Is ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:14 schreef shiznuts het volgende:
Mja... ik vind de MP4Deals steeds minder eigenlijk...![]()
Ahquote:
Hopelijk ben je niet zo hygiënisch als het om vagina's gaatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Ligt verder ook aan je hygiënische standaard.'k Zou zelf nooit oordopjes indoen die in de oren van een ander gezeten zouden hebben.
Daar hebben ze intiemwipes voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet zo hygiënisch als het om vagina's gaat
Of bedoelde je nu schuimrubberen fleshlights?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet zo hygiënisch als het om vagina's gaat
Lijkt me wel wat, beter dan mijn grijze gymsokquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of bedoelde je nu schuimrubberen fleshlights?Hoef ik niet te lenen hoor, dankje, maar ik pas.
Ik zie jou ook nog weleens eindigen als Lars met een Chinese realdoll.
[ afbeelding ]
en niet te vergeten, de prijs! 500-600 euro voor een telefoontje, terwijl een chinese fabrikant ze voor 200-350$ de deur uit doet..quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:08 schreef neo2000 het volgende:
Grappig.. Het lijkt of Chinese telefoonfabrikanten ook doorhebben dat er in Europa een merken monopolie is op de gsm markt.. Waar klanten niet zo van gediend zijn.
http://tweakers.net/nieuw(...)one-naar-europa.html
Ik denk dat als deze trend zo doorzet, HTC en Samsung het nog moeilijk gaan krijgen. Juich het overigens verder helemaal toe hoor, beter dat we een beetje concurrentie krijgen waardoor Samsung en HTC misschien een beetje gepushed worden beter over hun modellen na te denken op vlak van support, build quality, software updates en lifecycle issues.
Dat uiteraard ook.. Heb hier een HTC one V liggen. Geen flagship model van HTC, maar als je kijkt wat daar allemaal out of the box mee is.. Gele vlekken op het scherm, helft van de uitgeleverde toestellen heeft audio issues etc.. Allemaal lekker 'getest' en 'gecontroleerd' door QA afdeling van HTC.. Loopt op Tweakers een draadje van, is gewoon bijna niemand met een toestel dat 100% 'goed' is. Schijnbaar nemen we daar met z'n allen genoegen mee of zo; ik zeg, dan kan je net zo goed voor de helft van het geld een China android telefoon nemen als je het toch niet zo nauw neemt. Vaak nog met betere specs, en de QA procedure zal niet veel verschillen met 'gerenommeerde' merken zo blijkt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
en niet te vergeten, de prijs! 500-600 euro voor een telefoontje, terwijl een chinese fabrikant ze voor 200-350$ de deur uit doet..
Daarom Jiayu G3quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat uiteraard ook.. Heb hier een HTC one V liggen. Geen flagship model van HTC, maar als je kijkt wat daar allemaal out of the box mee is.. Gele vlekken op het scherm, helft van de uitgeleverde toestellen heeft audio issues etc.. Allemaal lekker 'getest' en 'gecontroleerd' door QA afdeling van HTC.. Loopt op Tweakers een draadje van, is gewoon bijna niemand met een toestel dat 100% 'goed' is. Schijnbaar nemen we daar met z'n allen genoegen mee of zo; ik zeg, dan kan je net zo goed voor de helft van het geld een China android telefoon nemen als je het toch niet zo nauw neemt. Vaak nog met betere specs, en de QA procedure zal niet veel verschillen met 'gerenommeerde' merken zo blijkt.
Oh, en de HTC telefoons staan bij uitlevering ook nog eens helemaal vol met crapware, zoals een of andere vage client om zelf mp3's mee aan te kunnen schaffen. Natuurlijk niet zomaar zelf te verwijderen.. Zelfs op dat vlak doet HTC nog een duit in hun eigen zakje, stelletje graaiende hufters. Het is dat het een zakelijke telefoon betreft.. Was ie privé aangeschaft had ik 'm dezelfde dag nog teruggebracht en zelf ingeruild voor een Chinafoon.
S3 vergelijken met china phones..quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:24 schreef Skiet het volgende:
Ik blijf voorlopig bij mijn S3. Denk niet dat er een China phone is die daar tegenop kan op dit moment. Als ik niet nog een goede Galaxy S zou hebben dan zou ik wellicht een China phone aanschaffen als backup.
Zodra een nep-pistool in grootte en gestalte lijkt op een echt wapen, genoeg om mensen mogelijk te verwarren (kleur speelt geen rol, je kunt namelijk een wapen altijd zwart painten) en schrik aan te jagen, kun je inderdaad gedoe met de douane verwachten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:44 schreef pazara het volgende:
zijn er nog 1 cent deals?
als ik nou een balletjespistool koop, krijg ik dan problemen met douane?
Het snelste en het beste...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:40 schreef Skiet het volgende:
Ja, dat snap ik. Ik bedoel alleen aan te geven dat de specs van een Chinese telefoon voor mij gewoon niet interessant is. Ik wil altijd gewoon het snelste en beste hebben als het om dit soort dingen gaat. Daarom is een Chinese telefoon geen optie voor mij.
Lol GTA 3, FIFA12, Mass Effect zijn redelijk zware games/apps welke ik speel op mijn telefoon. XBMC, weet niet of dat nou perse zwaar is. Maar ik kan me voorstellen dat het beter loopt op een S3 dan op telefoon met slechtere specs.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
Het snelste en het beste...
Tja..
op een gegeven moment zit je toch wel aan de max denk ik.. want android apps zijn niet heeel erg zwaar vaak..
mocht je toch een telefoon willen die in de buurt komt van de S3;
Xiaomi M2
a 4.3 inch HD screen, Android 4.1 Jelly Bean, a Qualcomm Snapdragon quad-core CPU (1.5 Ghz a core), 2GB RAM, rear 8 mega-pixel rear camera and 2 mega-pixel front.
in october te koop voor +-250 euro..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |