abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115455884
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

Users:
Aemelia (01-2012)
Babbel1 (02-2012)
Dushi2012(08-2012)
Chanty (09-2011)
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa (11-2010)
Lijnloos (02-2011)
Lindala (10-2011)
Marijevdh
Poppejans
Sethiwe (08-2011)
Shandaly (08-2011)
.Sparkling. (09-2011)
Suikertante (04-2012)
Vulpenballetje (12-2011)
Winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 12-08-2012 16:27:52 ]
pi_115455914
goedemorgen mensen

hoe gaat het allemaal :)

hier gaat het wel me klachten worden steeds erger
lijk wel of ik iets verhoging heb en voel me maar zo moe
ondanks ik vanmorgen om 7 uur er alweer uit was
pi_115455953
Ik mag wel uit de OP O+
pi_115456022
hoezo ??
pi_115456050
Ik heb allang twee strepen :) (Okee, het valt mee, maar ik ben vandaag 5 weken en 4 dagen, dus verhuisd naar het andere topic!)

Klinkt nog steeds spannend bij jou, er kunnen zomaar alsnog twee strepen komen en anders hoop ik dat je cyclus snel weer opgang komt :*
pi_115456086
ohhh ok gefeliciteerd

ja hoop ik ook

zelf die hond ging me hele buik af net en wou niet bij me weg hahahahah
pi_115456594
Ik heb een gesprongen ei!! En die is hopelijk al bevrucht.

Nu afwachten dus. Vrijdagochtend bloed laten prikken, en dan die middag al uitslag als het goed is (op die datum zou ik ook de uitslag van de eerste keer bloedprikken krijgen.. die was zo ver vooruit gezet, omdat we geen idee hadden wanneer ik weer ongesteld zou worden... dus dan maar twee in een keer uitslag).

En mijn begindatum mag trouwens op nov 2010... vanaf toen ben ik mijn cyclus bij gaan houden.
pi_115456811
nou ik hoop op goed nieuws kekaa
zou wel mooi zijn als die bevrucht is

ja heb ik toen ook gedaan bij houden maar toen met die miskraam is het de mist in gegaan
en nu ik allemaal kwaaltjes heb weet ik het niet meer
en weet ook niet of ik het kan geloven als het zo zou zijn
maar moet nog ff w8 voor een 2e test
pi_115457724
Ik mag ook uit de OP.

Klinkt toch wel spannend Dushi, ik ga voor je duimen.

Oh Kekaa wat spannend ik hoop zo dat je een positieve uitslag hebt, je verdiend het.

Laat de streepjesregen nog maar even lekker doorgaan!!!
pi_115458123
ja is het ook iedereen in me omgeving zeg dat het wel zo is maar ik w8 wel op de 2e test
daarom als ik bij al die kwaaltjes kijkt dan kan het wel zo zijn
en voooral omdat die hond ook niet weg teslaan is bij me hihihi

jij ook gefeliciteerd wolk
pi_115458170
en heb de laatste dagen ook veel zin in klussen hahahahh
pi_115460507
Dushi, ik wil je hoop niet de grond in boren maar familie die het zegt is nou niet bepaald een betrouwbaar iets. Ik zou toch proberen niet te veel hoop te houden, anders is de teleurstelling zo groot als het niet zo blijkt te zijn. Wanneer mag je testen? Hopelijk heeft je familie wel gelijk en ben je inderdaad gewoon zwanger :*
E.
pi_115461919
Limone gefeliciteerd. *O*

Dushi sterkte met wachten, ik hoop dat al je klachten snel worden beloond met een tweede streepje.

Kekaa hopelijk is je ei nu bevrucht en heb je over 2 weken een positieve test.

Cheezburger jammer dat je nog niet kan aansluiten bij streepjesregen.

Babbel ik herken het wel, niet willen testen om teleurstelling te voorkomen. Maar als je over 2 weken verwacht ongesteld te worden, moet je dan niet aan 't klussen? O-)
pi_115461976
de 20e hebben ze gezegt dat ik kdan beter kan testen en als het dan nog nega is moet ik langs komen
nee ik weet het ik hoop niet teveel het zou alleen leuk zijn als het zo is

sethiwe dank je ik hoop het ook ;)
pi_115480498
Limone, van harte!!!
pi_115483511
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:32 schreef Sethiwe het volgende:

Babbel ik herken het wel, niet willen testen om teleurstelling te voorkomen. Maar als je over 2 weken verwacht ongesteld te worden, moet je dan niet aan 't klussen? O-)
Haha, uiteraard! *) Het klinkt ook misschien dramatischer dan ik het bedoel, hoor.. De kans dat het wel zo is, is zo klein dat ik me liever met andere dingen bezig hou.. En dat lukt prima! Straks als ik ongesteld ben en ik ga temperaturen en nieuwe ovutesten doen heb ik nog tijd zat om weer te 'hyperen' :P
pi_115485780
Gefeliciteerd Limone!!! *O* Had ik toch zomaar een prachtig streepje gemist met de overgang van topics... Het gaat goed hier de laatste tijd, hoop toch zo dat het besmettelijk is voor ons hier...
pi_115489456
Wiehoe streepjes!!!

Ik had vandaag een beetje bloed.. :?
9 augustus was mijn ovulatietest positief dus dat is te vroeg voor innesteling als ik het goed heb gelezen. Hoop dat het gewoon een klein adertje is ofzo. Ik had een tampon in, anders had ik het denk ik niet eens gezien. Had vanmorgen wat afscheiding en wilde mijn jumpsuit aan en voorkomen dat er een nat vlekje zichtbaar zou worden. :@
  maandag 13 augustus 2012 @ 07:24:48 #19
279894 winka
There is no place like home..
pi_115501786
Ben net terug van vakantie en lees mijn e-mail op mijn werk. Een collegaatje waar ik heel goed mee op kan schieten mailt dat ze zwanger is. Ik weet dat ze daar mee bezig is.
IEDEREEN op mijn werk lijkt zomaar zwanger te worden, behalve ik :(

En ik weet dat het aan mezelf ligt omdat ik eigenlijk helemaal niet durf, maar toch kan ik wel janken :'(

/einde zeikverhaal

ps. natuurlijk ben ik blij voor haar :)
pi_115501954
Heel veel dank voor alle felicitaties en in het bijzonder van degenen die al zoveel langer bezig zijn dan ik. Ik werd er gister echt een beetje emotioneel van.. :') :) :*
pi_115502015
Winka, is volgens mij hartstikke normaal. Éven zwelgen in jaloezie en daarna beseffen hoe fijn het is voor je collega. Jouw tijd komt nog!
pi_115502231
Winka natuurlijk mag je even flink balen en emotioneel zijn. Je wil dit ook al zo lang en dat het dan nog steeds niet lukt is ook erg vervelend.
Uit je verhaal lees ik dat je nog steeds niet helemaal goed in je vel zit, sterkte ermee :* .
pi_115503039
Hè? Hoe kan mijn berichtje nu leeg zijn? Vanochtend typte ik een heel stuk.

Overnieuw dus.. ;)

Winka, je gevoel is helemaal niet gek! Het kan ook heel rot voelen. Jouw tijd komt vast nog :*

Limone, tuurlijk reageert iedereen lief! We zitten hier allemaal om dezelfde reden en willen allemaal hetzelfde eindresultaat. Of je daar nu 2 maanden of 2 jaar voor nodig hebt!

Suikertante, misschien heb je met de tampon een wondje gemaakt?

[ Bericht 54% gewijzigd door .Sparkling. op 13-08-2012 12:56:06 ]
E.
pi_115505273
Winka, kan me voorstellen dat je enorm baalt. Hoop dat jij ook snel mag volgen!

Deze week word klusweek, volgens de ovulatie berekening zijn de meest vruchtbare dagen voor mij tussen 14 en 19 augustus. Mn eisprong moet 16 of 17 augustus zijn. Ik hoop t deze maand te kunnen voelen net als de vorige keer dat maakt een stuk makkelijker. In zo'n klusweek moet je het dan iedere dag doen of is om de dag voldoende? Het is nu namelijk net de week dat mn man vroeg moet beginnen en lang moet werken dus ik ben bang dat ik niet zoveel aan hem heb :( dus ik wil hem een beetje ontzien zodat hij op t moment supreame een beetje energie heeft ;)

Begin t nu toch allemaal een beetje eng te vinden nu we serieus er mee bezig zijn. Want ons leven gaat (mocht t ons gegeven zijn om een 2de te krijgen) wel helemaal veranderen. Maar t gaat goed komen!
pi_115511423
Wolk en Limone van harte! *O*

Sparkling wanneer ga jij weer testen? Ben echt keihard aan t duimen voor je!
pi_115516377
Fieder, ik wil sowieso wachten tot donderdag. Ik moet woensdag ongesteld worden.. Ik ben best zenuwachtig hoor!
E.
pi_115516890
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Fieder, ik wil sowieso wachten tot donderdag. Ik moet woensdag ongesteld worden.. Ik ben best zenuwachtig hoor!
Snap ik, het is ook superspannend! Hoe voel je je verder?
Ik duim ook heel hard voor je! :*
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:11:45 #28
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115518235
Duimt voor .Sparkling.!

Wolk en Limone gefeliciteerd :).

En verder: sorry allemaal, ik ben een tijdje weggeweest. Veel drukte, een groot project blabla etcetc, dus niet meer de mogelijkheid gehad om te posten of iets dergelijks.

Er is ondertussen wel leuk nieuws! Tijdens dat grote project ben ik eindelijk ongesteld geworden. Waarschijnlijk heb ik eerder dus een complete maand overgeslagen, want het kwam tijdens het project precies op het moment dat ik ongesteld had moeten worden). Ik kan me niet herinneren dat ik eerder zo blij geweest met een rode plek in mijn laken :D.
pi_115520618
Wat goed Projskippy! Nu maar hopen op een snelle eisprong!

Lot, ik voel niets, lichamelijk gezien. Niets dat kan duiden op een zwangerschap. En verder gaat het wel. Als ik nu niet zwanger ben betekent dat dat ik de volgende ronde een jaar met de pil ben gestopt. Een jaar alweer, vorig jaar dacht ik toch dat ik op dit moment minstens zwanger zou zijn..
E.
pi_115522123
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat goed Projskippy! Nu maar hopen op een snelle eisprong!

Lot, ik voel niets, lichamelijk gezien. Niets dat kan duiden op een zwangerschap. En verder gaat het wel. Als ik nu niet zwanger ben betekent dat dat ik de volgende ronde een jaar met de pil ben gestopt. Een jaar alweer, vorig jaar dacht ik toch dat ik op dit moment minstens zwanger zou zijn..
Dit zou mijn post kunnen zijn...
  maandag 13 augustus 2012 @ 19:23:15 #31
279894 winka
There is no place like home..
pi_115523116
Bedankt voor jullie lieve reacties :)
Kom al een tijdje eigenlijk niet meer in dit topic, maar vanmorgen zat het zo hoog dat ik toch even m'n ei kwijt wilde :@

Gelukkig kon ik net op tijd mezelf tot orde roepen en oprecht blij zijn voor mijn collega :)

Iedereen succes verder met zwanger worden :*
pi_115523364
Sparkling ik duim voor je, dat je donderdag een positieve test hebt.

Ik sluit me aan bij jou en shandaly. Zondag idd een jaar geleden dat de nuvaring uit ging en uitbleef. Helaas is het tweede streepje ook uitgebleven.
Zondag ga ik testen vind het wel symbolisch, al verwacht ik er niets van.
pi_115525095
Shandaly en Sethiwe, ik hoop echt dat wij allemaal binnenkort mogen aansluiten bij de zwangeren! Al verwacht ik er deze ronde bij mij niets meer van ;)
E.
pi_115525810
sparkling ik hoop voor je dat het donderdag zo mag zijn

ik w8 nog even ik moet de 21e normaal ongi worden
maar ja me laatste ongi was ook maar 3 dagen en zo minimaal

en hoop voor de rest van de meiden ook snel een tweede streepje :)
pi_115526892
Maar Dushi, misschien begrijp ik het niet helemaal hoor.. Maar als je NOD pas volgende week dinsdag is zou dat betekenen dat je eisprong nog geen week geleden is. Dan zou je nu toch nog niet iets moeten voelen in principe? En als je je vorige menstruatie al zwanger was zou je nu wel positief moeten testen.

Sinds wanneer ben je eigenlijk bezig zwanger te worden? Ik las dat je meerdere miskramen hebt gehad, heel verdrietig. Bij hoeveel weken waren die?
E.
pi_115527157
Ik vroeg mij trouwens al een tijdje af hè.. We leven hier zo mee met elkaar maar we weten bijna niets van elkaar. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Verliefd, verloofd of getrouwd? Of juist alleenstaand? ;)
E.
pi_115527441
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Shandaly en Sethiwe, ik hoop echt dat wij allemaal binnenkort mogen aansluiten bij de zwangeren! Al verwacht ik er deze ronde bij mij niets meer van ;)
En toch blijven we hopen voor je hoor, ook nog voor deze ronde! (Aprilkindjes zijn zo leuk ;) )

Ik twijfel me rot de laatste tijd.. wil ik dit wel? Het ene moment wil ik echt NU zwanger zijn en zo'n mooie bolle buik zien groeien. En het volgende moment weet ik het allemaal niet meer zo zeker. Zeker als mijn peuter zich weer laat gelden in het typische peutergedrag (niets willen, alles wat mama doet en zegt is stom, en vooral heel veel krijsen en gillen en tegenstribbelen) Dan voelt het weer zwanger willen worden alsof ik hem niet meer leuk vind en graag een nieuwe wil... En dan is er ook nog zo'n stemmetje dat fluistert dat ik nu veel te veel met streepjes en alles bezig ben, en daarmee ook de leuke momenten van nu met hem mis. En stel dat het straks écht niet lukt... dan ben ik zijn hele peutertijd met andere dingen bezig geweest... Zucht...
pi_115527704
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vroeg mij trouwens al een tijdje af hè.. We leven hier zo mee met elkaar maar we weten bijna niets van elkaar. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Verliefd, verloofd of getrouwd? Of juist alleenstaand? ;)
Voorstelrondje! (voor degenen die nog niet in het grote verhalentopic staan, ben even de naam kwijt)

In het kort: Ik ben 34, bijna 3,5 jaar getrouwd, en reeds mama van een peutertje van ruim 2. We wonen in de lichtstad, maar ik ben van oorsprong een echte tukkerse.
pi_115527835
Dat lijkt me ook heel erg zwaar Shandaly, die tweestrijd.
Ik heb geen ander kindje maar ik ben soms echt in staat het allemaal maar te laten, dan maar geen kind. Alles draait om streepjes, op de ovulatie of zwangerschapstest. Soms ben ik er gewoon moe van en vraag ik me af waar ik het voor doe. Maar de drang voor dat kindje, zo'n babietje helemaal alleen van mijn man en mij.. Dat trekt me toch wel door maar ik merk de laatste weken dat ik het steeds zwaarder vind worden.
Zo, een heel verhaal geworden en dat allemaal om te laten weten dat ik je gevoel begrijp ;) ik denk dat het ook niet vreemd is om te voelen. Je bent al langere tijd bezig en tja.. Ik gun je zo dat je snel een voorspoedige zwangerschap hebt en je al je aandacht op je prachtige zoontje kan richten :*
E.
pi_115527983
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Even editten, was best een kort verhaaltje zo.

27 jaar. Vier jaar samen met m'n man, waarvan twee jaar getrouwd. Wonend in Zwolle met drie katten erbij.
Op zoek naar meer werk, op zoek naar een echt huis en proberen zwanger te worden :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Kekaa op 13-08-2012 22:03:06 ]
pi_115528010
Ah ja, dat verhalentopic is mooi! Die lees ik met veel plezier :) maar lang niet iedereen hier staat daar al in volgens mij.

Ik zal ook even een beknopte samenvatting geven!
Ik ben 24, nog een jonkie dus! 9 jaar samen met mijn man en vorig jaar mei getrouwd. Ik ben een echte Achterhoeker en nooit meer weg te krijgen denk ik. We hebben nog geen kinderen, wel een klein hondje en 2 konijntjes.
E.
pi_115528311
Ik kom even binnenvallen...
Iemand hier die ik een plezier doe met drie kv testen? Die simpele. Had twee doosjes gekocht en 1 test is succesvol gebruikt :)
PM me maar even, dan komt er een envelopje je kant op. Hopelijk brengen ze geluk!
Met een meidenkwartet
pi_115528415
Iedereen hier wel denk ik Cathmar. Stuur ze maar naar Sparkling, die gaat als eerste testen dacht ik ;)

(Lief van je :* )
pi_115528438
de miskramen waren tussen de 8 en 10 weken door teveel stress en mishandeling van me ex
maar er wordt gezegt hcg telaag iis

ik ben 30 en een jaar met me vriend en heb al een zoon van 8
  maandag 13 augustus 2012 @ 21:24:36 #45
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115529186
Kekaa wat goed dat er een ei is gesprongen *O* Nu even die twee weken doorkomen :*

Sparkling en Sethiwe mijn duimen draaien! Het wordt tijd voor veeeeeeel streepjes :D

Ik zag iets voorbijkomen over een verhalentopic?? :?

Ik zal me ook kort voorstellen dan: Ik ben 28 jaar, 8,5 jaar samen met DirtyHarry (ja via fok leren kennen) en vorig jaar juni getrouwd O+ Geen kids, wel drie katten :+ En woon in Zoetermeer.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115529442
Ik bedoel deze met verhalentopic: Het OUD Estafette topic
Heb zelf ook het stokje (nog) niet gehad, maar vind het een prachtige reeks!
pi_115532483
Sparkling ik duim!!!
En wat een verhaal zeg Dushi, hoop dat je snel gezond zwanger word en kunt gaan genieten met je gezin!

Voorstellen: ben 27, 7 jaar samen met vriend, heb vier katten en een moestuin op fietsafstand. Mijn vriend wilde altijd eerst wat meer (financiele) zekerheid en we dachten altijd dat we dan groter zouden wonen, maar als zelfstandigen is dat voor ons lastig en het stadium is aangebroken waarin we denken: mini appartement, magere maanden, we verzinnen overal wel wat op, het gaat goedkomen! We willen! O+
pi_115533598
hoop het ook suikertante

ik weet wat het is
ik heb me zoontje ook alleen opgevoed met weinig inkomsten maar is toch goed gekomen
pi_115534134
shandaly, je twijfel is heel herkenbaar. Ik heb dat ook maar alle + en -en afstrepen en dan ga ik toch voor nog een kindje al vind ik het allemaal nog erg eng. Bij onze oudste was de zwangerschap niet gepland dus hadden we de aanloopfase niet en dus ook geen tijd om er over na te denken....

Even voorstellen, 28 jr, ruim 4,5 samen met mn man waarvan 3 maanden getrouwd moeder van onze zoon die in oktober 3 jaar wordt. En woonachtend in west friesland (NH). huisdier een konijntje.
pi_115546157
Aangenaam! :s)

Even een vraagje tussendoor. Zit nu 4 dagen dpo, en heb ineens best veel afscheiding, betekent dit iets? Ik kom er niet helemaal uit hoe ik het zou omschrijven, het is niet echt waterig of nat maar elke keer als ik naar de wc ga dan merk ik het aan het wc papier en omdat mijn onderbroek nattig is.

Inderdaad, goedemorgen >:O
pi_115562913
Suikertante, ik herken het niet maar dat zegt niet zoveel. Ik ben benieuwd wat anderen te zeggen hebben.

Ik heb de hele dag al lichte buikkrampen dus ik denk echt morgen ongesteld te worden. Nou ja, morgen de hele dag shoppen met mijn zus en 's avondspits lekker uit eten. In ieder geval wat afleiding ;)
E.
pi_115562981
Mijn man twijfelde trouwens ook zo erg. We zaten midden in de verhuizing en hij vond (vindt) het vreselijk eng. Toen ik per ongeluk zo snel zwanger raakte was hij om en dolgelukkig. En nu duurt het weer langer en beginnen zijn angsten weer toe te nemen. Sukkeltje ;)
E.
pi_115575629
Mijn vriend is vooral overtuigd door de kleine hummels om ons heen. Toch wel erg leuk dan, eerst kon hij zich er nog niks bij voorstellen maar nu zijn steeds meer van onze bekenden ook ouders geworden en die zijn ook gewoon leuk gebleven. ;)

En ik heb het nu even aandachtig bestudeerd en de afscheiding is wit, maar met de substantie van Paturain of Philadelphia. Haha, sorry voor de vergelijking! Is dat wat je noemt "droge afscheiding"? Die term ben ik namelijk vaker tegengekomen maar ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen. Volgens mij is afscheiding namelijk altijd nat :?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:41:20 #54
52229 Chanty
pi_115576552
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vriend is vooral overtuigd door de kleine hummels om ons heen. Toch wel erg leuk dan, eerst kon hij zich er nog niks bij voorstellen maar nu zijn steeds meer van onze bekenden ook ouders geworden en die zijn ook gewoon leuk gebleven. ;)

En ik heb het nu even aandachtig bestudeerd en de afscheiding is wit, maar met de substantie van Paturain of Philadelphia. Haha, sorry voor de vergelijking! Is dat wat je noemt "droge afscheiding"? Die term ben ik namelijk vaker tegengekomen maar ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen. Volgens mij is afscheiding namelijk altijd nat :?
Afscheiding in poedervorm :+

Nee sorry heb geen idee, ben zelf in ieder geval nog nooit kruidenkaas in mijn slip tegen gekomen :P
pi_115577081
Nouhou, alleen de substantie hoor! :@
pi_115585620
Haha, suikertante :D nee, ik herken het ook niet. Ik heb juist altijd erg waterige afscheiding.

Vandaag de grote dag! ;) nog niets aan de hand, wel nog steeds buikpijn. Jammer genoeg heb ik geen vaste tijd om ongesteld te worden op mijn NOD. Ik ga de hele dag broekloeren dus.
E.
pi_115585675
Suikertante ik herken dit wel, had dat ook altijd vanaf een paar dagen na mijn ovulatie.

Sparkling, ik ga heel hard duimen, succes met broekloeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door _wolk82_ op 15-08-2012 07:25:45 ]
  woensdag 15 augustus 2012 @ 07:18:31 #58
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115585691
Mijn duimen gaan aan de slag voor jou Sparkling!
pi_115585785
Wolk82, dank, altijd fijn om te horen dat je normaal bent! Nouja, op dit gebied dan.

En Sparkling, morgen testdag toch? Spannend hoor, niet te opzichtig in je broek loeren, dat vinden mensen raar, hihi. Ik duim voor je!
pi_115585941
sparkling, succes ik hoop dat er niks te zien valt :)
suikertante, ik heb er ook weleens last van en dat vaak 2/3 dagen en dan is t over. Geen idee wanneer dat in mn cyclus is.... Maar het lijkt me volkomen normaal hoor :)
pi_115585948
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Suikertante het volgende:

Hiervan moest ik een beetje overgeven in mijn mond -O- ;)

Maar ik herken het wel. Is het een beetje plakkerig/papperig? Dat heb ik namelijk voor en na de ovulatie.

Sparkling, spannend hoor! Fijne afleiding heb je!
pi_115585965
Haha oke ik merk het al, ik ging deze keer te ver. Ik vermoed dat FF het "creamy" noemt dus daar zal ik het voortaan bij houden. ;) Maar het is ook echt moeilijk hoor, om het met iets anders te vergelijken! :@
pi_115586037
Oh nee! Ga vooral door met vieze praat. Ik hou ervan en doe het zelf ook erg graag! Dit was dan even een koekje van eigen deeg ;)

Wat is FF? Mijn app. noemt het 'sticky'..

Over overgeven in je mond gesproken: op een ander forum las ik dat ze daar de ovulatie-afscheiding 'snottenbellen' noemen. Ook vies, vind ik.
pi_115586234
Sparkling ik hoop dat t broekloeren een goeie uitslag gaat geven. Duim, duim, duim!
kan je echt nog wachten met testen? :P snap waarom je dat wilt hoor, maar moeiiiiiiilijk :D
pi_115587860
Limone O+ Haha! FF is Fertility Friend, ook een app. Ik weet niet echt waarom ik het gebruik, want ik heb ook al een Google Drive datasheet die ik elke dag invul en daar heb ik ook een grafiekje bij gemaakt :') Ik ben nu nog enthousiast he ;)
Bij FF kan ik kiezen uit: dry / sticky / creamy / watery / eggwhite. :Y)

Sparking gaat 't nog goed?
pi_115588546
Fieder, ik ben niet meer thuis en ik heb niet getest! ;) goed hè? :D

Ik sta nu nog in een winkel met mijn zus. Ga straks even checken op de wc, ik durf niet!
E.
pi_115588627
Ik vind het ook helemaal spannend! :D
pi_115589122
spannend sparkling! Ben benieuwd of je ongesteldheid uit blijft. Of zoals mn neefje t noemt 'een bloed serieus kut probleem'
pi_115589316
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:50 schreef martine1984 het volgende:
spannend sparkling! Ben benieuwd of je ongesteldheid uit blijft. Of zoals mn neefje t noemt 'een bloed serieus kut probleem'
:D :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115589905
Ik duim voor je Sparkling!

En Suikertante, geweldige omschrijving!
pi_115590114
Nog niets! *O*

Nu wel in het goede topic hè? ;) ik zat per ongeluk in Z&G
E.
pi_115590411
:o
pi_115590509
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog niets! *O*

Nu wel in het goede topic hè? ;) ik zat per ongeluk in Z&G
:D Misschien was het een voorgevoel?
pi_115590785
Sparkling :D ik vind het ook helemaal spannend! Het is je zo gegund O+
pi_115593258
Ik vind het zo leuk dat jullie zo enthousiast zijn! :D
Ik heb er nog steeds geen gevoel bij maar mijn hoop begint wel steeds meer te groeien nu. Dadelijk nog maar weer eens loeren, maar wat Suikertante zegt, dat moet ik niet midden in de winkel doen! ;)
E.
pi_115594468
.sparkling. ik duim ik duim!!! Wat ontzettend spannend!!
pi_115595476
Heb je eigenlijk getemperatuurd? Nog geen daling?
pi_115596215
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef Suikertante het volgende:
Heb je eigenlijk getemperatuurd? Nog geen daling?
Nee, dat doe ik nooit. Ik wou dat ik dat wel had gedaan. Zo dadelijk naar de wc ;)
E.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:07:12 #79
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_115596314
F5-topic

;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_115596800
Spannend sparkling. Ik duim met je mee. Wisselt het tijdstip waarop je ongesteld wordt of is het rondom zelfde moment op een dag.

Lot ik duim ook voor jou dat het goed mag blijven gaan.

Ik word hier ook een beetje hyper, maar dat wil ik nog niet, want tot nog toe is het elke keer niet gelukt. Dus waarom zou het nu wel zo zijn. Maar goed waarom heb ik dan last van duizeligheid en last van lichte krampjes onderin mijn buik en als ik wat eet of drink misselijk en staat eten me tegen. Maar het kan natuurlijk ook van de hitte komen. Kortom het kan alle kanten op. Nu op mijn handen zitten om nog niet te testen, ik heb me voorgenomen om dit zondag te doen, als ik dan nog niet ongesteld ben.
pi_115599228
Spannend Sethiwe! En ook al is het nog niet eerder gelukt, ook jou gaat het lukken! Dat weet ik zeker :*

Ik ben net nog wezen kijken en nog steeds niets. Ik ben in staat nu een test te kopen en te doen maar ik wil echt wachten tot morgen. Of vanavond thuis.. ;)
E.
pi_115599985
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Spannend Sethiwe! En ook al is het nog niet eerder gelukt, ook jou gaat het lukken! Dat weet ik zeker :*

Ik ben net nog wezen kijken en nog steeds niets. Ik ben in staat nu een test te kopen en te doen maar ik wil echt wachten tot morgen. Of vanavond thuis.. ;)
Doe maar vanavond :P

Sethiwe, dankje. Ik duim ook voor jou dat het eindelijk eens raak zal zijn :*
pi_115604826
Over 25 minuten is het avond!
pi_115605662
Het is avond!!!
pi_115606786
Sst, Sparkling zit te plassen.. *)
pi_115607388
Wat spannend zeg! Ik heb vandaag zelfs een paar keer op mijn werk gechecked of Sparkling bloedloos bleef en/of al geplast had (al dan niet in een winkel) :D
  woensdag 15 augustus 2012 @ 19:04:32 #87
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115607829
Ik hoop 't zo!!! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115608055
Whahaha! Nee joh :D nog steeds geen bloed *O*
Maar we zitten nu in een restaurant dames, ik ga hier geen testje doen. Ik heb er niet eens 1 bij me ;)

Geduld.. Dat heb ik zelf niet eens! En ik durf ook niet zo goed, zo bang dat hij negatief is.
Kan ik trouwens wel vanavond testen? Moet ik niet wachten tot morgen? Misschien zit ik er toch een dagje naast met mijn NOD. Ik draai door!!
E.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 19:12:36 #89
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115608164
Als het lukt doe het dan morgen met ochtend urine! Succes!!!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115608172
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Whahaha! Nee joh :D nog steeds geen bloed *O*
Maar we zitten nu in een restaurant dames, ik ga hier geen testje doen. Ik heb er niet eens 1 bij me ;)

Geduld.. Dat heb ik zelf niet eens! En ik durf ook niet zo goed, zo bang dat hij negatief is.
Kan ik trouwens wel vanavond testen? Moet ik niet wachten tot morgen? Misschien zit ik er toch een dagje naast met mijn NOD. Ik draai door!!
Je kunt best vanavond testen hoor, een dag voor je NOD zal 'ie vast positief zijn. Gewoon daarvoor een paar uur niet plassen. Je houdt de spanning er goed in :D
pi_115608244
Ik zou het morgenochtend doen.
pi_115608505
Whaha wat een spanning! Ik krijg het er warm van! Eet smakelijk Sparkling, gewoon lekker genieten van je avondje uit!
pi_115610299
sparkling je laat ons wel in spanning hoor..... Ik duim nog steeds!
pi_115615805
Nou jongens, ik heb getest.

WAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!! En dit met urine die ik maar 2 uurtjes heb gespaard én de hele dag veel gedronken!!
Ik ben echt zwanger he?!! :o :D O+

[ Bericht 2% gewijzigd door .Sparkling. op 15-08-2012 21:49:42 (Toch even mijn gekke nagel weggesneden ;) Haha!) ]
E.
pi_115615996
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Het is je ontzettend gegund Spark! :*
pi_115616045
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Nou jongens, ik heb getest.

[ afbeelding ]
WAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!! En dit met urine die ik maar 2 uurtjes heb gespaard én de hele dag veel gedronken!!
Ik ben echt zwanger he?!! :o :D O+

Jaaaaaaaaaaaaa je bent ZWANGER!!!! Ohhh dit is je zooooo gegund! O+ O+ O+ Van harte gefeliciteerd lieverd *O* :* Ik duim me suf dat het deze keer goed gaat!
pi_115616245
De hele dag hier zitten lurken en daar is ze dan toch! Met 2 streepjes!!
Gefeliciteerd Sparkling! *O*
vragen mag!
pi_115616480
Dankjewel! Ik zie nu pas dat mijn nagel groenig is op de foto. In het echt zie ik niets hoor ;)

Nou ja, ik ben zooooo blij! En het voelt zo onwerkelijk. Ohh, ik weet het gewoon niet meer, zo gelukkig ben ik! Van de week riep ik nog dat ik het niet meer zag zitten dat zwanger raken en nu ben ik zwanger. En ik ben zwanger op mijn eerste uitgerekende datum. En ik ben nu uitgerekend in de maand van mijn moeders verjaardag O+
E.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:42:10 #99
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115616499
Jaaaaaaaaaaaaaa, ZWANGER!!!!!
*O* *O* *O*

Wat gaaf voor je Sparkling!!! :* O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115616749
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjewel! Ik zie nu pas dat mijn nagel groenig is op de foto. In het echt zie ik niets hoor ;)

Nou ja, ik ben zooooo blij! En het voelt zo onwerkelijk. Ohh, ik weet het gewoon niet meer, zo gelukkig ben ik! Van de week riep ik nog dat ik het niet meer zag zitten dat zwanger raken en nu ben ik zwanger. En ik ben zwanger op mijn eerste uitgerekende datum. En ik ben nu uitgerekend in de maand van mijn moeders verjaardag O+
O+ Ik ben heel erg blij voor je
pi_115616840
:') O+ *O*

Heel erg gefeliciteerd!
pi_115617522
Woah een streep! Nee, twee! Van harte gefeliciteerd!
pi_115617627
Wat goed zeg, gefeliciteerd. Je bent gewoon zwanger *O*.
Dit is echt een maand net veel streepjes.
pi_115618980
Gefeliciteerd Sparkling! *o* Ik duim dat het goed mag gaan. (en ik wil oohook)
pi_115619086
Wowie wat ontzettend fijn dat het juist nú raak is!! Van harte gefeliciteerd, superleuk nieuws!
pi_115619988
Gefeliciteerd Sparkling!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:43:09 #107
52229 Chanty
pi_115621286
Gefeliciteerd Sparkling *O* Hopelijk deze keer een plakkertje voor jullie :*
pi_115621524
Zie je wel?! Gefeliciteerd!!! *O*
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:10:54 #109
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115623181
*O* *O* *O* Van harte!! *O* *O* *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115623260
Spark, gefeliciteerd! Het is ècht een streepjesregen geworden in dit topic! Wat leuk om zo dit topic terug te lezen tot dit moment!

Beetje laat dan nooit voor het voorstelrondje: Ik ben 28 jaar, mijn vriend (nou ja, geregistreerd partner, maar dat klinkt niet zo leuk, haha) is 32. We hebben geen dieren, alleen af en toe een logeerkonijn!

We zijn al samen sinds 04-01-2008, wat vliegt de tijd! Ons nieuwbouwhuis wordt nu gebouwd.. Een mooi, gezellig huis met twee kinderkamertjes O+ waarvan we hopen dat we er zo snel mogelijk één in mogen richten... O+

Vandaag trouwens dag 46 in de cyclus.. En vandaag toch maar de knoop doorgehakt dat we naar de dokter gaan als ik 8 weken niet ongesteld ben geweest..
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:20:03 #112
190853 RockabeIIa
pi_115623731
*O*
gefeliciteerd!
pi_115624475
Sparkling, hier heb ik echt op zitten wachten! Wat goed, wat fijn! *O* Gefeliciteerd! Het is jullie zo gegund. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_115630847
sparkling wat onwijs tof! Gefeliciteerd!!!
pi_115630897
Ik deed net weer zo'n test die 6 dagen voor je NOD te gebruiken zou moeten zijn en die is veel lichter dan gisteren de KV test was. Hoe kan dat nou? :( waardeloze testen of is het toch weer mis gegaan? Ik deed hem juist omdat ik had verwacht dat hier wel een knalstreepje op zou komen.
E.
pi_115630948
Wat ik ervan begrepen heb is dat de kruidvat testen erg gevoelig zijn, heb je er niet nog eentje van de kruidvat liggen die je kan doen?
pi_115630951
die van KV reageren op een hele kleine hoeveelheid HCG idd .....nog een KV doen is idd het beste advies denk ik?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_115631120
*O* Gefeliciteerd
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115631190
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef Babbel1 het volgende:
Spark, gefeliciteerd! Het is ècht een streepjesregen geworden in dit topic! Wat leuk om zo dit topic terug te lezen tot dit moment!

Beetje laat dan nooit voor het voorstelrondje: Ik ben 28 jaar, mijn vriend (nou ja, geregistreerd partner, maar dat klinkt niet zo leuk, haha) is 32. We hebben geen dieren, alleen af en toe een logeerkonijn!

We zijn al samen sinds 04-01-2008, wat vliegt de tijd! Ons nieuwbouwhuis wordt nu gebouwd.. Een mooi, gezellig huis met twee kinderkamertjes O+ waarvan we hopen dat we er zo snel mogelijk één in mogen richten... O+

Vandaag trouwens dag 46 in de cyclus.. En vandaag toch maar de knoop doorgehakt dat we naar de dokter gaan als ik 8 weken niet ongesteld ben geweest..
Leuk Babbel! Spannend lijkt mij dat als je huis wordt gebouwd, maar ook heel leuk omdat je zelf helemaal alles mag bepalen (waar de stopcontacten komen enzo ;) )

Goed dat je naar de dokter gaat, of iig die beslissing hebt genomen. Waarschijnlijk kan hij/zij je cyclus een zetje geven of iig doorverwijzen.
pi_115631246
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 06:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik deed net weer zo'n test die 6 dagen voor je NOD te gebruiken zou moeten zijn en die is veel lichter dan gisteren de KV test was. Hoe kan dat nou? :( waardeloze testen of is het toch weer mis gegaan? Ik deed hem juist omdat ik had verwacht dat hier wel een knalstreepje op zou komen.
Probeer je niet blind te staren op de dikte van het streepje en hou je bij 1 soort test, je wordt helemaal gek als je dat onderling gaat vergelijken. :* Heb je niet nog een KV-test liggen?
pi_115631891
Ik heb geen kruidvat testen meer nee, maar die ga ik vandaag wel kopen. Ik ben wat op internet gaan rond lezen en de verhalen over de gevoeligheid wisselen nogal, sommige hadden sneller een duidelijk streepje op de KV en een ander op die gevoelige testen. Ik blijf vanaf nu maar bij het kruidvat ;)
Maar goed, op die van vanochtend dus ook weer 2 streepjes, ook al zijn ze super licht *O*
E.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:56:06 #122
258612 nytar
boys boys boys
pi_115631956
gewoon zwanger dus sparkling! Gefeliciteerd!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:52:25 #123
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115633001
Jaaaaa Sparkling! Streepjes meid!!! *O*
pi_115634752
Babbel, wat vervelend dat je cyclus nog niet echt wil doorzetten. Een wijze beslissing om naar de huisarts te gaan, ik hoop dat jij je binnenkort ook mag toevoegen aan het zwangerenteam. Net als iedereen hier trouwens :*
Wat leuk dat jullie nieuwbouwhuis krijgen zeg! Mijn man en ik wonen sinds vorige maand in een nieuwbouw, geweldig. Wat heb ik genoten van het uitzoeken van alles en iedere dag geniet ik nog van onze badkamer, keuken en tuin want het is zo precies ons geworden. Geniet van die tijd hoor!

De kruidvattest is toch een tikje donkerder geworden. Heel iets maar wel donkerder! Ik snap ook niet zo goed waarom ik zo panieker want ik heb best wel een goed gevoel over deze zwangerschap O+

De onderste heb ik net gedaan, de andere is van gisteren :D

[ Bericht 41% gewijzigd door .Sparkling. op 16-08-2012 11:02:35 ]
E.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:05:05 #125
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115634994
Gewoon alleen dus de kv-testen gebruiken ;) Als je ze om de dag doet, zou ie donkerder moeten worden! Echt geweldig meid. Het is je zo gegund!! :*
pi_115635015
Dat ziet er heel goed uit hoor .sparkling.! Twee verschillende merken vergelijken heeft weinig zin inderdaad, per merk reageren ze weer heel verschillend, soms zelfs per batch!
Over een paar dagen weer een test en dan is ie weer iets donkerder!

Fijn ook dat je er zo'n goed gevoel over hebt O+ Ik merk bij mezelf toch dat ik er op dit moment nogal afgevlakt in sta, helemaal geen behoefte om er over te praten enzo.
pi_115635029
Streepjes, streepjes! *O*

Hier gewoon ongesteld geworden! Kennelijk een lange cyclus deze maand :) Dus deze maand weer vrolijk verder ;)

Ik doe ook even vertraagd mee aan het voorstelrondje :P
Ik ben 27 jaar, 1,5 maand getrouwd en woon in Noorwegen (vlakbij de hoofdstad). Blijven hangen na een uitwisseling. Liefde, he :). Sinds kort wonen we in een mooi rijtjeshuis. We hebben twee maanden geleden de nuvaring de deur uit gedaan onder het mom van, we zien wel waar hets chip strandt. Maar dat ging al snel over in het bijhouden van appjes :P
pi_115635088
Duidelijk hoor Sparkling! :)
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef bellelena het volgende:
Fijn ook dat je er zo'n goed gevoel over hebt O+ Ik merk bij mezelf toch dat ik er op dit moment nogal afgevlakt in sta, helemaal geen behoefte om er over te praten enzo.
:* Ik snap je gevoel. Moet zeggen dat ik ook even keihard van m'n roze wolk ben afgedonderd sinds dinsdag.
pi_115635103
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef bellelena het volgende:
Dat ziet er heel goed uit hoor .sparkling.! Twee verschillende merken vergelijken heeft weinig zin inderdaad, per merk reageren ze weer heel verschillend, soms zelfs per batch!
Over een paar dagen weer een test en dan is ie weer iets donkerder!

Dat weet ik nog van de vorige keer ja. Toen deed ik allerlei testen door elkaar en de ene was heel donker en dan ineens heel licht. En ik nam me zo voor het dit keer niet te doen ;) Maar ja, ik had die testen nog liggen en de KV testen niet. Maar ik heb 2 doosjes gekocht dus ik kan weer even vooruit.

Wat rot dat je je afgevlakt voelt rondom je zwangerschap Belle. Heb je een idee hoe dat kan?
E.
pi_115635123
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:08 schreef L0t.. het volgende:
Duidelijk hoor Sparkling! :)

[..]

:* Ik snap je gevoel. Moet zeggen dat ik ook even keihard van m'n roze wolk ben afgedonderd sinds dinsdag.
Mijn duimen draaien zo hard voor jou, echt waar! Ik gun je je kindje zo :*
E.
pi_115635362
L0t :* Ik duim heel hard voor je!

Het afgevlakte komt denk ik toch van die angst van de vorige keer. Ik weet nog hoe ik trilde nadat ik bloed op het toiletpapiertje zag. En nu bij elke toiletbeurt durf ik nauwelijks op het papiertje te kijken! Verder weet ook nog niemand het natuurlijk. Mijn lief weet wel een beetje dat ik toch wel die angst heb, ook al heb ik me zo voorgenomen om er van te genieten, maar ik wil hem er ook niet de hele dag mee lastig vallen. Ik doe nog trouw elke 2 a 3 dagen een testje. Tot nu toe nog steeds streepjes :) Hopelijk durf ik over een paar weken wat meer te genieten!
pi_115635445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:09 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Dat weet ik nog van de vorige keer ja. Toen deed ik allerlei testen door elkaar en de ene was heel donker en dan ineens heel licht. En ik nam me zo voor het dit keer niet te doen ;) Maar ja, ik had die testen nog liggen en de KV testen niet. Maar ik heb 2 doosjes gekocht dus ik kan weer even vooruit.

Wat rot dat je je afgevlakt voelt rondom je zwangerschap Belle. Heb je een idee hoe dat kan?
Ook weer herkenbaar :D Ik doe om en om KV en sensitesten, maar ik vergelijk de KVtesten enkel met KVtesten en de sensitesten enkel met de sensitesten. :P
pi_115635843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef bellelena het volgende:
L0t :* Ik duim heel hard voor je!

Het afgevlakte komt denk ik toch van die angst van de vorige keer. Ik weet nog hoe ik trilde nadat ik bloed op het toiletpapiertje zag. En nu bij elke toiletbeurt durf ik nauwelijks op het papiertje te kijken! Verder weet ook nog niemand het natuurlijk. Mijn lief weet wel een beetje dat ik toch wel die angst heb, ook al heb ik me zo voorgenomen om er van te genieten, maar ik wil hem er ook niet de hele dag mee lastig vallen. Ik doe nog trouw elke 2 a 3 dagen een testje. Tot nu toe nog steeds streepjes :) Hopelijk durf ik over een paar weken wat meer te genieten!
Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb de vorige keer geen enkel teken gehad dat het mis was en dat zagen we pas op de echo. Dus ik sta er dan denk ik sowieso al op een hele andere manier in. Ik ben niet zozeer bang voor bloedverlies, maar ik ben wel heel erg bang voor de echo's. En zelfs al krijgen we (weer) een goede eerste echo, misschien gaat het dan net als de vorige keer weer mis en heeft mijn lichaam weer niets door. Hopelijk vinden we beide het vertrouwen weer :)
Ik heb het trouwens gisteren al heel enthousiast tegen mijn vader en zussen verteld hoor. Mijn ene zus begon te schreeuwen en de ander reageerde heel koel: 'oh ja, gefeliciteerd dan'. Jammer, vorige zwangerschap groeiden we ook steeds verder uit elkaar omdat zij geen enkele interesse toonde in hoe het ging.
E.
pi_115636191
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb de vorige keer geen enkel teken gehad dat het mis was en dat zagen we pas op de echo. Dus ik sta er dan denk ik sowieso al op een hele andere manier in. Ik ben niet zozeer bang voor bloedverlies, maar ik ben wel heel erg bang voor de echo's. En zelfs al krijgen we (weer) een goede eerste echo, misschien gaat het dan net als de vorige keer weer mis en heeft mijn lichaam weer niets door. Hopelijk vinden we beide het vertrouwen weer :)
Ik heb het trouwens gisteren al heel enthousiast tegen mijn vader en zussen verteld hoor. Mijn ene zus begon te schreeuwen en de ander reageerde heel koel: 'oh ja, gefeliciteerd dan'. Jammer, vorige zwangerschap groeiden we ook steeds verder uit elkaar omdat zij geen enkele interesse toonde in hoe het ging.
Dikkere streepjes *O* O+

Wat vervelend dat je ene zus zo koel reageert. Misschien jaloezie ofzo.
pi_115636442
Of misschien weet ze gewoon niet hoe ze ermee om moet gaan. Het is heel lastig om je in te leven als je zelf geen kids hebt, of heeft ze die wel? Ik begrijp soms wel hoe iemand dolenthousiast kan zijn, maar vind het dan toch moeilijk zelf ook zo hyper te reageren, terwijl ik het wel graag zou willen!
pi_115636625
Ze heeft zelf geen kinderen, haar man is 16 jaar ouder en hij heeft er 2. Nu willen zij wel kinderen maar ze wil pas aan het eind van het jaar met de pil stoppen. Dus misschien is het jaloezie maar dat is ergens best jammer. Zij is aan de pil dus heeft niet eens de kans zwanger te worden, waarom dan jaloers zijn op iemand die wel zwanger raakt?
Ik begrijp jaloezie wel goed hoor, ik had het zelf ook. Maar ik vind dat als ik hyper en halfhuilend opbel dat ze zich best wat meer kan inleven. Nou ja, misschien zijn het de hormonen dat ik het zo vervelend vind? ;)
E.
pi_115637145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ja, toch hoe je het vorige keer meemaakte en beleefde, dat blijft bij je. :* Ik hoop op een heleboel mooie echo's voor je! Jammer van je ene zus, misschien wil ze stiekem toch inderdaad ook zo graag zelf? En wie weet hoe ze nog weer bij kan draaien na een poosje.
Ik heb hele lieve mini kleine sokjes gekregen van mijn zusje (ze is 13 O+), ze wilde vooral graag weten of ze dan nog wel bij mij mag komen logeren :D Ze vindt het wel heel leuk en spannend, ik had het vorige keer stiekem al aan haar vertelt, nog voordat we het aan mijn ouders gingen vertellen. Een zussengeheimpje onder elkaar *; Mijn broertjes weten het nog niet, maar die gaan wel leuk reageren, vorige keer waren ze ook heel bezorgd toen het misging. En mijn schoonzusjes die willen, denk ik, meteen ook haha, maar dat zullen mijn broertjes beide nog wel heel even proberen tegen te houden. Mijn schoonzusjes hebben laatst allebei een klein hondje gekocht, om vast hun rammelende eierstokken op bot te vieren.
pi_115637721
Wat lief van je zusje Bellelena! :D
E.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:30:23 #139
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115639719
Jeej .Sparkling.! Gefeliciteerd! Ben heel erg blij voor je!

Hier nog even een verlaat voorstelrondje:

Ik: 22
Hij: 28

Kennen elkaar inmiddels ruim 5 jaar en sinds ongeveer 2 jaar een relatie. In november wonen we alweer een jaar samen in ons nieuwbouwhuis en we zijn sinds we zijn gaan samen wonen ook al niet meer weg te slaan uit de babywinkels etc.

In het begin van onze relatie ben ik al zwanger geweest, maar ik heb toen een miskraam gehad. Nu weer heel hard bezig en daarom hier te vinden :).

[ Bericht 100% gewijzigd door ProjSkippy op 16-08-2012 13:42:21 ]
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:35:17 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115639917
OEH sparkling!!
gefeliciteerd hoor! :D *O*

het zit dus wel goed met die regen hier ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:19:11 #141
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115641494
Ohja, mijn NOD is 19 augustus.
pi_115641554
mijn nod is 24 aug.
pi_115642950
Mijn nod is ook 24 aug!
pi_115646431
gezellig suikertante :)
pi_115647030
Dit is de eerste NOD in mijn leven. Ik vind het superspannend :Y
pi_115647553
Er komen meerdere NOD's aan, leuk! Voelen jullie al iets?
E.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:07:57 #147
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115647902
Joeh! Paar dagen geleden een wat stekerige buikpijn, ver onderin die redelijk lang (met vlagen) aan hield. Misschien dat het wel niets is, maar een beetje hopen mag!

Vorige keer had ik namelijk ook zoiets en later bleek ik zwanger te zijn. Nou ga ik natuurlijk niet alles vergelijken met de vorige keer, want iedere keer is anders, maar uhmmm.. dat dus ;).
pi_115650642
Ja, dat zijn streepjes Sparkling, gefeliciteerd!!!

Morgenochtend heel vroeg moet ik bloedprikken... want ik zou van de eerste keer prikken morgen eind van de ochtend uitslag krijgen. Dus dan deze er ook meteen bij. Ze gaan nu kijken naar progesteron.

Ik wil het niet jynxen enzo, maar toch even zeggen. Heb zo af en toe ook een soort van druk onderin mn buik. Heel zachtjes.
pi_115652028
WHAAAA heb ik even een paar dagen geen tijd!! :o :o :o
Sparkling, van harte lieverd, wat super!!!!!!!! *O* *O* *O*

Ik snap je angst volledig, denk dat dat nooit volledig overgaat :* maar het moet gewoon goedkomen nu! Ik zal blijven duimen voor je. als je erover wilt praten weet je me te vinden, heb gemerkt dat niet iedereen er begrip voor heeft namelijk

Idd bij de kvtesten blijven en best om de dag (ja ik weet het, moeilijk :) ) Ik ben na 3 x gestopt met testen omdat beide strepen toen even donker waren. Volg vooral je gevoel.

Nogmaals *O* *O* *O* gewoon omdat t kan
pi_115652781
hier zitten we druk in de klusperiode... Hoop zo dat t lukt al zal t wel heel snel zijn binnen 3 maanden. Heb wel zere borsten en een beetje zeurderig gevoel in mn buik volgens mij komt mn eisprong eraan......
pi_115652880
Kekaa en Projskippy, dat klinkt hoopgevend hoor! Vorige week had ik bij het voorover bukken ineens een hele felle pijnlijke steek in mijn onderbuik en jullie weten het resultaat.

Fieder! :D :D dankjewel!
E.
pi_115655632
Sparkling, ik herken de reactie van je zus wel. Ik was zelf zo'n (schoon)zus. Mijn hemel wat een alles verscheurende jaloezie was dat. Ik ben er een paar weken zuur van geweest. Het is zeker niet chic en ik ben er ook niet trots op, maar ik kreeg die oeremotie gewoon niet onder controle. :{
pi_115660366
martine1984, als je NOD de 24e is, ben je dan nu niet een beetje laat met klussen? Meestal zitten er toch ongeveer twee weken tussen je eisprong en je NOD?

Misschien komen die pijnlijke borsten wel heel ergens anders door! :o
pi_115664901
Sparkling wat super voor je gefeliciteerd. Gisteravond miet meer gekeken en vandaag geen tijd gehad, maar zie gewoon 2 streepjes bij je. Ik ga duimen dat het goed blijft gaan.

En er komen nog spannende dagen aan, er zijn Nods op komst. Laten we de streepjesregen voortzetten *O*.
pi_115670269
het is toch 2 weken na de eerste menstruatie dag je ei sprong?? Dan moet vandaag mn eisprong zijn.

Dan is mn NOD 31 aug

was een weekje in de war.....
pi_115670828
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 06:09 schreef martine1984 het volgende:
het is toch 2 weken na de eerste menstruatie dag je ei sprong??
+/- 2 weken na de menstruatie kan je je eisprong hebben. Dit is het gemiddelde, maar weinig mensen zijn echt gemiddeld. Het kan best dat er een dag verschil in zit. Seks kan echter nooit kwaad, toch? :+ Temperatuur je ook?
pi_115671207
Volgens mij is het twee weken voordat je weer ongesteld zou moeten worden....
Dus als je een gemiddelde cyclus hebt van 28 dagen, dan is het twee weken na de eerste menstruatiedag. Is je cyclus langer of korter, dan is je eisprong later of eerder.
Dacht ik.
pi_115671696
ik temperatuur niet, ik vind te veel gedoe. Heb wel op internet de cyclusberekening gedaan en volgens die berekening zijn mn vruchtbare dagen tussen 14 en 19 aug en mn ovulatie zou de 17de moeten zijn. Mijn menstruatie was voor mn eerste kind altijd het zelfde ik kon de klok er bijna op gelijk zetten. Nu weet ik het niet aangezien ik pas 1 keer echt ongesteld ben geweest. Mocht t niet lukken deze maand dan zal ik misschien gaan beginnen met tempraturen wanneer begin je daar mee eigenlijk?
pi_115671836
Ja dat is wat ik ook dacht Kekaa. De periode tussen eisprong en en menstruatie is bij de meeste meiden ongeveer gelijk (2 weken), maar de periode tussen menstruatie en eisprong is bij de meeste vrouwen verschillend. Bij mij was het nu bijvoorbeeld 19 dagen.

martine1984, als je het zeker wilt weten kun je ovulatietests doen, via internet zijn ze helemaal niet duur (bijvoorbeeld die van Sensitest). Als je dan positief test zit je in de vruchtbare periode, in 24-48 uur daarna zul je ongeveer je eisprong hebben.

Temperaturen daar kun je altijd mee beginnen, gewoon zodra je wakker bent de thermometer erin (ik vind zelf vaginaal het makkelijkst)! Om de ovulatie te ontdekken is temperaturen eigenlijk iets waar je niet vroeg genoeg mee kunt beginnen, want je temperatuur stijgt pas (met een paar tiende van een graad) als je eisprong net geweest is, dus dan ben je eigenlijk aan de late kant. Je kunt dan na een poosje wel duidelijk zien hoe je cyclus eruit ziet. Maar na je eisprong is het ook handig, want als je temperatuur hoog blijft zou je wel eens zwanger kunnen zijn.. vlak voor je ongesteld wordt daalt hij namelijk pas weer tot het normale niveau.

Overigens schijnt het zelfs te kunnen dat je ovulatietest positief is en er toch geen eitje springt, dat is de reden dat ik ben gaan temperaturen, zodat ik zeker weet dat ik niet voor niks twee weken zit te hopen!
pi_115672349
bedankt suikertante, hier kan ik wat mee. Zal t eens proberen
pi_115672430
Graag gedaan! :*
Heb zelf nog niet heel veel ervaring, maar ben iemand die er dan alles over gaat lezen, vandaar ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:30:44 #162
378192 -mandy-
I am who I am
pi_115675367
Als ik met 2 weken geen 2 streepjes zie op mn NOD, ga ik ook maar eens beginnen met temperaturen denk ik.

Zou mijn naam ook in het lijstje mogen staan? Mandy (06/2012)
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_115692211
Zoveel geklust dat het wel raak moét zijn Mandy? ;)

Kan iemand mij wat meer vertellen over innestelingsbloeding? :?
En wat gebeurt er eigenlijk als je eitje bevrucht wordt, maar het innestelen of iets anders gaat fout, hoe reageert je cyclus daarop of is dat elke keer anders?

Het lijkt er namelijk een klein beetje op dat ik ongesteld ben, precies een week voor mijn NOD. -O-
Het is niet veel, maar het is wel een duidelijke donkerrode vlek. Maar ik ben de hele dag niet naar de wc geweest, dus in hoeveel tijd dat is gebeurd weet ik niet. Nog even afwachten dus..
pi_115693460
Suikertante ik kan daar weinig zinnigs over zeggen. Ik had geloof ik bij mijn eerste ook een kleine bloeding voor dat ik getest had. Maar wij waren op dat moment helemaal niet bezig met zwanger worden en dus heb ik dr weinig aandacht aan besteed.

Jaloerse modus aan
Het lijkt wel of iedereen zwanger is om me heen... ik wil ook :X :X :X
Jaloerse modus uit

Misschien wat voorbarig maar ik ga as maandag toch maar kijken voor nieuwe positie broeken, er is hier mega uitverkoop dag dus dat is een kans die ik niet kan laten lopen.... :+
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:05:27 #165
378192 -mandy-
I am who I am
pi_115694629
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:53 schreef Suikertante het volgende:
Zoveel geklust dat het wel raak moét zijn Mandy? ;)

Het lijkt er namelijk een klein beetje op dat ik ongesteld ben, precies een week voor mijn NOD. -O-
Het is niet veel, maar het is wel een duidelijke donkerrode vlek. Maar ik ben de hele dag niet naar de wc geweest, dus in hoeveel tijd dat is gebeurd weet ik niet. Nog even afwachten dus..
Haha, nee hoor. Maar we zijn nu al een paar maanden aan het proberen, en mijn ovulatie aan het bijhouden via een app. Maar als ik met 2 weken geen 2 streepjes zie, ga ik toch maar es aan de gang met temperaturen. Kwestie van toch juister je ovu te weten.

Spannend suikertante!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_115694957
Ja ik vind het maar niks.

Martine, wel hoopgevend dat je toch zwangwr was! Mijn temperatuur was vanmorgen nog steeds hoog, dus heb nog hoop.
pi_115697052
positief blijven suikertante! Het komt vast goed en je plast binnenkort twee dikke strepen!
pi_115697582
Jij ook hoor! Onze tijd komt nog!!
pi_115704101
Suikertante is het bloeden weer gestopt?

Kekaa hoe is het bloedprikken gegaan? Al een uitslag gekregen?

Projskippy hoe voel je je, al klachten die ergens op wijzen?

Hier nog 2 nachtjes slapen en dan kan ik testen. Verwacht er niet veel van, maar toch heb ik wel stiekem hoop. Zit nu op dag 36 eigenlijk 37 van mijn cyclus en vorige 2 keer had ik een korte cyclus van 22 dagen, dat stemt hoopvol, maar heb een onregelmatige cyclus en soms ook uitschieters van 50 dagen. Verder af en toe krampen in buik alsof ik ongesteld moet worden en blijf last houden van duizeligheid en wat misselijk. Maar helaas heb ik misselijkheid vaker de laaste maanden.
Het kan dus alle kanten op en ik wacht het rustig af tot zondag.

Voorstelrondje: vriend 32 en ik 28, ruim 13 jaar samen, waarvan 7,5 jaar samenwonend in Oosten van NL.
pi_115707341
Hoi Sethiwe! Dat was een laat berichtje, bedoel je dat je maandag kunt testen of dinsdag? Spannend hoor!

Hier vanmorgen weer op mijn basistemperatuur. Maar ja, de innestelingsdip geeft dan weer een klein beetje hoop? Het kan wel echt altijd alle kanten op zo met al die mogelijke symptomen! Bloeding lijkt over, maar toch weer afwachten dus..

Edit: oh. Daar is ie weer -O- Ik denk we op de volgende ronde moeten gaan hopen. :{
Kop op Suikertante, het was pas de eerste echte kans! w/

[ Bericht 39% gewijzigd door Suikertante op 18-08-2012 08:18:09 ]
pi_115707859
Ach Suikertante :*

Maar je hebt getemperatuurd, dus je weet weer meer van je cyclus..!(schrale troost)
pi_115708254
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 01:08 schreef Sethiwe het volgende:
Kekaa hoe is het bloedprikken gegaan? Al een uitslag gekregen?
Uitslag gehad. Niet zwanger. Verder alle uitslagen goed, waardoor ze niet echt wat kon zeggen over mn onregelmatige cyclus. Behalve dan dus die cyste, dat het wel daar vandaan moet komen.

Dus, al het goed is wordt ik over anderhalve week ongesteld.
Die keer erna verwacht ik er niet zoveel van, omdat die cyste er zit. (je eitjes komen toch dan uit de ene eierstok, en dan uit de andere?)

Wel heb ik gisteren meteen maar wat ovulatietesten besteld, en ik ga mn temperatuur maar eens bijhouden. Misschien geeft het meer inzicht.
pi_115708278
Suikertante balen, ook al was het je eerste echte kans, leuk is het niet als je ongesteld wordt :*
morgen ga ik testen, meer symbolisch aangezien het dan een jaar geleden is dat de nuvaring eruit is gegaan.
pi_115710134
ach das niet leuk suikertante! Ook al was t pas de eerste kans het blijft niet leuk. Het voordeel is dat je nog een ronde aan t klussen kan ;)
pi_115723434
Jammer suikertante! Op naar de volgende ronde!
Mijn menstruatie is net over, dus we gaan weer tellen :P

(En woah, vandaag sloeg even de realiteit in: we gaan proberen een kindje te maken. Whaa, eng! haha)
pi_115727021
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:47 schreef Sethiwe het volgende:
Suikertante balen, ook al was het je eerste echte kans, leuk is het niet als je ongesteld wordt :*
morgen ga ik testen, meer symbolisch aangezien het dan een jaar geleden is dat de nuvaring eruit is gegaan.
Ik duim voor je! :*

Jammer Kekaa en Suikertante...
pi_115730447
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 01:08 schreef Sethiwe het volgende:

Hier nog 2 nachtjes slapen en dan kan ik testen. Verwacht er niet veel van, maar toch heb ik wel stiekem hoop. Zit nu op dag 36 eigenlijk 37 van mijn cyclus en vorige 2 keer had ik een korte cyclus van 22 dagen, dat stemt hoopvol, maar heb een onregelmatige cyclus en soms ook uitschieters van 50 dagen. Verder af en toe krampen in buik alsof ik ongesteld moet worden en blijf last houden van duizeligheid en wat misselijk. Maar helaas heb ik misselijkheid vaker de laaste maanden.
Het kan dus alle kanten op en ik wacht het rustig af tot zondag.

Ik ga zoooo hard voor jou duimen!! Voel je je nog steeds hetzelfde? Maandagochtend testen dus? Dan hou ik dit topic in de gaten. :*
pi_115738857
Net getest, helaas negatief -O-.
pi_115738884
Balen Sethiwe... :-(
Is er nog hoop dat het nu gewoon nog te vroeg is?
  zondag 19 augustus 2012 @ 08:51:37 #180
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115738953
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:44 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Uitslag gehad. Niet zwanger. Verder alle uitslagen goed, waardoor ze niet echt wat kon zeggen over mn onregelmatige cyclus. Behalve dan dus die cyste, dat het wel daar vandaan moet komen.

Dus, al het goed is wordt ik over anderhalve week ongesteld.
Die keer erna verwacht ik er niet zoveel van, omdat die cyste er zit. (je eitjes komen toch dan uit de ene eierstok, en dan uit de andere?)

Wel heb ik gisteren meteen maar wat ovulatietesten besteld, en ik ga mn temperatuur maar eens bijhouden. Misschien geeft het meer inzicht.
Volgens mij wisselen ze elkaar niet af maar is het willekeurig uit welke eierstok een eitje komt.

Sethiwe, balen!

/lurkstand
pi_115738999
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 08:37 schreef Sethiwe het volgende:
Aww, wat vervelend, Sethiwe! Het is zo lastig als je onregelmatig ongesteld bent en rare klachten hebt.. Je krijgt toch altijd weer hoop voor zo'n test, ook al weet dat het nog niets kan zijn... Ik hoop dat je lekker kan genieten van het mooie weer.. En stel dat je menstruatie uitblijft, kan je altijd over een paar dagen nog een keer testen... :*

Hier dag 50 van de cyclus, maar....(spoiler voor :Y) details ;))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 augustus 2012 @ 09:03:02 #182
52229 Chanty
pi_115739039
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 08:37 schreef Sethiwe het volgende:
-O- jammer sethwise -O-

Babbel: Hopelijk wordt het ei gevonden :)
pi_115739086
Hè Sethiwe, jammer... ;( :*

Babbel, heb je ook een ovulatietest gedaan toen? Klinkt goed in ieder geval!
pi_115739176
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 09:11 schreef L0t.. het volgende:
Hè Sethiwe, jammer... ;( :*

Babbel, heb je ook een ovulatietest gedaan toen? Klinkt goed in ieder geval!
Ik heb de nieuwe testen nog niet gekocht (even wachten op het salaris).. en volgens die sensitive testen is 't altijd Pasen bij mij ;) Dus ik heb 't niet gedaan.. Ik ben al lang blij dat ik weer iets voel en dat die afscheiding verandert.. tussen week 3/4 en 6 had ik namelijk helemaal niets..
pi_115739232
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 09:22 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Ik heb de nieuwe testen nog niet gekocht (even wachten op het salaris).. en volgens die sensitive testen is 't altijd Pasen bij mij ;) Dus ik heb 't niet gedaan.. Ik ben al lang blij dat ik weer iets voel en dat die afscheiding verandert.. tussen week 3/4 en 6 had ik namelijk helemaal niets..
Ohja, klopt! Was ik even vergeten..

De komende 2 dagen is er trouwens 10% korting bij sensitest, met de code HEET10, mss dat er hier nog zijn die daar wat aan hebben :)
pi_115739391
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 09:28 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohja, klopt! Was ik even vergeten..

De komende 2 dagen is er trouwens 10% korting bij sensitest, met de code HEET10, mss dat er hier nog zijn die daar wat aan hebben :)
Jij hebt ook wel wat anders aan je hoofd.. O+
Bedankt voor de tip!
pi_115743696
mijn tepels zijn in eens veel donkerder het lijkt zelfs wel richting paars te gaan. Ik heb niet topless gezond of zo dus daar kan t niet door komen. Iemand die dit herkent?
pi_115745190
Ook ik heb weer negatief getest, ben nu 10 weken overtijd, zie er als een berg tegenop maar dwing mezelf om nu maandag echt te gaan bellen voor een doorverwijzing. Ben zo bang voor de uitkomst ;(
pi_115746552
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:09 schreef cheezburger het volgende:
Ook ik heb weer negatief getest, ben nu 10 weken overtijd, zie er als een berg tegenop maar dwing mezelf om nu maandag echt te gaan bellen voor een doorverwijzing. Ben zo bang voor de uitkomst ;(
Dat had ik ook cheezburger. Het is een grote stap.Wel fijn dat ik het gedaan heb vind ik, al ben ik nu nog niet heel veel verder. We weten nu in ieder geval dat het niet aan mn man ligt, dat ik een ei en een eisprong kan hebben. Nu nog een bevrucht ei...
pi_115749219
10 weken? Vreselijk zeg... Ik hoop dat het meevalt, zowel het onderzoek als de uitslag..
pi_115753593
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:09 schreef cheezburger het volgende:
Jeetje, cheezburger, 10 weken!! Ik zit op ruim 7 weken en ik vind 't al bizar lang... Heb jij het idee dat er iets 'gebeurt' in die 10 weken? Voel je pijn/onrust in je buik of heb je tussendoor wel eens het gevoel dat je ongesteld gaat worden? Of is 't gewoon 10 weken hetzelfde?

Wel echt balen dat je weer negatief hebt getest.. Goed dat je jezelf voorneemt om naar de dokter te gaan; het is voor het goede doel! Ik heb pas ergens gelezen dat 4 van de 5 vrouwen die medische hulp nodig hebben toch zwanger wordt..Positief toch?
pi_115754225
-O- voor de negatieve testen
pi_115755789
Cheezburger heb je ook getemperatuurd? Zitten daar nog schommelingen in?
En Sethiwe, wat jammer, heb voor je geduimd! Nog kans dat je te vroeg hebt getest..?
Martine, dat herken ik niet, maar het is toch een zwangerschapssymptoom?

Enne Babbel, ik hoop dat het klussen tot een positief resultaat leidt! ;-)

Hier bloeding weer gestopt en vanmorgen was mijn temp weer hoog, raar.. maar het is ook wel erg warm. Gisteren was het bloed echt bijna zwart, ik vind dat er gekke dingen gebeuren! 3 weken tot de eisprong en dan na een week alweer ongesteld?!
pi_115757532
Wat jammer van de negatieve testen! :(
E.
pi_115758235
Jammer van de negatieve testen. -O-

Ik was helaas niet in de gelegenheid om het eerder te melden, maar bij deze dan toch hier mijn bijdrage aan de regen van de laatste tijd hier in dit topic!
Ik vind het rete eng, schijt zowat in mijn broek, maar goed, streepjes zijn streepjes, dus ik ben in ieder geval weer zwanger!! O+

vragen mag!
pi_115758303
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:00 schreef Vulpenballetje het volgende:
Jammer van de negatieve testen. -O-

Ik was helaas niet in de gelegenheid om het eerder te melden, maar bij deze dan toch hier mijn bijdrage aan de regen van de laatste tijd hier in dit topic!
Ik vind het rete eng, schijt zowat in mijn broek, maar goed, streepjes zijn streepjes, dus ik ben in ieder geval weer zwanger!! O+

[ afbeelding ]
Ooooh! Gefeli :D *O* *O*
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:03:20 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_115758321
*O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:05:47 #198
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115758403
Gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
pi_115758418
Jeeee wat leuk! Wel genieten hoor, van harte!
pi_115758442
Jaaaa gefeliciteerd vulpenballetje *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator zondag 19 augustus 2012 @ 21:09:50 #201
5428 crew  miss_sly
pi_115758523
Ooh, Vulpenballetje, wat goehoed!
Gefeliciteerd, ook voor mr. Vulpenballetje :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_115758527
Vulpenballetje *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:10:17 #203
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115758538
Vulpenballetje gefeliciteerd! *O* *O* *O*
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:11:03 #204
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_115758563
Yay O+ wat gaaf Valpenbulletje! :*
pi_115758576
T lijkt wel een tropische regenbui in deze hitte ;) Gefeliciteerd, vulpenballetje! *O*
pi_115758846
Woei!!!!! Superleuk VPB! *O* retegefeliciteerd!!!! Plakkuh!
pi_115759018
Gefeliciteerd vulpenballetje, leuk! :D
E.
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:25:07 #208
52229 Chanty
pi_115759083
Gefeliciteerd Vulpenballetje *O*

Ik mag morgen weer richting ziekenhuis, ben benieuwd of er een ei is.
pi_115759401
Succes Chanty, spannend!
pi_115759535
Van harte Vulpenballetje! O+ *O*

Veel succes morgen Chanty, ik duim voor je!
pi_115759831
Spannend Chanty! Succes morgen, ik ga voor je duimen!

Dankjulliewel dames! O+

Ik geloof het nog steeds niet zo. (al die testen zijn ook omdat ik het gewoon niet geloofde). Morgen ben ik 6 weken en komt ook de MvM mevrouw weer langs!
(daar kreeg ik 2 weken geleden op zaterdag een mail van met dank voor mijn deelname en succes met de zwangerschap :') ). Ik heb haar toen maar terug gemaild dat mijn deelname erg kort was vanwege een miskraam en dat ik haar hopelijk binnenkort weer kon bellen om me aan te melden. De dag erna testte ik positief O+
vragen mag!
pi_115760716
*O* Vulpenballetje, wat fijn! Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115760883
Gefeliciteerd vulpenballetje! Hopelijk deze keer wel voor de volledige periode met een mooi kindje als resultaat. (en dan missen alleen Shandaly en ik nog van de reeks die voortijdig uitvielen in maart/mei toch? Hopelijk volgt Shandaly snel met liefst alle anderen uit dit topic. Hoop dat jullie hier allemaal weg zijn voor ik me weer hier voor mezelf mag laten zien eind van het jaar. Het is jullie allen zo gegund.
pi_115762767
cheez, 10 weken das echt lang! Hopelijk kan de dokter je cyclus een zetje geven! Sterkte.

Vulpenballetje wat geweldig! Gefeliciteerd!

Suikertante, ik ga er niet van uit dat t een symtoom is van een zwangerschap. Straks is t niet zo en heb ik mezelf blij gemaakt met een dooie mus. Al zou t natuurlijk best kunnen, we zijn druk aan t klussen. Pfff das best een opgave met deze tempraturen....
pi_115763074
Een koude douche kan verfrissend zijn ;-)
pi_115763124
Jahoeeee VPB wat goed! Gefeliciteerd!!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115763220
Gefeliciteerd vulpenballetje. *O*
  zondag 19 augustus 2012 @ 22:54:29 #218
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115763316
Vulpenballetje *O*
3!
  zondag 19 augustus 2012 @ 23:04:40 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115763890
Vulpenballetje, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_115763977
woei, vulpenballetje, goed nieuws! Gefeliciteerd!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_115764150
Cheezburger pff 10 weken is wel erg lang, kan me voorstellen dat je na de dokter gaat.

Babbel ook nog steeds aan het wachten op de }) of dat ze uitblijven met een goede rede.

Chanty succes morgen.

Vulpenballetje gefeliciteerd.

Meiden bedankt voor de steun, had er vanochtend flink de balen van. Ik verwacht verder niet meer iets deze maand en zie wel wanneer ik ongesteld word.
pi_115773600
Vulpenballetje *O* wat fijn meid!!! Wel spannend he? :* Ik ga duimen!!
pi_115774262
En ik ben weer terug.
De zwangerschap is weer mis gegaan, het is nu wachten tot de bloeding los gaat breken en dan gaan we er weer opnieuw tegenaan. ;(
Dus voorlopig moeten jullie het weer met mij doen dames ;)
E.
pi_115774295
Gefeliciteerd Vulpenballetje!!

En Sparkling, wat ontzettend jammer :(
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:10:23 #225
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115774304
He lief Sparklinkje, wat k*t zeg... Een dikke :* voor jou!
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:11:07 #226
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115774332
En vulpenballetje, van harte gefeliciteerd met je tweede streepje! *O*
pi_115775737
Nee Sparkling, wat ontzettend stom! Je had er zo'n goed gevoel bij.. Dikke :* en welkom terug.
  maandag 20 augustus 2012 @ 11:27:34 #228
52229 Chanty
pi_115776385
Sparkling nee -O- :*

Echo gehad, 1 folikel van 10mm, moet vrijdag terug.
pi_115779873
Fijn chanty dat er wat gebeurd.

Sparkling wat ongelofelijk balen, dat het ondanks je positieve gevoel toch niet zo mocht zijn en blijven :*. Sterkte ermee.

Frummeltje hoe is het bij jou dan?
  maandag 20 augustus 2012 @ 13:33:56 #230
52229 Chanty
pi_115780234
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 13:22 schreef Sethiwe het volgende:
Fijn chanty dat er wat gebeurd.

Sparkling wat ongelofelijk balen, dat het ondanks je positieve gevoel toch niet zo mocht zijn en blijven :*. Sterkte ermee.

Frummeltje hoe is het bij jou dan?
Het is alleen hopen dat hij deze keer wel doorgroeit, er moet nog 10mm bij :)
pi_115780797
sparkling wat ontzettend kl#te!

Chanty, das een goed begin!
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:04:16 #232
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115781272
Ahhh, Sparkling wat klote! -O-

Hier inmiddels vanmorgen getest. NOD was de 19e en ik ben nog niet ongesteld. De test was negatief, maar ik heb wel een aantal 'kwaaltjes', waaronder nu behoorlijk pijnlijke borsten/tepels (heb ik normaal nooit als ik gewoon ongesteld word).

Ik kijk het dus nog even aan :) .

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 20-08-2012 15:44:55 ]
pi_115784115
Spannend ProjSkippy!!
pi_115786303
Spannend Chanty! Hoop dat ie goed groeit. Maar ook weer niet te goed, want te groot mag ook niet toch? Duimennn!
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:24:17 #235
52229 Chanty
pi_115786598
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:19 schreef Fieder het volgende:
Spannend Chanty! Hoop dat ie goed groeit. Maar ook weer niet te goed, want te groot mag ook niet toch? Duimennn!
Te groot kan niet, er mogen alleen niet teveel groeien maar dat is nu niet aan de orde met 1 folikel. Duim maar hard, als dit niet werkt dan moet ik verder de medische molen in.
pi_115786835
Ah ok :') :@ klok en klepel enzo...

Nou dan maar goed groeien!! Ik ben al aan t duimen hoor :*
pi_115787659
Gatverdakkie Sparks! Het was de bedoeling je hier pas over anderhalf jaar ofzo terug te zien, al rammelend voor een tweede... Niet nu al :-(
pi_115787759
Gefeliciteerd Vulpenballetje! *O*

Kursor :*

Spannend Chanty! Laten we hopen dat die medische molen niet nodig is...
  maandag 20 augustus 2012 @ 17:01:54 #239
52229 Chanty
pi_115788018
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:53 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Vulpenballetje! *O*

Kursor :*

Spannend Chanty! Laten we hopen dat die medische molen niet nodig is...
Daar zit ik al in :P Alleen zit ik niet te wachten op kijkoperaties en spuiten (twee dingen die ik doodeng vind). En dat is wel de volgende stap als dit niet lukt :')
pi_115796817
Wat goed vulpen, dat het maar een mooi minivulpenballetje mag worden! :D

Ik heb vanmiddag uiteindelijk naar de HA gebeld, en ik sta gepland voor het terugbelspreekuur morgen. Duimendraaien dus.... Ben al behoorlijk zenuwachtig.

Ik heb wel het idee dat er iets gebeurt, maar kan er de vinger niet op leggen wat. Soms wat buikpijnsteken, soms ineens een hele guts (neutrale) afscheiding... het enige wat echt constant erger wordt wat met dit hele gedoe te maken heeft, is mijn huid. Ik zit helemaal onder de puisten, van mijn voorhoofd tot mijn hals tot mijn rug, terwijl ik daar met de nuvaring geen last van had. Dus dat wil toch zeggen dat de hormonen bezig zijn.....
pi_115812435
Ik voel me raar vandaag... rare buik lijkt een beetje op bandenpijn en alles is gespannen. En gister was ik ook erg moe. Het lijkt me nog erg vroeg om nu al zwangerschaps kwaaltjes te krijgen. Als het zo is dan kan ik maar maximaal één week zwanger zijn. Zal wel door de warmte komen.... Vanavond maar vroeg naar bed dan voel ik me morgen vast een stuk beter.
maar stiekem hou ik hoop
pi_115812577
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef cheezburger het volgende:
Wat goed vulpen, dat het maar een mooi minivulpenballetje mag worden! :D

Ik heb vanmiddag uiteindelijk naar de HA gebeld, en ik sta gepland voor het terugbelspreekuur morgen. Duimendraaien dus.... Ben al behoorlijk zenuwachtig.

Ik heb wel het idee dat er iets gebeurt, maar kan er de vinger niet op leggen wat. Soms wat buikpijnsteken, soms ineens een hele guts (neutrale) afscheiding... het enige wat echt constant erger wordt wat met dit hele gedoe te maken heeft, is mijn huid. Ik zit helemaal onder de puisten, van mijn voorhoofd tot mijn hals tot mijn rug, terwijl ik daar met de nuvaring geen last van had. Dus dat wil toch zeggen dat de hormonen bezig zijn.....
Goed dat je gebeld hebt! ^O^ Hoe laat word je ongeveer teruggebeld? Ook hier veel last van pukkels, trouwens...

Ik heb vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en ben naar de dokter gegaan. Hij vermoedt dat mijn cyclus van 'vroeger' toch weer terug is. Ik heb gelijk bloed laten prikken om er zeker van te zijn dat ik niet toch zwanger ben. Morgen of overmorgen moet ik terugbellen voor de uitslag en voor de 'volgende stap'... Spannend, maar ben wel blij dat er iets gebeurt!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:25:28 #243
378192 -mandy-
I am who I am
pi_115812974
Gefeliciteerd vulpenballetje! *O*

Balen sparkling ;( . Hopelijk krijg je weer snel een positieve zwangerschapstest en gaat het dan wel goed. Ik duim voor je!

Ik meld me na een paar weken afwezigheid ook weer op dit forum. Ik zit nu op 6 dagen voor NOD, en heb net als vorige maand weer een week na mijn ovulatie weer melkafscheiding uit mijn tepels. Alleen nu veel meer dan vorige maand.Bizar. Hopelijk kan ik met 7 dagen een positieve test zien. Anders ga ik maar eens richting ha, om te vragen waar het dan wel weg kan komen.
pi_115813434
Nou, de streepjesregen is voor een paar dagen opgedroogd lijkt het. Nu maar hopen dat het over een weekje weer aantrekt Mandy!

Alle huisarts en ziekenhuisbezoekers succes en sterkte gewenst, het kan ineens snel gaan dus daar duim ik voor!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:41:38 #245
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115814815
Vulpenballetje heb ik nog helemaal niet gefeliciteerd :o . Feli!!! *O*

Voor alle huisarts- en ziekenhuisbezoekers: sterkte en succes! Ik duim!

Hier ondertussen nog altijd niet ongesteld. Zit nu twee dagen na mijn NOD. Als ik komend weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik weer even testen O+ . Misschien dat mijn eerste test, ondanks dat ik mijn cyclus bijgehouden heb, toch te vroeg was.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:43:44 #246
378192 -mandy-
I am who I am
pi_115814869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 10:41 schreef ProjSkippy het volgende:
Vulpenballetje heb ik nog helemaal niet gefeliciteerd :O. Feli!!! *O*

Voor alle huisarts- en ziekenhuisbezoekers: sterkte en succes! Ik duim!

Hier ondertussen nog altijd niet ongesteld. Zit nu twee dagen na mijn NOD. Als ik komend weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik weer even testen O+ . Misschien dat mijn eerste test, ondanks dat ik mijn cyclus bijgehouden heb, toch te vroeg was.
Spannend ProjSkippy!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:44:09 #247
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115814880
Is er trouwens iemand die de OP kan aanpassen? :s)

Er missen nog een aantal gebruikers en de NOD's zijn nog niet ingevuld.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:46:10 #248
378192 -mandy-
I am who I am
pi_115814925
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Ik zou nl graag ook in het lijstje komen te staan.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:46:33 #249
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115814938
Ik zie trouwens net pas dat ik in mijn felicitatie aan Vulpenballetje een 'gaap-smiley' gebruikt heb. Dat was niet helemaal de bedoeling. Sorry! *past aan*
pi_115819508
Dat heb ik ook eens gehad Projskippy, dan voel je je heel lullig! ;)
Ik zie dat je bijna gaat testen als het goed is, spannend!

En verder een heleboel spanning en doktersbezoekjes zie ik. Sterkte allemaal! :* mijn hoofd vergeet alles heel snel dus ik kan niet iedereen apart benoemen dit keer.

Ik zei het al in een ander topic maar vanochtend is de bloeding begonnen en ben ik meteen het vruchtje verloren. Volgende week horen we wat nu van de gyneacoloog. Ik durf voorlopig bijna niet meer te hopen op nog een zwangerschap. Of misschien wel op de zwangerschap maar niet op een goede afloop. 2 miskramen in 6 maanden hakt er goed in.
Maar ik ga mijn best doen positief te blijven en ik mag over 4 weken in Italië in ieder geval wijntjes drinken! ;)
E.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:21:14 #251
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115820215
@.Sparkling. Jup, komend weekend maar weer één doen. Ik heb de ochtend na mijn NOD een test gedaan, maar die was nog negatief. Ik heb alleen wel steeds meer kwaaltjes e.d. en ik ben nog niet ongesteld, dus over een paar dagen nog een keer testen kan geen kwaad.

Mja, super klote .Sparkling.! En ook helemaal niet gek natuurlijk dat zoiets er in hakt en dat je niet echt meer durft te hopen. :* Knuffel!
pi_115820414
Mijn duimen draaien voor je hoor! :* ik teste mijn vorige zwangerschap ook een paar dagen voor NOD negatief en toen bleek ik zwanger. Deze keer was de test een week voor NOD al heel licht positief dus echt veel zegt het ook niet ;)
E.
pi_115822417
sparkling, ik snap dat je niet meer durft te hopen. Ik heb gelukkig zelf nog nooit een miskraam gehad maar kan me voor stellen dat het er in hakt en dat t heel verdrietig is. Sterkte meid!
pi_115850578
Cheezburger hoe is de terugbelafspraak gegaan?

Sparkling sterkte meid :* , kan me voorstellen dat het er in hakt.

mandy en projskippy je kan het beste wijzigingen dik gedrukt zetten en of aan het begin van een nieuw topic doorgeven dan kan topicstarter het aanvullen en anders een modje.

Projskippy spannend, ik duim voor je.

Ik heb het idee dat ik nu ongesteld ga worden heb al wat bruinverlies en iets bloed, meestal is dat een voorbode. Op naar de volgende ronde maar weer.
pi_115855386
Ik heb alle wijzigingen uit deze serie eergisteren verzameld en naar de topicstarter gePM'd, maar die is er denk ik even niet.
pi_115855905
Ik denk niet dat de ts nog kan bewerken. :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_115855987
Volgens mij kan de TS haar post maar een beperkte tijd wijzigen, als die tijd verstreken is moet er een modje aan te pas komen. Maar goed, dit topic is toch bijna vol dus dan corrigeren we het wel in de volgende...

Hier geen nieuws trouwens, ik ga proberen me er even niet zoveel me bezig te houden, dus niet temperaturen, geen ovutestjes, etc. Makkelijker gezegd dan gedaan trouwens...
pi_115857178
Hier weer ongesteld... volgens mij is mijn eisprong weer wat van de leg. Achteraf gezien was hij waarschijnlijk een dag of 5 eerder dan verwacht.... ga tempen toch maar combineren met ovu testen want nu zijn we vaak te laat haha

Weet iemand goede cheap ass ovulatietesten?? Via dealextreme ofzo?
pi_115857200
sensitest? Die hebben nu nog een kortignscode... (weet effe niet meer welke, maar stond hier ergens) ... :*
pi_115857245
ah, merci, ff zoeken.
pi_115857265
dealextreme heeft ook wel het een en ander zie ik net, maar nadeel is wel dat het effe duurt voor je het hebt (is mijn ervaring met DE) en de 5-packs zijn uitverkocht en ik kom nu steeds op de site intamategadgets... niet handig op mijn werk :+
pi_115857418
Ik heb ook wel eens besteld via l10. Zelfde levertijd als sensitest ongeveer.
pi_115868487
Cheezburger, ik ben ook benieuwd wat de dokter heeft gezegd!

Uit mijn bloedtest is ook gekomen dat ik nog niet zwanger ben. Zeker door mijn verleden (al voor de pil altijd onregelmatig ongesteld) heeft de huisarts mij doorverwezen naar de gynaecoloog. Ik heb maar gelijk gebeld en ik kan 25 september terecht, de dag na mijn vakantie. Ik heb dus nog een maand de tijd om te zorgen dat ik er niet naartoe hoef ;)
pi_115869420
Thanks Lijn, heb uiteindelijk besteld bij Sensitest. Overigens is mijn ervaring met DE wel snel, maar dat ging over Apple supplies, dus dat scheelt misschien.

Babbel, fijn dat je redelijk snel terecht kan, maar hopelijk is het niet eens meer nodig.

Hier stel ik de beslissing steeds uit om mijn gyn te bellen, maar ga ik denk volgende maand toch maar weer eens doen. Mag na anderhalf jaar wel, maar ja, vorige keer duurde het ook zo lang en is het uiteindelijk ook 2x vanzelf gelukt. Maar mijn cyclus zit me toch niet echt lekker nu ondanks dat hij wel regelmatig is.
pi_115881649
Ik heb de dokter gesproken en uiteindelijk wil ze me toch eerst zien en een inwendig onderzoekje doen. Ik heb de afspraak gemaakt voor dinsdag, als eerste na de lunchpauze (dan is er tenminste nog niet echt een uitloop, wel zo fijn). Moet er even vanuit mijn werk voor op en neer. Vanuit daar wil ze me eventueel doorverwijzen naar de gynaecoloog als dat nodig is. Wordt dus weer vervolgd....
  woensdag 22 augustus 2012 @ 21:39:39 #266
52229 Chanty
pi_115882493
Martine hoe is het vandaag?

Mandy ik duim ^O^ Wel apart dat je al melk gaat geven voordat je zwanger bent :o
Projskippy ook voor jou hopelijk snel twee streepjes!

Sparkling kan me voorstellen dat het moeilijk is om positief te blijven met twee miskramen in zo korte tijd ;( Lekker genieten van je vakantie in ieder geval en hopelijk gaat de gyn jullie verder helpen.

Sethiwe -O- Jij bent toch ook al even bezig? Was je nou al eens langs de HA geweest?

Babbel en Cheezburger fijn dat er serieus naar gekeken gaat worden ^O^ Hopelijk is het niet nodig om meer actie te ondernemen. En Happy: na 1,5 jaar mag je gerust wel een keer bellen :*
pi_115896070
dames die naar de gyn moeten/ gaan heel veel succes. Waarom vinden veel van jullie het eng om actie te ondernemen? Heel dames hebben een zetje nodig van een arts om een zwangerschap te krijgen. Het is toch juist fijn als er actie komt en dan hopelijk met het gewenste resultaat, 2 dikke strepen.
Sorry ik ben simpel en recht door zee ingesteld, al is het vanaf de zijlijn natuurlijk altijd makkelijk praten. Kom op dames, het komt goed! :*

hier gaat t op zich aardig, ben nog steeds moe. Maar ik heb t dan ook ontzettend druk op mn werk. Werk nu even 2 weken full time, aangezien mn collega met vakantie is. Probeer ik dus nu 2 banen te combineren. Gister had ik wel gevoelige borsten maar dat is ook verwaarloosbaar. Het enige wat wel duidelijk aanwezig is een zeurderig gevoel'in mn buik. Al heeft mn kind ook buikpijn en diaree dus tja dit kan dus ook weer alle kanten op
pi_115896235
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 06:51 schreef martine1984 het volgende:
dames die naar de gyn moeten/ gaan heel veel succes. Waarom vinden veel van jullie het eng om actie te ondernemen? Heel dames hebben een zetje nodig van een arts om een zwangerschap te krijgen. Het is toch juist fijn als er actie komt en dan hopelijk met het gewenste resultaat, 2 dikke strepen.
Sorry ik ben simpel en recht door zee ingesteld, al is het vanaf de zijlijn natuurlijk altijd makkelijk praten. Kom op dames, het komt goed! :*

Ik vind het actie ondernemen op zich ook niet eng en ik ben ook niet bang voor de dokter of voor medische handelingen ofzo, maar puur het feit dat je geen garanties krijgt, vind ik wel spannend... Stel ik krijg de uitslag: Mevrouw, uw eisprong blijft uit, maar we hebben hier een medicijn en als u dit neemt, wekt u hem weer op en u bent in no-time zwanger! Dat zou ik super fijn vinden, maar ja... niemand die het weet.. Vrienden van ons hebben geen aanwijsbaar feit voor het uitblijven van de zwangerschap en die zijn nu bezig met hun 2e IVF poging, nog steeds kinderloos ;(

Ik ben op zich ook wel nuchter en denk vaak genoeg: De meeste vrouwen worden vanzelf of met een beetje hulp gewoon zwanger, relax, Babbel, komt vast goed! Maar ergens zit er zo'n stemmetje dat soms wel eens zegt: Maar wat nou als het allemaal niet zo makkelijk gaat.... Nja, 'take it as it comes' is ons motto hebben we afgesproken! Ik ben in ieder geval blij dat ik niet heel lang hoef te wachten op de afspraak. Mijn vriend moet vrijdag zijn zaad inleveren om dat te laten checken, dan hebben we dat alvast gehad!
pi_115896982
Dames, ik hoop op goed nieuws vóór jullie afspraken en als dat niet lukt, dan hoop ik dat de artsen jullie mooie voorspellingen kunnen doen!

Intussen breek ik me het hoofd over de volgende vraag: een week na mijn eisprong ben ik drie dagen bloed verloren, menstruatie zou je zeggen. Toch is mijn temperatuur na een dip van twee dagen weer terug omhoog geschoten en hij is nu heel stabiel op z'n hoogst.. hoe kan dat?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:38:31 #270
52229 Chanty
pi_115897769
Persoonlijk vond ik het "eng" actie te ondernemen omdat het gewoon niet leuk is om te horen dat er iets mis met je is. Als kind had ik een romantisch idee over dat je gaat trouwen en kinderen krijgt, en dat gaat allemaal vanzelf. Als je volwassen wordt kom je erachter dat dat soort dingen helemaal niet zo vanzelfsprekend zijn als ze eerder leken. Veel vrouwen hebben inderdaad (tegenwoordig?) problemen met zwanger raken, terwijl biologisch gezien een vrouw is "ontworpen" om kinderen te baren. Het voelt toch een beetje als falen wanneer er tegen je gezegd wordt dat jij dat niet zonder hulp kunt (foutje van de natuur). Je wilt gewoon graag dat alles vanzelf en probleemloos gaat en die droom valt in duigen bij een negatieve uitslag van een arts. En al heb je zelf al het gevoel dat het mis is en is het fijn dat er iets gedaan kan worden als dat wordt bevestigd, het is tegelijkertijd dus ook pijnlijk als dat wordt uitgesproken want op dat moment is het waar en niet alleen meer een angst.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:40:01 #271
52229 Chanty
pi_115897803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 08:54 schreef Suikertante het volgende:
Dames, ik hoop op goed nieuws vóór jullie afspraken en als dat niet lukt, dan hoop ik dat de artsen jullie mooie voorspellingen kunnen doen!

Intussen breek ik me het hoofd over de volgende vraag: een week na mijn eisprong ben ik drie dagen bloed verloren, menstruatie zou je zeggen. Toch is mijn temperatuur na een dip van twee dagen weer terug omhoog geschoten en hij is nu heel stabiel op z'n hoogst.. hoe kan dat?
Innesteling?

http://www.ovulatie-berekenen.com/innesteling-symptomen/
pi_115898334
Spannend suikertante... Misschien toch een testje wagen over een paar dagen?

Voor mij voelde het wel "eng" om de stap naar hulp te wagen, maar inmiddels voelt het als een opluchting haast. Eng omdat inderdaad wat Chanty zegt, het eigenlijk vanzelf zou moeten gaan... Om me heen worden ook weer bosjes vrouwen zwanger en dan denk je toch: "kijk, zij kunnen het wel!" maar aan de andere kant denk ik ook dat het nu steeds meer kan en geaccepteer is/wordt dat je hulp kunt krijgen... Mijn schoonouders hebben vroeger ook in de mmm gezeten en werden uiteindelijk weer weggestuurd omdat er geen aanwijsbare reden was dat ze niet zwanger werden... Een paar jaar later toch spontaan geworden en daarna nog eens! Het kan dus wel, maar soms is het wel effe nodig en dan is het toch fijn dat het ook kan!
pi_115899219
Hmm het was wel redelijk wat bloed, geen zware menstruatie maar wel wat meer dan spotting denk ik.. maar misschien toch maar een testje dan..! Morgen was geloof ik mijn NOD dus misschien doe ik dat wel. Maar verwacht er weinig van.

Tis ook fijner als het vanzelf gaat natuurlijk Lijnloos, de mooie 'liefdesbaby'! Maar het is inderdaad wel veranderd allemaal. Toen ik ongesteld werd zei mijn moeder "het had me ook verbaasd als het meteen was gelukt, ik heb 2,5 jaar op jou moeten wachten!". 2,5 jaar! Ik denk dat de meeste vrouwen dan tegenwoordig allang bij de huisarts waren geweest..
pi_115900114
als jullie dat zo omschrijven dan snap ik het wel. Sterkte voor jullie!

Spannend suikertante, ik hoop dat je positief test!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:31:51 #275
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115902723
Sterkte/succes voor alle gyngangers/huisartsgangers. Hopen dat er snel meer duidelijkheid is!

En Suikertante: spannend!

Hier nog altijd het zelfde. Niet ongesteld, wel veel kwaaltjes die ik normaal niet heb bij ongesteld worden. Ik heb mezelf voorgenomen om zaterdagochtend nog weer een test te doen, dus dan mogen jullie duimen :).

@sethiwe jup, van dat vetgedrukt weet ik, had ik ook gedaan :). Mja, TS van het volgende deel mag zich uitleven ^^.
pi_115919798
Nog twee nachtjes dus ProjSkippy, wat een spanning! De hele dag aan 't broekloeren of valt het mee?
Door jullie reacties word ik nu een heel klein beetje zenuwachtig voor morgenochtend.. ik verwachtte er niks van maar oh wat zou het gaaf zijn! Maar mag niet teveel hopen..
pi_115920967
Het klinkt wel een beetje als een innesteling Suikertante... Ben je van plan om morgenochtend een test te doen?

ProjSkippy, ook spannend! Ik duim alvast voor je :)

Verder veel succes/sterkte voor de dames die naar de huisarts/gyn gaan :*
pi_115921585
Jaaa, morgenochtend een test. Ik ga 's middags een weekend met twaalf bierdrinkende vrienden weg, dus dat wordt nog een uitdaging als ik positief test! Toch denk ik dat het veel bloed is voor een innesteling. Aan de andere kant.. jij hebt een knipper!!! *O*
pi_115922003
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Suikertante het volgende:
Jaaa, morgenochtend een test. Ik ga 's middags een weekend met twaalf bierdrinkende vrienden weg, dus dat wordt nog een uitdaging als ik positief test! Toch denk ik dat het veel bloed is voor een innesteling. Aan de andere kant.. jij hebt een knipper!!! *O*
Haha, ja O+ Nou ik duim voor je meid, zou fantastisch zijn!
pi_115940543
Ik duim voor je suikertante.
pi_115940846
Dames....

*O* Ik heb twee streepjes!! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna iedereen hier is al langer bezig dan ik, dat vind ik wel gek, dus ik hoop dat jullie supersnel volgen! :*

Oh ik ben echt hyper. En nu ga ik dus drie dagen met twaalf man een bierweekend houden zonder bier. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet. Eerst ga ik nog even drie uur juichen!! :D :o O+

Ik heb er trouwens níets van gevoeld. Geen enkel voorgevoel. Ik hoopte het heel erg maar dacht echt van niet.
Bakken met filet américain gegeten ook. :@
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:50:01 #282
190853 RockabeIIa
pi_115940866
*O*
gefeliciteerd!
pi_115940907
Jaaaa woehooeee *O* :D Van harte gefeliciteerd meid! O+ April wordt een drukke maand :D
pi_115940948
Dank jullie wel! Volgens FF wordt het 3 mei L0t, maar je weet het nooit! :D
pi_115941050
Suikertante gefeliciteerd *O*
pi_115941057
Suikertante, gefeliciteerd!! Enne, nu maar aan de 0,0% biertjes? Die van Wieckse zijn best lekker ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_115941100
Ik denk dat dat wel opvalt, moet twaalf man zien te omzeilen! Heb toevallig wat zonneallergie in mijn hals dus misschien toch maar de antibioticatruc?
En als ik weer thuis ben lekker aan de Wieckse :Y)
pi_115941250
Yay!! Gefeliciteerd Suikertante! *O*
En succes met non-bier-weekend, veel plezier!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:39:15 #289
52229 Chanty
pi_115941261
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 07:47 schreef Suikertante het volgende:
Dames....

*O* Ik heb twee streepjes!! *O*

SPOILER
Bijna iedereen hier is al langer bezig dan ik, dat vind ik wel gek, dus ik hoop dat jullie supersnel volgen! :*

Oh ik ben echt hyper. En nu ga ik dus drie dagen met twaalf man een bierweekend houden zonder bier. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet. Eerst ga ik nog even drie uur juichen!! :D :o O+

Ik heb er trouwens níets van gevoeld. Geen enkel voorgevoel. Ik hoopte het heel erg maar dacht echt van niet.
Bakken met filet américain gegeten ook. :@
Dus toch een innestelingsbloeding *O* Gefeliciteerd!! :)
pi_115941297
Jaaaaaaa gefeliciteerd *O*. Ik zou het idd gooien op antibiotica.
pi_115941380
Heb even gegoogled en het wordt doxycycline. Ik lijk misschien wat paranoide maar het gaat in deze groep best vaak over onze leeftijd / kinderen krijgen dus ik voel me er geruster op nu ik goed ben voorbereid. Doxycline wordt gebruikt bij huidinfecties en de werking vermindert bij alcoholgebruik.

Misschien nog handig voor jullie straks, ProjSkippy bijvoorbeeld als je morgen positief test! :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:04:05 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115941584
Suikertante, van harte gefeliciteerd! Enne succes dit weekend (hoewel mannen vaak niet zo opmerkzaam zijn hoor ;) )
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:04:22 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_115941588
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_115941684
Gefeliciteerd Suikertante, heel veel succes dit weekend! *O*
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:09:41 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115941691
*O* *G*
na een aantal maanden zonder streepjes nu heul veul streepjes!
* Barreltje pakt d'r lieslaarzen er maar bij! :)

en ik hou het in gedachten.. misschien is july gewoon een vruchtbare maand.. volgend jaar dan iets vroeger beginnen ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_115941781
*O* *O* *O* Suikertante *O* *O* *O*

mijn nod 31/08 nog een weekje wachten dus..... al zou ik het liefste nu al testen O-)
pi_115941992
Oeh er komen vast nog meer streepjes in augustus, spannend Martine!!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:34:52 #298
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115942088
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:19 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk dat dat wel opvalt, moet twaalf man zien te omzeilen! Heb toevallig wat zonneallergie in mijn hals dus misschien toch maar de antibioticatruc?
En als ik weer thuis ben lekker aan de Wieckse :Y)
Bavaria 0,0% smaakt beter vind ik ;)

Owja gefeliciteerd :D
pi_115942113
Gefeliciteerd Suikertante!!! *O* Je wordt mama!! :D

Oh en over je weekend, ze gaan het toch wel vermoeden hoor :P Maar gewoon glashard ontkennen!
pi_115942329
Haha ja ik maak me ook geen illusies, maar moet wel iéts van een verhaaltje hebben om het toneelstukje in stand te houden ;)

Dank voor alle felicitaties trouwens! "ik word mama" inderdaad, whoei!
pi_115942921
Gefeliciteerd Suikertante!

En Chanty, vandaag weer naar het ziekenhuis, toch? Succes!

Zelf gisteren heel erg buikpijn, en vandaag ook weer. Alleen nog niks roods gezien. Zal een dezer dagen toch wel komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')