En jij bent een Nijmegenaar.... ga je schamenquote:
Wat nog erger is, is dat ik zelfs een aantal keer daar ben geweest. Mijn pa heeft weleens kaarten via zijn werkquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En jij bent een Nijmegenaar.... ga je schamen
Die vond ik nog best aardig om te zien bij die casting foto's voor millenium trilogiequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef Paardindewei het volgende:
Zelfde verhaal met Emma Watson wat dat betreft
Waarom als je er toch niet om geeftquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat nog erger is, is dat ik zelfs een aantal keer daar ben geweest. Mijn pa heeft weleens kaarten via zijn werk
Ik prefereer toch onderstaand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die vond ik nog best aardig om te zien bij die casting foto's voor millenium trilogie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:14 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Ik prefereer toch onderstaand.
[ afbeelding ]
Terug on topic maar weer. Ik heb geen idee
Dit is het slowchat, hier mag je offtopic zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:14 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Ik prefereer toch onderstaand.
[ afbeelding ]
Terug on topic maar weer. Ik heb geen idee
Omdat ik het randgebeuren leuk vind.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom als je er toch niet om geeft
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat ik het randgebeuren leuk vind.
Vrouwen van middelbare leeftijd, die op de eerste rij van het veld zitten, en dus perfect alles kunnen zien, maar die allesbehalve hun blik hebben gericht op het veld.
En die dan met hun pittige, vettige, en stekelachtige korte kapsel - als je je daar door laat pijpen prikt ze je ballen lek - de een na de andere sigaret opsteekt met nagels waarvan de echtheid zich niet laat raden.
Daarnaast zijn ook de mannen in pak leuk, de bobo's die denken dat ze een kapitaaltje bezitten en met een biertje in hun poten daar rondbanjeren.
Soms zijn er wel lekkere vrouwen daar, soms.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Paardindewei het volgende:
Oh wacht, ik klikte gewoon op dat quote ding. Jij hebt mijn quote hierheen gebracht
Wat een geweldige omschrijving en leuke rede om naar het voetbal te gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat ik het randgebeuren leuk vind.
Vrouwen van middelbare leeftijd, die op de eerste rij van het veld zitten, en dus perfect alles kunnen zien, maar die allesbehalve hun blik hebben gericht op het veld.
En die dan met hun pittige, vettige, en stekelachtige korte kapsel - als je je daar door laat pijpen prikt ze je ballen lek - de een na de andere sigaret opsteekt met nagels waarvan de echtheid zich niet laat raden.
Daarnaast zijn ook de mannen in pak leuk, de bobo's die denken dat ze een kapitaaltje bezitten en met een biertje in hun poten daar rondbanjeren.
Soms zijn er wel lekkere vrouwen daar, soms.
Leuke haarkleur, leuke voorgevel. Maar waarom kijkt ze zo achterlijk op de foto?quote:
Dat vroeg ik me ook af, hij had hem al zo snel klaar. Wel knap als een neger deze vrouw als zus heeft. Of speelt adoptie hier een rol.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuke haarkleur, leuke voorgevel. Maar waarom kijkt ze zo achterlijk op de foto?
BTW, dis toch niet je zus ofzo Baszh die ik nou beledig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |