Dat is een standaard pittig kort kapsel plaatjequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, hij had hem al zo snel klaar. Wel knap als een neger deze vrouw als zus heeft. Of speelt adoptie hier een rol.
Uit welk land kom je, Z-U? Of ben je een albino?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Baszh het volgende:
Niet iedereen die in Afrika is geboren is een neger he
Of Noord-Afrika natuurlijk...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Uit welk land kom je, Z-U? Of ben je een albino?
Op die manier heeft een vriend van mij Aruba in z'n paspoort staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Baszh het volgende:
Nee mijn ouders zijn gewoon blanke Nederlanders, die een paar jaar in Afrika werkten als tropenarts.
Ah oké.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Baszh het volgende:
Nee mijn ouders zijn gewoon blanke Nederlanders, die een paar jaar in Afrika werkten als tropenarts.
op de fok! voetbalmanager en dan ook de FMT subleaguequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Paardindewei het volgende:
Waar sloeg dat inschrijven eigenlijk op in de vorige titel? Iets op Fok?
Aha, ik doe al een toto elders. Verder niet echt tijd voor veel spelletjes. Maar bedanktquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
op de fok! voetbalmanager en dan ook de FMT subleague
Nee helaasquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah oké.
Kun je Afrikaans praten? Is makkelijker te verstaan dan Maastrichts, kun je gewoon de krant lezen.
Wie houdt je tegen dat alsnog te doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Robby87 het volgende:
Er moet trouwens echt wat gebeuren aan de OP, dit ziet er niet uit. Ik heb ooit wel eens een mooie banner willen maken maar dat is er niet van gekomen.
Niet gezien die film, er komt een nieuwe screen aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Die "redhead" is toch die ijskoningin uit die boekverfilming? the lion the witch and the wardrobe?
Heb je Narnia niet gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet gezien die film, er komt een nieuwe screen aan.
jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Die "redhead" is toch die ijskoningin uit die boekverfilming? the lion the witch and the wardrobe?
Er staan veel hints in deze screen/paint.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat moeten we daar nou weer mee Robby..
Omdat we niet mogen zien wie het is? Ik zie een screen waarvan ik denk dat het in een lift op grote hoogte is. Maar meer zegt de foto me nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Er staan veel hints in deze screen/paint.
Waarom denk je dat ik zijn gezicht bewerk en de schaduw ook.
Het hartje is ook symbolisch voor veel vrouwen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat we niet mogen zien wie het is? Ik zie een screen waarvan ik denk dat het in een lift op grote hoogte is. Maar meer zegt de foto me niet
Zijn wij vrouwen? Wij vallen niet op mannen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het hartje is ook symbolisch voor veel vrouwen.
Tom Cruise is een lekkertje, dat weet elke man of je nu homo bent of niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn wij vrouwen? Wij vallen niet op mannen!
Nou sorry, maar die vind ik dan weer niet zo heel aantrekkelijk...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tom Cruise is een lekkertje, dat weet elke man of je nu homo bent of niet.
Wie dan wel?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou sorry, maar die vind ik dan weer niet zo heel aantrekkelijk...
Ron Perlman natuurlijkquote:
Haha, die heeft echt een toffe kopquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ron Perlman natuurlijk
ehh... nee. Weet niet, denk er niet zo vaak over na bij mannen
Dat doe ik elke avond als ik mijn pc uitzet. Heerlijk die OS afsluiting. Duh duh duhduuuhhquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
En gaat er iemand OS afsluiting kijken?
kneus...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat doe ik elke avond als ik mijn pc uitzet. Heerlijk die OS afsluiting. Duh duh duhduuuhh
Niet twi in ieder gevalquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jy kan nie Afrikaans spreke nie?
Ahum, sorry.![]()
Omdat het hier een uur later is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom loopt de afsluiting op de NOS zeker een minuut achter op BBC?
Hé? Die snap ik niet...quote:
Ondertiteling ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom loopt de afsluiting op de NOS zeker een minuut achter op BBC?
Whehehequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:07 schreef wyccie het volgende:
Waarschijnlijk om ons een nipplegate te besparen.
Om er voor te zorgen dat niemand wint bij het gokken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:09 schreef Baszh het volgende:
Of in't geval er een UFO met aliens op bezoek komt, kunnen ze ons in het duister houden en het in de doofpot stoppen
Nee om te voorkomen dat we erachter komen dat we eigenlijk bestuurd worden door reptillians.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om er voor te zorgen dat niemand wint bij het gokken?
My god...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:12 schreef Baszh het volgende:
http://www.thetruthbehind(...)ndon-2012-confirmed/
O, je hoort mij ook niet zeggen dat er geen aliens zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet zo closed-minded he. Er is geen bewijs dat het niet zo is.
Hoe speciaal we zijn dat is nog een beetje een raadselquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, je hoort mij ook niet zeggen dat er geen aliens zijnIk ga er niet vanuit dat wij het enige levende ding in het universum is... Zo speciaal zijn we nou ook weer niet. Maar dat er ook echt daadwerkelijk weer ufo's waargenomen zijn...
hoezo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hoe speciaal we zijn dat is nog een beetje een raadsel
We weten niet hoe (on)waarschijnlijk het is geweest dat leven hier is ontstaan, laat staan andere vormen van leven onder andere omstandigheden. Daarnaast weten we niet of het erg speciaal en zeldzaam is dat er 'intelligent' (of zelfbewust) leven uit evolueert.quote:
Echtquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
Omdat het komende week subtropisch wordt.
Enige dag dat ik moet werken, dus geen problemen meequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef wyccie het volgende:
Helaas wel bewolkt en kans op onweer op dinsdag.
Dit alles uit betrouwbare bron:
[ afbeelding ]
Zon? Veel gras en ehh... dunno? Hopelijk lekker weer hequote:
Oh zo. Ik dacht dat er een optreden zou zijn á la Coldplay.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Zon? Veel gras en ehh... dunno? Hopelijk lekker weer he
hahah nee, niet dat ik weet. Bedoelde gewoon van het lekkere weer genieten. Heb er alleen even niet aan gedacht dat al mijn vrienden wel gewoon werken... en om nou in me eentje te gaan voetballen word een beetje moeilijk lijkt mequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh zo. Ik dacht dat er een optreden zou zijn á la Coldplay.
Hardlopen ben ik niet echt voor gemaaktquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
Je kunt ook gaan hardlopen in het park.
Of gewoon liggen, als je dat leuk vindt. Ik weet niet of dat daar wordt gedaan, neem aan van wel.
Das me weer te ver fietsenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef Robby87 het volgende:
Ja, ik heb vanmiddag ook geoefend voor als ik straks in mijn kist lig.
Waalstrandje
Wijchen lieverdquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
10 min. vanaf centrum. Jij zit in Dukemburg hè?
Gelukt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef Robby87 het volgende:
Ja, ik heb vanmiddag ook geoefend voor als ik straks in mijn kist lig.
Oh, sorryquote:
Het was perfect strandweer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukt?
Ik heb gewoon in een comfortabel bed gelegen, vandaag.
Dat is me wel gelukt dus. Het leek me iets te warm, en eigenlijk was ik gewoon te lui en moe om de deur uit te gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga trouwens altijd liggen waar er geen hond is...
quote:
Treffende vergelijking.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Baszh het volgende:
Nieuw plaatje lijkt uit een Axe reclame te komen
Dat was wel een mooie reclame en een mooie cover van dat nummer!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Baszh het volgende:
Nee serieus. Als je de brug oprijdt, dan ligt recht burgervolk nijmegen, en links enkele verdwaalden autisten, waaronder ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Echt...
Ik kom je niet opzoeken hoor... (of je plek afpakken)
Inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Baszh het volgende:
En via het begin van de Ooijpolder kom je weer op een ander stuk Waalstrand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Robby87 het volgende:
Nee serieus. Als je de brug oprijdt, dan ligt recht burgervolk nijmegen, en links enkele verdwaalden autisten, waaronder ik.
In het weiland waar de balonnen met de vierdaagse opstijgen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee serieus. Als je de brug oprijdt, dan ligt recht burgervolk nijmegen, en links enkele verdwaalden autisten, waaronder ik.
Nee wel gewoon op het strand, in de paardenstront ligt het niet zo comfortabel. Gisteren ook nog mijn been opengehaald door dat verrekte prikkeldraad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In het weiland waar de balonnen met de vierdaagse opstijgen?
Het is duidelijk dat ik er nooit kom.. Waalstrand is toch gewoon tussen de spoorbrug en waalbrug in?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee wel gewoon op het strand, in de paardenstront ligt het niet zo comfortabel. Gisteren ook nog mijn been opengehaald door dat verrekte prikkeldraad.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ik er nooit kom.. Waalstrand is toch gewoon tussen de spoorbrug en waalbrug in?
Ok, dan ben ik niet helemaal achterlijk...quote:
Ja ok, maar hij had het over de brug op.. Dus in dat geval gaat dat dan weer nietquote:
Daar kom ik nooit, geen idee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er zo fout aan Wyccies strandjes dan?
hahah. Is dat het naakt gedeelte?quote:
Ik heb gister net als een klein jongetje heel speels platte stenen over het water gekeild, hopende een boei te raken. En ik heb ook geprobeerd om een handstand in het zand te maken... er was toch niemand. Verbaasde me nog hoe redelijk het ging. Niet dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er zelf ook maar 1 keer geweest. Ik heb niet zo veel met stranden.
En toen de handstand ging ben je maar verder gegaan met radslagen, flikflak en alles wat je kan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb gister net als een klein jongetje heel speels platte stenen over het water gekeild, hopende een boei te raken. En ik heb ook geprobeerd om een handstand in het zand te maken... er was toch niemand. Verbaasde me nog hoe redelijk het ging. Niet dus.
De radslag heb ik ook geprobeerd ja, maar dat lukte ook niet. Toen ben ik maar verder gegaan met steentjes op de boei te gooien. Daar heb ik mij zeker een halfuur mee vermaakt in mijn onderbroek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En toen de handstand ging ben je maar verder gegaan met radslagen, flikflak en alles wat je kan?
Dan vind ik een handstand/radslag toch makkelijker dan een bruggetjequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef wyccie het volgende:
In het zand is het ook niet erg makkelijk.
De volgende keer ga je bruggetjes/boogjes proberen. Dan vang ik je wel.
zijwaardse handstand? Niet moeilijk hoor je gaat op je knieen zitten aan de kant waar de rug is en je pakt em bij de heupen vast en zwaait em verderquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef wyccie het volgende:
Dat klopt wel. We kunnen met een handstand beginnen, maar ik zou niet weten hoe ik een radslag zou moeten vangen.
Nah, dan moet ik meebewegen. Daar ben ik te lui voor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
zijwaardse handstand? Niet moeilijk hoor je gaat op je knieen zitten aan de kant waar de rug is en je pakt em bij de heupen vast en zwaait em verder
Meebewegen? Je zit op je knieen, je kan niet veel meebewegenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik meebewegen. Daar ben ik te lui voor.
Vrouwen op hun knieën kunnen heel goed meebewegen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Meebewegen? Je zit op je knieen, je kan niet veel meebewegen
heb jij dan even pech dat ze lui is...quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vrouwen op hun knieën kunnen heel goed meebewegen.
Enige dat ik hierbij kan denken is: Auw...quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar ik kan Robby best wel kennis laten maken met mijn knie.
Heb jij balgevoel ja?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar ik kan Robby best wel kennis laten maken met mijn knie.
Je moet dus een steen hebben die niet te zwaar is, maar ook niet te licht. En je moet goed door de knieën gaan en het steentje niet gelijk voor je voeten laten springen. Mijn verste kwam voorbij de boei en ging denk ik 5x omhoog.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef Baszh het volgende:
En hoe vaak kon je de steentjes laten ketsen ?
Mijn record lag vroeger toch wel rond de 15xquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet dus een steen hebben die niet te zwaar is, maar ook niet te licht. En je moet goed door de knieën gaan en het steentje niet gelijk voor je voeten laten springen. Mijn verste kwam voorbij de boei en ging denk ik 5x omhoog.
Dat kan niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mijn record lag vroeger toch wel rond de 15x
Blijkbaar welquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Robby87 het volgende:
wtf 38x, dat kan nooit
http://www.inzichten.nl/wetenschap/weten_30.htm
Mooi beetje holle, dunne, ronde steen nodig!quote:
Maar dan gaat het steentje zacht, of hard?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mooi beetje holle, dunne, ronde steen nodig!
Ik hoop dat Robby dat ook deed, want anders is het vrij kansloos jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef picodealion het volgende:
Je moet zorgen dat de steen draait, dan kan 'ie niet kantelen.
Kijk een pro.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef picodealion het volgende:
Je moet zorgen dat de steen draait, dan kan 'ie niet kantelen.
Hij gaat ook al een tijdje mee hequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm.... nog nooit opgezocht wie Fatboy slim was/is... en nou zie ik em bij de OS en valt het me best tegen...Zo'n oude vent...
Klopt, maar doordat je em nooit ziet in zijn clips heb je er geen idee bij en als je dan zo'n bijna opa zietquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hij gaat ook al een tijdje mee he
er zijn 2 deel 2'enquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:03 schreef Baszh het volgende:
Starship Troopers Invasion is niet zo slecht als 2 en 3. Leuke animatie, maar verder ook niet echt boeiend.
Ehh... mja moeilijk uit te leggen, Kort voor dat die jij net postte uitkwam is er een officieus deel 2 uitgekomen. Lijkt een beetje op de kwaliteit van the asylum. En die was echt rampzalig met veel nutteloos bloot. gigantische monsters die in mensen zaten weet ik het..quote:
Gisteren ook Invasion gekeken, wel ok, niet echt boeiend. Deel 2 en 3 waren dramatisch, maar ik las dat er een remake gaat komen van het origineel (net als van Robocop), ben benieuwd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:03 schreef Baszh het volgende:
Starship Troopers Invasion is niet zo slecht als 2 en 3. Leuke animatie, maar verder ook niet echt boeiend.
Hehe idd, als je Battle Royale hebt gezien dan is Hunger Games echt een kinderversie wat betreft geweldquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:22 schreef Waaghals het volgende:
Softcore geweld, een van de dingen die me irriteerden in The Hunger Games![]()
Of ben ik gevoelloos geworden van alle films die ik al gezien heb in mijn leven?
Ik ben het wel met je eens hoor, mij viel The Hunger Games ook wel tegen. Ten eerste duurde het veeeeeel te lang voordat de actie begon en het feit dat ze simpelweg de mededelingen dat enkele andere deelnemers van de diverse districts "niet meer aan het spel deelnemen" was mij te simpel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:22 schreef Waaghals het volgende:
Softcore geweld, een van de dingen die me irriteerden in The Hunger Games![]()
Of ben ik gevoelloos geworden van alle films die ik al gezien heb in mijn leven?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:18 schreef JayHovah het volgende:
Remakes zouden verboden moeten worden!
Inddquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Doe maar niet, genoeg voorbeelden waarbij het wel goed is gedaan.
The Thing 2011 is een prequelquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Indd
Scarface, The Thing, 3:10 to Yuma, True Grit, The Fly, The Man Who Knew to Much, etc.
... Carpenters The Thing is een remake hequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:51 schreef Asap het volgende:
[..]
The Thing 2011 is een prequelen toch wel een stuk minder dan de 1982 versie
ow t regent daar vast wel.. maar ik kan me vaag herrinneren dat Whitaker er een paar executeerde bij een vaag geïmproviseerde watertank tijdens de droogte...quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:57 schreef picodealion het volgende:
Waarom geen plassen langs de weg Ran?
Ah idd, ik wist niet dat The Thing from Another World het origineel was...quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
... Carpenters The Thing is een remake he
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gefeliciteerd Ran, met je eerste plek in de subleague
Zo gebeurd het in het boek toch ook? Dan kunnen ze dat moeilijk veranderen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:56 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor, mij viel The Hunger Games ook wel tegen. Ten eerste duurde het veeeeeel te lang voordat de actie begon en het feit dat ze simpelweg de mededelingen dat enkele andere deelnemers van de diverse districts "niet meer aan het spel deelnemen" was mij te simpel.
Wacht maar tot ik eindelijk mijn team eens mag kopen, ga ik jullie allemaal voorbijquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gefeliciteerd Ran, met je eerste plek in de subleague
Waarom zou je dat niet kunnen veranderen? Als dingen weglaten kan, dan kunnen ze ook dingen toevoegenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo gebeurd het in het boek toch ook? Dan kunnen ze dat moeilijk veranderen...
Ik ben blij dat je te laat was, nou ben ik tenminste niet de laatstequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik eindelijk mijn team eens mag kopen, ga ik jullie allemaal voorbijJa ik was een dag te laat
True...quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen veranderen? Als dingen weglaten kan, dan kunnen ze ook dingen toevoegen
Als ze het volgens het boek hebben gedaan vindt ik het prima, ik zeg alleen dat ik het alleen een beetje simpel vind gedaan. In een boek kan je jezelf zo'n situatie verbeelden terwijl je in een film zoiets visueel uitgebeeld wil zien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo gebeurd het in het boek toch ook? Dan kunnen ze dat moeilijk veranderen...
Heb je de originele versie wel gezien? Die vond ik best te doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:47 schreef JayHovah het volgende:
Ik ben twee keer aan The Girl With the Dragon Tattoo begonnen maar had hem steeds weer snel afgezet. Ik loop toch al vrij snel te vergelijken met het boek (en ik vond ook Daniel Craig verkeerd gecast...) en dan ga je op teveel (kleine)dingen letten en loop je teveel te vergelijken. Tenminste, dat is mijn boek- / filmervaring.
Dank je...quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:51 schreef JayHovah het volgende:
[..]
De persoon achter het toetsenbord was er fout aan
Al vond ik daarin ook niks zeggende dingen redelijk storend. Ik denk dat er bij mij te lang zat tussen het lezen van het boek en het zien van de Engelse versie dat ik daarbij minder op heb gelet...quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je de originele versie wel gezien? Die vond ik best te doen
die vond ik zo verschrikkelijk.. beide versies geven een totaal ander beeld dan dat ik in mijn hoofd na het lezen van het boek..quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je dat andersom doet (het boek lezen na het zien van een goede film), valt het voordeel dan niet gewoon de andere kant op?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:47 schreef JayHovah het volgende:
Ik ben twee keer aan The Girl With the Dragon Tattoo begonnen maar had hem steeds weer snel afgezet. Ik loop toch al vrij snel te vergelijken met het boek (en ik vond ook Daniel Craig verkeerd gecast...) en dan ga je op teveel (kleine)dingen letten en loop je teveel te vergelijken. Tenminste, dat is mijn boek- / filmervaring.
Wat ik me dan altijd afvraag bij deze altijd terugkomende opmerking: Waarom zou je die film uberhaupt willen kijken als het bijna hetzelfde is als je al in je hoofd hebt? Of wil je gewoon niet meer de tijd steken in het herlezen van het boek om het verhaal nog een keer te beleven?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die vond ik zo verschrikkelijk.. beide versies geven een totaal ander beeld dan dat ik in mijn hoofd na het lezen van het boek..
De originele Zweedse was idd beter.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan snap ik al helemaal niet waarom je dus wel graag wilt herzien wat je in gedachte had toen je het boek las.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kijk een film al niet vaak 2 keer, laat staan dat ik een boek ga herlezen...
Omdat ik volgens mij lang niet zo grafisch een boek in me hoofd laat afspelen zo als dat de rest doet...quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar dan snap ik al helemaal niet waarom je dus wel graag wilt herzien wat je in gedachte had toen je het boek las.
Omdat je nieuwsgierig bent.. maar bij deze specifieke film, worden de karakters erg vaag weergegeven..quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat ik me dan altijd afvraag bij deze altijd terugkomende opmerking: Waarom zou je die film uberhaupt willen kijken als het bijna hetzelfde is als je al in je hoofd hebt? Of wil je gewoon niet meer de tijd steken in het herlezen van het boek om het verhaal nog een keer te beleven?
Voordeel van boekversies van films of series is dat ze dieper in gaan op de personages. In films hebben ze, qua speelduur, meestal niet de ruimte om de boel te verhelderen. NAV de boekversies begrijp je meestal de beweegredenen van de personages.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Bij game of thrones ben ik de boeken gaan lezen na het eerste seizoen en vind ik ook dat ze het aardig hebben verfilmd en eerder bepaalde dingen voor mij hebben verhelderd
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik volgens mij lang niet zo grafisch een boek in me hoofd laat afspelen zo als dat de rest doet...
Dat zijn in ieder geval al duidelijkere uitleggen dan de standaard "boekverfilmingen zijn altijd minder" opmerkingenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Omdat je nieuwsgierig bent.. maar bij deze specifieke film, worden de karakters erg vaag weergegeven..
Lord of the rings had ik gelezen voor de films aan en dat vond ik weer beter aansluiten (lees goed)
Bij game of thrones ben ik de boeken gaan lezen na het eerste seizoen en vind ik ook dat ze het aardig hebben verfilmd en eerder bepaalde dingen voor mij hebben verhelderd
Als een film de beweegredenen van zijn personages niet helder genoeg kan weergeven/suggereren is het gewoon een slechte film.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:14 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Voordeel van boekversies van films of series is dat ze dieper in gaan op de personages. In films hebben ze, qua speelduur, meestal niet de ruimte om de boel te verhelderen. NAV de boekversies begrijp je meestal de beweegredenen van de personages.
O het is weer zover... ik had ook niet in de gaten dat het DP was... Vond het al vreemd zo'n puzzel vraag...quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef The_Substitute het volgende:
Voortaan maar even letten of het een dp-topic is...heb geen vraag klaar staan.
In deze post komt ook de vraag!!!
FOK! Film Top 100 2012 - 11e editiequote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef Che_ het volgende:
Is hier nog een fok top250? Zo ja, worden die jaarlijks gehouden en wanneer?
Ik denk niemandquote:
Sands natuurlijk. hij kon niks origineels bedenkenquote:
Is het niet voor alle 2 al te laat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef wyccie het volgende:
Ik vond het zo opvallend, die naam. Combi van Sands en Saint.![]()
Twijfel: eerst eten (want honger) en dan pas studeren of eerst studeren en daarna pas eten (want after dinner dip).
Eerst wat eten, op een lege maag kun je niet leren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef wyccie het volgende:
Twijfel: eerst eten (want honger) en dan pas studeren of eerst studeren en daarna pas eten (want after dinner dip).
Eten terwijl je studeert doe ik altijd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef wyccie het volgende:
Net zoals in films, en dan eet je maar de helft?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Eten terwijl je studeert doe ik altijd.
Kan altijd nog ergerquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sands natuurlijk. hij kon niks origineels bedenken![]()
Jij bent je studentenleeftijd al voorbij zekerquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het niet voor alle 2 al te laat?
Is het niet voor alles al te laat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Is het niet voor alle 2 al te laat?
Op een volle maag kan ik daarentegen prima slapen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef Robby87 het volgende:
Eerst wat eten, op een lege maag kun je niet leren.
Doe ik ook altijd, maar ik wilde nu ook aantekeningen maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef Baszh het volgende:
Eten terwijl je studeert doe ik altijd.
Ik gooi weinig voedsel wegquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Net zoals in films, en dan eet je maar de helft?
Je woont in het centrum toch? Treinen genoeg... maar waarom zo pessimistisch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het niet voor alles al te laat?
Hè?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je woont in het centrum toch? Treinen genoeg... maar waarom zo pessimistisch?
Ze zei dat het voor alles al te laat was... dat vond ik nogal pessimistisch alsof er een eind aan moest komen...quote:
Die snapte ik zelfs.quote:
Vanuit jouw perspectief zou dan alles hier te laat zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Je woont in het centrum toch? Treinen genoeg... maar waarom zo pessimistisch?
Inderdaad, daar is het te laat voor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:19 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, ik had jou niet zo negatief ingeschat, denkende dat onzer wyccie nog een trein zal gaan koppen op dit tijdstip.
Ik negatief? Dat valt wel mee... en je hebt gelijk. Het is te laat voor alles, dus ook om een trein te koppen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:19 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, ik had jou niet zo negatief ingeschat, denkende dat onzer wyccie nog een trein zal gaan koppen op dit tijdstip.
Ik wil wel op je gaan zitten, als je een brug maakt. Net zo lang totdat je je nek breekt. Of is dat too much?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief zou dan alles hier te laat zijn.
Voor eten en studeren is het bij mij bijna nooit te laat. In principe begon ik vroeger nooit voor 22 uur met studeren.
[..]
Inderdaad, daar is het te laat voor.
Nice, erg inventiefquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil wel op je gaan zitten, als je een brug maakt. Net zo lang totdat je je nek breekt. Of is dat too much?
Dat zou je wel willen, hè?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil wel op je gaan zitten, als je een brug maakt.
Super leuk!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:24 schreef wyccie het volgende:
Hoe ging het steentjes keilen vandaag? Record verbroken?
Ik keil steentjes als ik aan het surfen ben, met golven van 8 meter, ja in Nijmegen heb je die.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:27 schreef Baszh het volgende:
Bij stil water kun je goed de rimpels zien achteraf
Dat hebben ze natuurlijk gefilmd. Het was wel een wetenschappelijk tijdschrift, hè.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:26 schreef Robby87 het volgende:
En 15 x dat is dus gelul, dat kun je never nooit niet tellen.
Bij nader inzien: heb ik wel een chirurgieboek?quote:
Nee dat record was 38quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hebben ze natuurlijk gefilmd. Het was wel een wetenschappelijk tijdschrift, hè.
[..]
Bij nader inzien: heb ik wel een chirurgieboek?
ik bedoelde volgende week zaterdag... ben er niet helemaal bij vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef wyccie het volgende:
Wat is er zaterdag in Amsterdam te doen dan?
De meetquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:24 schreef wyccie het volgende:
Wat is er dan volgende week zaterdag in Amsterdam te doen?
Gangbang.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Ah. Wat gaan jullie doen? EYE, gewone bioscoop, quiz?
Die zei gister ofzo toch dat ze niet kwam?quote:
Ja klopt, maar ze komt wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die zei gister ofzo toch dat ze niet kwam?
je bent er zeker van...quote:
Die was ook nog voorzichtig met beloftes.quote:
LOL. Waarom niet Samuel ? Welke film was de druppel...?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan ga ik er niet opkomen, met Troma wil ik nooit meer iets te maken hebben
Ik heb ooit poultrychicken zelfs in de bios gezien en daarna met onmiddelijke ingang besloten nooit meer een film van die prutsers te kijken. Wat was dat echt schandalig en bewust slecht zegquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:11 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
LOL. Waarom niet Samuel ? Welke film was de druppel...?
Volgende week zaquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:18 schreef picodealion het volgende:
8 uur te laat om te eten? Doe normaal, ik heb net pas mijn diner op.
En wanneer is die meet nou ook alweer?
Ik zal het nooit weten, het risico om ooit nog zo geirriteerd te worden is me veels te grootquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef dekatophetspek het volgende:
argh dan heb je wel een enorm slechte kennismaking gehad. Ze hebben wel leuke films gemaakt hoor
Soms heb je gewoon een film te pakken waar niemand op komt en dan is zo'n noodoplossing best oke wat mij betreft. Alleen is de kans redelijk groot dat degene die het punt krijgt niet meer aanwezig isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:23 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Misschien ben ik een ouwe zeikerd maar dit vindt ik een beetje krom, aangezien ziggyziggyziggy er eentje goed had terwijl SamuelofSEK, zonder enkele hints, het grootste deel van de 10 gevraagde films wist te raden...
Naja, de vraagsteller mag uiteindelijk de punten verdelen. Graag weer snel verder!
Alleen was dit nou niet bepaald een goede noodoplossing.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
en dan is zo'n noodoplossing best oke wat mij betreft.
Het is weer eens zover. Geen vraag kunnen stellen en dan toch mee doen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 schreef Saind het volgende:
oh kut daar rekende ik niet op. Zit in de trein en nieuwe zoeken is lastig, als iemand anders wil mag je een nieuwe zetten, anders ben ik over anderhalf uur thuis
Er zal ooit een dag komen dat de DP-reeks niet meer is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is weer eens zover. Geen vraag kunnen stellen en dan toch mee doen...
Het gaat mij er niet om dat het een DP is. Ik snap gewoon helemaal niet dat er aan vragen meegedaan word als je weet dat je niet daarna een vraag kan stellen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Er zal ooit een dag komen dat de DP-reeks niet meer is.
Ik grijp elk perikel aan om de DP te bashenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat het een DP is. Ik snap gewoon helemaal niet dat er aan vragen meegedaan word als je weet dat je niet daarna een vraag kan stellen...
Je kunt DP's ook gewoon overslaan. Doe ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik grijp elk perikel aan om de DP te bashen
Hoe vermaak jij je, nu de OS afgelopen zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kunt DP's ook gewoon overslaan. Doe ik ook
In deze zinsbouw klinkt het best vreemd...
Ik heb het geluk gehad dat ik gister wat op de planning had staan... 's middags werd het al moeilijk en heb ik maar (geprobeerd) een film te kijken. Ocean's eleven die ik dus 2 keer heb aangezet omdat ik de eerste keer na een half uur in slaap ben gevallen. En vandaag ben ik de hele dag aan rijden geweest. Morgen word het weer moeilijk denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe vermaak jij je, nu de OS afgelopen zijn?
Je bent taxichauffeur toch? Hoe zit het met de drukte over het jaar genomen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
En vandaag ben ik de hele dag aan rijden geweest.
Van beroep ben ik taxi chauffeur, maar ik/wij doen geen straat taxi. Ik rijdt voornamelijk limousines. En daarbij valt de drukte dit jaar erg tegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je bent taxichauffeur toch? Hoe zit het met de drukte over het jaar genomen?
Ik heb altijd al een limo willen rijden. Kun je hem anders even voorrijden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van beroep ben ik taxi chauffeur, maar ik/wij doen geen straat taxi. Ik rijdt voornamelijk limousines. En daarbij valt de drukte dit jaar erg tegen
We rijden regelmatig door de stadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een limo willen rijden. Kun je hem anders even voorrijden?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef picodealion het volgende:
Opstarter vanuit de trein, en beantwoordbaar door iedereen hier. Hulde aan mij.
Tuurlijk, maar dat zullen vast niet de enige 3 films van Nolan zijn...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:09 schreef picodealion het volgende:
Wut? Je kent toch tenminste wel 3x 3 namen uit de Batmans?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef picodealion het volgende:
Opstarter vanuit de trein, en beantwoordbaar door iedereen hier. Hulde aan mij.
Is dat die met PSH of de andere?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef wyccie het volgende:
Vonden jullie Capote ook zo'n schijtfilm?
Ik zal het niet doen. Waarschijnlijk had ik het zo ook geweten, maar ik heb zojuist op de IMDb-site gekeken en toen ook het jaartal gezien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maak hem dan ook echt af voordat iemand je punten komt stelen
bij nader inzien maakt dat eigenlijk niet zoveel uit, want ik vond beide niet heet goed geloof ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat die met PSH of de andere?
Vreemd dat er zo kort achter elkaar twee films over hetzelfde zijn uitgekomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
bij nader inzien maakt dat eigenlijk niet zoveel uit, want ik vond beide niet heet goed geloof ik
Daarom raak ik ook altijd in de war met die films. Zelfde geldt voor house on haunted hill en the hauntingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vreemd dat er zo kort achter elkaar twee films over hetzelfde zijn uitgekomen.
Toch wel vanuit de trein hè?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, dan moet ik maar een vraag stellen.
Hoeveel films heb je gechecked?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef wyccie het volgende:
Whehe, ik kom er net achter dat ik één van de oprichters van ICM ken (zijn vriendin eigenlijk) en dat hij al twee jaar getrouwd is.Nou ja, zo goed ken ik ze dus niet.
Je brengt het oud zijn wel veel te berde de laatste tijd hèquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef wyccie het volgende:
Dat is me te veel SOG.
En het herinnert me eraan dat ik oud word. Vroeger vond ik het maar raar als ik met anderen in de videotheek stond met een hoes in de hand en zij niet meer wisten of ze het al hadden gezien. Tegenwoordig heb ik het zelf ook een beetje.
Maar wie weet, in het weekend, als het toch veel te heet is om naar buiten te gaan...
Het is een zware last.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Je brengt het oud zijn wel veel te berde de laatste tijd hè.
Wat heb ik het getroffen als man, om steeds mooier te worden als de jaren verstrijken. Jullie vrouwen aan de andere kant... de natuur is hard.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is een zware last.![]()
Sorry, ik zal jullie jonkies niet bang maken.
Welke? Allemaal ex-collega's van me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef wyccie het volgende:
Whehe, ik kom er net achter dat ik één van de oprichters van ICM ken (zijn vriendin eigenlijk) en dat hij al twee jaar getrouwd is.Nou ja, zo goed ken ik ze dus niet.
Bij mij valt er niet veel terug te trekken..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef wyccie het volgende:
Geen last van een bierbuik en terugtrekkende haargrenzen?
Oh, allemaal in de porno-industrie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef picodealion het volgende:
Welke? Allemaal ex-collega's van me.
Ah, jij hebt ook makkelijk 'haar'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:11 schreef Robby87 het volgende:
Bij mij valt er niet veel terug te trekken..en zoveel zuip ik niet.
Nou ja, sort of. Het was bij een ander bedrijf, waar ze toevallig ook porno deden. Maar ik heb daar toen nooit aan gewerkt, en zij ook niet geloof ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, allemaal in de porno-industrie?
De middelste. Maar ik ken 'm dus niet echt.
[..]
Ah, jij hebt ook makkelijk 'haar'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |