Goed ontbijt wel. Ik had cornflakes en een croissant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk bericht, zo bij mijn koffie en fruitsalade.
En?quote:
Je bent je er van bewust dat ik geen behoefte heb en ook niet de rechten om dat te inspecteren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent overigens wel in een goede positie om daar een deskundig oordeel over te kunnen vellen.
Dank je wel.quote:
Jij wimpelt 18-jarigen al af?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat ik geen behoefte heb en ook niet de rechten om dat te inspecteren?
[..]
Ik maakte me al erg veel zorgen om je, fijn om te horen dat ik me geen zorgen hoef te makenquote:
Iedereen die nog op de middelbare school zit en/of onder de 18 is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wimpelt 18-jarigen al af?
Dag SiIk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die nog op de middelbare school zit en/of onder de 18 is.
Hij moet ze van zich afslaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wimpelt 18-jarigen al af?
Dat is inderdaad de enige reden waarom ik nu geen relatie heb met Silk. Lijkt me duidelijk.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige reden waarom ik nu geen relatie heb met Silk. Lijkt me duidelijk.
Ze smeekte me op haar knietjes en wilde alles doen waar ik ooit van heb gedroomd. Maar regels zijn regels.
We roken die Weber helemaal kapot jong!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:23 schreef Monopoly het volgende:
WTWij gaan vanavond weer een pilsener tot ons nemen, of meerdere
Mentaal voorbereid op de sloop van je kroeg kerel?quote:
Ach dat zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mentaal voorbereid op de sloop van je kroeg kerel?
biertje in de hand spuitje in de anderequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach dat zal wel loslopen.
Die fokkers hebben hier allemaal een grote bek en straks staan ze gewoon allemaal heel verlegen met een biertje in de hand in een hoekje
Wat? Moet ik nog gaan vechten om een plekje in de hoek?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach dat zal wel loslopen.
Die fokkers hebben hier allemaal een grote bek en straks staan ze gewoon allemaal heel verlegen met een biertje in de hand in een hoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |