De rest van het nummer naast de dubstep is ook niets.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook een kutlied, hopelijk gaan ze niet verder met dergelijke dubstep-achtige praktijken.
Komt uiteindelijk niet meer zo goed uit.. Heb de laatste tijd steeds hele drukke weekenden, dus dat weekend blijf ik dan liever in Belgie denk ik.quote:
Smoesjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt uiteindelijk niet meer zo goed uit.. Heb de laatste tijd steeds hele drukke weekenden, dus dat weekend blijf ik dan liever in Belgie denk ik.
Mij niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Daardoor heeft fox nu wel een sociaal leven!
Is toch vaker bij grote evenementen? Ze moeten toch iets doen om kijkcijfers te krijgen...quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:54 schreef Desunoto het volgende:
De commerciële televisiezenders bedenken ook weer iets geks.
Morgenavond komen The Shawshank Redemption enOnce Upon a Time in the West
op televisie. De rest van de week komt er weer niets bijzonders. Maar juist morgenavond willen veel mensen de sluitingsceremonie van de OS zien. Goede timing.
![]()
Niet dat je die films wil kijken met reclame maar toch... wat is het idee achter dit soort programmering?
Mij ook niet eigenlijk, en ik hoefde geen twilight verwachtingen te gebruikenquote:
Niet mee eens.quote:
De oude-oude Muse:quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:46 schreef Desunoto het volgende:
De rest van het nummer naast de dubstep is ook niets.![]()
Ik vrees het definitieve einde van de goede Muse.
Ik vond the hunger games wel aardigquote:
Jij bent de beste opstarter hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef picodealion het volgende:
Start eens op ofzo.
Oude muse.
Hunger Games was wel okay.
Sorry, sta ik op 1? Van de fmt poule? Of watquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef JayHovah het volgende:
Gaat lekker in de voetbalpoule Dyon, je staat op -1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |