Vanuit jouw perspectief zou dan alles hier te laat zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Je woont in het centrum toch? Treinen genoeg... maar waarom zo pessimistisch?
Inderdaad, daar is het te laat voor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:19 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, ik had jou niet zo negatief ingeschat, denkende dat onzer wyccie nog een trein zal gaan koppen op dit tijdstip.
Ik negatief? Dat valt wel mee... en je hebt gelijk. Het is te laat voor alles, dus ook om een trein te koppen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:19 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, ik had jou niet zo negatief ingeschat, denkende dat onzer wyccie nog een trein zal gaan koppen op dit tijdstip.
Ik wil wel op je gaan zitten, als je een brug maakt. Net zo lang totdat je je nek breekt. Of is dat too much?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief zou dan alles hier te laat zijn.
Voor eten en studeren is het bij mij bijna nooit te laat. In principe begon ik vroeger nooit voor 22 uur met studeren.
[..]
Inderdaad, daar is het te laat voor.
Nice, erg inventiefquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil wel op je gaan zitten, als je een brug maakt. Net zo lang totdat je je nek breekt. Of is dat too much?
Dat zou je wel willen, hè?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil wel op je gaan zitten, als je een brug maakt.
Super leuk!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:24 schreef wyccie het volgende:
Hoe ging het steentjes keilen vandaag? Record verbroken?
Ik keil steentjes als ik aan het surfen ben, met golven van 8 meter, ja in Nijmegen heb je die.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:27 schreef Baszh het volgende:
Bij stil water kun je goed de rimpels zien achteraf
Dat hebben ze natuurlijk gefilmd. Het was wel een wetenschappelijk tijdschrift, hè.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:26 schreef Robby87 het volgende:
En 15 x dat is dus gelul, dat kun je never nooit niet tellen.
Bij nader inzien: heb ik wel een chirurgieboek?quote:
Nee dat record was 38quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hebben ze natuurlijk gefilmd. Het was wel een wetenschappelijk tijdschrift, hè.
[..]
Bij nader inzien: heb ik wel een chirurgieboek?
ik bedoelde volgende week zaterdag... ben er niet helemaal bij vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef wyccie het volgende:
Wat is er zaterdag in Amsterdam te doen dan?
De meetquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:24 schreef wyccie het volgende:
Wat is er dan volgende week zaterdag in Amsterdam te doen?
Gangbang.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Ah. Wat gaan jullie doen? EYE, gewone bioscoop, quiz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |