Das me weer te ver fietsenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef Robby87 het volgende:
Ja, ik heb vanmiddag ook geoefend voor als ik straks in mijn kist lig.
Waalstrandje
Wijchen lieverdquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
10 min. vanaf centrum. Jij zit in Dukemburg hè?
Gelukt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef Robby87 het volgende:
Ja, ik heb vanmiddag ook geoefend voor als ik straks in mijn kist lig.
Oh, sorryquote:
Het was perfect strandweer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukt?
Ik heb gewoon in een comfortabel bed gelegen, vandaag.
Dat is me wel gelukt dus. Het leek me iets te warm, en eigenlijk was ik gewoon te lui en moe om de deur uit te gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga trouwens altijd liggen waar er geen hond is...
quote:
Treffende vergelijking.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Baszh het volgende:
Nieuw plaatje lijkt uit een Axe reclame te komen
Dat was wel een mooie reclame en een mooie cover van dat nummer!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Baszh het volgende:
Nee serieus. Als je de brug oprijdt, dan ligt recht burgervolk nijmegen, en links enkele verdwaalden autisten, waaronder ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Echt...
Ik kom je niet opzoeken hoor... (of je plek afpakken)
Inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Baszh het volgende:
En via het begin van de Ooijpolder kom je weer op een ander stuk Waalstrand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Robby87 het volgende:
Nee serieus. Als je de brug oprijdt, dan ligt recht burgervolk nijmegen, en links enkele verdwaalden autisten, waaronder ik.
In het weiland waar de balonnen met de vierdaagse opstijgen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee serieus. Als je de brug oprijdt, dan ligt recht burgervolk nijmegen, en links enkele verdwaalden autisten, waaronder ik.
Nee wel gewoon op het strand, in de paardenstront ligt het niet zo comfortabel. Gisteren ook nog mijn been opengehaald door dat verrekte prikkeldraad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In het weiland waar de balonnen met de vierdaagse opstijgen?
Het is duidelijk dat ik er nooit kom.. Waalstrand is toch gewoon tussen de spoorbrug en waalbrug in?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee wel gewoon op het strand, in de paardenstront ligt het niet zo comfortabel. Gisteren ook nog mijn been opengehaald door dat verrekte prikkeldraad.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ik er nooit kom.. Waalstrand is toch gewoon tussen de spoorbrug en waalbrug in?
Ok, dan ben ik niet helemaal achterlijk...quote:
Ja ok, maar hij had het over de brug op.. Dus in dat geval gaat dat dan weer nietquote:
Daar kom ik nooit, geen idee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er zo fout aan Wyccies strandjes dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |