abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:14:25 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115723461
Mja... ik vind de MP4Deals steeds minder eigenlijk... :@ :X
Laat ze weer eens M2's brengen voor $24,50 ofzo...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115723477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 20:14 schreef shiznuts het volgende:
Mja... ik vind de MP4Deals steeds minder eigenlijk... :@ :X
Is ook.
Af en toe zit er nog wel eens wat leuks tussen.

Die CK700 en CK800's zijn niet meer verkrijgbaar trouwens :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:16:03 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115723497
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115723526
quote:
Ah :D Ik had op Chinaprices gekeken en op FP.
Maar bij Focalprice waar ik ze toen gehaald had iig niet meer :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:49:19 #255
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115726832
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:50 schreef shiznuts het volgende:

Ligt verder ook aan je hygiënische standaard. :Y 'k Zou zelf nooit oordopjes indoen die in de oren van een ander gezeten zouden hebben.
Hopelijk ben je niet zo hygiënisch als het om vagina's gaat _O-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:52:14 #256
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115726984
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Daar hebben ze intiemwipes voor uitgevonden. _O-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:00:47 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115727342
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Of bedoelde je nu schuimrubberen fleshlights? :P Hoef ik niet te lenen hoor, dankje, maar ik pas.
Ik zie jou ook nog weleens eindigen als Lars met een Chinese realdoll. :D
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:34:28 #258
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115728812
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 22:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Of bedoelde je nu schuimrubberen fleshlights? :P Hoef ik niet te lenen hoor, dankje, maar ik pas.
Ik zie jou ook nog weleens eindigen als Lars met een Chinese realdoll. :D
[ afbeelding ]
Lijkt me wel wat, beter dan mijn grijze gymsok ~O>
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:47:25 #259
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_115732020
wel wat aan de prijzige kant :{
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_115737620
Vandaag mijn aurora 2 van BIC ontvangen....heel goed verpakt....geen BTW kosten ^O^ ondanks dat het vrij fors was ingepakt (veel bubblewrap)

Geweldig apparaat. Kwaliteit is veel beter dan ik had verwacht, touchscreen ietsje ongevoelig maar voldoet prima...Hopelijk komt ainol ooit met een iets grotere variant.
  zondag 19 augustus 2012 @ 10:08:27 #261
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_115739685
Grappig.. Het lijkt of Chinese telefoonfabrikanten ook doorhebben dat er in Europa een merken monopolie is op de gsm markt.. Waar klanten niet zo van gediend zijn.

http://tweakers.net/nieuw(...)one-naar-europa.html

Ik denk dat als deze trend zo doorzet, HTC en Samsung het nog moeilijk gaan krijgen. Juich het overigens verder helemaal toe hoor, beter dat we een beetje concurrentie krijgen waardoor Samsung en HTC misschien een beetje gepushed worden beter over hun modellen na te denken op vlak van support, build quality, software updates en lifecycle issues.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_115739722
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 10:08 schreef neo2000 het volgende:
Grappig.. Het lijkt of Chinese telefoonfabrikanten ook doorhebben dat er in Europa een merken monopolie is op de gsm markt.. Waar klanten niet zo van gediend zijn.

http://tweakers.net/nieuw(...)one-naar-europa.html

Ik denk dat als deze trend zo doorzet, HTC en Samsung het nog moeilijk gaan krijgen. Juich het overigens verder helemaal toe hoor, beter dat we een beetje concurrentie krijgen waardoor Samsung en HTC misschien een beetje gepushed worden beter over hun modellen na te denken op vlak van support, build quality, software updates en lifecycle issues.
en niet te vergeten, de prijs! 500-600 euro voor een telefoontje, terwijl een chinese fabrikant ze voor 200-350$ de deur uit doet..
  zondag 19 augustus 2012 @ 10:22:40 #263
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_115739863
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 10:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

en niet te vergeten, de prijs! 500-600 euro voor een telefoontje, terwijl een chinese fabrikant ze voor 200-350$ de deur uit doet..
Dat uiteraard ook.. Heb hier een HTC one V liggen. Geen flagship model van HTC, maar als je kijkt wat daar allemaal out of the box mee is.. Gele vlekken op het scherm, helft van de uitgeleverde toestellen heeft audio issues etc.. Allemaal lekker 'getest' en 'gecontroleerd' door QA afdeling van HTC.. Loopt op Tweakers een draadje van, is gewoon bijna niemand met een toestel dat 100% 'goed' is. Schijnbaar nemen we daar met z'n allen genoegen mee of zo; ik zeg, dan kan je net zo goed voor de helft van het geld een China android telefoon nemen als je het toch niet zo nauw neemt. Vaak nog met betere specs, en de QA procedure zal niet veel verschillen met 'gerenommeerde' merken zo blijkt. :')

Oh, en de HTC telefoons staan bij uitlevering ook nog eens helemaal vol met crapware, zoals een of andere vage client om zelf mp3's mee aan te kunnen schaffen. Natuurlijk niet zomaar zelf te verwijderen.. Zelfs op dat vlak doet HTC nog een duit in hun eigen zakje, stelletje graaiende hufters. Het is dat het een zakelijke telefoon betreft.. Was ie privé aangeschaft had ik 'm dezelfde dag nog teruggebracht en zelf ingeruild voor een Chinafoon.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 19 augustus 2012 @ 10:26:00 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115739901
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 10:22 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dat uiteraard ook.. Heb hier een HTC one V liggen. Geen flagship model van HTC, maar als je kijkt wat daar allemaal out of the box mee is.. Gele vlekken op het scherm, helft van de uitgeleverde toestellen heeft audio issues etc.. Allemaal lekker 'getest' en 'gecontroleerd' door QA afdeling van HTC.. Loopt op Tweakers een draadje van, is gewoon bijna niemand met een toestel dat 100% 'goed' is. Schijnbaar nemen we daar met z'n allen genoegen mee of zo; ik zeg, dan kan je net zo goed voor de helft van het geld een China android telefoon nemen als je het toch niet zo nauw neemt. Vaak nog met betere specs, en de QA procedure zal niet veel verschillen met 'gerenommeerde' merken zo blijkt. :')

Oh, en de HTC telefoons staan bij uitlevering ook nog eens helemaal vol met crapware, zoals een of andere vage client om zelf mp3's mee aan te kunnen schaffen. Natuurlijk niet zomaar zelf te verwijderen.. Zelfs op dat vlak doet HTC nog een duit in hun eigen zakje, stelletje graaiende hufters. Het is dat het een zakelijke telefoon betreft.. Was ie privé aangeschaft had ik 'm dezelfde dag nog teruggebracht en zelf ingeruild voor een Chinafoon.
Daarom Jiayu G3 :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_115742278
Ik blijf voorlopig bij mijn S3. Denk niet dat er een China phone is die daar tegenop kan op dit moment. Als ik niet nog een goede Galaxy S zou hebben dan zou ik wellicht een China phone aanschaffen als backup.
pi_115742318
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:24 schreef Skiet het volgende:
Ik blijf voorlopig bij mijn S3. Denk niet dat er een China phone is die daar tegenop kan op dit moment. Als ik niet nog een goede Galaxy S zou hebben dan zou ik wellicht een China phone aanschaffen als backup.
S3 vergelijken met china phones.. ;( ( die is zelfs niet te vergelijken met een andere tel in de europese markt joh...)

ben zelf niet van de dure telefoons.. smartphones koop ik met een budget van +-200 euro..
hier in nederland krijg je dan logischerwijs de budget toestellen, als de Samsung Galaxy ace/gio's.. HTC wildfire (s) etc.. met processoren die lopen op 800-1000 Mhz, en 512 MB ram..
een simpel schermpje, en hatelijke lage resoluties.. zo loop ik nu bijna 2 jaar met mijn HTC wildfire rond.. die ik nu dus wel eens mag vervangen..

vroeger waren china phones echt brak qua hardware, toen ging het vooral nog om de clones etc..
dan had je een telefoon met een 3 inch scherm(was in die tijd groot!) met 450 Mhz processor
stond er op de achterkant netjes 5 megapixel camera, terwijl er maar met geluk een 1 MP camera in zat en dergelijke dingen..

Tegenwoordig (met komst van android) worden er leuke telefoons geproduceerd, met nog eens goede specs ook.. voorbeeld is dus de telefoon reeks van de Jiayu.. de aankomende G3 heeft een 4,5inch Gorilla Glass IPS scherm, een resolutie van 1280x720, 8 MP megapixel camera
dualcore processor op 1 Ghz, 1 Gb Ram.. en naar mijn mening nog best een nice design..
en dat voor een prijs van +- 150 euro!!!!

voor die specs ben je in NL 350-400 euro kwijt geloof ik..

[ Bericht 24% gewijzigd door Downstar op 19-08-2012 12:36:51 ]
pi_115742436
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:24 schreef Skiet het volgende:
Ik blijf voorlopig bij mijn S3.
Daar kan geen andere telefoon tegen op :') Of die nu uit China komt of niet.
pi_115742697
Ja, dat snap ik. Ik bedoel alleen aan te geven dat de specs van een Chinese telefoon voor mij gewoon niet interessant is. Ik wil altijd gewoon het snelste en beste hebben als het om dit soort dingen gaat. Daarom is een Chinese telefoon geen optie voor mij.
pi_115742779
zijn er nog 1 cent deals?

als ik nou een balletjespistool koop, krijg ik dan problemen met douane?
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:44:57 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115742788
'k Heb toch liever een Chinese Huawei Ascend D Quad XL dan een Zuid-Koreaanse Samsung Galaxy SIII.
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:44 schreef pazara het volgende:
zijn er nog 1 cent deals?

als ik nou een balletjespistool koop, krijg ik dan problemen met douane?
Zodra een nep-pistool in grootte en gestalte lijkt op een echt wapen, genoeg om mensen mogelijk te verwarren (kleur speelt geen rol, je kunt namelijk een wapen altijd zwart painten) en schrik aan te jagen, kun je inderdaad gedoe met de douane verwachten.
pi_115742831
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:40 schreef Skiet het volgende:
Ja, dat snap ik. Ik bedoel alleen aan te geven dat de specs van een Chinese telefoon voor mij gewoon niet interessant is. Ik wil altijd gewoon het snelste en beste hebben als het om dit soort dingen gaat. Daarom is een Chinese telefoon geen optie voor mij.
Het snelste en het beste...
Tja..
op een gegeven moment zit je toch wel aan de max denk ik.. want android apps zijn niet heeel erg zwaar vaak..

mocht je toch een telefoon willen die in de buurt komt van de S3;
Xiaomi M2

a 4.3 inch HD screen, Android 4.1 Jelly Bean, a Qualcomm Snapdragon quad-core CPU (1.5 Ghz a core), 2GB RAM, rear 8 mega-pixel rear camera and 2 mega-pixel front.

in october te koop voor +-250 euro..
pi_115744386
BIC heeft mijn Aurora verzonden dus ik denk die van de rest hier die hem besteld heeft ook spoedig! :)
pi_115751097
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

Het snelste en het beste...
Tja..
op een gegeven moment zit je toch wel aan de max denk ik.. want android apps zijn niet heeel erg zwaar vaak..

mocht je toch een telefoon willen die in de buurt komt van de S3;
Xiaomi M2

a 4.3 inch HD screen, Android 4.1 Jelly Bean, a Qualcomm Snapdragon quad-core CPU (1.5 Ghz a core), 2GB RAM, rear 8 mega-pixel rear camera and 2 mega-pixel front.

in october te koop voor +-250 euro..
Lol GTA 3, FIFA12, Mass Effect zijn redelijk zware games/apps welke ik speel op mijn telefoon. XBMC, weet niet of dat nou perse zwaar is. Maar ik kan me voorstellen dat het beter loopt op een S3 dan op telefoon met slechtere specs.
pi_115751788
Alweer te horen gekregen dat er een redelijk aantal pakketjes bezorgd zijn. Wordt dus leuk wanneer ik weer thuis ben.
pi_115753439
ik zoek die 10 in 1 schroevendraaier.
hoe heette die alweer:???
en ik zoek zon goedkope stofzuigertje voor om je laptop stofvrij te maken.

iemand linkje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')