Haha, jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Suikertante het volgende:
Jaaa, morgenochtend een test. Ik ga 's middags een weekend met twaalf bierdrinkende vrienden weg, dus dat wordt nog een uitdaging als ik positief test! Toch denk ik dat het veel bloed is voor een innesteling. Aan de andere kant.. jij hebt een knipper!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna iedereen hier is al langer bezig dan ik, dat vind ik wel gek, dus ik hoop dat jullie supersnel volgen!![]()
Oh ik ben echt hyper. En nu ga ik dus drie dagen met twaalf man een bierweekend houden zonder bier. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet. Eerst ga ik nog even drie uur juichen!!![]()
![]()
![]()
Ik heb er trouwens níets van gevoeld. Geen enkel voorgevoel. Ik hoopte het heel erg maar dacht echt van niet.
Bakken met filet américain gegeten ook.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:47 schreef Suikertante het volgende:
Dames....
Ik heb twee streepjes!!
Dus toch een innestelingsbloedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna iedereen hier is al langer bezig dan ik, dat vind ik wel gek, dus ik hoop dat jullie supersnel volgen!![]()
Oh ik ben echt hyper. En nu ga ik dus drie dagen met twaalf man een bierweekend houden zonder bier. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet. Eerst ga ik nog even drie uur juichen!!![]()
![]()
![]()
Ik heb er trouwens níets van gevoeld. Geen enkel voorgevoel. Ik hoopte het heel erg maar dacht echt van niet.
Bakken met filet américain gegeten ook.![]()
Gefeliciteerd!!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Bavaria 0,0% smaakt beter vind ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:19 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk dat dat wel opvalt, moet twaalf man zien te omzeilen! Heb toevallig wat zonneallergie in mijn hals dus misschien toch maar de antibioticatruc?
En als ik weer thuis ben lekker aan de Wieckse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |