Misschien kun je ook eens op Zoover ofzo kijken of er nog nieuwe recensies zijn? Of er zelf om vragen, dat kan daar toch ook?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef -Spring het volgende:
N heeft net Vrij Uit gebeld. Daar gaven ze aan dat wanneer er ook maar iets verandert aan een accomodatie (bijvoorbeeld zwembad uit bedrijf) dit direct gecommuniceerd wordt. Voor onze camping waren er tot op heden geen bijzonderheden.....
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:13 schreef lily het volgende:
jawel hoor
ik zal zo wat foto's uploaden
Het is altijd zo snel om heh. Bij ons beginnen de scholen weer maandag.
o shit, ik moet nog wel een schoolagenda scorenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:22 schreef moussy het volgende:
Ik heb de boeken voor René al in huis, werden thuis bezorgd
Ik weet niet hoor, maar ik moest dat vroeger (1987-88 t/m 1994-95) ook al allemaal zelf aanschaffen. Maar goed, mijn vroeger is misschien een andere vroeger dan die van jou.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh bezuinigt een school tegenwoordig zo vicky? Wij kregen dat allemaal gewoon van school vroegah.
Balen van je schouder
Waarom heb je twee gummen nodig?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:41 schreef Vicky het volgende:
Wijhebben gister de spulletjes voor Amber voor school gekocht. Moest een pen, potloden, kladblok, kleurpotloden, schaar, gum, puntenslijper en gum hebben.
Wij hoeven ook in principe niks te kopen. Alleen dit jaar (groep 7) moest ze een agenda hebben. Kennelijk gaan ze dit jaar leren om huiswerk te plannen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh bezuinigt een school tegenwoordig zo vicky? Wij kregen dat allemaal gewoon van school vroegah.
Balen van je schouder
lol..quote:
Waarom niet gewoon een Angry Birds agenda?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik had vroegah altijd een rijam agenda. volgens mij had je heel vroeger geen andere.
ik verbaas me iedere keer over hoeveel verschillende er tegenwoordig zijn.
L. heeft er ook een tijd over gedaan om te beslissen wat het dit jaar wordt.
gelukkig hebben we nog heel veel zwart kaftpapier over van vorig jaar, dus met wat angry birds etiketwerk zitten we weer helemaal goed.
maar wat zijn die krengen duur zeg2,95 voor 8 van die dingen. kost het me nog een fortuin aan etiketten!
huhquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een Angry Birds agenda?
Ah, de boeken moeten matchen. Dat wist ik niet. Ik dacht dat je een goedkope agenda ging beplakken met AB stickers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huhdie krijgtie hoor!
maar er moeten ook nog boeken gekaft worden en schriften bestickerd.
haha nee hoor. zo cheapass ben ik niet. wmb krijgt hij ook nog een nieuw etui om het geheel te completeren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, de boeken moeten matchen. Dat wist ik niet. Ik dacht dat je een goedkope agenda ging beplakken met AB stickers.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo, deze woensdag krijg ik dan eindelijk vakantie! Heb 2 leuke vakantietjes (midweek en weekend) voor de boeg en heb er helemaal zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |