Snap ik, het is ook superspannend! Hoe voel je je verder?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Fieder, ik wil sowieso wachten tot donderdag. Ik moet woensdag ongesteld worden.. Ik ben best zenuwachtig hoor!
Dit zou mijn post kunnen zijn...quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat goed Projskippy! Nu maar hopen op een snelle eisprong!
Lot, ik voel niets, lichamelijk gezien. Niets dat kan duiden op een zwangerschap. En verder gaat het wel. Als ik nu niet zwanger ben betekent dat dat ik de volgende ronde een jaar met de pil ben gestopt. Een jaar alweer, vorig jaar dacht ik toch dat ik op dit moment minstens zwanger zou zijn..
En toch blijven we hopen voor je hoor, ook nog voor deze ronde! (Aprilkindjes zijn zo leukquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Shandaly en Sethiwe, ik hoop echt dat wij allemaal binnenkort mogen aansluiten bij de zwangeren! Al verwacht ik er deze ronde bij mij niets meer van
Voorstelrondje! (voor degenen die nog niet in het grote verhalentopic staan, ben even de naam kwijt)quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vroeg mij trouwens al een tijdje af hè.. We leven hier zo mee met elkaar maar we weten bijna niets van elkaar. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Verliefd, verloofd of getrouwd? Of juist alleenstaand?
Even editten, was best een kort verhaaltje zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vroeg mij trouwens al een tijdje af hè.. We leven hier zo mee met elkaar maar we weten bijna niets van elkaar. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Verliefd, verloofd of getrouwd? Of juist alleenstaand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |