quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
Hungry Joe, precies net zoveel woorden, lettergrepen, en letters als Hertog Jan
SET vind ik normaal al vrij moeilijk, kun je nagaan met alcohol erbij. Dat wordt minutenlang staren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu alvast voor de deur zetten!
Ik ken het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SET vind ik normaal al vrij moeilijk, kun je nagaan met alcohol erbij. Dat wordt minutenlang staren.
Ik hou van jequote:
Amstel Bier valt ook in de categorie 2 woorden 9 letters. Net als "hmm, koffie" trouwens.quote:
Ik geloof niet in het wonder van het huwelijk.quote:
Ik mis de letters Grolsch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
Hungry Joe, precies net zoveel woorden, lettergrepen, en letters als Hertog Jan
Maandag drink ik Amstel!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amstel Bier valt ook in de categorie 2 woorden 9 letters. Net als "hmm, koffie" trouwens.
nee... dat is bsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Patronen herkennen, kunnen alleen maar slimme mensen.
Je bent de eerste niet, maar altijd fijn om te horen.quote:
Oh komt goed danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Patronen herkennen, kunnen alleen maar slimme mensen.
Neuken dan maar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het wonder van het huwelijk.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het wonder van het huwelijk.
Euhm, die is toch dood? Of vergis ik me nou?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maandag drink ik Amstel!!
Proosten op 8108139dpths zn verjaardag![]()
![]()
Altijd +1.quote:
Dan kun je nog wel op hem proosten hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Euhm, die is toch dood? Of vergis ik me nou?
Moet die drank wel op de grond vallen dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel op hem proosten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |