Afscheiding in poedervormquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vriend is vooral overtuigd door de kleine hummels om ons heen. Toch wel erg leuk dan, eerst kon hij zich er nog niks bij voorstellen maar nu zijn steeds meer van onze bekenden ook ouders geworden en die zijn ook gewoon leuk gebleven.
En ik heb het nu even aandachtig bestudeerd en de afscheiding is wit, maar met de substantie van Paturain of Philadelphia. Haha, sorry voor de vergelijking! Is dat wat je noemt "droge afscheiding"? Die term ben ik namelijk vaker tegengekomen maar ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen. Volgens mij is afscheiding namelijk altijd nat![]()
Hiervan moest ik een beetje overgeven in mijn mondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vriend is vooral overtuigd door de kleine hummels om ons heen. Toch wel erg leuk dan, eerst kon hij zich er nog niks bij voorstellen maar nu zijn steeds meer van onze bekenden ook ouders geworden en die zijn ook gewoon leuk gebleven.
En ik heb het nu even aandachtig bestudeerd en de afscheiding is wit, maar met de substantie van Paturain of Philadelphia. Haha, sorry voor de vergelijking! Is dat wat je noemt "droge afscheiding"? Die term ben ik namelijk vaker tegengekomen maar ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen. Volgens mij is afscheiding namelijk altijd nat![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:50 schreef martine1984 het volgende:
spannend sparkling! Ben benieuwd of je ongesteldheid uit blijft. Of zoals mn neefje t noemt 'een bloed serieus kut probleem'
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog niets!
Nu wel in het goede topic hè?ik zat per ongeluk in Z&G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |