Die zei gister ofzo toch dat ze niet kwam?quote:
Ja klopt, maar ze komt wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die zei gister ofzo toch dat ze niet kwam?
je bent er zeker van...quote:
Die was ook nog voorzichtig met beloftes.quote:
LOL. Waarom niet Samuel ? Welke film was de druppel...?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan ga ik er niet opkomen, met Troma wil ik nooit meer iets te maken hebben
Ik heb ooit poultrychicken zelfs in de bios gezien en daarna met onmiddelijke ingang besloten nooit meer een film van die prutsers te kijken. Wat was dat echt schandalig en bewust slecht zegquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:11 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
LOL. Waarom niet Samuel ? Welke film was de druppel...?
Volgende week zaquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:18 schreef picodealion het volgende:
8 uur te laat om te eten? Doe normaal, ik heb net pas mijn diner op.
En wanneer is die meet nou ook alweer?
Ik zal het nooit weten, het risico om ooit nog zo geirriteerd te worden is me veels te grootquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef dekatophetspek het volgende:
argh dan heb je wel een enorm slechte kennismaking gehad. Ze hebben wel leuke films gemaakt hoor
Soms heb je gewoon een film te pakken waar niemand op komt en dan is zo'n noodoplossing best oke wat mij betreft. Alleen is de kans redelijk groot dat degene die het punt krijgt niet meer aanwezig isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:23 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Misschien ben ik een ouwe zeikerd maar dit vindt ik een beetje krom, aangezien ziggyziggyziggy er eentje goed had terwijl SamuelofSEK, zonder enkele hints, het grootste deel van de 10 gevraagde films wist te raden...
Naja, de vraagsteller mag uiteindelijk de punten verdelen. Graag weer snel verder!
Alleen was dit nou niet bepaald een goede noodoplossing.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
en dan is zo'n noodoplossing best oke wat mij betreft.
Het is weer eens zover. Geen vraag kunnen stellen en dan toch mee doen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 schreef Saind het volgende:
oh kut daar rekende ik niet op. Zit in de trein en nieuwe zoeken is lastig, als iemand anders wil mag je een nieuwe zetten, anders ben ik over anderhalf uur thuis
Er zal ooit een dag komen dat de DP-reeks niet meer is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is weer eens zover. Geen vraag kunnen stellen en dan toch mee doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |