quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik volgens mij lang niet zo grafisch een boek in me hoofd laat afspelen zo als dat de rest doet...
Dat zijn in ieder geval al duidelijkere uitleggen dan de standaard "boekverfilmingen zijn altijd minder" opmerkingenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Omdat je nieuwsgierig bent.. maar bij deze specifieke film, worden de karakters erg vaag weergegeven..
Lord of the rings had ik gelezen voor de films aan en dat vond ik weer beter aansluiten (lees goed)
Bij game of thrones ben ik de boeken gaan lezen na het eerste seizoen en vind ik ook dat ze het aardig hebben verfilmd en eerder bepaalde dingen voor mij hebben verhelderd
Als een film de beweegredenen van zijn personages niet helder genoeg kan weergeven/suggereren is het gewoon een slechte film.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:14 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Voordeel van boekversies van films of series is dat ze dieper in gaan op de personages. In films hebben ze, qua speelduur, meestal niet de ruimte om de boel te verhelderen. NAV de boekversies begrijp je meestal de beweegredenen van de personages.
O het is weer zover... ik had ook niet in de gaten dat het DP was... Vond het al vreemd zo'n puzzel vraag...quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef The_Substitute het volgende:
Voortaan maar even letten of het een dp-topic is...heb geen vraag klaar staan.
In deze post komt ook de vraag!!!
FOK! Film Top 100 2012 - 11e editiequote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef Che_ het volgende:
Is hier nog een fok top250? Zo ja, worden die jaarlijks gehouden en wanneer?
Ik denk niemandquote:
Sands natuurlijk. hij kon niks origineels bedenkenquote:
Is het niet voor alle 2 al te laat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef wyccie het volgende:
Ik vond het zo opvallend, die naam. Combi van Sands en Saint.![]()
Twijfel: eerst eten (want honger) en dan pas studeren of eerst studeren en daarna pas eten (want after dinner dip).
Eerst wat eten, op een lege maag kun je niet leren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef wyccie het volgende:
Twijfel: eerst eten (want honger) en dan pas studeren of eerst studeren en daarna pas eten (want after dinner dip).
Eten terwijl je studeert doe ik altijd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef wyccie het volgende:
Net zoals in films, en dan eet je maar de helft?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Eten terwijl je studeert doe ik altijd.
Kan altijd nog ergerquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sands natuurlijk. hij kon niks origineels bedenken![]()
Jij bent je studentenleeftijd al voorbij zekerquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het niet voor alle 2 al te laat?
Is het niet voor alles al te laat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Is het niet voor alle 2 al te laat?
Op een volle maag kan ik daarentegen prima slapen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef Robby87 het volgende:
Eerst wat eten, op een lege maag kun je niet leren.
Doe ik ook altijd, maar ik wilde nu ook aantekeningen maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef Baszh het volgende:
Eten terwijl je studeert doe ik altijd.
Ik gooi weinig voedsel wegquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Net zoals in films, en dan eet je maar de helft?
Je woont in het centrum toch? Treinen genoeg... maar waarom zo pessimistisch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het niet voor alles al te laat?
Hè?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je woont in het centrum toch? Treinen genoeg... maar waarom zo pessimistisch?
Ze zei dat het voor alles al te laat was... dat vond ik nogal pessimistisch alsof er een eind aan moest komen...quote:
Die snapte ik zelfs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |