abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115660229
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:58 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

via de site denk ik
Denk je?Wat doe je als je je mail wilt checken¿ Ga je dan naar www.hotmail.com of...
pi_115671648
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef -Spring het volgende:
Geen idee, Lady.

Politie Zeeland twittert dat er vandaag is ingebroken in een woning in Aagtekerke. Inbrekers hebben een camera met daarop foto's van overleden baby meegenomen.

:'(
Hier kan ik me echt kwaad over maken... blijf gewoon met je poten van andermans spullen af! Ik vind het sowieso belachelijk, maar pfff het zullen maar je enige foto's zijn en dan lopen er van die idioten je huis in en nemen je camera mee :(
Fake it till you make it...
pi_115671869
Ik ook, Nijna.

L klapt net zo hard met dr hoofd op mn jukbeen dat ik er helemaal ellendig van ben. Misselijk, beetje duizelig.
pi_115672040
Serieus, ik voel me echt niet helemaal honderd. Zou je daar een hersenschudding van kunnen krijgen? :?
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:37:50 #280
5428 crew  miss_sly
pi_115672089
Heeft L dan ook niet veel pijn?
Even rustig aan doen, zitten, wat drinken en dan gaat het vast over. Jukbeen is een gevoelig plekje.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_115672097
Spring, ik denk het wel. L. komt met een bepaalde snelheid tegen je aan en zet dan haar kilo's ( ;) ) in de strijd, waardoor het extra hard aankomt, toch? Iets met snelheid maal massa enzo? Ik heb maar 1 jaartje natuurkunde gehad he.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_115672144
L heeft nergens last van. Was precies met de achterkant van dr hoofd. Ik voel me alsof ik een fles wijn achter mn kiezen heb.

Zal wel weer overgaan, hersenschudding is wellicht wat overdreven. :')
pi_115672215
Van een harde klap op je hoofd kun je echt wel een paar dagen last houden zonder dat het een hersenschudding is. Als je nou ook duizelig bent, even bent 'out' geweest, last hebt van geluid en (fel) licht en die klachten niet wegtrekken, dan zou ik even langs de dokter gaan. Maar als het enkel hoofdpijn is vooral genoeg pijnstillers slikken.
pi_115672313
Hoofdpijn niet, ook geen last van licht en jeugd. Voel me gewoon een beetje gedesorienteerd en moe. Probeerde een peer te snijden, maar dat werden allemaal gekke stukken.

Zal wel overgaan. Hoop een beetje snel ook, want moet om 12 uur mn moeder op het station in Middelburg ophalen.
pi_115672367
Hoe laat is het dan gebeurd, Spring?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_115672418
Uurtje geleden. Tijdens het typen van mn post in het peutertopic. :P

Het was ook zo'n knallende dreun dat primaire reactie 'terugmeppen' was. Gelukkig wist ik me in te houden. :')

[ Bericht 47% gewijzigd door -Spring op 17-08-2012 10:06:13 ]
pi_115672630
Kwam ze echt vol op je jukbeen of wat meer naar de zijkant? Lijkt wel of het invloed heeft op je evenwichtsorgaan.Maar goed, dat zit in je oor zeg maar. Dus wat meer naar de zijkant van je hoofd.
pi_115672732
Echt mn jukbeen, cm of vier onder mn slaap. Geloof niet dat het mn evenwichtsorgaan is. Daar heb ik vorig jaar een ontsteking op gehad en dat voelde anders.

Dat was bizar trouwens. Probeer je al kotsend overeind te blijven staan terwijl je op je zij ligt en in de overtuiging bent dat je rechtop staat.
pi_115673025
Dat lijkt me echt raar Spring, een ontsteking aan je evenwichtsorgaan. Hopelijk trekt deze pijn snel weg.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:19:51 #290
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_115673196
Hmm dat klinkt minder fijn Spring, iddd even in de gaten houden.

Wie had er hier een tijdje terug een (lekker?) recept gepost voor zelfgemaakte crackers?
Gerberaatje of Evenstar of Be? Ik weet het niet meer....

Btw, wij doen nooit knoflook inn onze aardappelomelet :D HOe hebben je collegas gereageerd lady?
pi_115675945
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:02 schreef -Spring het volgende:
Echt mn jukbeen, cm of vier onder mn slaap. Geloof niet dat het mn evenwichtsorgaan is. Daar heb ik vorig jaar een ontsteking op gehad en dat voelde anders.

Dat was bizar trouwens. Probeer je al kotsend overeind te blijven staan terwijl je op je zij ligt en in de overtuiging bent dat je rechtop staat.
Dat had ik laatst ook. Echt heel mijn wereld draaide. En ik kon niks anders dan spugen. De HA-assistente dacht aan hyperventilatie ik niet ik dacht alleen maar laat het stoppen.

Beterschap spring en dm je mij je rekeningnummer nog een keer? Ik wil graag betalen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:57:41 #292
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_115676368
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:02 schreef -Spring het volgende:

Er zaten toen geen kristalletjes in je evenwichtsorgaan? Dat die door de klap los zijn geraakt?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:23 schreef Nielsch het volgende:

Oftewel, het bekijken van gewelddadige en seksuele scenes in videogames heeft geen effect op het gedrag van kinderen. Indien er vanuit het kind zelf echter een voorkeur is voor gewelddadige spellen, heeft dat een negatief effect op het gedrag. Maar dat wil dus zeggen dat het eerder in de opvoeding al fout is gegaan. Wil je kind graag gewelddadige games spelen, dan is het dus al een etter en zal het spel zelf daar niets aan veranderen.
Nog steeds geen tijd gehad om het helemaal te lezen, komt nog :-)
pi_115677770
Was net in de speeltuin, waar ze ook een grote waterbak hebben waar kinderen in kunnen spelen. Het viel me op dat er een paar kindjes rondliepen in van die zogenaamde waterpakjes. Dezelfde kindjes die met de bakfiets door de ouders zijn aangevoerd trouwens. Wat is dat voor een onzin? Waarom dragen die kinderen zo'n pakje? Schijnt tegenwoordig dus hip te zijn, maar ik vind het echt nergens op slaan. Pure commerciële onzin. Wat is er mis met een luier / zwembroekje? Hoe wij het vroeger allemaal overleefd hebben zonder waterpakjes is me een raadsel! Wat me trouwens ook opviel was dat de kinderen die rondliepen in waterpakjes ook gelijk de pieperds waren die het als eerste koud hadden en eruit wilden, terwijl de echte bazenkinderen met luier / zwembroekje gewoon lekker zonder gezeur aan het spelen waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2012 12:38:09 ]
pi_115677837
Nielsch, waarschijnlijk waren het UV pakjes. En eerlijk gezegd zie ik daar in Nederland ook het nut niet van in tenzij je echt spierwit bent. Het is om te beschermen tegen UV straling, maar ik vraag me dan altijd af wanneer ze daar dan wel aan zouden moeten wennen als ze altijd van die pakjes aan hebben. Maar ik zie dat vast fout. Mijn kinderen hebben ze iig niet, die zijn al bruin als ze de zon ruiken, dus ik zie er het nut niet van in.
pi_115677883
Ow okee, ik dacht dat het iets met onze samenleving die steeds minder tegen bloot kan te maken had. Afijn ja UV pakjes. Aankomend weekend misschien wel handig maar net was het gewoon erg bewolkt (wel lekker warm) en had niemand last van de zon.
pi_115677969
Een wit t-shirtje is volgens mij net zo effectief en vast een stuk goedkoper.
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:59:36 #297
7074 moussy
kuttekop
pi_115678479
Dat die kinderen piepen en peeuwen omdat ze het koud hebben snap ik wel, zou ik ook hebben met natte lappen om me heen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:09:16 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_115678820
nm

[ Bericht 98% gewijzigd door amaranta op 17-08-2012 13:18:57 ]
pi_115679478
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef mefke79 het volgende:
Nielsch, waarschijnlijk waren het UV pakjes. En eerlijk gezegd zie ik daar in Nederland ook het nut niet van in tenzij je echt spierwit bent. Het is om te beschermen tegen UV straling, maar ik vraag me dan altijd af wanneer ze daar dan wel aan zouden moeten wennen als ze altijd van die pakjes aan hebben. Maar ik zie dat vast fout. Mijn kinderen hebben ze iig niet, die zijn al bruin als ze de zon ruiken, dus ik zie er het nut niet van in.
Zou voor Thomas misschien nog handig kunnen zijn. Hij heeft één van de leukste eigenschappen van zijn ma geërfd vrees ik: zonneallergie :{
pi_115679888
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:44 schreef Nielsch het volgende:
Een wit t-shirtje is volgens mij net zo effectief en vast een stuk goedkoper.
Een t-shirt houdt nauwelijks straling tegen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')