Nee!quote:
quote:
Omg we hebben iets in het gemeenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Watertornado het volgende:
Ow gatver ik heb een hekel aan spelletjes. En al helemaal aan Risk.
Dan duurt het gewoon iets langerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik trek gewoon heel veel kleding aan!!
Ik kén die hele game geeneens!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef muhahaha het volgende:
HJ, als je wilt wow'en moet je zelf je laptop meenemen, ik denk dat je de enige bent
Uhuhquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw befaamde vijflaagse beha komt weer eens goed van pas!
Match made in heaven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Omg we hebben iets in het gemeen![]()
Ik ben al 2 jaar cleanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kén die hele game geeneens!Maar ja, 't blijft Fok.
Als diehard PF fan heb ik alle albums van ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee!
Wish you where here en nu ga ik hey you luisteren!
Nu alvast voor de deur zetten!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik SET.... als ik het niet vergeet....
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Als diehard PF fan heb ik alle albums van ze.
Hertog janquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
Hungry Joe, precies net zoveel woorden, lettergrepen, en letters als Hertog Jan
Dat zie je nu pas?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
My brand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
SET vind ik normaal al vrij moeilijk, kun je nagaan met alcohol erbij. Dat wordt minutenlang staren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu alvast voor de deur zetten!
Ik ken het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SET vind ik normaal al vrij moeilijk, kun je nagaan met alcohol erbij. Dat wordt minutenlang staren.
Ik hou van jequote:
Amstel Bier valt ook in de categorie 2 woorden 9 letters. Net als "hmm, koffie" trouwens.quote:
Ik geloof niet in het wonder van het huwelijk.quote:
Ik mis de letters Grolsch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
Maandag drink ik Amstel!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amstel Bier valt ook in de categorie 2 woorden 9 letters. Net als "hmm, koffie" trouwens.
nee... dat is bsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Patronen herkennen, kunnen alleen maar slimme mensen.
Je bent de eerste niet, maar altijd fijn om te horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |