quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef bellelena het volgende:
Fijn ook dat je er zo'n goed gevoel over hebtIk merk bij mezelf toch dat ik er op dit moment nogal afgevlakt in sta, helemaal geen behoefte om er over te praten enzo.
Dat weet ik nog van de vorige keer ja. Toen deed ik allerlei testen door elkaar en de ene was heel donker en dan ineens heel licht. En ik nam me zo voor het dit keer niet te doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef bellelena het volgende:
Dat ziet er heel goed uit hoor .sparkling.! Twee verschillende merken vergelijken heeft weinig zin inderdaad, per merk reageren ze weer heel verschillend, soms zelfs per batch!
Over een paar dagen weer een test en dan is ie weer iets donkerder!
Mijn duimen draaien zo hard voor jou, echt waar! Ik gun je je kindje zoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:08 schreef L0t.. het volgende:
Duidelijk hoor Sparkling!
[..]Ik snap je gevoel. Moet zeggen dat ik ook even keihard van m'n roze wolk ben afgedonderd sinds dinsdag.
Ook weer herkenbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:09 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dat weet ik nog van de vorige keer ja. Toen deed ik allerlei testen door elkaar en de ene was heel donker en dan ineens heel licht. En ik nam me zo voor het dit keer niet te doenMaar ja, ik had die testen nog liggen en de KV testen niet. Maar ik heb 2 doosjes gekocht dus ik kan weer even vooruit.
Wat rot dat je je afgevlakt voelt rondom je zwangerschap Belle. Heb je een idee hoe dat kan?
Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb de vorige keer geen enkel teken gehad dat het mis was en dat zagen we pas op de echo. Dus ik sta er dan denk ik sowieso al op een hele andere manier in. Ik ben niet zozeer bang voor bloedverlies, maar ik ben wel heel erg bang voor de echo's. En zelfs al krijgen we (weer) een goede eerste echo, misschien gaat het dan net als de vorige keer weer mis en heeft mijn lichaam weer niets door. Hopelijk vinden we beide het vertrouwen weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef bellelena het volgende:
L0tIk duim heel hard voor je!
Het afgevlakte komt denk ik toch van die angst van de vorige keer. Ik weet nog hoe ik trilde nadat ik bloed op het toiletpapiertje zag. En nu bij elke toiletbeurt durf ik nauwelijks op het papiertje te kijken! Verder weet ook nog niemand het natuurlijk. Mijn lief weet wel een beetje dat ik toch wel die angst heb, ook al heb ik me zo voorgenomen om er van te genieten, maar ik wil hem er ook niet de hele dag mee lastig vallen. Ik doe nog trouw elke 2 a 3 dagen een testje. Tot nu toe nog steeds streepjesHopelijk durf ik over een paar weken wat meer te genieten!
Dikkere streepjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb de vorige keer geen enkel teken gehad dat het mis was en dat zagen we pas op de echo. Dus ik sta er dan denk ik sowieso al op een hele andere manier in. Ik ben niet zozeer bang voor bloedverlies, maar ik ben wel heel erg bang voor de echo's. En zelfs al krijgen we (weer) een goede eerste echo, misschien gaat het dan net als de vorige keer weer mis en heeft mijn lichaam weer niets door. Hopelijk vinden we beide het vertrouwen weer
Ik heb het trouwens gisteren al heel enthousiast tegen mijn vader en zussen verteld hoor. Mijn ene zus begon te schreeuwen en de ander reageerde heel koel: 'oh ja, gefeliciteerd dan'. Jammer, vorige zwangerschap groeiden we ook steeds verder uit elkaar omdat zij geen enkele interesse toonde in hoe het ging.
Ja, toch hoe je het vorige keer meemaakte en beleefde, dat blijft bij je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb de vorige keer geen enkel teken gehad dat het mis was en dat zagen we pas op de echo. Dus ik sta er dan denk ik sowieso al op een hele andere manier in. Ik ben niet zozeer bang voor bloedverlies, maar ik ben wel heel erg bang voor de echo's. En zelfs al krijgen we (weer) een goede eerste echo, misschien gaat het dan net als de vorige keer weer mis en heeft mijn lichaam weer niets door. Hopelijk vinden we beide het vertrouwen weer
Ik heb het trouwens gisteren al heel enthousiast tegen mijn vader en zussen verteld hoor. Mijn ene zus begon te schreeuwen en de ander reageerde heel koel: 'oh ja, gefeliciteerd dan'. Jammer, vorige zwangerschap groeiden we ook steeds verder uit elkaar omdat zij geen enkele interesse toonde in hoe het ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |