nope, ik zie die post ook gewoon staan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat raar!
staat er nog steeds hoor!
simmu heb jij iets aangepast aan je post? moet ik mijn quote verwijderen?
(dat wordt dan vanavond laat of morgenochtend heel vroeg, want ik moet zo naar het werk)
of een mod moet het willen doen
werk ze!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef lady-wrb het volgende:
mooi dan laat ik het zo!
fijne dag verder en niet rellen als ik niet mee kan doen he?
tis bij mij post nummer 222, welke heb jij dan als 222?quote:
oh, ik geloof je hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:03 schreef danic het volgende:
Whut? Ga ik eerst naar een ander topic, kom ik hier terug om jouw vraag te beantwoorden, staat ie erbij![]()
Ik ben echt niet gek, hij stond er net echt niet.
Ik heb dat wel vaker opgemerkt al.
Ik vind het filmpje waarop twee hardloopsters beiden kruipend het laatste stuk afleggen en zo strijden om een medaille, ik dacht van een ironman, nog steeds op een rare manier ontroerend.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Er is ook een filmpje van een of andere marathonloopster die eerder kruipend dan lopend over de finish komt, heel naar om te zien overigens, haar benen klappen steeds letterlijk onder haar vandaan. Zij zit ook helemaal ondeer de poep, omdat haar lichaam gewoon alles laat lopen, zo kapot is ze...Echt tof hoor... Sport.
Ik heb nog nooit zulke klonten in mn koffie gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:20 schreef WupWup het volgende:
Die van die hardloper is al oud. Staat me bij dat het iets als koffie was, geen poep in elk geval.
youtube en zoeken op marathon crawlquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:33 schreef simmu het volgende:
nu ben ik nieuwsgierig naar dat fimpje ook![]()
iemand een linkje?
in het eerste stukje ergens zie je het. leek mij iig wel. vlak voor ze ingehaald wordt door kruiper nr 2quote:
Ik heb het nog nooit gedaan, maar volgens mij merk je daar erg weinig van tussen al dat zweet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:05 schreef Claudia_x het volgende:
Wat sneu dat daar een foto van is gemaakt.
Ze laten het dus gewoon lopen? Jemig. Dat lijkt me zo smerig, elke wedstrijd jezelf onderpissen.
Bij het bevallen was ik me er niet zo bewust van, het was meer erna.. Opstaan en een stolsel verliezen zo groot als een appel (voor mijn gevoel dan), dat is smerig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond bevallen en daarbij voortdurend vruchtwater verliezen al zo smerig. Topsport, duidelijk niks voor mij. Bevallen ook niet, trouwens.
Duh, bevallen ís topsportquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond bevallen en daarbij voortdurend vruchtwater verliezen al zo smerig. Topsport, duidelijk niks voor mij. Bevallen ook niet, trouwens.
Ja, maar niet iedereen loopt zo te meuten en al helemaal niet tijdens sporten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik noem juist dat vruchtwater omdat ik me niet kon verschonen. Vreselijk. Daarom lijkt het me ook naar om een etappe te fietsen in een van urine doordrenkte broek met een flink stuk zeem erin.
hehequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:26 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Duh, bevallen ís topsportik weet nog dat ik de tweede keer net voor de laatste paar keer persen zo bang was om weer uit te scheuren, waarop de vk zei dat ik m'n benen heel hoog moest optrekken. Waarop ik voorzichtig probeerde duidelijk te maken dat ik daar inmiddels al meer dan een half uur vreselijk kramp in had, en dat hub en nurse ze maar omhoog moesten duwen. Nog wel eens aan terug gedacht als hub na een minuutje nachtelijke kramp naast het bed stond te jodelen
Gewoon geloven. Op al te drukke dagen wordt het allemaal wat slordiger, maar verder echt een heel relaxte plek om je kind heen te slepen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:56 schreef Lamb29 het volgende:
Las ook al goede verhalen over Buurten
Café Joost. Gaat ongeveer tot 50 personen. 500 euro voor 5 uur maar daar betaal je dan ook de drankjes en de hapjes van. Of zoek je iets ruimers?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, Utrechtkenners hier!
Wat is nou een prima tent in de binnenstad om een receptie te houden? En een beetje betaalbaar.
Nee, alleen borrelhapjes geloof ik. Moet er echt een dinerkaart zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat tot 50 oké moet zijn. Ik verwacht niet zoveel geïnteresseerden. Lekker eten ook? Gewoon een hapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |