Wat is er niet doorsnee aan jou dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
Uhh.. Niet bepaald eigenlijk... Maar zijn wij doorsnee en geschikt als referentiekader? Ach lekker belangrijk eigenlijk, het mooie van een referentiekader is dat iedereen een eigen heeft
Slaap zacht
Dit is natuurlijk ook prima:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
en volleybal zijn geen bikinibroekjes meer tegenwoordig NielschhhhGewoon shortjes gelukkig.
Ja, mijn leven is redelijk doorsnee, maar ik ben natuurlijk hartstikke uniquequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat is er niet doorsnee aan jou dan?
Je bent een vrouw, je hebt een partner en samen hebben jullie een kind gekregen, das redelijk doorsnee voor zover ik ze tegenkom, met als enige verschil dat jouw partner een vrouw is, en de meeste andere partners die ik zie man zijn; maar het geslacht van de partner doet verder heel weinig ter zake eigk.
Slip? Hoezo slip?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:05 schreef Saffier het volgende:
Wat ik me dan afvraag bij die volleybaldames: wátvoor slipje past er nog onder dat broekje als je géén string aan wil?
Daar helpt een onderbroekje denk ik niet tegen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:11 schreef moussy het volgende:
Onfris? Ik zou me eerder druk maken om een misstap en een uitpuilende schaamlip als gevolg.
en je moet je egel dagelijks bijhoudenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:11 schreef moussy het volgende:
Onfris? Ik zou me eerder druk maken om een misstap en een uitpuilende schaamlip als gevolg.
Ja, gaat prima op de mtb met een tampon en weggefrot touwtje, dus zou noet weten waarom wielrensters hun zeem volbloeden, gatver..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:20 schreef moussy het volgende:
[..]
tampon kan ook, gewoon touwtje naar binnen frotten.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:08 schreef Nielsch het volgende:
Boeiend allemaal, sporten is gewoon onfris. Maar daarna ga je douchen en komt alles weer goed. Behalve als je zo'n stinkende hockeyer bent, want die douchen niet.
Willen we dat weten????quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe dan vrouwelijke wielrensters dat eigenlijk met plassen?
Dat ja... voetballers douchen, hockeyers niet! Die gaan gewoon gezellig wat drinken met de tegenpartij!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:08 schreef Nielsch het volgende:
Boeiend allemaal, sporten is gewoon onfris. Maar daarna ga je douchen en komt alles weer goed. Behalve als je zo'n stinkende hockeyer bent, want die douchen niet.
hoe denk jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe doen vrouwelijke wielrensters dat eigenlijk met plassen?
De marathon idd. Vreselijk boek. In één ruk uitgelezenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:43 schreef Vanyel het volgende:
Zou het anders zijn dan mannelijke? Ik denk dat ze
a. niet plassen
b. gewoon laten lopen wat wegmoet
Valt vast niet op tussen al dat zweet.
Marathonlopers kakken toch ook gewoon onderweg? En die zielige mensen in dat boek (van Stephen King?) die heeeeel lang moeten lopen en afgeschoten worden als ze stilstaan.
ze pissen gewoon doorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
Simmu, ik denk dat ze ophouden of afstappen. Nou, wat is het?
volgens de amateurwielrenster die ik ken gaat dat prima. het schijnt zelfs nog iets heel prettigs te hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:35 schreef trui het volgende:
waarom 12 uur? wat voor race was dat? en als 't om fietsen ging, je kunt toch niet poepen als je op de fiets zit? lijkt mij in elk geval behoorlijk lastig.(het vieze nog daargelaten!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met hardlopen gaat het prima in ieder geval![]()
Iron-Man race... dus veel zwemmen, dan nog effe 180 kilometer fietsen en een marathonnetje lopen Daar doe je wat langer over kennelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:35 schreef trui het volgende:
waarom 12 uur? wat voor race was dat? en als 't om fietsen ging, je kunt toch niet poepen als je op de fiets zit? lijkt mij in elk geval behoorlijk lastig.(het vieze nog daargelaten!)
Probeer ik positief te doen over een multitaskende man..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:20 schreef Vanyel het volgende:
Voor poepen hoef je alleen maar te stoppen het op te houden toch? Kun je nóg beter focussen op dat rennen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:44 schreef Pvoesss het volgende:
getverdemmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met hardlopen gaat het prima in ieder geval
ik zit te eten ja?
(waarom klikte ik eigenlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |