Het gaat mij er niet om dat het een DP is. Ik snap gewoon helemaal niet dat er aan vragen meegedaan word als je weet dat je niet daarna een vraag kan stellen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Er zal ooit een dag komen dat de DP-reeks niet meer is.
Ik grijp elk perikel aan om de DP te bashenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat het een DP is. Ik snap gewoon helemaal niet dat er aan vragen meegedaan word als je weet dat je niet daarna een vraag kan stellen...
Je kunt DP's ook gewoon overslaan. Doe ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik grijp elk perikel aan om de DP te bashen
Hoe vermaak jij je, nu de OS afgelopen zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kunt DP's ook gewoon overslaan. Doe ik ook
In deze zinsbouw klinkt het best vreemd...
Ik heb het geluk gehad dat ik gister wat op de planning had staan... 's middags werd het al moeilijk en heb ik maar (geprobeerd) een film te kijken. Ocean's eleven die ik dus 2 keer heb aangezet omdat ik de eerste keer na een half uur in slaap ben gevallen. En vandaag ben ik de hele dag aan rijden geweest. Morgen word het weer moeilijk denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe vermaak jij je, nu de OS afgelopen zijn?
Je bent taxichauffeur toch? Hoe zit het met de drukte over het jaar genomen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
En vandaag ben ik de hele dag aan rijden geweest.
Van beroep ben ik taxi chauffeur, maar ik/wij doen geen straat taxi. Ik rijdt voornamelijk limousines. En daarbij valt de drukte dit jaar erg tegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je bent taxichauffeur toch? Hoe zit het met de drukte over het jaar genomen?
Ik heb altijd al een limo willen rijden. Kun je hem anders even voorrijden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van beroep ben ik taxi chauffeur, maar ik/wij doen geen straat taxi. Ik rijdt voornamelijk limousines. En daarbij valt de drukte dit jaar erg tegen
We rijden regelmatig door de stadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een limo willen rijden. Kun je hem anders even voorrijden?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef picodealion het volgende:
Opstarter vanuit de trein, en beantwoordbaar door iedereen hier. Hulde aan mij.
Tuurlijk, maar dat zullen vast niet de enige 3 films van Nolan zijn...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:09 schreef picodealion het volgende:
Wut? Je kent toch tenminste wel 3x 3 namen uit de Batmans?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef picodealion het volgende:
Opstarter vanuit de trein, en beantwoordbaar door iedereen hier. Hulde aan mij.
Is dat die met PSH of de andere?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef wyccie het volgende:
Vonden jullie Capote ook zo'n schijtfilm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |