Van wie? Sam?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het record was 170 toch? Dat moet ie dus verbreken...
Geen zin in sorryquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat haal ik elke maand, newbie.
Doe eens je best man.
Tijdje geleden dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij was dat dolle_hond of mr_anominous. Ik weet niet meer precies wie van de twee.
Wat heeft slim er nu weer mee te makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Mr_a? Dat kan toch niet... zo slim was die nou ook weer niet
Dat je veel moet weten om vragen goed te kunnen beantwoorden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat heeft slim er nu weer mee te maken
5 mr_anonimous 1336quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Mr_a? Dat kan toch niet... zo slim was die nou ook weer niet
Of een gave om heel veel onbenullige dingen op te slaan, maar dat is niet slim.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat je veel moet weten om vragen goed te kunnen beantwoorden?
Jesus christus... Had ie niks te doen of was die echt zo goed... kan ik me niet voorstellen bij die jonge..quote:
Volgens mij scoorde hij ooit wel regelmatig redelijk wat punten en als je dan lang genoeg meedoet kom je daar wel aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jesus christus... Had ie niks te doen of was die echt zo goed... kan ik me niet voorstellen bij die jonge..
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef wyccie het volgende:
En er werden toen nog andere vragen gesteld. Met die vragen van Sands kan hij ook niks.
Daardoor heeft fox nu wel een sociaal leven!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef wyccie het volgende:
En er werden toen nog andere vragen gesteld. Met die vragen van Sands kan hij ook niks.
Daarvoor doen we het, zodat alle vrouwen van NL weer veilig over straat kunnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Daardoor heeft fox nu wel een sociaal leven!
Kans van 1 op 100 was dat toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft fox zijn huidige vriendin nou ook via fok leren kennen?
Haha, misschien heeft hij er al 200 geprobeerd.quote:
Ah, vandaar de radiostilte bij Fox. Wat is die jongen toch afwezig de laatste tijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, misschien heeft hij er al 200 geprobeerd.
Maar ik vraag het omdat hij zei dat ze meelas hier.
Hoe voelt dat om 1 van de 200 te zijn?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, misschien heeft hij er al 200 geprobeerd.
Maar ik vraag het omdat hij zei dat ze meelas hier.
Ik keek er eerst wel van op dat hij me probeerde te versieren, maar gelukkig was hij discreetquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe voelt dat om 1 van de 200 te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |