abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115635015
Dat ziet er heel goed uit hoor .sparkling.! Twee verschillende merken vergelijken heeft weinig zin inderdaad, per merk reageren ze weer heel verschillend, soms zelfs per batch!
Over een paar dagen weer een test en dan is ie weer iets donkerder!

Fijn ook dat je er zo'n goed gevoel over hebt O+ Ik merk bij mezelf toch dat ik er op dit moment nogal afgevlakt in sta, helemaal geen behoefte om er over te praten enzo.
pi_115635029
Streepjes, streepjes! *O*

Hier gewoon ongesteld geworden! Kennelijk een lange cyclus deze maand :) Dus deze maand weer vrolijk verder ;)

Ik doe ook even vertraagd mee aan het voorstelrondje :P
Ik ben 27 jaar, 1,5 maand getrouwd en woon in Noorwegen (vlakbij de hoofdstad). Blijven hangen na een uitwisseling. Liefde, he :). Sinds kort wonen we in een mooi rijtjeshuis. We hebben twee maanden geleden de nuvaring de deur uit gedaan onder het mom van, we zien wel waar hets chip strandt. Maar dat ging al snel over in het bijhouden van appjes :P
pi_115635088
Duidelijk hoor Sparkling! :)
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef bellelena het volgende:
Fijn ook dat je er zo'n goed gevoel over hebt O+ Ik merk bij mezelf toch dat ik er op dit moment nogal afgevlakt in sta, helemaal geen behoefte om er over te praten enzo.
:* Ik snap je gevoel. Moet zeggen dat ik ook even keihard van m'n roze wolk ben afgedonderd sinds dinsdag.
pi_115635103
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef bellelena het volgende:
Dat ziet er heel goed uit hoor .sparkling.! Twee verschillende merken vergelijken heeft weinig zin inderdaad, per merk reageren ze weer heel verschillend, soms zelfs per batch!
Over een paar dagen weer een test en dan is ie weer iets donkerder!

Dat weet ik nog van de vorige keer ja. Toen deed ik allerlei testen door elkaar en de ene was heel donker en dan ineens heel licht. En ik nam me zo voor het dit keer niet te doen ;) Maar ja, ik had die testen nog liggen en de KV testen niet. Maar ik heb 2 doosjes gekocht dus ik kan weer even vooruit.

Wat rot dat je je afgevlakt voelt rondom je zwangerschap Belle. Heb je een idee hoe dat kan?
E.
pi_115635123
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:08 schreef L0t.. het volgende:
Duidelijk hoor Sparkling! :)

[..]

:* Ik snap je gevoel. Moet zeggen dat ik ook even keihard van m'n roze wolk ben afgedonderd sinds dinsdag.
Mijn duimen draaien zo hard voor jou, echt waar! Ik gun je je kindje zo :*
E.
pi_115635362
L0t :* Ik duim heel hard voor je!

Het afgevlakte komt denk ik toch van die angst van de vorige keer. Ik weet nog hoe ik trilde nadat ik bloed op het toiletpapiertje zag. En nu bij elke toiletbeurt durf ik nauwelijks op het papiertje te kijken! Verder weet ook nog niemand het natuurlijk. Mijn lief weet wel een beetje dat ik toch wel die angst heb, ook al heb ik me zo voorgenomen om er van te genieten, maar ik wil hem er ook niet de hele dag mee lastig vallen. Ik doe nog trouw elke 2 a 3 dagen een testje. Tot nu toe nog steeds streepjes :) Hopelijk durf ik over een paar weken wat meer te genieten!
pi_115635445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:09 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Dat weet ik nog van de vorige keer ja. Toen deed ik allerlei testen door elkaar en de ene was heel donker en dan ineens heel licht. En ik nam me zo voor het dit keer niet te doen ;) Maar ja, ik had die testen nog liggen en de KV testen niet. Maar ik heb 2 doosjes gekocht dus ik kan weer even vooruit.

Wat rot dat je je afgevlakt voelt rondom je zwangerschap Belle. Heb je een idee hoe dat kan?
Ook weer herkenbaar :D Ik doe om en om KV en sensitesten, maar ik vergelijk de KVtesten enkel met KVtesten en de sensitesten enkel met de sensitesten. :P
pi_115635843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef bellelena het volgende:
L0t :* Ik duim heel hard voor je!

Het afgevlakte komt denk ik toch van die angst van de vorige keer. Ik weet nog hoe ik trilde nadat ik bloed op het toiletpapiertje zag. En nu bij elke toiletbeurt durf ik nauwelijks op het papiertje te kijken! Verder weet ook nog niemand het natuurlijk. Mijn lief weet wel een beetje dat ik toch wel die angst heb, ook al heb ik me zo voorgenomen om er van te genieten, maar ik wil hem er ook niet de hele dag mee lastig vallen. Ik doe nog trouw elke 2 a 3 dagen een testje. Tot nu toe nog steeds streepjes :) Hopelijk durf ik over een paar weken wat meer te genieten!
Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb de vorige keer geen enkel teken gehad dat het mis was en dat zagen we pas op de echo. Dus ik sta er dan denk ik sowieso al op een hele andere manier in. Ik ben niet zozeer bang voor bloedverlies, maar ik ben wel heel erg bang voor de echo's. En zelfs al krijgen we (weer) een goede eerste echo, misschien gaat het dan net als de vorige keer weer mis en heeft mijn lichaam weer niets door. Hopelijk vinden we beide het vertrouwen weer :)
Ik heb het trouwens gisteren al heel enthousiast tegen mijn vader en zussen verteld hoor. Mijn ene zus begon te schreeuwen en de ander reageerde heel koel: 'oh ja, gefeliciteerd dan'. Jammer, vorige zwangerschap groeiden we ook steeds verder uit elkaar omdat zij geen enkele interesse toonde in hoe het ging.
E.
pi_115636191
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb de vorige keer geen enkel teken gehad dat het mis was en dat zagen we pas op de echo. Dus ik sta er dan denk ik sowieso al op een hele andere manier in. Ik ben niet zozeer bang voor bloedverlies, maar ik ben wel heel erg bang voor de echo's. En zelfs al krijgen we (weer) een goede eerste echo, misschien gaat het dan net als de vorige keer weer mis en heeft mijn lichaam weer niets door. Hopelijk vinden we beide het vertrouwen weer :)
Ik heb het trouwens gisteren al heel enthousiast tegen mijn vader en zussen verteld hoor. Mijn ene zus begon te schreeuwen en de ander reageerde heel koel: 'oh ja, gefeliciteerd dan'. Jammer, vorige zwangerschap groeiden we ook steeds verder uit elkaar omdat zij geen enkele interesse toonde in hoe het ging.
Dikkere streepjes *O* O+

Wat vervelend dat je ene zus zo koel reageert. Misschien jaloezie ofzo.
pi_115636442
Of misschien weet ze gewoon niet hoe ze ermee om moet gaan. Het is heel lastig om je in te leven als je zelf geen kids hebt, of heeft ze die wel? Ik begrijp soms wel hoe iemand dolenthousiast kan zijn, maar vind het dan toch moeilijk zelf ook zo hyper te reageren, terwijl ik het wel graag zou willen!
pi_115636625
Ze heeft zelf geen kinderen, haar man is 16 jaar ouder en hij heeft er 2. Nu willen zij wel kinderen maar ze wil pas aan het eind van het jaar met de pil stoppen. Dus misschien is het jaloezie maar dat is ergens best jammer. Zij is aan de pil dus heeft niet eens de kans zwanger te worden, waarom dan jaloers zijn op iemand die wel zwanger raakt?
Ik begrijp jaloezie wel goed hoor, ik had het zelf ook. Maar ik vind dat als ik hyper en halfhuilend opbel dat ze zich best wat meer kan inleven. Nou ja, misschien zijn het de hormonen dat ik het zo vervelend vind? ;)
E.
pi_115637145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ja, toch hoe je het vorige keer meemaakte en beleefde, dat blijft bij je. :* Ik hoop op een heleboel mooie echo's voor je! Jammer van je ene zus, misschien wil ze stiekem toch inderdaad ook zo graag zelf? En wie weet hoe ze nog weer bij kan draaien na een poosje.
Ik heb hele lieve mini kleine sokjes gekregen van mijn zusje (ze is 13 O+), ze wilde vooral graag weten of ze dan nog wel bij mij mag komen logeren :D Ze vindt het wel heel leuk en spannend, ik had het vorige keer stiekem al aan haar vertelt, nog voordat we het aan mijn ouders gingen vertellen. Een zussengeheimpje onder elkaar *; Mijn broertjes weten het nog niet, maar die gaan wel leuk reageren, vorige keer waren ze ook heel bezorgd toen het misging. En mijn schoonzusjes die willen, denk ik, meteen ook haha, maar dat zullen mijn broertjes beide nog wel heel even proberen tegen te houden. Mijn schoonzusjes hebben laatst allebei een klein hondje gekocht, om vast hun rammelende eierstokken op bot te vieren.
pi_115637721
Wat lief van je zusje Bellelena! :D
E.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:30:23 #139
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115639719
Jeej .Sparkling.! Gefeliciteerd! Ben heel erg blij voor je!

Hier nog even een verlaat voorstelrondje:

Ik: 22
Hij: 28

Kennen elkaar inmiddels ruim 5 jaar en sinds ongeveer 2 jaar een relatie. In november wonen we alweer een jaar samen in ons nieuwbouwhuis en we zijn sinds we zijn gaan samen wonen ook al niet meer weg te slaan uit de babywinkels etc.

In het begin van onze relatie ben ik al zwanger geweest, maar ik heb toen een miskraam gehad. Nu weer heel hard bezig en daarom hier te vinden :).

[ Bericht 100% gewijzigd door ProjSkippy op 16-08-2012 13:42:21 ]
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:35:17 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115639917
OEH sparkling!!
gefeliciteerd hoor! :D *O*

het zit dus wel goed met die regen hier ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:19:11 #141
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115641494
Ohja, mijn NOD is 19 augustus.
pi_115641554
mijn nod is 24 aug.
pi_115642950
Mijn nod is ook 24 aug!
pi_115646431
gezellig suikertante :)
pi_115647030
Dit is de eerste NOD in mijn leven. Ik vind het superspannend :Y
pi_115647553
Er komen meerdere NOD's aan, leuk! Voelen jullie al iets?
E.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:07:57 #147
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115647902
Joeh! Paar dagen geleden een wat stekerige buikpijn, ver onderin die redelijk lang (met vlagen) aan hield. Misschien dat het wel niets is, maar een beetje hopen mag!

Vorige keer had ik namelijk ook zoiets en later bleek ik zwanger te zijn. Nou ga ik natuurlijk niet alles vergelijken met de vorige keer, want iedere keer is anders, maar uhmmm.. dat dus ;).
pi_115650642
Ja, dat zijn streepjes Sparkling, gefeliciteerd!!!

Morgenochtend heel vroeg moet ik bloedprikken... want ik zou van de eerste keer prikken morgen eind van de ochtend uitslag krijgen. Dus dan deze er ook meteen bij. Ze gaan nu kijken naar progesteron.

Ik wil het niet jynxen enzo, maar toch even zeggen. Heb zo af en toe ook een soort van druk onderin mn buik. Heel zachtjes.
pi_115652028
WHAAAA heb ik even een paar dagen geen tijd!! :o :o :o
Sparkling, van harte lieverd, wat super!!!!!!!! *O* *O* *O*

Ik snap je angst volledig, denk dat dat nooit volledig overgaat :* maar het moet gewoon goedkomen nu! Ik zal blijven duimen voor je. als je erover wilt praten weet je me te vinden, heb gemerkt dat niet iedereen er begrip voor heeft namelijk

Idd bij de kvtesten blijven en best om de dag (ja ik weet het, moeilijk :) ) Ik ben na 3 x gestopt met testen omdat beide strepen toen even donker waren. Volg vooral je gevoel.

Nogmaals *O* *O* *O* gewoon omdat t kan
pi_115652781
hier zitten we druk in de klusperiode... Hoop zo dat t lukt al zal t wel heel snel zijn binnen 3 maanden. Heb wel zere borsten en een beetje zeurderig gevoel in mn buik volgens mij komt mn eisprong eraan......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')