De rest van het nummer naast de dubstep is ook niets.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook een kutlied, hopelijk gaan ze niet verder met dergelijke dubstep-achtige praktijken.
Komt uiteindelijk niet meer zo goed uit.. Heb de laatste tijd steeds hele drukke weekenden, dus dat weekend blijf ik dan liever in Belgie denk ik.quote:
Smoesjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt uiteindelijk niet meer zo goed uit.. Heb de laatste tijd steeds hele drukke weekenden, dus dat weekend blijf ik dan liever in Belgie denk ik.
Mij niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Daardoor heeft fox nu wel een sociaal leven!
Is toch vaker bij grote evenementen? Ze moeten toch iets doen om kijkcijfers te krijgen...quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:54 schreef Desunoto het volgende:
De commerciële televisiezenders bedenken ook weer iets geks.
Morgenavond komen The Shawshank Redemption enOnce Upon a Time in the West
op televisie. De rest van de week komt er weer niets bijzonders. Maar juist morgenavond willen veel mensen de sluitingsceremonie van de OS zien. Goede timing.
![]()
Niet dat je die films wil kijken met reclame maar toch... wat is het idee achter dit soort programmering?
Mij ook niet eigenlijk, en ik hoefde geen twilight verwachtingen te gebruikenquote:
Niet mee eens.quote:
De oude-oude Muse:quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:46 schreef Desunoto het volgende:
De rest van het nummer naast de dubstep is ook niets.![]()
Ik vrees het definitieve einde van de goede Muse.
Ik vond the hunger games wel aardigquote:
Jij bent de beste opstarter hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef picodealion het volgende:
Start eens op ofzo.
Oude muse.
Hunger Games was wel okay.
Sorry, sta ik op 1? Van de fmt poule? Of watquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef JayHovah het volgende:
Gaat lekker in de voetbalpoule Dyon, je staat op -1!
En jij bent een Nijmegenaar.... ga je schamenquote:
Wat nog erger is, is dat ik zelfs een aantal keer daar ben geweest. Mijn pa heeft weleens kaarten via zijn werkquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En jij bent een Nijmegenaar.... ga je schamen
Die vond ik nog best aardig om te zien bij die casting foto's voor millenium trilogiequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef Paardindewei het volgende:
Zelfde verhaal met Emma Watson wat dat betreft
Waarom als je er toch niet om geeftquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat nog erger is, is dat ik zelfs een aantal keer daar ben geweest. Mijn pa heeft weleens kaarten via zijn werk
Ik prefereer toch onderstaand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die vond ik nog best aardig om te zien bij die casting foto's voor millenium trilogie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:14 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Ik prefereer toch onderstaand.
[ afbeelding ]
Terug on topic maar weer. Ik heb geen idee
Dit is het slowchat, hier mag je offtopic zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:14 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Ik prefereer toch onderstaand.
[ afbeelding ]
Terug on topic maar weer. Ik heb geen idee
Omdat ik het randgebeuren leuk vind.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom als je er toch niet om geeft
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat ik het randgebeuren leuk vind.
Vrouwen van middelbare leeftijd, die op de eerste rij van het veld zitten, en dus perfect alles kunnen zien, maar die allesbehalve hun blik hebben gericht op het veld.
En die dan met hun pittige, vettige, en stekelachtige korte kapsel - als je je daar door laat pijpen prikt ze je ballen lek - de een na de andere sigaret opsteekt met nagels waarvan de echtheid zich niet laat raden.
Daarnaast zijn ook de mannen in pak leuk, de bobo's die denken dat ze een kapitaaltje bezitten en met een biertje in hun poten daar rondbanjeren.
Soms zijn er wel lekkere vrouwen daar, soms.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Paardindewei het volgende:
Oh wacht, ik klikte gewoon op dat quote ding. Jij hebt mijn quote hierheen gebracht
Wat een geweldige omschrijving en leuke rede om naar het voetbal te gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat ik het randgebeuren leuk vind.
Vrouwen van middelbare leeftijd, die op de eerste rij van het veld zitten, en dus perfect alles kunnen zien, maar die allesbehalve hun blik hebben gericht op het veld.
En die dan met hun pittige, vettige, en stekelachtige korte kapsel - als je je daar door laat pijpen prikt ze je ballen lek - de een na de andere sigaret opsteekt met nagels waarvan de echtheid zich niet laat raden.
Daarnaast zijn ook de mannen in pak leuk, de bobo's die denken dat ze een kapitaaltje bezitten en met een biertje in hun poten daar rondbanjeren.
Soms zijn er wel lekkere vrouwen daar, soms.
Leuke haarkleur, leuke voorgevel. Maar waarom kijkt ze zo achterlijk op de foto?quote:
Dat vroeg ik me ook af, hij had hem al zo snel klaar. Wel knap als een neger deze vrouw als zus heeft. Of speelt adoptie hier een rol.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuke haarkleur, leuke voorgevel. Maar waarom kijkt ze zo achterlijk op de foto?
BTW, dis toch niet je zus ofzo Baszh die ik nou beledig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |