Het is alleen hopen dat hij deze keer wel doorgroeit, er moet nog 10mm bijquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:22 schreef Sethiwe het volgende:
Fijn chanty dat er wat gebeurd.
Sparkling wat ongelofelijk balen, dat het ondanks je positieve gevoel toch niet zo mocht zijn en blijven. Sterkte ermee.
Frummeltje hoe is het bij jou dan?
Te groot kan niet, er mogen alleen niet teveel groeien maar dat is nu niet aan de orde met 1 folikel. Duim maar hard, als dit niet werkt dan moet ik verder de medische molen in.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:19 schreef Fieder het volgende:
Spannend Chanty! Hoop dat ie goed groeit. Maar ook weer niet te goed, want te groot mag ook niet toch? Duimennn!
Daar zit ik al inquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:53 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Vulpenballetje!
Kursor
Spannend Chanty! Laten we hopen dat die medische molen niet nodig is...
Goed dat je gebeld hebt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef cheezburger het volgende:
Wat goed vulpen, dat het maar een mooi minivulpenballetje mag worden!
Ik heb vanmiddag uiteindelijk naar de HA gebeld, en ik sta gepland voor het terugbelspreekuur morgen. Duimendraaien dus.... Ben al behoorlijk zenuwachtig.
Ik heb wel het idee dat er iets gebeurt, maar kan er de vinger niet op leggen wat. Soms wat buikpijnsteken, soms ineens een hele guts (neutrale) afscheiding... het enige wat echt constant erger wordt wat met dit hele gedoe te maken heeft, is mijn huid. Ik zit helemaal onder de puisten, van mijn voorhoofd tot mijn hals tot mijn rug, terwijl ik daar met de nuvaring geen last van had. Dus dat wil toch zeggen dat de hormonen bezig zijn.....
Spannend ProjSkippy!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:41 schreef ProjSkippy het volgende:
Vulpenballetje heb ik nog helemaal niet gefeliciteerd. Feli!!!
![]()
Voor alle huisarts- en ziekenhuisbezoekers: sterkte en succes! Ik duim!
Hier ondertussen nog altijd niet ongesteld. Zit nu twee dagen na mijn NOD. Als ik komend weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik weer even testen. Misschien dat mijn eerste test, ondanks dat ik mijn cyclus bijgehouden heb, toch te vroeg was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |