hahah. Is dat het naakt gedeelte?quote:
Ik heb gister net als een klein jongetje heel speels platte stenen over het water gekeild, hopende een boei te raken. En ik heb ook geprobeerd om een handstand in het zand te maken... er was toch niemand. Verbaasde me nog hoe redelijk het ging. Niet dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er zelf ook maar 1 keer geweest. Ik heb niet zo veel met stranden.
En toen de handstand ging ben je maar verder gegaan met radslagen, flikflak en alles wat je kan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb gister net als een klein jongetje heel speels platte stenen over het water gekeild, hopende een boei te raken. En ik heb ook geprobeerd om een handstand in het zand te maken... er was toch niemand. Verbaasde me nog hoe redelijk het ging. Niet dus.
De radslag heb ik ook geprobeerd ja, maar dat lukte ook niet. Toen ben ik maar verder gegaan met steentjes op de boei te gooien. Daar heb ik mij zeker een halfuur mee vermaakt in mijn onderbroek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En toen de handstand ging ben je maar verder gegaan met radslagen, flikflak en alles wat je kan?
Dan vind ik een handstand/radslag toch makkelijker dan een bruggetjequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef wyccie het volgende:
In het zand is het ook niet erg makkelijk.
De volgende keer ga je bruggetjes/boogjes proberen. Dan vang ik je wel.
zijwaardse handstand? Niet moeilijk hoor je gaat op je knieen zitten aan de kant waar de rug is en je pakt em bij de heupen vast en zwaait em verderquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef wyccie het volgende:
Dat klopt wel. We kunnen met een handstand beginnen, maar ik zou niet weten hoe ik een radslag zou moeten vangen.
Nah, dan moet ik meebewegen. Daar ben ik te lui voor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
zijwaardse handstand? Niet moeilijk hoor je gaat op je knieen zitten aan de kant waar de rug is en je pakt em bij de heupen vast en zwaait em verder
Meebewegen? Je zit op je knieen, je kan niet veel meebewegenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik meebewegen. Daar ben ik te lui voor.
Vrouwen op hun knieën kunnen heel goed meebewegen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Meebewegen? Je zit op je knieen, je kan niet veel meebewegen
heb jij dan even pech dat ze lui is...quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vrouwen op hun knieën kunnen heel goed meebewegen.
Enige dat ik hierbij kan denken is: Auw...quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar ik kan Robby best wel kennis laten maken met mijn knie.
Heb jij balgevoel ja?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar ik kan Robby best wel kennis laten maken met mijn knie.
Je moet dus een steen hebben die niet te zwaar is, maar ook niet te licht. En je moet goed door de knieën gaan en het steentje niet gelijk voor je voeten laten springen. Mijn verste kwam voorbij de boei en ging denk ik 5x omhoog.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef Baszh het volgende:
En hoe vaak kon je de steentjes laten ketsen ?
Mijn record lag vroeger toch wel rond de 15xquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet dus een steen hebben die niet te zwaar is, maar ook niet te licht. En je moet goed door de knieën gaan en het steentje niet gelijk voor je voeten laten springen. Mijn verste kwam voorbij de boei en ging denk ik 5x omhoog.
Dat kan niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mijn record lag vroeger toch wel rond de 15x
Blijkbaar welquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Robby87 het volgende:
wtf 38x, dat kan nooit
http://www.inzichten.nl/wetenschap/weten_30.htm
Mooi beetje holle, dunne, ronde steen nodig!quote:
Maar dan gaat het steentje zacht, of hard?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mooi beetje holle, dunne, ronde steen nodig!
Ik hoop dat Robby dat ook deed, want anders is het vrij kansloos jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef picodealion het volgende:
Je moet zorgen dat de steen draait, dan kan 'ie niet kantelen.
Kijk een pro.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef picodealion het volgende:
Je moet zorgen dat de steen draait, dan kan 'ie niet kantelen.
Hij gaat ook al een tijdje mee hequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm.... nog nooit opgezocht wie Fatboy slim was/is... en nou zie ik em bij de OS en valt het me best tegen...Zo'n oude vent...
Klopt, maar doordat je em nooit ziet in zijn clips heb je er geen idee bij en als je dan zo'n bijna opa zietquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hij gaat ook al een tijdje mee he
er zijn 2 deel 2'enquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:03 schreef Baszh het volgende:
Starship Troopers Invasion is niet zo slecht als 2 en 3. Leuke animatie, maar verder ook niet echt boeiend.
Ehh... mja moeilijk uit te leggen, Kort voor dat die jij net postte uitkwam is er een officieus deel 2 uitgekomen. Lijkt een beetje op de kwaliteit van the asylum. En die was echt rampzalig met veel nutteloos bloot. gigantische monsters die in mensen zaten weet ik het..quote:
Gisteren ook Invasion gekeken, wel ok, niet echt boeiend. Deel 2 en 3 waren dramatisch, maar ik las dat er een remake gaat komen van het origineel (net als van Robocop), ben benieuwd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:03 schreef Baszh het volgende:
Starship Troopers Invasion is niet zo slecht als 2 en 3. Leuke animatie, maar verder ook niet echt boeiend.
Hehe idd, als je Battle Royale hebt gezien dan is Hunger Games echt een kinderversie wat betreft geweldquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:22 schreef Waaghals het volgende:
Softcore geweld, een van de dingen die me irriteerden in The Hunger Games![]()
Of ben ik gevoelloos geworden van alle films die ik al gezien heb in mijn leven?
Ik ben het wel met je eens hoor, mij viel The Hunger Games ook wel tegen. Ten eerste duurde het veeeeeel te lang voordat de actie begon en het feit dat ze simpelweg de mededelingen dat enkele andere deelnemers van de diverse districts "niet meer aan het spel deelnemen" was mij te simpel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:22 schreef Waaghals het volgende:
Softcore geweld, een van de dingen die me irriteerden in The Hunger Games![]()
Of ben ik gevoelloos geworden van alle films die ik al gezien heb in mijn leven?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:18 schreef JayHovah het volgende:
Remakes zouden verboden moeten worden!
Inddquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Doe maar niet, genoeg voorbeelden waarbij het wel goed is gedaan.
The Thing 2011 is een prequelquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Indd
Scarface, The Thing, 3:10 to Yuma, True Grit, The Fly, The Man Who Knew to Much, etc.
... Carpenters The Thing is een remake hequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:51 schreef Asap het volgende:
[..]
The Thing 2011 is een prequelen toch wel een stuk minder dan de 1982 versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |