abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115562913
Suikertante, ik herken het niet maar dat zegt niet zoveel. Ik ben benieuwd wat anderen te zeggen hebben.

Ik heb de hele dag al lichte buikkrampen dus ik denk echt morgen ongesteld te worden. Nou ja, morgen de hele dag shoppen met mijn zus en 's avondspits lekker uit eten. In ieder geval wat afleiding ;)
E.
pi_115562981
Mijn man twijfelde trouwens ook zo erg. We zaten midden in de verhuizing en hij vond (vindt) het vreselijk eng. Toen ik per ongeluk zo snel zwanger raakte was hij om en dolgelukkig. En nu duurt het weer langer en beginnen zijn angsten weer toe te nemen. Sukkeltje ;)
E.
pi_115575629
Mijn vriend is vooral overtuigd door de kleine hummels om ons heen. Toch wel erg leuk dan, eerst kon hij zich er nog niks bij voorstellen maar nu zijn steeds meer van onze bekenden ook ouders geworden en die zijn ook gewoon leuk gebleven. ;)

En ik heb het nu even aandachtig bestudeerd en de afscheiding is wit, maar met de substantie van Paturain of Philadelphia. Haha, sorry voor de vergelijking! Is dat wat je noemt "droge afscheiding"? Die term ben ik namelijk vaker tegengekomen maar ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen. Volgens mij is afscheiding namelijk altijd nat :?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:41:20 #54
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115576552
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vriend is vooral overtuigd door de kleine hummels om ons heen. Toch wel erg leuk dan, eerst kon hij zich er nog niks bij voorstellen maar nu zijn steeds meer van onze bekenden ook ouders geworden en die zijn ook gewoon leuk gebleven. ;)

En ik heb het nu even aandachtig bestudeerd en de afscheiding is wit, maar met de substantie van Paturain of Philadelphia. Haha, sorry voor de vergelijking! Is dat wat je noemt "droge afscheiding"? Die term ben ik namelijk vaker tegengekomen maar ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen. Volgens mij is afscheiding namelijk altijd nat :?
Afscheiding in poedervorm :+

Nee sorry heb geen idee, ben zelf in ieder geval nog nooit kruidenkaas in mijn slip tegen gekomen :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115577081
Nouhou, alleen de substantie hoor! :@
pi_115585620
Haha, suikertante :D nee, ik herken het ook niet. Ik heb juist altijd erg waterige afscheiding.

Vandaag de grote dag! ;) nog niets aan de hand, wel nog steeds buikpijn. Jammer genoeg heb ik geen vaste tijd om ongesteld te worden op mijn NOD. Ik ga de hele dag broekloeren dus.
E.
pi_115585675
Suikertante ik herken dit wel, had dat ook altijd vanaf een paar dagen na mijn ovulatie.

Sparkling, ik ga heel hard duimen, succes met broekloeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door _wolk82_ op 15-08-2012 07:25:45 ]
  woensdag 15 augustus 2012 @ 07:18:31 #58
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115585691
Mijn duimen gaan aan de slag voor jou Sparkling!
pi_115585785
Wolk82, dank, altijd fijn om te horen dat je normaal bent! Nouja, op dit gebied dan.

En Sparkling, morgen testdag toch? Spannend hoor, niet te opzichtig in je broek loeren, dat vinden mensen raar, hihi. Ik duim voor je!
pi_115585941
sparkling, succes ik hoop dat er niks te zien valt :)
suikertante, ik heb er ook weleens last van en dat vaak 2/3 dagen en dan is t over. Geen idee wanneer dat in mn cyclus is.... Maar het lijkt me volkomen normaal hoor :)
pi_115585948
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Suikertante het volgende:

Hiervan moest ik een beetje overgeven in mijn mond -O- ;)

Maar ik herken het wel. Is het een beetje plakkerig/papperig? Dat heb ik namelijk voor en na de ovulatie.

Sparkling, spannend hoor! Fijne afleiding heb je!
pi_115585965
Haha oke ik merk het al, ik ging deze keer te ver. Ik vermoed dat FF het "creamy" noemt dus daar zal ik het voortaan bij houden. ;) Maar het is ook echt moeilijk hoor, om het met iets anders te vergelijken! :@
pi_115586037
Oh nee! Ga vooral door met vieze praat. Ik hou ervan en doe het zelf ook erg graag! Dit was dan even een koekje van eigen deeg ;)

Wat is FF? Mijn app. noemt het 'sticky'..

Over overgeven in je mond gesproken: op een ander forum las ik dat ze daar de ovulatie-afscheiding 'snottenbellen' noemen. Ook vies, vind ik.
pi_115586234
Sparkling ik hoop dat t broekloeren een goeie uitslag gaat geven. Duim, duim, duim!
kan je echt nog wachten met testen? :P snap waarom je dat wilt hoor, maar moeiiiiiiilijk :D
pi_115587860
Limone O+ Haha! FF is Fertility Friend, ook een app. Ik weet niet echt waarom ik het gebruik, want ik heb ook al een Google Drive datasheet die ik elke dag invul en daar heb ik ook een grafiekje bij gemaakt :') Ik ben nu nog enthousiast he ;)
Bij FF kan ik kiezen uit: dry / sticky / creamy / watery / eggwhite. :Y)

Sparking gaat 't nog goed?
pi_115588546
Fieder, ik ben niet meer thuis en ik heb niet getest! ;) goed hè? :D

Ik sta nu nog in een winkel met mijn zus. Ga straks even checken op de wc, ik durf niet!
E.
pi_115588627
Ik vind het ook helemaal spannend! :D
pi_115589122
spannend sparkling! Ben benieuwd of je ongesteldheid uit blijft. Of zoals mn neefje t noemt 'een bloed serieus kut probleem'
pi_115589316
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:50 schreef martine1984 het volgende:
spannend sparkling! Ben benieuwd of je ongesteldheid uit blijft. Of zoals mn neefje t noemt 'een bloed serieus kut probleem'
:D :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115589905
Ik duim voor je Sparkling!

En Suikertante, geweldige omschrijving!
pi_115590114
Nog niets! *O*

Nu wel in het goede topic hè? ;) ik zat per ongeluk in Z&G
E.
pi_115590411
:o
pi_115590509
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog niets! *O*

Nu wel in het goede topic hè? ;) ik zat per ongeluk in Z&G
:D Misschien was het een voorgevoel?
pi_115590785
Sparkling :D ik vind het ook helemaal spannend! Het is je zo gegund O+
pi_115593258
Ik vind het zo leuk dat jullie zo enthousiast zijn! :D
Ik heb er nog steeds geen gevoel bij maar mijn hoop begint wel steeds meer te groeien nu. Dadelijk nog maar weer eens loeren, maar wat Suikertante zegt, dat moet ik niet midden in de winkel doen! ;)
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')