Leuk Babbel! Spannend lijkt mij dat als je huis wordt gebouwd, maar ook heel leuk omdat je zelf helemaal alles mag bepalen (waar de stopcontacten komen enzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef Babbel1 het volgende:
Spark, gefeliciteerd! Het is ècht een streepjesregen geworden in dit topic! Wat leuk om zo dit topic terug te lezen tot dit moment!
Beetje laat dan nooit voor het voorstelrondje: Ik ben 28 jaar, mijn vriend (nou ja, geregistreerd partner, maar dat klinkt niet zo leuk, haha) is 32. We hebben geen dieren, alleen af en toe een logeerkonijn!
We zijn al samen sinds 04-01-2008, wat vliegt de tijd! Ons nieuwbouwhuis wordt nu gebouwd.. Een mooi, gezellig huis met twee kinderkamertjeswaarvan we hopen dat we er zo snel mogelijk één in mogen richten...
![]()
Vandaag trouwens dag 46 in de cyclus.. En vandaag toch maar de knoop doorgehakt dat we naar de dokter gaan als ik 8 weken niet ongesteld ben geweest..
Probeer je niet blind te staren op de dikte van het streepje en hou je bij 1 soort test, je wordt helemaal gek als je dat onderling gaat vergelijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik deed net weer zo'n test die 6 dagen voor je NOD te gebruiken zou moeten zijn en die is veel lichter dan gisteren de KV test was. Hoe kan dat nou?waardeloze testen of is het toch weer mis gegaan? Ik deed hem juist omdat ik had verwacht dat hier wel een knalstreepje op zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |