quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik keek er eerst wel van op dat hij me probeerde te versieren, maar gelukkig was hij discreet
?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef Desunoto het volgende:
Wat is dat nieuwe nummer van Muse slecht zeg.
Als ze dat maar niet gaan spelen morgenavond. Wat een afgang zal dat zijn.
Discreet? Dat klinkt niet als FF1.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik keek er eerst wel van op dat hij me probeerde te versieren, maar gelukkig was hij discreet
Heel speciaalquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe voelt dat om 1 van de 200 te zijn?
Inddquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Discreet? Dat klinkt niet als FF1.
Maar jij hebt toch al een vriendje dus ben je een slet, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft fox zijn huidige vriendin nou ook via fok leren kennen?
Survival is speciaal gemaakt voor de OS, Unsustainable is gewoon hun nieuwe lied dus zal ook niet gebruikt wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Desunoto het volgende:
Dit bedoel ik. Survival is matig, maar past tenminste nog bij het evenement: de Olympische Spelen. Unsustainable is bagger in elk opzicht.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Indd
[..]
Maar jij hebt toch al een vriendje dus ben je een slet, toch?Ik ben ook een sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Hopelijk spelen ze gewoon Citizen Erased of zoiets en laten ze het beste van zichzelf horen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:38 schreef Baszh het volgende:
[..]
Survival is speciaal gemaakt voor de OS, Unsustainable is gewoon hun nieuwe lied dus zal ook niet gebruikt worden
Ze is al 17 jaar lang de beste vriendin van me zusjequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe hebben wij elkaar dan lekker kennen, nou?!
Ik vind het trouwens ook een kutlied, hopelijk gaan ze niet verder met dergelijke dubstep-achtige praktijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hopelijk spelen ze gewoon Citizen Erased of zoiets en laten ze het beste van zichzelf horen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze is al 17 jaar lang de beste vriendin van me zusje
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Indd
[..]
Maar jij hebt toch al een vriendje dus ben je een slet, toch?Ik heb geen vriendje meer, ben ik dan geen slet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Arme Njosquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje meer, ben ik dan geen slet?
Oh wil je daarom dat ik naar de meet kom?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje meer, ben ik dan geen slet?
Subtiel Sands, subtielquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh wil je daarom dat ik naar de meet kom?
Dus ze is 22~?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze is al 17 jaar lang de beste vriendin van me zusje
Ik kom zelf niet naar de meet, maar jij mag wel komen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh wil je daarom dat ik naar de meet kom?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kom zelf niet naar de meet, maar jij mag wel komen hoor
Ok, naja dan ga ik ook nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Watquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |