Oké, iets heel anders dan...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Evie het volgende:
Hm kan maar niet mn favoriet.. geniet nu even van mr tyler met zn grote bek
Same diffquote:
Chick!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Soms vraag ik me af of mijn tieten s nachts groter zijn dan overdag
Godver
Ik slaap altijd op mijn buik, maar doet fokking pijn. En in een matras kan ik geen kuiltjes graven
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik slaap altijd op mijn buik, maar doet fokking pijn. En in een matras kan ik geen kuiltjes graven
Heb je tijn gemeet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ah, nu pas lees ik de OP qua meetplannen. Magnetronkoffie en tijnbrein heb ik eerder gemeet zelfs. Maar dat klinkt erger dan het is waarschijnlijk.
Lekker aan het bieren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick!!
Ik doe opeens huilen![]()
Vind ik niet leuk
Dat vraagt om een wetenschappelijk onderzoekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Nog steeds bezig met aerosmithbuiquote:
Mjah geen idee!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker aan het bieren?
Wat is er?
Wilde wat zeggen tegen je maar ben het al weer kwijt
Ja.quote:
Dat is toch vaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Evie het volgende:
[..]doe ik ook wel eens.. vraag me ook af waarom ze vandaag groter zijn dan gister
heb jij overdag tijd om op je buik te slapen...?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Oh dan kan je mij meeten ook wel aanquote:
Ik wel!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb jij overdag tijd om op je buik te slapen...?
Ik slik pil door ivm vakantiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijdens loopsheid zijn ze wel groter!
Ik ben al 2 weken loopsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slik pil door ivm vakantie
Dat valt nog te bezien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan kan je mij meeten ook wel aan
Ik ook! Nou ja aan het zonnen op mijn ligbedjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel!!
Ook dan lukt het me niet
Ik ga jou zoenen morgen!!quote:
Niks mis met Aerosmith.quote:
Nou dat heb ik dus ook vandaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij wel want bh is te klein vandaag
quote:
Misschien is het wel besmettelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus ook vandaag
Fijne dag chick!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Dan maar op mijn rug liggen
Dit wordt een fokking lange nacht!
Slaapjes doenik denk aan jullie morgen als ik in de zon aan mijn sangria zit
Ben en jerries??? Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De B&J's smaakt weer goed hoor ik al.
Oef!! dat is wel heel aantrekkelijk natuurlijk!quote:
Ik heb nog nooit WoW gespeeld en dat ben ik ook niet van plan om dat te gaan doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat voor eh, spelletjes gaan er plaatsvinden eigenlijk? Oud-hollandsch, zoals de 300 meter marmottenzuigen en het ganzentrekken?
Of gaan we (ik neem die vrijheid maar alvast) massaal aan de WoW?
Wil je lannen ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat voor eh, spelletjes gaan er plaatsvinden eigenlijk? Oud-hollandsch, zoals de 300 meter marmottenzuigen en het ganzentrekken?
Strippoker enz !quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Spelletjes die al aanwezig zijn: Pokerset, triviant, het lama's spel, en een biljartquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Juist niet! Maar spelletjes is een nogal breed begrip, nietwaar?quote:
Ik trek gewoon heel veel kleding aan!!quote:
Ik SET.... als ik het niet vergeet....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spelletjes die al aanwezig zijn: Pokerset, triviant, het lama's spel, en een biljart
Ik neem Risk en MAD mee
doe dan A&A ik ga mooi niet riskenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spelletjes die al aanwezig zijn: Pokerset, triviant, het lama's spel, en een biljart
Ik neem Risk en MAD mee
Jouw befaamde vijflaagse beha komt weer eens goed van pas!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik trek gewoon heel veel kleding aan!!
Was ik dat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef Evie het volgende:
jij bent toch niet die gast die in de lift naar me staart he?
![]()
Nee!quote:
quote:
Omg we hebben iets in het gemeenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Watertornado het volgende:
Ow gatver ik heb een hekel aan spelletjes. En al helemaal aan Risk.
Dan duurt het gewoon iets langerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik trek gewoon heel veel kleding aan!!
Ik kén die hele game geeneens!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef muhahaha het volgende:
HJ, als je wilt wow'en moet je zelf je laptop meenemen, ik denk dat je de enige bent
Uhuhquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw befaamde vijflaagse beha komt weer eens goed van pas!
Match made in heaven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Omg we hebben iets in het gemeen![]()
Ik ben al 2 jaar cleanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kén die hele game geeneens!Maar ja, 't blijft Fok.
Als diehard PF fan heb ik alle albums van ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee!
Wish you where here en nu ga ik hey you luisteren!
Nu alvast voor de deur zetten!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik SET.... als ik het niet vergeet....
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Als diehard PF fan heb ik alle albums van ze.
Hertog janquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
Hungry Joe, precies net zoveel woorden, lettergrepen, en letters als Hertog Jan
Dat zie je nu pas?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
My brand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
SET vind ik normaal al vrij moeilijk, kun je nagaan met alcohol erbij. Dat wordt minutenlang staren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu alvast voor de deur zetten!
Ik ken het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SET vind ik normaal al vrij moeilijk, kun je nagaan met alcohol erbij. Dat wordt minutenlang staren.
Ik hou van jequote:
Amstel Bier valt ook in de categorie 2 woorden 9 letters. Net als "hmm, koffie" trouwens.quote:
Ik geloof niet in het wonder van het huwelijk.quote:
Ik mis de letters Grolsch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
Maandag drink ik Amstel!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amstel Bier valt ook in de categorie 2 woorden 9 letters. Net als "hmm, koffie" trouwens.
nee... dat is bsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Patronen herkennen, kunnen alleen maar slimme mensen.
Je bent de eerste niet, maar altijd fijn om te horen.quote:
Oh komt goed danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Patronen herkennen, kunnen alleen maar slimme mensen.
Neuken dan maar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het wonder van het huwelijk.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het wonder van het huwelijk.
Euhm, die is toch dood? Of vergis ik me nou?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maandag drink ik Amstel!!
Proosten op 8108139dpths zn verjaardag![]()
![]()
Altijd +1.quote:
Dan kun je nog wel op hem proosten hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Euhm, die is toch dood? Of vergis ik me nou?
Moet die drank wel op de grond vallen dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel op hem proosten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |