Goed ontbijt wel. Ik had cornflakes en een croissant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk bericht, zo bij mijn koffie en fruitsalade.
En?quote:
Je bent je er van bewust dat ik geen behoefte heb en ook niet de rechten om dat te inspecteren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent overigens wel in een goede positie om daar een deskundig oordeel over te kunnen vellen.
Dank je wel.quote:
Jij wimpelt 18-jarigen al af?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat ik geen behoefte heb en ook niet de rechten om dat te inspecteren?
[..]
Ik maakte me al erg veel zorgen om je, fijn om te horen dat ik me geen zorgen hoef te makenquote:
Iedereen die nog op de middelbare school zit en/of onder de 18 is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wimpelt 18-jarigen al af?
Dag SiIk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die nog op de middelbare school zit en/of onder de 18 is.
Hij moet ze van zich afslaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wimpelt 18-jarigen al af?
Dat is inderdaad de enige reden waarom ik nu geen relatie heb met Silk. Lijkt me duidelijk.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige reden waarom ik nu geen relatie heb met Silk. Lijkt me duidelijk.
Ze smeekte me op haar knietjes en wilde alles doen waar ik ooit van heb gedroomd. Maar regels zijn regels.
We roken die Weber helemaal kapot jong!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:23 schreef Monopoly het volgende:
WTWij gaan vanavond weer een pilsener tot ons nemen, of meerdere
Mentaal voorbereid op de sloop van je kroeg kerel?quote:
Ach dat zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mentaal voorbereid op de sloop van je kroeg kerel?
biertje in de hand spuitje in de anderequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach dat zal wel loslopen.
Die fokkers hebben hier allemaal een grote bek en straks staan ze gewoon allemaal heel verlegen met een biertje in de hand in een hoekje
Wat? Moet ik nog gaan vechten om een plekje in de hoek?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die fokkers hebben hier allemaal een grote bek en straks staan ze gewoon allemaal heel verlegen met een biertje in de hand in een hoekje
Mijn reputatie is verloochendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen niet en ik denk dat ik het altijd beter kan. Andere mensen mogen niet met hete ijzers tegen mijn overhemden aanaaien. Werksters mogen mijn t-shirts strijken.quote:
Dat noemen ze een vrouw toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog iemand nodig, ook voor wassen, schoonmaken, afwas etc etc.
of 2quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
Een hoek is afgerond in zijn tent, omdat hij ervan houdt om het leven op "hard" te spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Moet ik nog gaan vechten om een plekje in de hoek?
Hehe, volgens mij zijn overhemden ook vrij heilig voor je of niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen niet en ik denk dat ik het altijd beter kan. Andere mensen mogen niet met hete ijzers tegen mijn overhemden aanaaien. Werksters mogen mijn t-shirts strijken.
Zoek een vrouw...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog iemand nodig, ook voor wassen, schoonmaken, afwas etc etc.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Evie het volgende:
[..]
biertje in de hand spuitje in de andere
Als types van laag allooi ernaar kijken dan klap ik ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij zijn overhemden ook vrij heilig voor je of niet?
Dan schuur ik wel tegen de muur aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een hoek is afgerond in zijn tent, omdat hij ervan houdt om het leven op "hard" te spelen.
Zijn veiliger in mijn bezit. Geen alcohol dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Alle naalden moeten ingeleverd worden voordat je drank krijgt.
Pas dan op voordat je een roer in je reet hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan schuur ik wel tegen de muur aan
Dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn veiliger in mijn bezit. Geen alcohol dus![]()
jajaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil me nog niet binden, ik ben een gewillige vrijgezelle jongeman
Ligt eraan of het gedragen word of nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Houdt hij niet van vrouwenondergoed staren ondertussen dat hij moet strijken?
Vrouwenondergoed strijken? Is dat nieuw?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Houdt hij niet van vrouwenondergoed staren ondertussen dat hij moet strijken?
Lekker rustigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Prima, kruip ik daarna wel tegen je billetjes aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Mijn broek gaat enkel uit als ik ga slapen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Dan zou ik ze thuis latenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik niet.. vandaar ga ik ze niet aan een ander geven
Ik snap dat er een bepaalde reputatie is die je moet herstellen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er staat STAREN.. de eerste die met een strijkbout bij mijn heilige ondergoed komt gaat er falicant aan!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
Vrouwenondergoed strijken? Is dat nieuw?
Ja ik weet nog steeds niet waarom ik toen op de bank ging zitten in mijn boxer, het was een vrij vreemde gewaarwordingquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...Voor een keertje vind ik niet erg maar de rest van het jaar mag jij alles doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schrok al, waar moet het heen met onze maatschappijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef Evie het volgende:
[..]
er staat STAREN.. de eerste die met een strijkbout bij mijn heilige ondergoed komt gaat er falicant aan!
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoek jij die ook al?
dus
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...Wat een eisen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
OJA?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben gematigd tegenwoordig, ik heb het licht gezien. Watertornado is mijn God.quote:
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...Strijken en zoenen is mogelijk nog een slechtere combinatie dan drinken en rijden. Krijg je echt kreukels van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Tevens neem ik de sleutel in bewaring. En ik verlies nog wel eens wat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gematigd tegenwoordig, ik heb het licht gezien. Watertornado is mijn God.
Tevens doe ik voor aankomst mijn kuisheidsgordel om.
pffffquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Strijken en zoenen is mogelijk nog een slechtere combinatie dan drinken en rijden. Krijg je echt kreukels van.
Kuisheidsgordel? Gaat het verder wel goed met je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gematigd tegenwoordig, ik heb het licht gezien. Watertornado is mijn God.
Dan moet je wel de perfecte "A" zijn.... anders krijg je mij niet zo gek.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
Voor een keertje vind ik niet erg maar de rest van het jaar mag jij alles doen.
Ik heb een enorme trek in een koud biertje. Al sinds zaterdag niet meer gehadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kuisheidsgordel? Gaat het verder wel goed met je?
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Single] ... dus mja.... ik wil wel weer eens watquote:
Je bedoelt voor aankomst op station Gorinchem? Of ga je dat in Pietertje doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zorg voor een koud biertje voor jou!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een enorme trek in een koud biertje. Al sinds zaterdag niet meer gehad
Arme jongenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een enorme trek in een koud biertje. Al sinds zaterdag niet meer gehad
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tevens neem ik de sleutel in bewaring. En ik verlies nog wel eens wat.
De eisen voor the perfect ten...... gezien ik meestal tussen een 5 tot/met 8 haal... snap je ook wel hoe het met de eisen gesteld is....quote:
Kijk, een vrouw die ook met het nummeringsysteem werkt. Huldequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De eisen voor the perfect ten...... gezien ik meestal tussen een 5 tot/met 8 haal... snap je ook wel hoe het met de eisen gesteld is....
DAT moet ik zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
Abs word aan gewerkt, de ogen is persoonlijke smaak en de was wegwerken kan ik primaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet je wel de perfecte "A" zijn.... anders krijg je mij niet zo gek.
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Singles] ... dus mja.... ik wil wel weer eens wat
Leugensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Single] ... dus mja.... ik wil wel weer eens wat
Wie weet gaat haar schaal van 1 tot 8.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kijk, een vrouw die ook met het nummeringsysteem werkt. Hulde
Dan doet ze het verdomd goed!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie weet gaat haar schaal van 1 tot 8.
Nee hoor, ik ben ook weer singlequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Single] ... dus mja.... ik wil wel weer eens wat
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ook single. En ik vind dat fijn
Wat wil je... ik woonde praktisch in een mannenstudentenhuis, zat bij een studentenvereniging bijna zonder andere dames en ik werk in een technisch bedrijf.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:39 schreef Monopoly het volgende:
Kijk, een vrouw die ook met het nummeringsysteem werkt. Hulde
Het systeem is een levenswegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat wil je... ik woonde praktisch in een mannenstudentenhuis, zat bij een studentenvereniging bijna zonder andere dames en ik werk in een technisch bedrijf.....
Om de appels af te stemmen met de peren was wat lastigere, maar ik denk dat de levels nu gelijk liggenhet systeem werkt of niet dan
Nee.... maar bij dezen zal ik de schalen bijstellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:40 schreef Watertornado het volgende:
Wie weet gaat haar schaal van 1 tot 8.
Jij gisteravond helemaal bang zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldige reactie op mn onder inloed apps gehad![]()
He's a keeper
Eerst zien en dan geleuvenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
It is true!!
Tegenwoordig houdt hij ook zn broek aan
Hagelslag!! Melkchocohagel aubquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Ja nog even een laatste run naar de supermarkt doen.
Als ik nog iets mee moet brengen kunnen jullie het nu zeggen
Naakte vrouwenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Vruchtensap. En sinaasappelsap. En worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldige reactie op mn onder inloed apps gehad![]()
He's a keeper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |