Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:47 schreef Sethiwe het volgende:
Suikertante balen, ook al was het je eerste echte kans, leuk is het niet als je ongesteld wordt
morgen ga ik testen, meer symbolisch aangezien het dan een jaar geleden is dat de nuvaring eruit is gegaan.
Ik ga zoooo hard voor jou duimen!! Voel je je nog steeds hetzelfde? Maandagochtend testen dus? Dan hou ik dit topic in de gaten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:08 schreef Sethiwe het volgende:
Hier nog 2 nachtjes slapen en dan kan ik testen. Verwacht er niet veel van, maar toch heb ik wel stiekem hoop. Zit nu op dag 36 eigenlijk 37 van mijn cyclus en vorige 2 keer had ik een korte cyclus van 22 dagen, dat stemt hoopvol, maar heb een onregelmatige cyclus en soms ook uitschieters van 50 dagen. Verder af en toe krampen in buik alsof ik ongesteld moet worden en blijf last houden van duizeligheid en wat misselijk. Maar helaas heb ik misselijkheid vaker de laaste maanden.
Het kan dus alle kanten op en ik wacht het rustig af tot zondag.
Volgens mij wisselen ze elkaar niet af maar is het willekeurig uit welke eierstok een eitje komt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:44 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Uitslag gehad. Niet zwanger. Verder alle uitslagen goed, waardoor ze niet echt wat kon zeggen over mn onregelmatige cyclus. Behalve dan dus die cyste, dat het wel daar vandaan moet komen.
Dus, al het goed is wordt ik over anderhalve week ongesteld.
Die keer erna verwacht ik er niet zoveel van, omdat die cyste er zit. (je eitjes komen toch dan uit de ene eierstok, en dan uit de andere?)
Wel heb ik gisteren meteen maar wat ovulatietesten besteld, en ik ga mn temperatuur maar eens bijhouden. Misschien geeft het meer inzicht.
Aww, wat vervelend, Sethiwe! Het is zo lastig als je onregelmatig ongesteld bent en rare klachten hebt.. Je krijgt toch altijd weer hoop voor zo'n test, ook al weet dat het nog niets kan zijn... Ik hoop dat je lekker kan genieten van het mooie weer.. En stel dat je menstruatie uitblijft, kan je altijd over een paar dagen nog een keer testen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb de nieuwe testen nog niet gekocht (even wachten op het salaris).. en volgens die sensitive testen is 't altijd Pasen bij mijquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:11 schreef L0t.. het volgende:
Hè Sethiwe, jammer...![]()
Babbel, heb je ook een ovulatietest gedaan toen? Klinkt goed in ieder geval!
Ohja, klopt! Was ik even vergeten..quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:22 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe testen nog niet gekocht (even wachten op het salaris).. en volgens die sensitive testen is 't altijd Pasen bij mijDus ik heb 't niet gedaan.. Ik ben al lang blij dat ik weer iets voel en dat die afscheiding verandert.. tussen week 3/4 en 6 had ik namelijk helemaal niets..
Jij hebt ook wel wat anders aan je hoofd..quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja, klopt! Was ik even vergeten..
De komende 2 dagen is er trouwens 10% korting bij sensitest, met de code HEET10, mss dat er hier nog zijn die daar wat aan hebben
Dat had ik ook cheezburger. Het is een grote stap.Wel fijn dat ik het gedaan heb vind ik, al ben ik nu nog niet heel veel verder. We weten nu in ieder geval dat het niet aan mn man ligt, dat ik een ei en een eisprong kan hebben. Nu nog een bevrucht ei...quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:09 schreef cheezburger het volgende:
Ook ik heb weer negatief getest, ben nu 10 weken overtijd, zie er als een berg tegenop maar dwing mezelf om nu maandag echt te gaan bellen voor een doorverwijzing. Ben zo bang voor de uitkomst
Jeetje, cheezburger, 10 weken!! Ik zit op ruim 7 weken en ik vind 't al bizar lang... Heb jij het idee dat er iets 'gebeurt' in die 10 weken? Voel je pijn/onrust in je buik of heb je tussendoor wel eens het gevoel dat je ongesteld gaat worden? Of is 't gewoon 10 weken hetzelfde?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:09 schreef cheezburger het volgende:
Ook ik heb weer negatief getest, ben nu 10 weken overtijd, zie er als een berg tegenop maar dwing mezelf om nu maandag echt te gaan bellen voor een doorverwijzing. Ben zo bang voor de uitkomst
Ooooh! Gefeliquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:00 schreef Vulpenballetje het volgende:
Jammer van de negatieve testen.![]()
Ik was helaas niet in de gelegenheid om het eerder te melden, maar bij deze dan toch hier mijn bijdrage aan de regen van de laatste tijd hier in dit topic!
Ik vind het rete eng, schijt zowat in mijn broek, maar goed, streepjes zijn streepjes, dus ik ben in ieder geval weer zwanger!!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |