Ik hoop dat Robby dat ook deed, want anders is het vrij kansloos jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef picodealion het volgende:
Je moet zorgen dat de steen draait, dan kan 'ie niet kantelen.
Kijk een pro.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef picodealion het volgende:
Je moet zorgen dat de steen draait, dan kan 'ie niet kantelen.
Hij gaat ook al een tijdje mee hequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm.... nog nooit opgezocht wie Fatboy slim was/is... en nou zie ik em bij de OS en valt het me best tegen...Zo'n oude vent...
Klopt, maar doordat je em nooit ziet in zijn clips heb je er geen idee bij en als je dan zo'n bijna opa zietquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hij gaat ook al een tijdje mee he
er zijn 2 deel 2'enquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:03 schreef Baszh het volgende:
Starship Troopers Invasion is niet zo slecht als 2 en 3. Leuke animatie, maar verder ook niet echt boeiend.
Ehh... mja moeilijk uit te leggen, Kort voor dat die jij net postte uitkwam is er een officieus deel 2 uitgekomen. Lijkt een beetje op de kwaliteit van the asylum. En die was echt rampzalig met veel nutteloos bloot. gigantische monsters die in mensen zaten weet ik het..quote:
Gisteren ook Invasion gekeken, wel ok, niet echt boeiend. Deel 2 en 3 waren dramatisch, maar ik las dat er een remake gaat komen van het origineel (net als van Robocop), ben benieuwd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:03 schreef Baszh het volgende:
Starship Troopers Invasion is niet zo slecht als 2 en 3. Leuke animatie, maar verder ook niet echt boeiend.
Hehe idd, als je Battle Royale hebt gezien dan is Hunger Games echt een kinderversie wat betreft geweldquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:22 schreef Waaghals het volgende:
Softcore geweld, een van de dingen die me irriteerden in The Hunger Games![]()
Of ben ik gevoelloos geworden van alle films die ik al gezien heb in mijn leven?
Ik ben het wel met je eens hoor, mij viel The Hunger Games ook wel tegen. Ten eerste duurde het veeeeeel te lang voordat de actie begon en het feit dat ze simpelweg de mededelingen dat enkele andere deelnemers van de diverse districts "niet meer aan het spel deelnemen" was mij te simpel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:22 schreef Waaghals het volgende:
Softcore geweld, een van de dingen die me irriteerden in The Hunger Games![]()
Of ben ik gevoelloos geworden van alle films die ik al gezien heb in mijn leven?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:18 schreef JayHovah het volgende:
Remakes zouden verboden moeten worden!
Inddquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Doe maar niet, genoeg voorbeelden waarbij het wel goed is gedaan.
The Thing 2011 is een prequelquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Indd
Scarface, The Thing, 3:10 to Yuma, True Grit, The Fly, The Man Who Knew to Much, etc.
... Carpenters The Thing is een remake hequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:51 schreef Asap het volgende:
[..]
The Thing 2011 is een prequelen toch wel een stuk minder dan de 1982 versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |