Misschien zijn ze wel heel gezelligquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is bij mn buren.. lijkt me geen slim plan
Je bent ook dood van binnen jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent ook dood van binnen jijJa, dat zeg ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Alsof de meeste vrouwen op hun 18de niet al uitgewoond zijn.quote:Last van een lubberende vagina? Met de nieuwe crème '18 again' smeer je in no-time je vagina weer ultrastrak. 'Feel like a virgin', luidt de slogan van het product van Ultratech India.
Het product werd onlangs gelanceerd door Bollywood-actrice Celina Jaitly en zou de vagina weer jong moeten doen voelen en er weer jong moeten doen uitzien.
Hoeveel het wondermiddel kost is niet bekend.
Leuk bericht, zo bij mijn koffie en fruitsalade.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof de meeste vrouwen op hun 18de niet al uitgewoond zijn.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent overigens wel in een goede positie om daar een deskundig oordeel over te kunnen vellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed ontbijt wel. Ik had cornflakes en een croissant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk bericht, zo bij mijn koffie en fruitsalade.
En?quote:
Je bent je er van bewust dat ik geen behoefte heb en ook niet de rechten om dat te inspecteren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent overigens wel in een goede positie om daar een deskundig oordeel over te kunnen vellen.
Dank je wel.quote:
Jij wimpelt 18-jarigen al af?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat ik geen behoefte heb en ook niet de rechten om dat te inspecteren?
[..]
Ik maakte me al erg veel zorgen om je, fijn om te horen dat ik me geen zorgen hoef te makenquote:
Iedereen die nog op de middelbare school zit en/of onder de 18 is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wimpelt 18-jarigen al af?
Dag SiIk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die nog op de middelbare school zit en/of onder de 18 is.
Hij moet ze van zich afslaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wimpelt 18-jarigen al af?
Dat is inderdaad de enige reden waarom ik nu geen relatie heb met Silk. Lijkt me duidelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |