Nee, was een ander filmpje en een andere vrouw. Maar weet zo gauw niet welke en hoe te zoeken.quote:
Ik heb daar een paar maanden geleden een afscheidsborrel gehad van een collega. Errug goeie bitterballen en andersoortige hapjes. Plus gratis bier, wijn en whisky. Mooie ambiance ook. Maar goed, over het normale restaurant en de bediening kan ik dus niets zeggen. De dames van de hapjes kwamen wat mij betreft vaak genoeg langs.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Hotel Dom heeft echt een afschuwelijk slecht restaurant. Kan me niet herinneren dat ik de laatste jaren zo slecht bediend ben of zo'n slechte prijskwaliteitverhouding heb meegemaakt.
Dan zou ik Joost doen. Betaal je 500 euro en dat mag je allemaal opmaken aan drank en hapjes. Haal je dat niet dan betaal je alsnog 500 euro maar okee. Dan maar zorgen dat je gasten hebt die genoeg drinken om aan dat bedrag te komen. En anders willen Vanyel en ik wel helpenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet het zelf betalen, dus hoe goedkoper hoe beter.Ik noteer je suggesties, dank!
En iedereen mag komen op verdedigingsluistervoorwaarde.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef livelink het volgende:
Een gratis-drink-meet met hapjes nog wel.
Op ong 2 minuten zwalkt ze het stadion binnen, rond 3.20 komt ze over de finish om pas daar opgevangen te worden... Onvoorstelbaar dat dit toegelaten wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gabriela Andersen, vanaf 1.55
Mijn dochter mag nog geen alcohol.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Kinderen zijn er niet welkom trouwens.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, jullie mogen best gratis komen drinken. Maar dan moet je eerst verplicht een uur naar een verdediging luisteren. En da's heel saai.
na vandaag is dat enkel meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Kinderen zijn er niet welkom trouwens.
nou, ik kan nog even vragen of ze het wel door hen zelf had laten maken of dat ze de catering elders geregeld had. maar dat lijkt me sterk hoor. ze hadden er lekker belegde sandwiches en diverse andere lekkere hapjes. maar ik heb er niet zo heel veel van gegeten ik kon niet zo lang blijven helaas. dus misschien zag 't er vooral lekker uit!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Vanyel het volgende:
Daar lekkere hapjes?
Dat is ook nieuw!
Ik vind het niet zo gek. Sommige mensen moet je vooral niet tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nog zo'n 'topsport' pareltje...
[..]
Op ong 2 minuten zwalkt ze het stadion binnen, rond 3.20 komt ze over de finish om pas daar opgevangen te worden... Onvoorstelbaar dat dit toegelaten wordt.
Veel minder tegenwoordig, nu het tweewekelijkse zondagmiddaglesbofeestje is vertrokken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:38 schreef Nielsch het volgende:
Heen en Weer vliegt ook nog wel eens de Regenboogvlag. Wel schattig kroegje.
Moet dus dichtbij het academiegebouw zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat lijkt me zo ideaal. Niet verplicht handjes schudden maar naar een fijn tentje lopen, lekker eten en drinken en dan met mensen kunnen praten.
Ja, ik lees net in het hardlooptopic dat ze zelf niet wilde dat er ingegrepen werd, anders zou ze gediskwalificeerd worden. Met wat vocht en rust was ze snel weer op de been.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek. Sommige mensen moet je vooral niet tegen zichzelf in bescherming nemen.
Er lopen wel steeds mensen gelijk met haar op om in te grijpen als het nog misser gaat.
bron: wikiquote:Fourteen minutes into the 1984 Olympic marathon, Joan Benoit began to pull away from the rest of the pack. She went on to win in a time of 2 hours, 24 minutes, and 52 seconds. Twenty minutes after Benoit finished, then 39-year-old Andersen-Schiess entered the stadium.
The crowd gasped in horror as she staggered onto the track, her torso twisted, her left arm limp, her right leg mostly seized. She waved away medical personnel who rushed to help her, knowing that, if they touched her, she would be disqualified. The L.A. Coliseum crowd applauded and cheered as she limped around the track in the race’s final 400 meters, occasionally stopping and holding her head.
While the effects of her heat exhaustion were plainly evident, trackside medics saw that she was perspiring, which meant that her body still had some disposable fluids, and let her continue her march to the finish line. At the completion of this final lap—which took Andersen-Schiess five minutes and 44 seconds—she fell across the finish line. She finished 37th, ahead of seven other runners. Medical personnel tended to her immediately and, miraculously, she was released two hours later. Her time of 2:48:45 would have won the gold medal in the first five Olympic marathons.[1]
afterverjaardaggedoetjequote:
* Clubsoda ontlurktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet het zelf betalen, dus hoe goedkoper hoe beter.Ik noteer je suggesties, dank!
En wat is de vraag?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef simmu het volgende:
[..]
afterverjaardaggedoetje
vraagje aan de meer ervaren moeders: schema; zaterdag boodschapjes voor verjaardag, zondag verjaardagsfeestje, maandag echte verjaardag, dinsdagochtend bij surrogaatopa en oma (buren) een beetje moeite hebben met neerkomen ook op donderdag? echt, ik wordt schijtziek van het recalcitrante, het niet-rechtstreeks-maar-net-opstandige gedrag (ook bij wederhelft trouwens)
dus? en? Had je behalve de boodschappen niet alles op 1 dag kunnen doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef simmu het volgende:
[..]
afterverjaardaggedoetje
vraagje aan de meer ervaren moeders: schema; zaterdag boodschapjes voor verjaardag, zondag verjaardagsfeestje, maandag echte verjaardag, dinsdagochtend bij surrogaatopa en oma (buren) een beetje moeite hebben met neerkomen ook op donderdag? echt, ik wordt schijtziek van het recalcitrante, het niet-rechtstreeks-maar-net-opstandige gedrag (ook bij wederhelft trouwens)
?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, was een ander filmpje en een andere vrouw. Maar weet zo gauw niet welke en hoe te zoeken.
In degene die ik in gedachten heb wordt ze zelfs vlak voor de streep nog ingehaald door iemand die wel gewoon kan lopen, echt heel sneu.
Op 2.14 wordt ze ingehaald. 29 seconden voordat ze zelf over de finish kruipt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee het ging om twee vrouwen.
Deze?
Nee ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik? Lees ik ergens overheen? sorry?
Oh, okee! Nou sorry voor het snelle quoten danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik
Dat was een edit en toen deed ik nog een edit maar jouw quote was sneller.
Wrom, je hebt toch facebook :-Pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nah eerst je grote dochter nog spammen in het betreffende topic. Grote mooierd
ik had best de dame haar verjaardag willen vieren tijdens het hypotheekadviesgesprek van de cooperatieve bank, maar ergens vermoed ik dat zulks niet zo'n succes isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef moussy het volgende:
[..]
dus? en? Had je behalve de boodschappen niet alles op 1 dag kunnen doen?
Werk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ga je straks mee naar het griftpark of moet je werken vandaag?
kan je de inlog van ons beheersysteem wel geven. Kun je wat producten mee invoeren voor de webshop....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:55 schreef leonieke het volgende:
Daar vrees ik ook voor ja![]()
Ik probeer me op te trekken aan het feit dat ik dan wel pas de 20e moet terug komen (ipv volgende week vrijdag). Maar ik denk dat dat pas vanavond zal helpen als ik terug in de auto zit
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:04 schreef chacama het volgende:
[..]
kan je de inlog van ons beheersysteem wel geven. Kun je wat producten mee invoeren voor de webshop....
ach het houdt je bezig. En gedeelde smart is dan halve smart....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus jij zou me nog echt doen werken
Die afspraak plan je toch nog altijd zelf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:07 schreef simmu het volgende:
[..]
ik had best de dame haar verjaardag willen vieren tijdens het hypotheekadviesgesprek van de cooperatieve bank, maar ergens vermoed ik dat zulks niet zo'n succes is![]()
nou ja, humeurtjes lijken opgeknapt, halleluja!
Jup, late reactie, ik bedoelde idd die van Innpin. Ik vertelde over die van de twee vrouwen omdat Simmu daarnaar vroeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik dacht het ergens ook nog ging over twee kruipende vrouwen.
BE bedoelde wel die van jou dan idd waarschijnlijk.
verdorie hoe krijg ik dat plaatje nou zichtbaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef kvd het volgende:
Koning Karel Gustaaf en Koningin Sylvia van Zweden en een vrouw die niet zo blij is dat de koning achter haar zit
[ afbeelding ]
Misschien kun je ook eens op Zoover ofzo kijken of er nog nieuwe recensies zijn? Of er zelf om vragen, dat kan daar toch ook?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef -Spring het volgende:
N heeft net Vrij Uit gebeld. Daar gaven ze aan dat wanneer er ook maar iets verandert aan een accomodatie (bijvoorbeeld zwembad uit bedrijf) dit direct gecommuniceerd wordt. Voor onze camping waren er tot op heden geen bijzonderheden.....
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:13 schreef lily het volgende:
jawel hoor
ik zal zo wat foto's uploaden
Het is altijd zo snel om heh. Bij ons beginnen de scholen weer maandag.
o shit, ik moet nog wel een schoolagenda scorenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:22 schreef moussy het volgende:
Ik heb de boeken voor René al in huis, werden thuis bezorgd
Ik weet niet hoor, maar ik moest dat vroeger (1987-88 t/m 1994-95) ook al allemaal zelf aanschaffen. Maar goed, mijn vroeger is misschien een andere vroeger dan die van jou.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh bezuinigt een school tegenwoordig zo vicky? Wij kregen dat allemaal gewoon van school vroegah.
Balen van je schouder
Waarom heb je twee gummen nodig?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:41 schreef Vicky het volgende:
Wijhebben gister de spulletjes voor Amber voor school gekocht. Moest een pen, potloden, kladblok, kleurpotloden, schaar, gum, puntenslijper en gum hebben.
Wij hoeven ook in principe niks te kopen. Alleen dit jaar (groep 7) moest ze een agenda hebben. Kennelijk gaan ze dit jaar leren om huiswerk te plannen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh bezuinigt een school tegenwoordig zo vicky? Wij kregen dat allemaal gewoon van school vroegah.
Balen van je schouder
lol..quote:
Waarom niet gewoon een Angry Birds agenda?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik had vroegah altijd een rijam agenda. volgens mij had je heel vroeger geen andere.
ik verbaas me iedere keer over hoeveel verschillende er tegenwoordig zijn.
L. heeft er ook een tijd over gedaan om te beslissen wat het dit jaar wordt.
gelukkig hebben we nog heel veel zwart kaftpapier over van vorig jaar, dus met wat angry birds etiketwerk zitten we weer helemaal goed.
maar wat zijn die krengen duur zeg2,95 voor 8 van die dingen. kost het me nog een fortuin aan etiketten!
huhquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een Angry Birds agenda?
Ah, de boeken moeten matchen. Dat wist ik niet. Ik dacht dat je een goedkope agenda ging beplakken met AB stickers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huhdie krijgtie hoor!
maar er moeten ook nog boeken gekaft worden en schriften bestickerd.
haha nee hoor. zo cheapass ben ik niet. wmb krijgt hij ook nog een nieuw etui om het geheel te completeren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, de boeken moeten matchen. Dat wist ik niet. Ik dacht dat je een goedkope agenda ging beplakken met AB stickers.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo, deze woensdag krijg ik dan eindelijk vakantie! Heb 2 leuke vakantietjes (midweek en weekend) voor de boeg en heb er helemaal zin in!
Nee, maar deze slowchat gaat gewoon slow genoeg voor mij om bij te houdenquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:51 schreef Vanyel het volgende:
Nielsch verwacht je een tweede ofzo, dat je opeens zo fanatiek bent in OUD?
Ja uhh ik moest werken..quote:
haha gmtaquote:
Oh spannend. Wat zijn mijn bedoelingen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:06 schreef trui het volgende:
[..]
ik denk dat 't iets met je bedoelingen te maken heeft.
Prinsenmeer, daar waren wij in de meivakantie, ik heb nog een heel leukquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga naar vakantiepark prinsenmeer en ook naar bospark het wolfsven.
Iemand ervaringen?
Wat zij zegt...quote:
Ja! maar die wil je niet weten....quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga naar vakantiepark prinsenmeer en ook naar bospark het wolfsven.
Iemand ervaringen?
Was jullie aankomstdag ook op Koninginnedag?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ja! maar die wil je niet weten....![]()
Veel succes plezier! Wij zijn naar Prinsenmeer geweest. Het is een leuk park maar van de service/klantvriendelijken en doen wat ze zeggen moet je het niet hebben. Wij waren er trouwens ook in de mei vakantie. Volgens mij moesten ze nog even wennen aan veel mensen in 1x bij de receptie!
Aankomstdag: Koninginnedag, je kon vanaf 15.00uur het park op.quote:
Ja, en dat gaat daar dan dus 2x per week zo in het hoogseizoen.quote:
Een soort gasten pesten, en idd was het weer niet al te best. Een oude caravan, slecht geïsoleerd en 's nachts voor je gevoel nachtvorst.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:35 schreef Lenaatje het volgende:
Ik vond het verder ook leuk hoor, en van alles gedaan maar beetje domper was het wel.
Ik zie ook niet in wat de meerwaarde is van op die manier inchecken.
Wat? Dat je er brandblaren van kon oplopen? Of kan hij niet met tattoo's samen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:54 schreef moussy het volgende:
Rocka! Volgens mij stond dat wel in het boekje die je toen bij de lumea testtoestand van insiders kreeg
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooi man zulke verhalen. Ik smul en heb nog steeds zin. Kan mij die 66 eutjes nou verrotten
Plus ik ben goed in klachtenbriefjes.
Speaking of that... Ik heb een philips lumea aangeschaft. Mooi verhaal voor op verjaardagen
Oftewel, er kwam een *pats!* geluidje en er kringelde rook omhoog vanaf mijn been... Zeer jonge! Dikke brandblaar, plus stuk tattoo wegen dat was een week geleden. Ik had echt de manual extra goed gelezen en er stond niets over in.
Ik veegde net een heel diep stuk huid weg na het douchen...
stukken beter idd!quote:
ja hoor, das gewoon de kunst van het loslatenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:18 schreef Nielsch het volgende:
Helemaal niet, de Spice Girls zijn lief.
Rammstein zingt over een moeder die haar kind in de steek heeft gelaten en dat kind wenst die moeder vervolgens een ziekte toe. Nee dat is gezellig wou je zeggen.
Nergens krijg je onze oudste verdrietiger mee dan te zeggen dat ze dat over een paar jaar vast wel zal doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:29 schreef moussy het volgende:
[..]
ja hoor, das gewoon de kunst van het loslaten
Ja, diequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Mefke, dat zet ik hier natuurlijk niet neer he
Maar dank voor de tips!
Denk dat het vooral veel zwembad wordt
Moussy, had je vast een ander boekje erbij dan ik
Best diepe wond. Zit geen inkt meer in!
Ik kende het niet, heb het opgezocht. Het ding kost 400 euroquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Lamb29, verder ben ik er geloof ik wel tevreden over, na 1x gebruik wel verschil
Wel hip dat ze onderscheid maken tussen de grootte van de bikinilijn....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:47 schreef Nielsch het volgende:
Ik zeg, doe deze:
http://www.sopranoclinics.nl/
de airco staat al aan bovenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:36 schreef leonieke het volgende:
Ik vrees dat het hier weer een nachtje zweten wordt
quote:Tropisch warm
Van vrijdag tot en met dinsdag krijgen we droog en zeer warm zomerweer met flinke zonnige perioden. De maxima schommelen vrijdag tussen 25 en 29 graden. In het weekend wordt het in het binnenland tropisch warm: 30 tot 34 graden. Aan zee is het koeler. Na het weekend gaat de temperatuur enkele graden naar omlaag en is er kans op een plaatselijke regen- of onweersbui.
o ben jij zo van de voetbal dan? ik niet, hier is hetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:46 schreef leonieke het volgende:
Ah ja, we kunnen de komende 2u geen vrienden zijn natuurlijk![]()
Wij hebben tijdens de OS het volkslied niet echt gehoord
Jeuh, wat een geld!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Miss, deze was zelfs 500.-
Nog niet gemeld!
Inderdaad dit. Maar moet toegeven dat ik op dat vlak ook nog geen aanvaringen gehad heb. De dames spelen het liefst op Ambrasoft of nog op Nickjr. en tegenwoordig op ggg.nl Verder heeft Maud een mybee-acount op de pc waardoor ze eigenlijk ook niet uitgenodigd word om verder te kijken dan wenselijk is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:47 schreef moussy het volgende:
Verbieden, klaar, punt, geen discussie mogelijk.
heb hem op school gekregen tijdens een avond veilig internetten met kinderen. Was een erg leuke en leerzame avond.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Goede tip, dat mybee. Ik kende het niet, maar ziet er wel interessant uit!
Hoezo niet?quote:[b]Op donderdag 16 augustus 2012 12:31
Én -'t was een opwindende dag- net voor een vriendin naar studies over gewelddadige games en kinderen zitten speuren. Daar word je niet vrolijk van
quote:When the paths from preference for violent games to dependent variables were examined, there was a significant negative effect on pro-social behavior for all participants and boys while no significant effects were found for girls. This suggested that stronger preference for violent games would lead to a decrease in pro-social behavior for all participants and boys.
http://www.digra.org/dl/db/07312.31554.pdfquote:Meanwhile, when the paths from exposure to violent scenes and sexual scenes to dependent variables were examined, no significant effects were found.
Mijn vorige kapper had mijn haar echt verneukt. Werd hier ook door iedereen beaamd toen ik er een foto van postte. Hoe mijn leven eruit ziet... tjah, zoals bij iedereen vermoed ik: met ups & downs.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Als je daar over kunt stressen wil ik eigenlijk niet weten hoe de rest van je leven eruit ziet
Heb ik gedaan en het is echt geslaagdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef -Spring het volgende:
Geen idee, Lady.
Politie Zeeland twittert dat er vandaag is ingebroken in een woning in Aagtekerke. Inbrekers hebben een camera met daarop foto's van overleden baby meegenomen.
Via hotmail (de site zeg maar) of via outlook?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
mijn hotmail slaat mijn verzonden berichten al ik weet niet hoe lang niet meer op.
hoe dat komt weet ik niet, maar weet iemand hoe ik dat kan veranderen?
of is dat normaal? hoe kan ik nu zeker weten dat iets verzonden is?
via de site denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Via hotmail (de site zeg maar) of via outlook?
vreselijk. kunnen die figuren nou niet gewoon van andersmans spullen afblijven?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:57 schreef -Spring het volgende:
Het zullen verdomme de enige foto's zijn die je hebt van je overleden kind.
Hier kan ik me echt kwaad over maken... blijf gewoon met je poten van andermans spullen af! Ik vind het sowieso belachelijk, maar pfff het zullen maar je enige foto's zijn en dan lopen er van die idioten je huis in en nemen je camera meequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef -Spring het volgende:
Geen idee, Lady.
Politie Zeeland twittert dat er vandaag is ingebroken in een woning in Aagtekerke. Inbrekers hebben een camera met daarop foto's van overleden baby meegenomen.
Dat had ik laatst ook. Echt heel mijn wereld draaide. En ik kon niks anders dan spugen. De HA-assistente dacht aan hyperventilatie ik niet ik dacht alleen maar laat het stoppen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:02 schreef -Spring het volgende:
Echt mn jukbeen, cm of vier onder mn slaap. Geloof niet dat het mn evenwichtsorgaan is. Daar heb ik vorig jaar een ontsteking op gehad en dat voelde anders.
Dat was bizar trouwens. Probeer je al kotsend overeind te blijven staan terwijl je op je zij ligt en in de overtuiging bent dat je rechtop staat.
Er zaten toen geen kristalletjes in je evenwichtsorgaan? Dat die door de klap los zijn geraakt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:02 schreef -Spring het volgende:
Echt mn jukbeen, cm of vier onder mn slaap. Geloof niet dat het mn evenwichtsorgaan is. Daar heb ik vorig jaar een ontsteking op gehad en dat voelde anders.
Dat was bizar trouwens. Probeer je al kotsend overeind te blijven staan terwijl je op je zij ligt en in de overtuiging bent dat je rechtop staat.
Nog steeds geen tijd gehad om het helemaal te lezen, komt nog :-)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:23 schreef Nielsch het volgende:
Oftewel, het bekijken van gewelddadige en seksuele scenes in videogames heeft geen effect op het gedrag van kinderen. Indien er vanuit het kind zelf echter een voorkeur is voor gewelddadige spellen, heeft dat een negatief effect op het gedrag. Maar dat wil dus zeggen dat het eerder in de opvoeding al fout is gegaan. Wil je kind graag gewelddadige games spelen, dan is het dus al een etter en zal het spel zelf daar niets aan veranderen.
Zou voor Thomas misschien nog handig kunnen zijn. Hij heeft één van de leukste eigenschappen van zijn ma geërfd vrees ik: zonneallergiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef mefke79 het volgende:
Nielsch, waarschijnlijk waren het UV pakjes. En eerlijk gezegd zie ik daar in Nederland ook het nut niet van in tenzij je echt spierwit bent. Het is om te beschermen tegen UV straling, maar ik vraag me dan altijd af wanneer ze daar dan wel aan zouden moeten wennen als ze altijd van die pakjes aan hebben. Maar ik zie dat vast fout. Mijn kinderen hebben ze iig niet, die zijn al bruin als ze de zon ruiken, dus ik zie er het nut niet van in.
Een t-shirt houdt nauwelijks straling tegen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:44 schreef Nielsch het volgende:
Een wit t-shirtje is volgens mij net zo effectief en vast een stuk goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |