Ja en dat is de schuld van jullie mannen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook emotionele bommen he
Lekkere seksquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dat is de schuld van jullie mannen!
Jullie ook maar laten dat nooit merkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook emotionele bommen he
Maar. Wat. Stuurde. Je. Dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dat is de schuld van jullie mannen!
Sommige dingen zijn prive jaquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Jullie ook maar laten dat nooit merken
En daarna besloot je boos te worden? Lijkt me stug.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En daarna besloot je boos te worden? Lijkt me stug.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zozeer boos.
Geen idee. Merk vanzelf wel hoe hij het opvat
Ik bied mijn expertise aan ja!quote:
But it's complicatedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik bied mijn expertise aan ja!
Dm het anders maar. Zal vast wel iets zijn wat mee blijkt te vallen uiteindelijk.quote:
Ook niet echt. Eerder uhm zeurderigquote:
Daar hoop ik wel op jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dm het anders maar. Zal vast wel iets zijn wat mee blijkt te vallen uiteindelijk.
Nee, ik niet!! Hij!!quote:
Je gedroeg je gewoon als een vrouw dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook niet echt. Eerder uhm zeurderig
ah... "iets wat mannen toch niet begrijpen, wat je dus ook niet uit gata leggen , maar wel flink gepikeerd door raakt"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook niet echt. Eerder uhm zeurderig
Correctie, jullie denken dat wij dat niet begrijpen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah... "iets wat mannen toch niet begrijpen, wat je dus ook niet uit gata leggen , maar wel flink gepikeerd door raakt"
Nee, niet eens. Meer "iets wat vrouwen toch niet begrijpen dus hij gaat het niet uitleggen dus ik haal me van alles in mn hoofd"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah... "iets wat mannen toch niet begrijpen, wat je dus ook niet uit gata leggen , maar wel flink gepikeerd door raakt"
Muziek!quote:
ah... warschijnlijk is zn auto niet gestart vanmorgen dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Meer "iets wat vrouwen toch niet begrijpen dus hij gaat het niet uitleggen dus ik haal me van alles in mn hoofd"
Uhm nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah... warschijnlijk is zn auto niet gestart vanmorgen dusen denk jij dat hij je niet zit zitten
We houden er over opquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee.
Zullen we er gewoon over ophouden want of het is een huge afwijzing of het is een "hij wil meer dan ik"gevalletje en met beiden ben ik niet zo heel erg blij denk ik
Gewoon in het hier en nu leven en daar niet over nadenkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee.
Zullen we er gewoon over ophouden want of het is een huge afwijzing of het is een "hij wil meer dan ik"gevalletje en met beiden ben ik niet zo heel erg blij denk ik
Goed plan!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We houden er over op
pak nog maar een biertje
Ja, begin er dan niet over!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee.
Nu ja, dat weet ik natuurlijk ook niet. Leek me wel een interessant subject.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Wist ik veel dat het zo geanalyseerd zou worden![]()
Normaal word ik genegeerd
Ik ben nimmer interessantquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu ja, dat weet ik natuurlijk ook niet. Leek me wel een interessant subject.
Is dat wat er in dat appje stond?quote:
Hm kan maar niet mn favoriet.. geniet nu even van mr tyler met zn grote bekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Grungemeisjes.![]()
Vindt je dit ook wat?
Nice tryquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat wat er in dat appje stond?
Dat kan nog eens pijnlijk dicht bij de waarheid zitten .. gezien wat dronke vrouwen altijd vinden enzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat wat er in dat appje stond?
Ook je plan om een weekend met mij en GvsE door te brengen?quote:
Nee, dat stond er niet in!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat kan nog eens pijnlijk dicht bij de waarheid zitten .. gezien wat dronke vrouwen altijd vinden enzo
Ik weet alleen iets van omgeving Tiel, iets met bier en kut, en spelletjes. En toegegeven, het klinkt aanlokkelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nice try![]()
Als je morgen komt dan mag je de appjes lezen
Dat was geen plan van me.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook je plan om een weekend met mij en GvsE door te brengen?
Een kroeg in Boven -Leeuwen!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik weet alleen iets van omgeving Tiel, iets met bier en kut, en spelletjes. En toegegeven, het klinkt aanlokkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |