Oké, iets heel anders dan...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Evie het volgende:
Hm kan maar niet mn favoriet.. geniet nu even van mr tyler met zn grote bek
Same diffquote:
Chick!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Soms vraag ik me af of mijn tieten s nachts groter zijn dan overdag
Godver
Ik slaap altijd op mijn buik, maar doet fokking pijn. En in een matras kan ik geen kuiltjes graven
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik slaap altijd op mijn buik, maar doet fokking pijn. En in een matras kan ik geen kuiltjes graven
Heb je tijn gemeet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ah, nu pas lees ik de OP qua meetplannen. Magnetronkoffie en tijnbrein heb ik eerder gemeet zelfs. Maar dat klinkt erger dan het is waarschijnlijk.
Lekker aan het bieren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick!!
Ik doe opeens huilen![]()
Vind ik niet leuk
Dat vraagt om een wetenschappelijk onderzoekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Nog steeds bezig met aerosmithbuiquote:
Mjah geen idee!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker aan het bieren?
Wat is er?
Wilde wat zeggen tegen je maar ben het al weer kwijt
Ja.quote:
Dat is toch vaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Evie het volgende:
[..]doe ik ook wel eens.. vraag me ook af waarom ze vandaag groter zijn dan gister
heb jij overdag tijd om op je buik te slapen...?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Oh dan kan je mij meeten ook wel aanquote:
Ik wel!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb jij overdag tijd om op je buik te slapen...?
Ik slik pil door ivm vakantiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijdens loopsheid zijn ze wel groter!
Ik ben al 2 weken loopsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slik pil door ivm vakantie
Dat valt nog te bezien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan kan je mij meeten ook wel aan
Ik ook! Nou ja aan het zonnen op mijn ligbedjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel!!
Ook dan lukt het me niet
Ik ga jou zoenen morgen!!quote:
Niks mis met Aerosmith.quote:
Nou dat heb ik dus ook vandaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij wel want bh is te klein vandaag
quote:
Misschien is het wel besmettelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus ook vandaag
Fijne dag chick!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Dan maar op mijn rug liggen
Dit wordt een fokking lange nacht!
Slaapjes doenik denk aan jullie morgen als ik in de zon aan mijn sangria zit
Ben en jerries??? Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De B&J's smaakt weer goed hoor ik al.
Oef!! dat is wel heel aantrekkelijk natuurlijk!quote:
Ik heb nog nooit WoW gespeeld en dat ben ik ook niet van plan om dat te gaan doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat voor eh, spelletjes gaan er plaatsvinden eigenlijk? Oud-hollandsch, zoals de 300 meter marmottenzuigen en het ganzentrekken?
Of gaan we (ik neem die vrijheid maar alvast) massaal aan de WoW?
Wil je lannen ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat voor eh, spelletjes gaan er plaatsvinden eigenlijk? Oud-hollandsch, zoals de 300 meter marmottenzuigen en het ganzentrekken?
Strippoker enz !quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Spelletjes die al aanwezig zijn: Pokerset, triviant, het lama's spel, en een biljartquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Juist niet! Maar spelletjes is een nogal breed begrip, nietwaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |