+/- 2 weken na de menstruatie kan je je eisprong hebben. Dit is het gemiddelde, maar weinig mensen zijn echt gemiddeld. Het kan best dat er een dag verschil in zit. Seks kan echter nooit kwaad, toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:09 schreef martine1984 het volgende:
het is toch 2 weken na de eerste menstruatie dag je ei sprong??
Haha, nee hoor. Maar we zijn nu al een paar maanden aan het proberen, en mijn ovulatie aan het bijhouden via een app. Maar als ik met 2 weken geen 2 streepjes zie, ga ik toch maar es aan de gang met temperaturen. Kwestie van toch juister je ovu te weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:53 schreef Suikertante het volgende:
Zoveel geklust dat het wel raak moét zijn Mandy?
Het lijkt er namelijk een klein beetje op dat ik ongesteld ben, precies een week voor mijn NOD.
Het is niet veel, maar het is wel een duidelijke donkerrode vlek. Maar ik ben de hele dag niet naar de wc geweest, dus in hoeveel tijd dat is gebeurd weet ik niet. Nog even afwachten dus..
Uitslag gehad. Niet zwanger. Verder alle uitslagen goed, waardoor ze niet echt wat kon zeggen over mn onregelmatige cyclus. Behalve dan dus die cyste, dat het wel daar vandaan moet komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:08 schreef Sethiwe het volgende:
Kekaa hoe is het bloedprikken gegaan? Al een uitslag gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |