stukken beter idd!quote:
ja hoor, das gewoon de kunst van het loslatenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:18 schreef Nielsch het volgende:
Helemaal niet, de Spice Girls zijn lief.
Rammstein zingt over een moeder die haar kind in de steek heeft gelaten en dat kind wenst die moeder vervolgens een ziekte toe. Nee dat is gezellig wou je zeggen.
Nergens krijg je onze oudste verdrietiger mee dan te zeggen dat ze dat over een paar jaar vast wel zal doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:29 schreef moussy het volgende:
[..]
ja hoor, das gewoon de kunst van het loslaten
Ja, diequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Mefke, dat zet ik hier natuurlijk niet neer he
Maar dank voor de tips!
Denk dat het vooral veel zwembad wordt
Moussy, had je vast een ander boekje erbij dan ik
Best diepe wond. Zit geen inkt meer in!
Ik kende het niet, heb het opgezocht. Het ding kost 400 euroquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Lamb29, verder ben ik er geloof ik wel tevreden over, na 1x gebruik wel verschil
Wel hip dat ze onderscheid maken tussen de grootte van de bikinilijn....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:47 schreef Nielsch het volgende:
Ik zeg, doe deze:
http://www.sopranoclinics.nl/
de airco staat al aan bovenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:36 schreef leonieke het volgende:
Ik vrees dat het hier weer een nachtje zweten wordt
quote:Tropisch warm
Van vrijdag tot en met dinsdag krijgen we droog en zeer warm zomerweer met flinke zonnige perioden. De maxima schommelen vrijdag tussen 25 en 29 graden. In het weekend wordt het in het binnenland tropisch warm: 30 tot 34 graden. Aan zee is het koeler. Na het weekend gaat de temperatuur enkele graden naar omlaag en is er kans op een plaatselijke regen- of onweersbui.
o ben jij zo van de voetbal dan? ik niet, hier is hetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:46 schreef leonieke het volgende:
Ah ja, we kunnen de komende 2u geen vrienden zijn natuurlijk![]()
Wij hebben tijdens de OS het volkslied niet echt gehoord
Jeuh, wat een geld!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Miss, deze was zelfs 500.-
Nog niet gemeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |