Zijn veiliger in mijn bezit. Geen alcohol dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Alle naalden moeten ingeleverd worden voordat je drank krijgt.
Pas dan op voordat je een roer in je reet hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan schuur ik wel tegen de muur aan
Dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn veiliger in mijn bezit. Geen alcohol dus![]()
jajaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil me nog niet binden, ik ben een gewillige vrijgezelle jongeman
Ligt eraan of het gedragen word of nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Houdt hij niet van vrouwenondergoed staren ondertussen dat hij moet strijken?
Vrouwenondergoed strijken? Is dat nieuw?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Houdt hij niet van vrouwenondergoed staren ondertussen dat hij moet strijken?
Lekker rustigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach dat zal wel loslopen.
Die fokkers hebben hier allemaal een grote bek en straks staan ze gewoon allemaal heel verlegen met een biertje in de hand in een hoekje
Prima, kruip ik daarna wel tegen je billetjes aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Mijn broek gaat enkel uit als ik ga slapen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Dan zou ik ze thuis latenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik niet.. vandaar ga ik ze niet aan een ander geven
Ik snap dat er een bepaalde reputatie is die je moet herstellen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er staat STAREN.. de eerste die met een strijkbout bij mijn heilige ondergoed komt gaat er falicant aan!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
Vrouwenondergoed strijken? Is dat nieuw?
Ja ik weet nog steeds niet waarom ik toen op de bank ging zitten in mijn boxer, het was een vrij vreemde gewaarwordingquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...Voor een keertje vind ik niet erg maar de rest van het jaar mag jij alles doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schrok al, waar moet het heen met onze maatschappijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef Evie het volgende:
[..]
er staat STAREN.. de eerste die met een strijkbout bij mijn heilige ondergoed komt gaat er falicant aan!
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoek jij die ook al?
dus
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...Wat een eisen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
OJA?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben gematigd tegenwoordig, ik heb het licht gezien. Watertornado is mijn God.quote:
[..]
Natuurlijk.... zo'n eentje met ogen waar je van smelt, abs om te kussen en die dan met een hand ff de boel strijkt en opvouwt... terwijl je ondertussen passievol gezoend wordt...Strijken en zoenen is mogelijk nog een slechtere combinatie dan drinken en rijden. Krijg je echt kreukels van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Tevens neem ik de sleutel in bewaring. En ik verlies nog wel eens wat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gematigd tegenwoordig, ik heb het licht gezien. Watertornado is mijn God.
Tevens doe ik voor aankomst mijn kuisheidsgordel om.
pffffquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Strijken en zoenen is mogelijk nog een slechtere combinatie dan drinken en rijden. Krijg je echt kreukels van.
Kuisheidsgordel? Gaat het verder wel goed met je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gematigd tegenwoordig, ik heb het licht gezien. Watertornado is mijn God.
Tevens doe ik voor aankomst mijn kuisheidsgordel om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |