Haha, uiteraard!quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:32 schreef Sethiwe het volgende:
Babbel ik herken het wel, niet willen testen om teleurstelling te voorkomen. Maar als je over 2 weken verwacht ongesteld te worden, moet je dan niet aan 't klussen?
Snap ik, het is ook superspannend! Hoe voel je je verder?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Fieder, ik wil sowieso wachten tot donderdag. Ik moet woensdag ongesteld worden.. Ik ben best zenuwachtig hoor!
Dit zou mijn post kunnen zijn...quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat goed Projskippy! Nu maar hopen op een snelle eisprong!
Lot, ik voel niets, lichamelijk gezien. Niets dat kan duiden op een zwangerschap. En verder gaat het wel. Als ik nu niet zwanger ben betekent dat dat ik de volgende ronde een jaar met de pil ben gestopt. Een jaar alweer, vorig jaar dacht ik toch dat ik op dit moment minstens zwanger zou zijn..
En toch blijven we hopen voor je hoor, ook nog voor deze ronde! (Aprilkindjes zijn zo leukquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Shandaly en Sethiwe, ik hoop echt dat wij allemaal binnenkort mogen aansluiten bij de zwangeren! Al verwacht ik er deze ronde bij mij niets meer van
Voorstelrondje! (voor degenen die nog niet in het grote verhalentopic staan, ben even de naam kwijt)quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vroeg mij trouwens al een tijdje af hè.. We leven hier zo mee met elkaar maar we weten bijna niets van elkaar. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Verliefd, verloofd of getrouwd? Of juist alleenstaand?
Even editten, was best een kort verhaaltje zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vroeg mij trouwens al een tijdje af hè.. We leven hier zo mee met elkaar maar we weten bijna niets van elkaar. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Verliefd, verloofd of getrouwd? Of juist alleenstaand?
Afscheiding in poedervormquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vriend is vooral overtuigd door de kleine hummels om ons heen. Toch wel erg leuk dan, eerst kon hij zich er nog niks bij voorstellen maar nu zijn steeds meer van onze bekenden ook ouders geworden en die zijn ook gewoon leuk gebleven.
En ik heb het nu even aandachtig bestudeerd en de afscheiding is wit, maar met de substantie van Paturain of Philadelphia. Haha, sorry voor de vergelijking! Is dat wat je noemt "droge afscheiding"? Die term ben ik namelijk vaker tegengekomen maar ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen. Volgens mij is afscheiding namelijk altijd nat![]()
Hiervan moest ik een beetje overgeven in mijn mondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vriend is vooral overtuigd door de kleine hummels om ons heen. Toch wel erg leuk dan, eerst kon hij zich er nog niks bij voorstellen maar nu zijn steeds meer van onze bekenden ook ouders geworden en die zijn ook gewoon leuk gebleven.
En ik heb het nu even aandachtig bestudeerd en de afscheiding is wit, maar met de substantie van Paturain of Philadelphia. Haha, sorry voor de vergelijking! Is dat wat je noemt "droge afscheiding"? Die term ben ik namelijk vaker tegengekomen maar ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen. Volgens mij is afscheiding namelijk altijd nat![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:50 schreef martine1984 het volgende:
spannend sparkling! Ben benieuwd of je ongesteldheid uit blijft. Of zoals mn neefje t noemt 'een bloed serieus kut probleem'
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog niets!
Nu wel in het goede topic hè?ik zat per ongeluk in Z&G
Nee, dat doe ik nooit. Ik wou dat ik dat wel had gedaan. Zo dadelijk naar de wcquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef Suikertante het volgende:
Heb je eigenlijk getemperatuurd? Nog geen daling?
Doe maar vanavondquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Spannend Sethiwe! En ook al is het nog niet eerder gelukt, ook jou gaat het lukken! Dat weet ik zeker
Ik ben net nog wezen kijken en nog steeds niets. Ik ben in staat nu een test te kopen en te doen maar ik wil echt wachten tot morgen. Of vanavond thuis..
Je kunt best vanavond testen hoor, een dag voor je NOD zal 'ie vast positief zijn. Gewoon daarvoor een paar uur niet plassen. Je houdt de spanning er goed inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Whahaha! Nee johnog steeds geen bloed
Maar we zitten nu in een restaurant dames, ik ga hier geen testje doen. Ik heb er niet eens 1 bij me
Geduld.. Dat heb ik zelf niet eens! En ik durf ook niet zo goed, zo bang dat hij negatief is.
Kan ik trouwens wel vanavond testen? Moet ik niet wachten tot morgen? Misschien zit ik er toch een dagje naast met mijn NOD. Ik draai door!!
Jaaaaaaaaaaaaa je bent ZWANGER!!!! Ohhh dit is je zooooo gegund!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Nou jongens, ik heb getest.
[ afbeelding ]
WAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!! En dit met urine die ik maar 2 uurtjes heb gespaard én de hele dag veel gedronken!!
Ik ben echt zwanger he?!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjewel! Ik zie nu pas dat mijn nagel groenig is op de foto. In het echt zie ik niets hoor
Nou ja, ik ben zooooo blij! En het voelt zo onwerkelijk. Ohh, ik weet het gewoon niet meer, zo gelukkig ben ik! Van de week riep ik nog dat ik het niet meer zag zitten dat zwanger raken en nu ben ik zwanger. En ik ben zwanger op mijn eerste uitgerekende datum. En ik ben nu uitgerekend in de maand van mijn moeders verjaardag
Leuk Babbel! Spannend lijkt mij dat als je huis wordt gebouwd, maar ook heel leuk omdat je zelf helemaal alles mag bepalen (waar de stopcontacten komen enzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef Babbel1 het volgende:
Spark, gefeliciteerd! Het is ècht een streepjesregen geworden in dit topic! Wat leuk om zo dit topic terug te lezen tot dit moment!
Beetje laat dan nooit voor het voorstelrondje: Ik ben 28 jaar, mijn vriend (nou ja, geregistreerd partner, maar dat klinkt niet zo leuk, haha) is 32. We hebben geen dieren, alleen af en toe een logeerkonijn!
We zijn al samen sinds 04-01-2008, wat vliegt de tijd! Ons nieuwbouwhuis wordt nu gebouwd.. Een mooi, gezellig huis met twee kinderkamertjeswaarvan we hopen dat we er zo snel mogelijk één in mogen richten...
![]()
Vandaag trouwens dag 46 in de cyclus.. En vandaag toch maar de knoop doorgehakt dat we naar de dokter gaan als ik 8 weken niet ongesteld ben geweest..
Probeer je niet blind te staren op de dikte van het streepje en hou je bij 1 soort test, je wordt helemaal gek als je dat onderling gaat vergelijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik deed net weer zo'n test die 6 dagen voor je NOD te gebruiken zou moeten zijn en die is veel lichter dan gisteren de KV test was. Hoe kan dat nou?waardeloze testen of is het toch weer mis gegaan? Ik deed hem juist omdat ik had verwacht dat hier wel een knalstreepje op zou komen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef bellelena het volgende:
Fijn ook dat je er zo'n goed gevoel over hebtIk merk bij mezelf toch dat ik er op dit moment nogal afgevlakt in sta, helemaal geen behoefte om er over te praten enzo.
Dat weet ik nog van de vorige keer ja. Toen deed ik allerlei testen door elkaar en de ene was heel donker en dan ineens heel licht. En ik nam me zo voor het dit keer niet te doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef bellelena het volgende:
Dat ziet er heel goed uit hoor .sparkling.! Twee verschillende merken vergelijken heeft weinig zin inderdaad, per merk reageren ze weer heel verschillend, soms zelfs per batch!
Over een paar dagen weer een test en dan is ie weer iets donkerder!
Mijn duimen draaien zo hard voor jou, echt waar! Ik gun je je kindje zoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:08 schreef L0t.. het volgende:
Duidelijk hoor Sparkling!
[..]Ik snap je gevoel. Moet zeggen dat ik ook even keihard van m'n roze wolk ben afgedonderd sinds dinsdag.
Ook weer herkenbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:09 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dat weet ik nog van de vorige keer ja. Toen deed ik allerlei testen door elkaar en de ene was heel donker en dan ineens heel licht. En ik nam me zo voor het dit keer niet te doenMaar ja, ik had die testen nog liggen en de KV testen niet. Maar ik heb 2 doosjes gekocht dus ik kan weer even vooruit.
Wat rot dat je je afgevlakt voelt rondom je zwangerschap Belle. Heb je een idee hoe dat kan?
Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb de vorige keer geen enkel teken gehad dat het mis was en dat zagen we pas op de echo. Dus ik sta er dan denk ik sowieso al op een hele andere manier in. Ik ben niet zozeer bang voor bloedverlies, maar ik ben wel heel erg bang voor de echo's. En zelfs al krijgen we (weer) een goede eerste echo, misschien gaat het dan net als de vorige keer weer mis en heeft mijn lichaam weer niets door. Hopelijk vinden we beide het vertrouwen weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef bellelena het volgende:
L0tIk duim heel hard voor je!
Het afgevlakte komt denk ik toch van die angst van de vorige keer. Ik weet nog hoe ik trilde nadat ik bloed op het toiletpapiertje zag. En nu bij elke toiletbeurt durf ik nauwelijks op het papiertje te kijken! Verder weet ook nog niemand het natuurlijk. Mijn lief weet wel een beetje dat ik toch wel die angst heb, ook al heb ik me zo voorgenomen om er van te genieten, maar ik wil hem er ook niet de hele dag mee lastig vallen. Ik doe nog trouw elke 2 a 3 dagen een testje. Tot nu toe nog steeds streepjesHopelijk durf ik over een paar weken wat meer te genieten!
Dikkere streepjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb de vorige keer geen enkel teken gehad dat het mis was en dat zagen we pas op de echo. Dus ik sta er dan denk ik sowieso al op een hele andere manier in. Ik ben niet zozeer bang voor bloedverlies, maar ik ben wel heel erg bang voor de echo's. En zelfs al krijgen we (weer) een goede eerste echo, misschien gaat het dan net als de vorige keer weer mis en heeft mijn lichaam weer niets door. Hopelijk vinden we beide het vertrouwen weer
Ik heb het trouwens gisteren al heel enthousiast tegen mijn vader en zussen verteld hoor. Mijn ene zus begon te schreeuwen en de ander reageerde heel koel: 'oh ja, gefeliciteerd dan'. Jammer, vorige zwangerschap groeiden we ook steeds verder uit elkaar omdat zij geen enkele interesse toonde in hoe het ging.
Ja, toch hoe je het vorige keer meemaakte en beleefde, dat blijft bij je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb de vorige keer geen enkel teken gehad dat het mis was en dat zagen we pas op de echo. Dus ik sta er dan denk ik sowieso al op een hele andere manier in. Ik ben niet zozeer bang voor bloedverlies, maar ik ben wel heel erg bang voor de echo's. En zelfs al krijgen we (weer) een goede eerste echo, misschien gaat het dan net als de vorige keer weer mis en heeft mijn lichaam weer niets door. Hopelijk vinden we beide het vertrouwen weer
Ik heb het trouwens gisteren al heel enthousiast tegen mijn vader en zussen verteld hoor. Mijn ene zus begon te schreeuwen en de ander reageerde heel koel: 'oh ja, gefeliciteerd dan'. Jammer, vorige zwangerschap groeiden we ook steeds verder uit elkaar omdat zij geen enkele interesse toonde in hoe het ging.
+/- 2 weken na de menstruatie kan je je eisprong hebben. Dit is het gemiddelde, maar weinig mensen zijn echt gemiddeld. Het kan best dat er een dag verschil in zit. Seks kan echter nooit kwaad, toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:09 schreef martine1984 het volgende:
het is toch 2 weken na de eerste menstruatie dag je ei sprong??
Haha, nee hoor. Maar we zijn nu al een paar maanden aan het proberen, en mijn ovulatie aan het bijhouden via een app. Maar als ik met 2 weken geen 2 streepjes zie, ga ik toch maar es aan de gang met temperaturen. Kwestie van toch juister je ovu te weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:53 schreef Suikertante het volgende:
Zoveel geklust dat het wel raak moét zijn Mandy?
Het lijkt er namelijk een klein beetje op dat ik ongesteld ben, precies een week voor mijn NOD.
Het is niet veel, maar het is wel een duidelijke donkerrode vlek. Maar ik ben de hele dag niet naar de wc geweest, dus in hoeveel tijd dat is gebeurd weet ik niet. Nog even afwachten dus..
Uitslag gehad. Niet zwanger. Verder alle uitslagen goed, waardoor ze niet echt wat kon zeggen over mn onregelmatige cyclus. Behalve dan dus die cyste, dat het wel daar vandaan moet komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:08 schreef Sethiwe het volgende:
Kekaa hoe is het bloedprikken gegaan? Al een uitslag gekregen?
Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:47 schreef Sethiwe het volgende:
Suikertante balen, ook al was het je eerste echte kans, leuk is het niet als je ongesteld wordt
morgen ga ik testen, meer symbolisch aangezien het dan een jaar geleden is dat de nuvaring eruit is gegaan.
Ik ga zoooo hard voor jou duimen!! Voel je je nog steeds hetzelfde? Maandagochtend testen dus? Dan hou ik dit topic in de gaten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:08 schreef Sethiwe het volgende:
Hier nog 2 nachtjes slapen en dan kan ik testen. Verwacht er niet veel van, maar toch heb ik wel stiekem hoop. Zit nu op dag 36 eigenlijk 37 van mijn cyclus en vorige 2 keer had ik een korte cyclus van 22 dagen, dat stemt hoopvol, maar heb een onregelmatige cyclus en soms ook uitschieters van 50 dagen. Verder af en toe krampen in buik alsof ik ongesteld moet worden en blijf last houden van duizeligheid en wat misselijk. Maar helaas heb ik misselijkheid vaker de laaste maanden.
Het kan dus alle kanten op en ik wacht het rustig af tot zondag.
Volgens mij wisselen ze elkaar niet af maar is het willekeurig uit welke eierstok een eitje komt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:44 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Uitslag gehad. Niet zwanger. Verder alle uitslagen goed, waardoor ze niet echt wat kon zeggen over mn onregelmatige cyclus. Behalve dan dus die cyste, dat het wel daar vandaan moet komen.
Dus, al het goed is wordt ik over anderhalve week ongesteld.
Die keer erna verwacht ik er niet zoveel van, omdat die cyste er zit. (je eitjes komen toch dan uit de ene eierstok, en dan uit de andere?)
Wel heb ik gisteren meteen maar wat ovulatietesten besteld, en ik ga mn temperatuur maar eens bijhouden. Misschien geeft het meer inzicht.
Aww, wat vervelend, Sethiwe! Het is zo lastig als je onregelmatig ongesteld bent en rare klachten hebt.. Je krijgt toch altijd weer hoop voor zo'n test, ook al weet dat het nog niets kan zijn... Ik hoop dat je lekker kan genieten van het mooie weer.. En stel dat je menstruatie uitblijft, kan je altijd over een paar dagen nog een keer testen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb de nieuwe testen nog niet gekocht (even wachten op het salaris).. en volgens die sensitive testen is 't altijd Pasen bij mijquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:11 schreef L0t.. het volgende:
Hè Sethiwe, jammer...![]()
Babbel, heb je ook een ovulatietest gedaan toen? Klinkt goed in ieder geval!
Ohja, klopt! Was ik even vergeten..quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:22 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe testen nog niet gekocht (even wachten op het salaris).. en volgens die sensitive testen is 't altijd Pasen bij mijDus ik heb 't niet gedaan.. Ik ben al lang blij dat ik weer iets voel en dat die afscheiding verandert.. tussen week 3/4 en 6 had ik namelijk helemaal niets..
Jij hebt ook wel wat anders aan je hoofd..quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja, klopt! Was ik even vergeten..
De komende 2 dagen is er trouwens 10% korting bij sensitest, met de code HEET10, mss dat er hier nog zijn die daar wat aan hebben
Dat had ik ook cheezburger. Het is een grote stap.Wel fijn dat ik het gedaan heb vind ik, al ben ik nu nog niet heel veel verder. We weten nu in ieder geval dat het niet aan mn man ligt, dat ik een ei en een eisprong kan hebben. Nu nog een bevrucht ei...quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:09 schreef cheezburger het volgende:
Ook ik heb weer negatief getest, ben nu 10 weken overtijd, zie er als een berg tegenop maar dwing mezelf om nu maandag echt te gaan bellen voor een doorverwijzing. Ben zo bang voor de uitkomst
Jeetje, cheezburger, 10 weken!! Ik zit op ruim 7 weken en ik vind 't al bizar lang... Heb jij het idee dat er iets 'gebeurt' in die 10 weken? Voel je pijn/onrust in je buik of heb je tussendoor wel eens het gevoel dat je ongesteld gaat worden? Of is 't gewoon 10 weken hetzelfde?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:09 schreef cheezburger het volgende:
Ook ik heb weer negatief getest, ben nu 10 weken overtijd, zie er als een berg tegenop maar dwing mezelf om nu maandag echt te gaan bellen voor een doorverwijzing. Ben zo bang voor de uitkomst
Ooooh! Gefeliquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:00 schreef Vulpenballetje het volgende:
Jammer van de negatieve testen.![]()
Ik was helaas niet in de gelegenheid om het eerder te melden, maar bij deze dan toch hier mijn bijdrage aan de regen van de laatste tijd hier in dit topic!
Ik vind het rete eng, schijt zowat in mijn broek, maar goed, streepjes zijn streepjes, dus ik ben in ieder geval weer zwanger!!![]()
[ afbeelding ]
Het is alleen hopen dat hij deze keer wel doorgroeit, er moet nog 10mm bijquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:22 schreef Sethiwe het volgende:
Fijn chanty dat er wat gebeurd.
Sparkling wat ongelofelijk balen, dat het ondanks je positieve gevoel toch niet zo mocht zijn en blijven. Sterkte ermee.
Frummeltje hoe is het bij jou dan?
Te groot kan niet, er mogen alleen niet teveel groeien maar dat is nu niet aan de orde met 1 folikel. Duim maar hard, als dit niet werkt dan moet ik verder de medische molen in.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:19 schreef Fieder het volgende:
Spannend Chanty! Hoop dat ie goed groeit. Maar ook weer niet te goed, want te groot mag ook niet toch? Duimennn!
Daar zit ik al inquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:53 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Vulpenballetje!
Kursor
Spannend Chanty! Laten we hopen dat die medische molen niet nodig is...
Goed dat je gebeld hebt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef cheezburger het volgende:
Wat goed vulpen, dat het maar een mooi minivulpenballetje mag worden!
Ik heb vanmiddag uiteindelijk naar de HA gebeld, en ik sta gepland voor het terugbelspreekuur morgen. Duimendraaien dus.... Ben al behoorlijk zenuwachtig.
Ik heb wel het idee dat er iets gebeurt, maar kan er de vinger niet op leggen wat. Soms wat buikpijnsteken, soms ineens een hele guts (neutrale) afscheiding... het enige wat echt constant erger wordt wat met dit hele gedoe te maken heeft, is mijn huid. Ik zit helemaal onder de puisten, van mijn voorhoofd tot mijn hals tot mijn rug, terwijl ik daar met de nuvaring geen last van had. Dus dat wil toch zeggen dat de hormonen bezig zijn.....
Spannend ProjSkippy!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:41 schreef ProjSkippy het volgende:
Vulpenballetje heb ik nog helemaal niet gefeliciteerd. Feli!!!
![]()
Voor alle huisarts- en ziekenhuisbezoekers: sterkte en succes! Ik duim!
Hier ondertussen nog altijd niet ongesteld. Zit nu twee dagen na mijn NOD. Als ik komend weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik weer even testen. Misschien dat mijn eerste test, ondanks dat ik mijn cyclus bijgehouden heb, toch te vroeg was.
Ik vind het actie ondernemen op zich ook niet eng en ik ben ook niet bang voor de dokter of voor medische handelingen ofzo, maar puur het feit dat je geen garanties krijgt, vind ik wel spannend... Stel ik krijg de uitslag: Mevrouw, uw eisprong blijft uit, maar we hebben hier een medicijn en als u dit neemt, wekt u hem weer op en u bent in no-time zwanger! Dat zou ik super fijn vinden, maar ja... niemand die het weet.. Vrienden van ons hebben geen aanwijsbaar feit voor het uitblijven van de zwangerschap en die zijn nu bezig met hun 2e IVF poging, nog steeds kinderloosquote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:51 schreef martine1984 het volgende:
dames die naar de gyn moeten/ gaan heel veel succes. Waarom vinden veel van jullie het eng om actie te ondernemen? Heel dames hebben een zetje nodig van een arts om een zwangerschap te krijgen. Het is toch juist fijn als er actie komt en dan hopelijk met het gewenste resultaat, 2 dikke strepen.
Sorry ik ben simpel en recht door zee ingesteld, al is het vanaf de zijlijn natuurlijk altijd makkelijk praten. Kom op dames, het komt goed!
Innesteling?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:54 schreef Suikertante het volgende:
Dames, ik hoop op goed nieuws vóór jullie afspraken en als dat niet lukt, dan hoop ik dat de artsen jullie mooie voorspellingen kunnen doen!
Intussen breek ik me het hoofd over de volgende vraag: een week na mijn eisprong ben ik drie dagen bloed verloren, menstruatie zou je zeggen. Toch is mijn temperatuur na een dip van twee dagen weer terug omhoog geschoten en hij is nu heel stabiel op z'n hoogst.. hoe kan dat?
Haha, jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Suikertante het volgende:
Jaaa, morgenochtend een test. Ik ga 's middags een weekend met twaalf bierdrinkende vrienden weg, dus dat wordt nog een uitdaging als ik positief test! Toch denk ik dat het veel bloed is voor een innesteling. Aan de andere kant.. jij hebt een knipper!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna iedereen hier is al langer bezig dan ik, dat vind ik wel gek, dus ik hoop dat jullie supersnel volgen!![]()
Oh ik ben echt hyper. En nu ga ik dus drie dagen met twaalf man een bierweekend houden zonder bier. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet. Eerst ga ik nog even drie uur juichen!!![]()
![]()
![]()
Ik heb er trouwens níets van gevoeld. Geen enkel voorgevoel. Ik hoopte het heel erg maar dacht echt van niet.
Bakken met filet américain gegeten ook.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:47 schreef Suikertante het volgende:
Dames....
Ik heb twee streepjes!!
Dus toch een innestelingsbloedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna iedereen hier is al langer bezig dan ik, dat vind ik wel gek, dus ik hoop dat jullie supersnel volgen!![]()
Oh ik ben echt hyper. En nu ga ik dus drie dagen met twaalf man een bierweekend houden zonder bier. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet. Eerst ga ik nog even drie uur juichen!!![]()
![]()
![]()
Ik heb er trouwens níets van gevoeld. Geen enkel voorgevoel. Ik hoopte het heel erg maar dacht echt van niet.
Bakken met filet américain gegeten ook.![]()
Gefeliciteerd!!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Bavaria 0,0% smaakt beter vind ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:19 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk dat dat wel opvalt, moet twaalf man zien te omzeilen! Heb toevallig wat zonneallergie in mijn hals dus misschien toch maar de antibioticatruc?
En als ik weer thuis ben lekker aan de Wieckse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |