heb de aurora pas gister besteld, hij was al bij processing-5 dat is toch dat die word ingepakt of dergelijke?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:35 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jij ook nog Aurora niet verzonden? Volgens mij zijn ze uit voorraad
Oh ik hem heb al 5 dagen geleden besteld, niet gewend van BICquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:08 schreef mootje026 het volgende:
[..]
heb de aurora pas gister besteld, hij was al bij processing-5 dat is toch dat die word ingepakt of dergelijke?
maar natuurlijk heb jij ook nutte postjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
HeuhIk heb toch een aantal pionier bestellingen gedaan hoor. HDD case, schilderijen, sorteerdozen, Kanen doppen etc. Die vonden daarna gretig aftrek
Ik ben nuttig!!![]()
nee niet bij mijquote:
Dat weet iedereen toch wel? Hoop ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:09 schreef Zwappel het volgende:
Even een tip tussendoor, maar denk dat deze ook al eerder is vermeldt;
Bijna alles wat je op die chinese verkoopsites kan vinden kan je opzoeken op eBay met als instellingen 'Nu Kopen', 'Wereldwijd' en 'Prijs + Verzendkosten laagste bovenaan'. En dan krijg je het vaak teruggevonden voor een veel lagere prijs.
Als het om één hoesje ging dan had ik gewoon gekocht zonder na te denkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:39 schreef shiznuts het volgende:
Je bent hier nou niet bepaald een auto aan het kopen en een hoesje maken is nou niet bepaald rocketscience.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, mijn probleem niet. Moet je er sowieso eerst maar eentje proberen. En een verkoper zegt niks over de producten die hij verkoopt en een enkel product zegt ook niks over de andere producten die hij verkoopt. Dus als je al iets zoekt, zoek je niet een verkoper maar een merk. Wat moeilijk zal worden, want alles is goedkope naamloze Chinese meuk. Sowieso, als je er een stuk of 100 wilt, ga ik je niet vertellen wat je moet kopen... en dan later dat het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Als het om één hoesje ging dan had ik gewoon gekocht zonder na te denken. Maar het gaat hiet niet om 1 hoesje maar om een stuk of 100.
Lol, waarom haal je niet gewoon de XT3 van Xears met coupon KLANGFUZZIS?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:43 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wordt ook schijtziek van al die audio-kabels en toebehoren. M'n Awei ES800M (2e set; eerste was ook al kapot gegaan) is ook alweer kapot; audio wordt bijna niet doorgegeven.
Verder zo'n standaard 3.5mm -> 3.5mm verlengskabel van een meter wordt het signaal ook niet meer doorgeven.
Wordt er een beetje heel erg moe van dat dat spul zo snel kapot gaat terwijl ik niets apart mee doe. Ja; ik weet dat ik niet teveel van Chinese kwaliteit moet verwachten maar dit gaat wel heel snel...
Gloepquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:46 schreef shiznuts het volgende:
Lol, waarom haal je niet gewoon de XT3 van Xears met coupon KLANGFUZZIS?
(edit: hmm, die korting doet ook niet meer wat het ooit eens was...)
Met de coupon 'KLANGFUZZIS' zijn ze dan ook nog 'maar' 35¤ (excl. 8,- shipping). Dat was voorheen met respectievelijk 20,- en daarna 30,- euro wat aantrekkelijker. Thomas lijdt ook onder de euro/dollar-crisis zo te zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
GloepVind persoonlijk ¤90 knap geld voor een paar dopjes. Heb de dopjes puur en alleen voor onderweg en af en toe in bed. Voor bij de laptop heb ik m'n Teufel hoofdtelefoon.
Die verlengkabel heb ik tussen de keukenradio en de telefoon zodat ik muziek daarop kan afspelen. Kan geloof ik beter zelf met draad en soldeerbout en shit een kabel maken.
Ik ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Moet iemand nog CK700's? Die heb ik nog wel nieuw in wrap, maar met de Europese verzendkosten is het vast goedkoper om die zelf direct uit China te halen.![]()
Zou tof zijn! Ik hoef niet heel het doosje hoor als dat scheelt in verzendkostenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:01 schreef shiznuts het volgende:
Jup.De bass is prima, maar de heldere tonen zijn te scherp bij die dingen.
Wil ze best vanuit NL sturen. Ik hoop dat ik er begin volgende week ben (al ziet het er slecht uit).
quote:Hi All
Its the weekend and with it are another wonderful round of deals:
Brainwavz B2 Dual Armature Earphones just $119.50 - Includes free Fedex next day shipping to select countries!
SoundMagic E30 Earphones just $39.50
Eken T10 10.1" Android Tablet just $119.50
Headana Headphone Stand for small, light headphones just $9.50
Please share our deals with others, don't forget if you refer a friend and they place a order you can earn 50 points, more details here (log in required).
Enjoy & have a good weekend.
Raz
http://www.mp4nation.net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |