Blonde mannenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Neem alle mooie blonde mannen mee die je kan vinden zou ik zeggen
Mij best. Het waarom ik Ariers moet verzamelen krijg ik vast nog wel te horen neem ik maar aan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Neem alle mooie blonde mannen mee die je kan vinden zou ik zeggen
Zeker.. ze moeten ook een wit shirt dragenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mij best. Het waarom ik Ariers moet verzamelen krijg ik vast nog wel te horen neem ik maar aan.
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:33 schreef Evie het volgende:
[..]jij telt lekker niet mee in dat rijtje
![]()
![]()
Misschien zijn ze wel heel gezelligquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is bij mn buren.. lijkt me geen slim plan
Je bent ook dood van binnen jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent ook dood van binnen jijJa, dat zeg ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Alsof de meeste vrouwen op hun 18de niet al uitgewoond zijn.quote:Last van een lubberende vagina? Met de nieuwe crème '18 again' smeer je in no-time je vagina weer ultrastrak. 'Feel like a virgin', luidt de slogan van het product van Ultratech India.
Het product werd onlangs gelanceerd door Bollywood-actrice Celina Jaitly en zou de vagina weer jong moeten doen voelen en er weer jong moeten doen uitzien.
Hoeveel het wondermiddel kost is niet bekend.
Leuk bericht, zo bij mijn koffie en fruitsalade.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof de meeste vrouwen op hun 18de niet al uitgewoond zijn.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent overigens wel in een goede positie om daar een deskundig oordeel over te kunnen vellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |