Dan moet je wel de perfecte "A" zijn.... anders krijg je mij niet zo gek.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
Voor een keertje vind ik niet erg maar de rest van het jaar mag jij alles doen.
Ik heb een enorme trek in een koud biertje. Al sinds zaterdag niet meer gehadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kuisheidsgordel? Gaat het verder wel goed met je?
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Single] ... dus mja.... ik wil wel weer eens watquote:
Je bedoelt voor aankomst op station Gorinchem? Of ga je dat in Pietertje doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gematigd tegenwoordig, ik heb het licht gezien. Watertornado is mijn God.
Tevens doe ik voor aankomst mijn kuisheidsgordel om.
Ik zorg voor een koud biertje voor jou!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een enorme trek in een koud biertje. Al sinds zaterdag niet meer gehad
Arme jongenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een enorme trek in een koud biertje. Al sinds zaterdag niet meer gehad
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tevens neem ik de sleutel in bewaring. En ik verlies nog wel eens wat.
De eisen voor the perfect ten...... gezien ik meestal tussen een 5 tot/met 8 haal... snap je ook wel hoe het met de eisen gesteld is....quote:
Kijk, een vrouw die ook met het nummeringsysteem werkt. Huldequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De eisen voor the perfect ten...... gezien ik meestal tussen een 5 tot/met 8 haal... snap je ook wel hoe het met de eisen gesteld is....
DAT moet ik zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben gematigd tegenwoordig, ik heb het licht gezien. Watertornado is mijn God.
Tevens doe ik voor aankomst mijn kuisheidsgordel om.
Abs word aan gewerkt, de ogen is persoonlijke smaak en de was wegwerken kan ik primaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet je wel de perfecte "A" zijn.... anders krijg je mij niet zo gek.
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Singles] ... dus mja.... ik wil wel weer eens wat
Leugensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Single] ... dus mja.... ik wil wel weer eens wat
Wie weet gaat haar schaal van 1 tot 8.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kijk, een vrouw die ook met het nummeringsysteem werkt. Hulde
Dan doet ze het verdomd goed!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie weet gaat haar schaal van 1 tot 8.
Nee hoor, ik ben ook weer singlequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Single] ... dus mja.... ik wil wel weer eens wat
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ook single. En ik vind dat fijn
Wat wil je... ik woonde praktisch in een mannenstudentenhuis, zat bij een studentenvereniging bijna zonder andere dames en ik werk in een technisch bedrijf.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:39 schreef Monopoly het volgende:
Kijk, een vrouw die ook met het nummeringsysteem werkt. Hulde
Het systeem is een levenswegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat wil je... ik woonde praktisch in een mannenstudentenhuis, zat bij een studentenvereniging bijna zonder andere dames en ik werk in een technisch bedrijf.....
Om de appels af te stemmen met de peren was wat lastigere, maar ik denk dat de levels nu gelijk liggenhet systeem werkt of niet dan
Nee.... maar bij dezen zal ik de schalen bijstellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:40 schreef Watertornado het volgende:
Wie weet gaat haar schaal van 1 tot 8.
Jij gisteravond helemaal bang zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldige reactie op mn onder inloed apps gehad![]()
He's a keeper
Eerst zien en dan geleuvenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
It is true!!
Tegenwoordig houdt hij ook zn broek aan
Hagelslag!! Melkchocohagel aubquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Ja nog even een laatste run naar de supermarkt doen.
Als ik nog iets mee moet brengen kunnen jullie het nu zeggen
Naakte vrouwenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Vruchtensap. En sinaasappelsap. En worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldige reactie op mn onder inloed apps gehad![]()
He's a keeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |