Haha, uiteraard!quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:32 schreef Sethiwe het volgende:
Babbel ik herken het wel, niet willen testen om teleurstelling te voorkomen. Maar als je over 2 weken verwacht ongesteld te worden, moet je dan niet aan 't klussen?
Snap ik, het is ook superspannend! Hoe voel je je verder?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Fieder, ik wil sowieso wachten tot donderdag. Ik moet woensdag ongesteld worden.. Ik ben best zenuwachtig hoor!
Dit zou mijn post kunnen zijn...quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat goed Projskippy! Nu maar hopen op een snelle eisprong!
Lot, ik voel niets, lichamelijk gezien. Niets dat kan duiden op een zwangerschap. En verder gaat het wel. Als ik nu niet zwanger ben betekent dat dat ik de volgende ronde een jaar met de pil ben gestopt. Een jaar alweer, vorig jaar dacht ik toch dat ik op dit moment minstens zwanger zou zijn..
En toch blijven we hopen voor je hoor, ook nog voor deze ronde! (Aprilkindjes zijn zo leukquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Shandaly en Sethiwe, ik hoop echt dat wij allemaal binnenkort mogen aansluiten bij de zwangeren! Al verwacht ik er deze ronde bij mij niets meer van
Voorstelrondje! (voor degenen die nog niet in het grote verhalentopic staan, ben even de naam kwijt)quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vroeg mij trouwens al een tijdje af hè.. We leven hier zo mee met elkaar maar we weten bijna niets van elkaar. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Verliefd, verloofd of getrouwd? Of juist alleenstaand?
Even editten, was best een kort verhaaltje zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vroeg mij trouwens al een tijdje af hè.. We leven hier zo mee met elkaar maar we weten bijna niets van elkaar. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Verliefd, verloofd of getrouwd? Of juist alleenstaand?
Afscheiding in poedervormquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vriend is vooral overtuigd door de kleine hummels om ons heen. Toch wel erg leuk dan, eerst kon hij zich er nog niks bij voorstellen maar nu zijn steeds meer van onze bekenden ook ouders geworden en die zijn ook gewoon leuk gebleven.
En ik heb het nu even aandachtig bestudeerd en de afscheiding is wit, maar met de substantie van Paturain of Philadelphia. Haha, sorry voor de vergelijking! Is dat wat je noemt "droge afscheiding"? Die term ben ik namelijk vaker tegengekomen maar ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen. Volgens mij is afscheiding namelijk altijd nat![]()
Hiervan moest ik een beetje overgeven in mijn mondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vriend is vooral overtuigd door de kleine hummels om ons heen. Toch wel erg leuk dan, eerst kon hij zich er nog niks bij voorstellen maar nu zijn steeds meer van onze bekenden ook ouders geworden en die zijn ook gewoon leuk gebleven.
En ik heb het nu even aandachtig bestudeerd en de afscheiding is wit, maar met de substantie van Paturain of Philadelphia. Haha, sorry voor de vergelijking! Is dat wat je noemt "droge afscheiding"? Die term ben ik namelijk vaker tegengekomen maar ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen. Volgens mij is afscheiding namelijk altijd nat![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:50 schreef martine1984 het volgende:
spannend sparkling! Ben benieuwd of je ongesteldheid uit blijft. Of zoals mn neefje t noemt 'een bloed serieus kut probleem'
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog niets!
Nu wel in het goede topic hè?ik zat per ongeluk in Z&G
Nee, dat doe ik nooit. Ik wou dat ik dat wel had gedaan. Zo dadelijk naar de wcquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef Suikertante het volgende:
Heb je eigenlijk getemperatuurd? Nog geen daling?
Doe maar vanavondquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Spannend Sethiwe! En ook al is het nog niet eerder gelukt, ook jou gaat het lukken! Dat weet ik zeker
Ik ben net nog wezen kijken en nog steeds niets. Ik ben in staat nu een test te kopen en te doen maar ik wil echt wachten tot morgen. Of vanavond thuis..
Je kunt best vanavond testen hoor, een dag voor je NOD zal 'ie vast positief zijn. Gewoon daarvoor een paar uur niet plassen. Je houdt de spanning er goed inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Whahaha! Nee johnog steeds geen bloed
Maar we zitten nu in een restaurant dames, ik ga hier geen testje doen. Ik heb er niet eens 1 bij me
Geduld.. Dat heb ik zelf niet eens! En ik durf ook niet zo goed, zo bang dat hij negatief is.
Kan ik trouwens wel vanavond testen? Moet ik niet wachten tot morgen? Misschien zit ik er toch een dagje naast met mijn NOD. Ik draai door!!
Jaaaaaaaaaaaaa je bent ZWANGER!!!! Ohhh dit is je zooooo gegund!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Nou jongens, ik heb getest.
[ afbeelding ]
WAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!! En dit met urine die ik maar 2 uurtjes heb gespaard én de hele dag veel gedronken!!
Ik ben echt zwanger he?!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjewel! Ik zie nu pas dat mijn nagel groenig is op de foto. In het echt zie ik niets hoor
Nou ja, ik ben zooooo blij! En het voelt zo onwerkelijk. Ohh, ik weet het gewoon niet meer, zo gelukkig ben ik! Van de week riep ik nog dat ik het niet meer zag zitten dat zwanger raken en nu ben ik zwanger. En ik ben zwanger op mijn eerste uitgerekende datum. En ik ben nu uitgerekend in de maand van mijn moeders verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |