALT namelijk een 1,5.. maargoed, mootje wees eens duidelijker, wat bedoel je nou :D?
ja ik weet het, slecht uitgelegd. ik bedoelde eigelijk of de Aurora 2 versies heeft (1,2 Ghz en 1,5 Ghz) of is dat bullshit. M'n 2e vraagt was (vergeten bij de vorige reactie) welke coupon moet je gebruiken voor de korting?
Edit : 1e vraagt never mind ben er al achtergekomen

[ Bericht 1% gewijzigd door mootje026 op 16-08-2012 02:33:15 ]
Hoi.
pi_115633811
quote:
11s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coming to you this september!

[..]

Op Aliexpress verkondigen ze de komst met '28 augustus'.
Niet zo heel weg van het lichte aluminium, de donkere versie is wel aardig.

Ook interessant: http://www.gizchina.com/2(...)-g2-price-start-100/
Hmm die G2 versie voor 100$ lijkt mij ook wel nice, echter heeft die wel een dualcore processor dan maar wel weer 512 MB ;(

Owh wacht voor 125$ heb je de 1GB versie volgens hun.. :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Downstar op 16-08-2012 10:36:13 ]
pi_115634067
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 02:28 schreef mootje026 het volgende:

[..]

ja ik weet het, slecht uitgelegd. ik bedoelde eigelijk of de Aurora 2 versies heeft (1,2 Ghz en 1,5 Ghz) of is dat bullshit. M'n 2e vraagt was (vergeten bij de vorige reactie) welke coupon moet je gebruiken voor de korting?
Iesch bullshit. :P Er is maar een soort MX/M6 Amlogic processor in de Aurora II (met root en SetCPU ofzo kun je natuurlijk altijd overklokken gaan). Maar mensen weten vaak niet wat ze hebben en verkopers niet wat ze nu eigenlijk verkopen.

Je kunt trouwens recommenderkorting krijgen, moet je gewoon ff kijken bij de signatures van wat lui hier (mag ook 'shizzo' gebruiken), gaat er dus 5% vanaf, wat tegenwoordig de maximumkorting is (vroeger kon je recommender en coupons tegelijk gebruiken, nu alleen maar een van beide. Heel af en toe is er een speciale actieperiode met bijv 8% (zo'n laatste actie is al afgelopen) waar een coupon dus meer brengt dan recommenderkorting).
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:49:50 #112
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_115634563
Hoi :D

De dollarkoers ;(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_115634734
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Iesch bullshit. :P Er is maar een soort MX/M6 Amlogic processor in de Aurora II (met root en SetCPU ofzo kun je natuurlijk altijd overklokken gaan). Maar mensen weten vaak niet wat ze hebben en verkopers niet wat ze nu eigenlijk verkopen.

Je kunt trouwens recommenderkorting krijgen, moet je gewoon ff kijken bij de signatures van wat lui hier (mag ook 'shizzo' gebruiken), gaat er dus 5% vanaf, wat tegenwoordig de maximumkorting is (vroeger kon je recommender en coupons tegelijk gebruiken, nu alleen maar een van beide. Heel af en toe is er een speciale actieperiode met bijv 8% (zo'n laatste actie is al afgelopen) waar een coupon dus meer brengt dan recommenderkorting).
BACKSCHOOL gaf toch 10% korting?
pi_115634871
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

BACKSCHOOL gaf toch 10% korting?
Die natuurlijk niet geldt voor de Aurora II... :P
pi_115634888
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die natuurlijk niet geldt voor de Aurora II... :P
Shipping Method: Registered Air Mail with a Tracking Number
Shipping Fee: $0.00
Coupon Discount: -$10.00
Total: $125.99 $115.99

Blijkbaar wel dus, kan gewoon 115$ betalen in paypal..
pi_115635013
Oh lol, dacht dat erbij stond geldt niet voor aanbiedingen en de Aurora II was al afgeprijsd. :P
Na, dann... wordt het nog leuker.
pi_115635056
quote:
11s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef shiznuts het volgende:
Oh lol, dacht dat erbij stond geldt niet voor aanbiedingen en de Aurora II was al afgeprijsd. :P
Na, dann... wordt het nog leuker.
Klopt helemaal shiz, maargoed blijkbaar pakt hij het toch :P!?
zie ff je dm :)
pi_115635130
:D En vooral leuk nu ik zie dat ze de witte ook hebben!
Hmm, ken ik nog mensen in m'n omgeving die ik een leuke tablet voor weinig wil geven?
pi_115636636
pas op dames en heren, er is blijkbaar weer een paypal scam..
Die op het eerste gezicht best legitiem leek, omdat mijn echte naam werd gebruikt!?
( wat ik erg vreemd vind, mogelijk een chinese webshop die onze gegevens heeft gelekt of ons probeerd te scammen?)

echter natuurlijk altijd voorzichtig met dit soort mails, en daarom voor dat je ook maar ergens op klikt in de email, eerst even kijken waar de link ( in dit geval ga naar paypal.nl) naar toe leid..

en zo te zien geen paypal linkje, dus niet op klikken!

voor de zekerheid toch maar even naar de echte www.paypal.nl gesurfd, daar even normaal in gelogd en toch even in mijn klachtencentrum gekeken.. uiteraard niets te zien!
Ik zal even zoeken hoe ik deze phishingmail bij paypal kan melden..
pi_115636783
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:10 schreef shiznuts het volgende:
:D En vooral leuk nu ik zie dat ze de witte ook hebben!
Hmm, ken ik nog mensen in m'n omgeving die ik een leuke tablet voor weinig wil geven?
:W
pi_115637351
Is deze aan te raden?
pi_115637964
Hoe moeten wij dat weten. ;( 't Is een 'new arrival' dus zijn er geen ervaringen mee (sowieso hebben collectief gezien we niet alle producten uit China hier geprobeerd).
Be the first to find out zou ik zeggen. :P

Of het wat lijkt? Ja, dat dan weer wel. Genoeg aansluitingen + wifi & ethernet e.d.
Voor het goede had die remote dan een RF all-in-one moeten zijn met dubbelzijdige controls, remote + keyboard.
pi_115638768
iemand die nog een webshops weet die veel macbook air accesoires verkoopt, beetje op fp en ligthake en bic rondgeneusd maar niet echt iets bijzonders tegen gekomen, of is ebay gewoon weer is het beste hiervoor?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:04:50 #124
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_115638805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef Downstar het volgende:
Die op het eerste gezicht best legitiem leek, omdat mijn echte naam werd gebruikt!?
( wat ik erg vreemd vind, mogelijk een chinese webshop die onze gegevens heeft gelekt of ons probeerd te scammen?)

echter natuurlijk altijd voorzichtig met dit soort mails, en daarom voor dat je ook maar ergens op klikt in de email, eerst even kijken waar de link ( in dit geval ga naar paypal.nl) naar toe leid..

[ afbeelding ]

voor de zekerheid toch maar even naar de echte www.paypal.nl gesurfd, daar even normaal in gelogd en toch even in mijn klachtencentrum gekeken.. uiteraard niets te zien!
Paypal.nl bestaat toch niet?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_115639375
Brainwavz M5. :P

Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_115639515
Grapsig. Niet gewoon rebranded DUNU's (die weer lichtelijk op een soort Turbine Pro's lijken)? :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:28:03 #127
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_115639637
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:20 schreef Miniem het volgende:
Brainwavz M5. :P

[ afbeelding ]
Nu de pricing nog afwachten ;)
Ziet er mooi uit, misschien wel een kandidaat voor m'n collectie!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_115639689
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Paypal.nl bestaat toch niet?
Hoezo niet dan? paypal.nl bestaat gewoon en word geredirect naar de .com extensie.
pi_115639692
Iemand de M4 trouwens? Die leken me echt weinig spectaculair en ook duur geprijsd... deze M5 met een 'clear & balanced sound'-signature zou ik ook niet hoeven, tenzij de prijs ernaar is. Ben meer richting de M2 met satte bass.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:34:52 #130
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_115639899
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hoezo niet dan? paypal.nl bestaat gewoon en word geredirect naar de .com extensie.
Hier doet ie t niet :P

owh omdat ik paypal.nl typ ipv www.paypal.nl :P
Dat het zo'n verschil maakt, ik kan ook naar youtube.nl zonder www
pi_115640234
Iemand al ervaring met de nieuwe generatie Android smartphones uit China? (MTK6577) Die dingen zijn inmiddels dual-core en Android 4.0. Misschien een goede vervanging voor mijn wat verouderde Galaxy Gio. Vooral de Star V12 ziet er goed uit voor zo'n prijs :)
pi_115640666
Dualcore nog niemand denk ik, alleen met de Jiayu G2. Maar haal er eentje en zeg of het wat is. Star, ZOPO en THL maken wel interessante Chinaphones (Meizu MX Quad, Xiaomi Mi2 en Huawei Ascend Quad XL bijvoorbeeld zijn ook leuk, maar stukken duurder). Neig zelf alleen meer naar Jiayu, want die andere phones zijn wel erg 'geïnspireerd', waar Jiayu nog een beetje eigen modellen op de markt brengt. Verder zijn niet alle phones dualSIM wat wel de voornaamste reden is waarom ik een Chinaphone zou kiezen.

Pandawill is trouwens altijd toonaangevend op het gebied van tablets qua nieuwe modellen en richtprijs. Maar ze zijn ook aardig bedreven in smartphones.

[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 16-08-2012 14:01:34 ]
pi_115641992
http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p66077.html

immitatie van de jiayu G3?? of toch gewoon de G3 zelf?
want op de eerste foto zie je nog wel Jiayu op de backcover staan, maar er word nergens in de text of op de overige foto's vermeld dat het om de Jiayu G3 gaat nog..

188 wel nice, maar zou goedkoper kunnen denk ik :)
pi_115642011
Ik heb twee keyboard's gevonden voor me Aurora 2 , ik vind deze persoonlijk mooier als deze. Alleen bij die eerste staat wel "Mini USB" in de titel en beschrijving maar op de foto staat een gewone USB kabel , weet iemand of dit normaal is of dat het gewoon niet klopt?
pi_115642491
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef Downstar het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p66077.html

immitatie van de jiayu G3?? of toch gewoon de G3 zelf?
want op de eerste foto zie je nog wel Jiayu op de backcover staan, maar er word nergens in de text of op de overige foto's vermeld dat het om de Jiayu G3 gaat nog..

188 wel nice, maar zou goedkoper kunnen denk ik :)
Is het modelnummer van Jiayu gewoon en Jiayu zelf heeft geen imitaties in rondloop, 't is immers al een budget chinasmartphone met waanzinnige 'bang-for-buck'. Daarom zei ik dat Pandwill wel de game 'up-stepped', want ze houden de markt goed in de gaten, hebben vaak het laatste in aanbod en zitten vaak goed met de richtprijs. Mja, ik was bang dat 'ie 250,- usd ging doen ofzo, want hij is wel specwise erg 'up there'. Dat 'ie nu kost wat ik voor de G2 heeft betaald is een erg mooi gegeven (FCT ging ook van $210 naar $180, Aliexp nog altijd $249/$259).
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef davedavy het volgende:
Ik heb twee keyboard's gevonden voor me Aurora 2 , ik vind deze persoonlijk mooier als deze. Alleen bij die eerste staat wel "Mini USB" in de titel en beschrijving maar op de foto staat een gewone USB kabel , weet iemand of dit normaal is of dat het gewoon niet klopt?
Hoe moeten wij dat weten dan? Waarom vraag je dat de verkoper niet gewoon. :? En als 'ie binnenkomt, het toegezegd heeft en het niet klopt, dan ga je toch lekker klagen? :P

Sowieso zou ik geen hoes halen met keyboard, maar ok, dat is mijn filosofie.
pi_115642576
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hoe moeten wij dat weten dan?
Misschien was het normaal dat verkopers gewoon dezelfde foto gebruiken ofzoiets :')
Heb hem net een bericht gestuurd , ben benieuwd :) Mocht dat niks zijn kies ik inderdaad ook voor een normale hoes.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:52:28 #137
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_115642610
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef Downstar het volgende:

[ afbeelding ]

gewoon de foto posten naar ze op twitter.. kunnen ze het retweeten als ze willen.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_115642642
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:51 schreef davedavy het volgende:

[..]

Misschien was het normaal dat verkopers gewoon dezelfde foto gebruiken ofzoiets :')
Heb hem net een bericht gestuurd , ben benieuwd :) Mocht dat niks zijn kies ik inderdaad ook voor een normale hoes.
Nou ja, er wordt zo vaak van alles door elkaar gebruikt, dus gewoon navragen idd. :+
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:53:56 #139
131319 mickeyD
pi_115642665
chips, postbode gemist met mn cameratas!
morgen ophalen bij t postkantoor..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_115642695
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nou ja, er wordt zo vaak van alles door elkaar gebruikt, dus gewoon navragen idd. :+
Slordige Chinezen he ;(
pi_115642716
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef mickeyD het volgende:
Oh ja, was alweer vergeten dat die nog onderweg was. ;( Nog altijd niet daar, jij wel weer, lucky bastard!
Hoewel, we zijn hier in AT vaak een dag later en gisteren was het ook nog eens nationale feestdag.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef davedavy het volgende:

[..]

Slordige Chinezen he ;(
Ja, je moet er zelf goed bovenop zitten vaak anders gaat het mis.
pi_115642752
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef mickeyD het volgende:
Misschien kom je hem vandaag nog ergens tegen :D
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:57:23 #143
131319 mickeyD
pi_115642808
ja zo werkt dat hier niet ;)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:59:11 #144
131319 mickeyD
pi_115642892
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh ja, was alweer vergeten dat die nog onderweg was. ;( Nog altijd niet daar, jij wel weer, lucky bastard!
Hoewel, we zijn hier in AT vaak een dag later en gisteren was het ook nog eens nationale feestdag.

[..]

Ja, je moet er zelf goed bovenop zitten vaak anders gaat het mis.
nou ja, das het enige wat aangetekent onderweg was..
mn uv lensjes en lenshood en kapjes komen van andere ebay verkopers.
pi_115644619
Heeft er hier iemand ervaring met dual sim telefoons uit China? Hier in Nederland is het aanbod echt mager. Al op FP gekeken e.d., maar ze hebben daar weer te veel aanbod ;) Zie door de bomen het bos niet meer.

Telefoon moet dual sim hebben en op beide kaarten tegelijk bereikbaar zijn. Accu moet minimaal 1 dag meekunnen.

Alvast bedankt voor de input :)
pi_115644630
Voor wie intresse heeft;
Awei ES900I - 20% op focalprice;

http://www.focalprice.com(...)gn=FP_1208BS_EP0091B
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:06:27 #147
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115645719
Een van mn ebay hoesjes is binnen *O*

Nog een vraag kun je ergens goeie voetbal sokken halen voor weinig geld :+
Say whaaaat?
pi_115646270
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:06 schreef SuperChips het volgende:

Nog een vraag kun je ergens goeie voetbal sokken halen voor weinig geld :+
Dat kun je toch ook gewoon kopen in NL , zoveel kosten ze niet :')
pi_115647577
Iemand ervaring met de site ''madeinchina'' oftewel; komen de producten ook daadwerkelijk aan?

En hoe kan het dat de prijzen zo laag zijn terwijl de verzendkosten erin berekend zijn?
pi_115648126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef FreaZ het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met dual sim telefoons uit China? Hier in Nederland is het aanbod echt mager. Al op FP gekeken e.d., maar ze hebben daar weer te veel aanbod ;) Zie door de bomen het bos niet meer.

Telefoon moet dual sim hebben en op beide kaarten tegelijk bereikbaar zijn. Accu moet minimaal 1 dag meekunnen.

Alvast bedankt voor de input :)
Dat wordt dus een Jiayu G2 (JY-G2) dan... :P Ff searchen met chinaprices, of kijken op Aliexpress.
(Dat is een recente dualsim smartphone met dual standby die ik en een paar anderen hier sinds kort hebben)
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef jonasr het volgende:
Voor wie intresse heeft;
Awei ES900I - 20% op focalprice;

http://www.focalprice.com(...)gn=FP_1208BS_EP0091B
Wil niet lullig doen, maar is 'ie op Ebay/McBub niet goedkoper (en heb je daar kleurenkeuze)?
Altijd oppassen met aanbiedingen, vaak is het geen steek goedkoper dan ze geprijsd dienen te zijn (denk: DinoDirect).

Mm okay, McBub heeft de oude listing niet meer... en op Ebay ook niet echt goedkoper te vinden inmiddels, maar sowieso, goedkoper is de ES800M die tevens over de ES900i aan te raden is, al heeft 'ie geen mic, omdat 'ie veel meer allround is.

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 16-08-2012 17:19:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')