Oké, iets heel anders dan...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Evie het volgende:
Hm kan maar niet mn favoriet.. geniet nu even van mr tyler met zn grote bek
Same diffquote:
Chick!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Soms vraag ik me af of mijn tieten s nachts groter zijn dan overdag
Godver
Ik slaap altijd op mijn buik, maar doet fokking pijn. En in een matras kan ik geen kuiltjes graven
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik slaap altijd op mijn buik, maar doet fokking pijn. En in een matras kan ik geen kuiltjes graven
Heb je tijn gemeet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ah, nu pas lees ik de OP qua meetplannen. Magnetronkoffie en tijnbrein heb ik eerder gemeet zelfs. Maar dat klinkt erger dan het is waarschijnlijk.
Lekker aan het bieren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick!!
Ik doe opeens huilen![]()
Vind ik niet leuk
Dat vraagt om een wetenschappelijk onderzoekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Nog steeds bezig met aerosmithbuiquote:
Mjah geen idee!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker aan het bieren?
Wat is er?
Wilde wat zeggen tegen je maar ben het al weer kwijt
Ja.quote:
Dat is toch vaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Evie het volgende:
[..]doe ik ook wel eens.. vraag me ook af waarom ze vandaag groter zijn dan gister
heb jij overdag tijd om op je buik te slapen...?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Oh dan kan je mij meeten ook wel aanquote:
Ik wel!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb jij overdag tijd om op je buik te slapen...?
Ik slik pil door ivm vakantiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijdens loopsheid zijn ze wel groter!
Ik ben al 2 weken loopsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slik pil door ivm vakantie
Dat valt nog te bezien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan kan je mij meeten ook wel aan
Ik ook! Nou ja aan het zonnen op mijn ligbedjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel!!
Ook dan lukt het me niet
Ik ga jou zoenen morgen!!quote:
Niks mis met Aerosmith.quote:
Nou dat heb ik dus ook vandaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij wel want bh is te klein vandaag
quote:
Misschien is het wel besmettelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus ook vandaag
Fijne dag chick!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Dan maar op mijn rug liggen
Dit wordt een fokking lange nacht!
Slaapjes doenik denk aan jullie morgen als ik in de zon aan mijn sangria zit
Ben en jerries??? Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De B&J's smaakt weer goed hoor ik al.
Oef!! dat is wel heel aantrekkelijk natuurlijk!quote:
Ik heb nog nooit WoW gespeeld en dat ben ik ook niet van plan om dat te gaan doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat voor eh, spelletjes gaan er plaatsvinden eigenlijk? Oud-hollandsch, zoals de 300 meter marmottenzuigen en het ganzentrekken?
Of gaan we (ik neem die vrijheid maar alvast) massaal aan de WoW?
Wil je lannen ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat voor eh, spelletjes gaan er plaatsvinden eigenlijk? Oud-hollandsch, zoals de 300 meter marmottenzuigen en het ganzentrekken?
Strippoker enz !quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Spelletjes die al aanwezig zijn: Pokerset, triviant, het lama's spel, en een biljartquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Juist niet! Maar spelletjes is een nogal breed begrip, nietwaar?quote:
Ik trek gewoon heel veel kleding aan!!quote:
Ik SET.... als ik het niet vergeet....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spelletjes die al aanwezig zijn: Pokerset, triviant, het lama's spel, en een biljart
Ik neem Risk en MAD mee
doe dan A&A ik ga mooi niet riskenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spelletjes die al aanwezig zijn: Pokerset, triviant, het lama's spel, en een biljart
Ik neem Risk en MAD mee
Jouw befaamde vijflaagse beha komt weer eens goed van pas!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik trek gewoon heel veel kleding aan!!
Was ik dat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef Evie het volgende:
jij bent toch niet die gast die in de lift naar me staart he?
![]()
Nee!quote:
quote:
Omg we hebben iets in het gemeenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Watertornado het volgende:
Ow gatver ik heb een hekel aan spelletjes. En al helemaal aan Risk.
Dan duurt het gewoon iets langerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik trek gewoon heel veel kleding aan!!
Ik kén die hele game geeneens!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef muhahaha het volgende:
HJ, als je wilt wow'en moet je zelf je laptop meenemen, ik denk dat je de enige bent
Uhuhquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw befaamde vijflaagse beha komt weer eens goed van pas!
Match made in heaven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Omg we hebben iets in het gemeen![]()
Ik ben al 2 jaar cleanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kén die hele game geeneens!Maar ja, 't blijft Fok.
Als diehard PF fan heb ik alle albums van ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee!
Wish you where here en nu ga ik hey you luisteren!
Nu alvast voor de deur zetten!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik SET.... als ik het niet vergeet....
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Als diehard PF fan heb ik alle albums van ze.
Hertog janquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
Hungry Joe, precies net zoveel woorden, lettergrepen, en letters als Hertog Jan
Dat zie je nu pas?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
My brand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
SET vind ik normaal al vrij moeilijk, kun je nagaan met alcohol erbij. Dat wordt minutenlang staren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu alvast voor de deur zetten!
Ik ken het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SET vind ik normaal al vrij moeilijk, kun je nagaan met alcohol erbij. Dat wordt minutenlang staren.
Ik hou van jequote:
Amstel Bier valt ook in de categorie 2 woorden 9 letters. Net als "hmm, koffie" trouwens.quote:
Ik geloof niet in het wonder van het huwelijk.quote:
Ik mis de letters Grolsch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
Maandag drink ik Amstel!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amstel Bier valt ook in de categorie 2 woorden 9 letters. Net als "hmm, koffie" trouwens.
nee... dat is bsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Patronen herkennen, kunnen alleen maar slimme mensen.
Je bent de eerste niet, maar altijd fijn om te horen.quote:
Oh komt goed danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Patronen herkennen, kunnen alleen maar slimme mensen.
Neuken dan maar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het wonder van het huwelijk.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het wonder van het huwelijk.
Euhm, die is toch dood? Of vergis ik me nou?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maandag drink ik Amstel!!
Proosten op 8108139dpths zn verjaardag![]()
![]()
Altijd +1.quote:
Dan kun je nog wel op hem proosten hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Euhm, die is toch dood? Of vergis ik me nou?
Moet die drank wel op de grond vallen dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel op hem proosten he
Ooh, ik ben dat niet zo gewend. Maar das toch die gast die paar jaar geleden zelfmoord pleegde?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel op hem proosten he
Grolschquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Amstel is veuls te zoet IMHO. Bier moet wel een beetje bitter zijn.
Ja die is dood!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Euhm, die is toch dood? Of vergis ik me nou?
Het is niet mijn merk, ik drink het alleen op Erwin zn bday!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik er zo doorheen walsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die is dood!
Kan ik nog wel een pilsje doen op zn bday!
"Duurt lang" ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amstel Bier valt ook in de categorie 2 woorden 9 letters. Net als "hmm, koffie" trouwens.
Pour some liquor for my homies!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet die drank wel op de grond vallen dan.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik er zo doorheen wals
Goed dat je nog aan hem denkt.
Kan me nog wel herinneren dat het hier insloeg bij veel fokkers.
quote:
Ik ben er nog steeds kapot vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik er zo doorheen wals
Goed dat je nog aan hem denkt.
Kan me nog wel herinneren dat het hier insloeg bij veel fokkers.
quote:
You'll catch them at the crossroadsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pour some liquor for my homies!!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You'll catch them at the crossroads
Leffequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Idd. En ook andere biertjes die niet zo zoet zijn.
Snel opdrinken hoor, anders worden ze lelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog steeds 2 speciaalbiertjes in de koelkast staan
quote:
Ok!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel opdrinken hoor, anders worden ze lelijk.
Was dat niet op de Myra meet vorig jaar dat je zo'n beetje in elkaar stortte vanwege hem?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds kapot van![]()
Ik mis hem
Onder andere vanwege hem ja!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat niet op de Myra meet vorig jaar dat je zo'n beetje in elkaar stortte vanwege hem?
Ohja, dat kwam er ook nog bij idd..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onder andere vanwege hem ja!
Ik had de maandag na de meet ook de begrafenis van mn tante he
Dat was de rede dat ik mn zoon bij had. Anders had ik hem echt niet meegenomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, dat kwam er ook nog bij idd..
checkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu alvast voor de deur zetten!
Je kent hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SET vind ik normaal al vrij moeilijk, kun je nagaan met alcohol erbij. Dat wordt minutenlang staren.
8 uur is de richttijd maar Roy kijkt niet zo nauwquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar nu even zonder gekheid. Hoe laat is die meet eigenlijk?
Kwart over avond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar nu even zonder gekheid. Hoe laat is die meet eigenlijk?
Ik zit te janken!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:57 schreef Royco1 het volgende:
Shit, nu zit ik die nummers weer te luisteren
Als wij binnenkomen kijkt hij wel nauw, omdat wij keihard shinen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
8 uur is de richttijd maar Roy kijkt niet zo nauw
Iets teveel doden de laatste jarenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ik niet, maar wel even een dipje
Yeah, tell me about it.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets teveel doden de laatste jaren
3 in 1 jaar!quote:
Tot morgen!!quote:
Hier ook 3 in 1 jaar, waarvan ik het met 1 nog steeds heel erg moeilijk heb.quote:
Conversion, software version seven point ooooquote:
Ik met alle3quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook 3 in 1 jaar, waarvan ik het met 1 nog steeds heel erg moeilijk heb.
veels te veel......quote:
1 zelfmoord en 2 met iets "lichts" het ziekenhuis in maar er nooit meer uitquote:
Knuffel schatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:04 schreef Rafeiro het volgende:
2 in 1 maand, tijdje geleden. Das ook niet fijn
Andere 2 waren ziek, zag ik aankomen.quote:
Geen van allen zag ik aankomen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Andere 2 waren ziek, zag ik aankomen.
De andere was van het 1 op het andere moment afgelopen.
En die was heel belangrijk voor me
Tot morgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:05 schreef Evie het volgende:
tot morgen lieve mensen en andere lieve mensen
wellicht tot morgen!
Weltrustequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga ook slapen. Tot morgen liefjes!!
Waarom?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik overweeg nog echt om op die meet te komen ook...
DOEN!!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik overweeg nog echt om op die meet te komen ook...
Omdat, zoals het er nu voorstaat, ik toch niks om handen heb.quote:
I might.quote:
Neem alle mooie blonde mannen mee die je kan vinden zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat, zoals het er nu voorstaat, ik toch niks om handen heb.
[..]
I might.
Blonde mannenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Neem alle mooie blonde mannen mee die je kan vinden zou ik zeggen
Mij best. Het waarom ik Ariers moet verzamelen krijg ik vast nog wel te horen neem ik maar aan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Neem alle mooie blonde mannen mee die je kan vinden zou ik zeggen
Zeker.. ze moeten ook een wit shirt dragenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mij best. Het waarom ik Ariers moet verzamelen krijg ik vast nog wel te horen neem ik maar aan.
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:33 schreef Evie het volgende:
[..]jij telt lekker niet mee in dat rijtje
![]()
![]()
Misschien zijn ze wel heel gezelligquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is bij mn buren.. lijkt me geen slim plan
Je bent ook dood van binnen jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent ook dood van binnen jijJa, dat zeg ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Alsof de meeste vrouwen op hun 18de niet al uitgewoond zijn.quote:Last van een lubberende vagina? Met de nieuwe crème '18 again' smeer je in no-time je vagina weer ultrastrak. 'Feel like a virgin', luidt de slogan van het product van Ultratech India.
Het product werd onlangs gelanceerd door Bollywood-actrice Celina Jaitly en zou de vagina weer jong moeten doen voelen en er weer jong moeten doen uitzien.
Hoeveel het wondermiddel kost is niet bekend.
Leuk bericht, zo bij mijn koffie en fruitsalade.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof de meeste vrouwen op hun 18de niet al uitgewoond zijn.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent overigens wel in een goede positie om daar een deskundig oordeel over te kunnen vellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed ontbijt wel. Ik had cornflakes en een croissant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk bericht, zo bij mijn koffie en fruitsalade.
En?quote:
Je bent je er van bewust dat ik geen behoefte heb en ook niet de rechten om dat te inspecteren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent overigens wel in een goede positie om daar een deskundig oordeel over te kunnen vellen.
Dank je wel.quote:
Jij wimpelt 18-jarigen al af?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat ik geen behoefte heb en ook niet de rechten om dat te inspecteren?
[..]
Ik maakte me al erg veel zorgen om je, fijn om te horen dat ik me geen zorgen hoef te makenquote:
Iedereen die nog op de middelbare school zit en/of onder de 18 is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wimpelt 18-jarigen al af?
Dag SiIk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die nog op de middelbare school zit en/of onder de 18 is.
Hij moet ze van zich afslaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wimpelt 18-jarigen al af?
Dat is inderdaad de enige reden waarom ik nu geen relatie heb met Silk. Lijkt me duidelijk.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige reden waarom ik nu geen relatie heb met Silk. Lijkt me duidelijk.
Ze smeekte me op haar knietjes en wilde alles doen waar ik ooit van heb gedroomd. Maar regels zijn regels.
We roken die Weber helemaal kapot jong!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:23 schreef Monopoly het volgende:
WTWij gaan vanavond weer een pilsener tot ons nemen, of meerdere
Mentaal voorbereid op de sloop van je kroeg kerel?quote:
Ach dat zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mentaal voorbereid op de sloop van je kroeg kerel?
biertje in de hand spuitje in de anderequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach dat zal wel loslopen.
Die fokkers hebben hier allemaal een grote bek en straks staan ze gewoon allemaal heel verlegen met een biertje in de hand in een hoekje
Wat? Moet ik nog gaan vechten om een plekje in de hoek?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die fokkers hebben hier allemaal een grote bek en straks staan ze gewoon allemaal heel verlegen met een biertje in de hand in een hoekje
Mijn reputatie is verloochendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen niet en ik denk dat ik het altijd beter kan. Andere mensen mogen niet met hete ijzers tegen mijn overhemden aanaaien. Werksters mogen mijn t-shirts strijken.quote:
Dat noemen ze een vrouw toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog iemand nodig, ook voor wassen, schoonmaken, afwas etc etc.
of 2quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
Een hoek is afgerond in zijn tent, omdat hij ervan houdt om het leven op "hard" te spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Moet ik nog gaan vechten om een plekje in de hoek?
Hehe, volgens mij zijn overhemden ook vrij heilig voor je of niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen niet en ik denk dat ik het altijd beter kan. Andere mensen mogen niet met hete ijzers tegen mijn overhemden aanaaien. Werksters mogen mijn t-shirts strijken.
Zoek een vrouw...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog iemand nodig, ook voor wassen, schoonmaken, afwas etc etc.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Evie het volgende:
[..]
biertje in de hand spuitje in de andere
Als types van laag allooi ernaar kijken dan klap ik ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij zijn overhemden ook vrij heilig voor je of niet?
Dan schuur ik wel tegen de muur aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een hoek is afgerond in zijn tent, omdat hij ervan houdt om het leven op "hard" te spelen.
Zijn veiliger in mijn bezit. Geen alcohol dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Alle naalden moeten ingeleverd worden voordat je drank krijgt.
Pas dan op voordat je een roer in je reet hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan schuur ik wel tegen de muur aan
Dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn veiliger in mijn bezit. Geen alcohol dus![]()
jajaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil me nog niet binden, ik ben een gewillige vrijgezelle jongeman
Ligt eraan of het gedragen word of nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Houdt hij niet van vrouwenondergoed staren ondertussen dat hij moet strijken?
Vrouwenondergoed strijken? Is dat nieuw?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Houdt hij niet van vrouwenondergoed staren ondertussen dat hij moet strijken?
Lekker rustigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Prima, kruip ik daarna wel tegen je billetjes aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Mijn broek gaat enkel uit als ik ga slapen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Dan zou ik ze thuis latenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik niet.. vandaar ga ik ze niet aan een ander geven
Ik snap dat er een bepaalde reputatie is die je moet herstellen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er staat STAREN.. de eerste die met een strijkbout bij mijn heilige ondergoed komt gaat er falicant aan!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
Vrouwenondergoed strijken? Is dat nieuw?
Ja ik weet nog steeds niet waarom ik toen op de bank ging zitten in mijn boxer, het was een vrij vreemde gewaarwordingquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...Voor een keertje vind ik niet erg maar de rest van het jaar mag jij alles doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schrok al, waar moet het heen met onze maatschappijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef Evie het volgende:
[..]
er staat STAREN.. de eerste die met een strijkbout bij mijn heilige ondergoed komt gaat er falicant aan!
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoek jij die ook al?
dus
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...Wat een eisen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
OJA?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben gematigd tegenwoordig, ik heb het licht gezien. Watertornado is mijn God.quote:
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...Strijken en zoenen is mogelijk nog een slechtere combinatie dan drinken en rijden. Krijg je echt kreukels van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Tevens neem ik de sleutel in bewaring. En ik verlies nog wel eens wat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gematigd tegenwoordig, ik heb het licht gezien. Watertornado is mijn God.
Tevens doe ik voor aankomst mijn kuisheidsgordel om.
pffffquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Strijken en zoenen is mogelijk nog een slechtere combinatie dan drinken en rijden. Krijg je echt kreukels van.
Kuisheidsgordel? Gaat het verder wel goed met je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gematigd tegenwoordig, ik heb het licht gezien. Watertornado is mijn God.
Dan moet je wel de perfecte "A" zijn.... anders krijg je mij niet zo gek.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
Voor een keertje vind ik niet erg maar de rest van het jaar mag jij alles doen.
Ik heb een enorme trek in een koud biertje. Al sinds zaterdag niet meer gehadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kuisheidsgordel? Gaat het verder wel goed met je?
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Single] ... dus mja.... ik wil wel weer eens watquote:
Je bedoelt voor aankomst op station Gorinchem? Of ga je dat in Pietertje doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zorg voor een koud biertje voor jou!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een enorme trek in een koud biertje. Al sinds zaterdag niet meer gehad
Arme jongenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een enorme trek in een koud biertje. Al sinds zaterdag niet meer gehad
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tevens neem ik de sleutel in bewaring. En ik verlies nog wel eens wat.
De eisen voor the perfect ten...... gezien ik meestal tussen een 5 tot/met 8 haal... snap je ook wel hoe het met de eisen gesteld is....quote:
Kijk, een vrouw die ook met het nummeringsysteem werkt. Huldequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De eisen voor the perfect ten...... gezien ik meestal tussen een 5 tot/met 8 haal... snap je ook wel hoe het met de eisen gesteld is....
DAT moet ik zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
Abs word aan gewerkt, de ogen is persoonlijke smaak en de was wegwerken kan ik primaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet je wel de perfecte "A" zijn.... anders krijg je mij niet zo gek.
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Singles] ... dus mja.... ik wil wel weer eens wat
Leugensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Single] ... dus mja.... ik wil wel weer eens wat
Wie weet gaat haar schaal van 1 tot 8.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kijk, een vrouw die ook met het nummeringsysteem werkt. Hulde
Dan doet ze het verdomd goed!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie weet gaat haar schaal van 1 tot 8.
Nee hoor, ik ben ook weer singlequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Single] ... dus mja.... ik wil wel weer eens wat
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ook single. En ik vind dat fijn
Wat wil je... ik woonde praktisch in een mannenstudentenhuis, zat bij een studentenvereniging bijna zonder andere dames en ik werk in een technisch bedrijf.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:39 schreef Monopoly het volgende:
Kijk, een vrouw die ook met het nummeringsysteem werkt. Hulde
Het systeem is een levenswegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat wil je... ik woonde praktisch in een mannenstudentenhuis, zat bij een studentenvereniging bijna zonder andere dames en ik werk in een technisch bedrijf.....
Om de appels af te stemmen met de peren was wat lastigere, maar ik denk dat de levels nu gelijk liggenhet systeem werkt of niet dan
Nee.... maar bij dezen zal ik de schalen bijstellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:40 schreef Watertornado het volgende:
Wie weet gaat haar schaal van 1 tot 8.
Jij gisteravond helemaal bang zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldige reactie op mn onder inloed apps gehad![]()
He's a keeper
Eerst zien en dan geleuvenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
It is true!!
Tegenwoordig houdt hij ook zn broek aan
Hagelslag!! Melkchocohagel aubquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Ja nog even een laatste run naar de supermarkt doen.
Als ik nog iets mee moet brengen kunnen jullie het nu zeggen
Naakte vrouwenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Vruchtensap. En sinaasappelsap. En worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldige reactie op mn onder inloed apps gehad![]()
He's a keeper
Ik was dan ook wel heel dom bezigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gisteravond helemaal bang zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |