Nee, was een ander filmpje en een andere vrouw. Maar weet zo gauw niet welke en hoe te zoeken.quote:
Ik heb daar een paar maanden geleden een afscheidsborrel gehad van een collega. Errug goeie bitterballen en andersoortige hapjes. Plus gratis bier, wijn en whisky. Mooie ambiance ook. Maar goed, over het normale restaurant en de bediening kan ik dus niets zeggen. De dames van de hapjes kwamen wat mij betreft vaak genoeg langs.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Hotel Dom heeft echt een afschuwelijk slecht restaurant. Kan me niet herinneren dat ik de laatste jaren zo slecht bediend ben of zo'n slechte prijskwaliteitverhouding heb meegemaakt.
Dan zou ik Joost doen. Betaal je 500 euro en dat mag je allemaal opmaken aan drank en hapjes. Haal je dat niet dan betaal je alsnog 500 euro maar okee. Dan maar zorgen dat je gasten hebt die genoeg drinken om aan dat bedrag te komen. En anders willen Vanyel en ik wel helpenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet het zelf betalen, dus hoe goedkoper hoe beter.Ik noteer je suggesties, dank!
En iedereen mag komen op verdedigingsluistervoorwaarde.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef livelink het volgende:
Een gratis-drink-meet met hapjes nog wel.
Op ong 2 minuten zwalkt ze het stadion binnen, rond 3.20 komt ze over de finish om pas daar opgevangen te worden... Onvoorstelbaar dat dit toegelaten wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gabriela Andersen, vanaf 1.55
Mijn dochter mag nog geen alcohol.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Kinderen zijn er niet welkom trouwens.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, jullie mogen best gratis komen drinken. Maar dan moet je eerst verplicht een uur naar een verdediging luisteren. En da's heel saai.
na vandaag is dat enkel meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Kinderen zijn er niet welkom trouwens.
nou, ik kan nog even vragen of ze het wel door hen zelf had laten maken of dat ze de catering elders geregeld had. maar dat lijkt me sterk hoor. ze hadden er lekker belegde sandwiches en diverse andere lekkere hapjes. maar ik heb er niet zo heel veel van gegeten ik kon niet zo lang blijven helaas. dus misschien zag 't er vooral lekker uit!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Vanyel het volgende:
Daar lekkere hapjes?
Dat is ook nieuw!
Ik vind het niet zo gek. Sommige mensen moet je vooral niet tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nog zo'n 'topsport' pareltje...
[..]
Op ong 2 minuten zwalkt ze het stadion binnen, rond 3.20 komt ze over de finish om pas daar opgevangen te worden... Onvoorstelbaar dat dit toegelaten wordt.
Veel minder tegenwoordig, nu het tweewekelijkse zondagmiddaglesbofeestje is vertrokken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:38 schreef Nielsch het volgende:
Heen en Weer vliegt ook nog wel eens de Regenboogvlag. Wel schattig kroegje.
Moet dus dichtbij het academiegebouw zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat lijkt me zo ideaal. Niet verplicht handjes schudden maar naar een fijn tentje lopen, lekker eten en drinken en dan met mensen kunnen praten.
Ja, ik lees net in het hardlooptopic dat ze zelf niet wilde dat er ingegrepen werd, anders zou ze gediskwalificeerd worden. Met wat vocht en rust was ze snel weer op de been.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek. Sommige mensen moet je vooral niet tegen zichzelf in bescherming nemen.
Er lopen wel steeds mensen gelijk met haar op om in te grijpen als het nog misser gaat.
bron: wikiquote:Fourteen minutes into the 1984 Olympic marathon, Joan Benoit began to pull away from the rest of the pack. She went on to win in a time of 2 hours, 24 minutes, and 52 seconds. Twenty minutes after Benoit finished, then 39-year-old Andersen-Schiess entered the stadium.
The crowd gasped in horror as she staggered onto the track, her torso twisted, her left arm limp, her right leg mostly seized. She waved away medical personnel who rushed to help her, knowing that, if they touched her, she would be disqualified. The L.A. Coliseum crowd applauded and cheered as she limped around the track in the race’s final 400 meters, occasionally stopping and holding her head.
While the effects of her heat exhaustion were plainly evident, trackside medics saw that she was perspiring, which meant that her body still had some disposable fluids, and let her continue her march to the finish line. At the completion of this final lap—which took Andersen-Schiess five minutes and 44 seconds—she fell across the finish line. She finished 37th, ahead of seven other runners. Medical personnel tended to her immediately and, miraculously, she was released two hours later. Her time of 2:48:45 would have won the gold medal in the first five Olympic marathons.[1]
afterverjaardaggedoetjequote:
* Clubsoda ontlurktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet het zelf betalen, dus hoe goedkoper hoe beter.Ik noteer je suggesties, dank!
En wat is de vraag?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef simmu het volgende:
[..]
afterverjaardaggedoetje
vraagje aan de meer ervaren moeders: schema; zaterdag boodschapjes voor verjaardag, zondag verjaardagsfeestje, maandag echte verjaardag, dinsdagochtend bij surrogaatopa en oma (buren) een beetje moeite hebben met neerkomen ook op donderdag? echt, ik wordt schijtziek van het recalcitrante, het niet-rechtstreeks-maar-net-opstandige gedrag (ook bij wederhelft trouwens)
dus? en? Had je behalve de boodschappen niet alles op 1 dag kunnen doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef simmu het volgende:
[..]
afterverjaardaggedoetje
vraagje aan de meer ervaren moeders: schema; zaterdag boodschapjes voor verjaardag, zondag verjaardagsfeestje, maandag echte verjaardag, dinsdagochtend bij surrogaatopa en oma (buren) een beetje moeite hebben met neerkomen ook op donderdag? echt, ik wordt schijtziek van het recalcitrante, het niet-rechtstreeks-maar-net-opstandige gedrag (ook bij wederhelft trouwens)
?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, was een ander filmpje en een andere vrouw. Maar weet zo gauw niet welke en hoe te zoeken.
In degene die ik in gedachten heb wordt ze zelfs vlak voor de streep nog ingehaald door iemand die wel gewoon kan lopen, echt heel sneu.
Op 2.14 wordt ze ingehaald. 29 seconden voordat ze zelf over de finish kruipt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee het ging om twee vrouwen.
Deze?
Nee ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik? Lees ik ergens overheen? sorry?
Oh, okee! Nou sorry voor het snelle quoten danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik
Dat was een edit en toen deed ik nog een edit maar jouw quote was sneller.
Wrom, je hebt toch facebook :-Pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nah eerst je grote dochter nog spammen in het betreffende topic. Grote mooierd
ik had best de dame haar verjaardag willen vieren tijdens het hypotheekadviesgesprek van de cooperatieve bank, maar ergens vermoed ik dat zulks niet zo'n succes isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef moussy het volgende:
[..]
dus? en? Had je behalve de boodschappen niet alles op 1 dag kunnen doen?
Werk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ga je straks mee naar het griftpark of moet je werken vandaag?
kan je de inlog van ons beheersysteem wel geven. Kun je wat producten mee invoeren voor de webshop....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:55 schreef leonieke het volgende:
Daar vrees ik ook voor ja![]()
Ik probeer me op te trekken aan het feit dat ik dan wel pas de 20e moet terug komen (ipv volgende week vrijdag). Maar ik denk dat dat pas vanavond zal helpen als ik terug in de auto zit
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:04 schreef chacama het volgende:
[..]
kan je de inlog van ons beheersysteem wel geven. Kun je wat producten mee invoeren voor de webshop....
ach het houdt je bezig. En gedeelde smart is dan halve smart....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus jij zou me nog echt doen werken
Die afspraak plan je toch nog altijd zelf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:07 schreef simmu het volgende:
[..]
ik had best de dame haar verjaardag willen vieren tijdens het hypotheekadviesgesprek van de cooperatieve bank, maar ergens vermoed ik dat zulks niet zo'n succes is![]()
nou ja, humeurtjes lijken opgeknapt, halleluja!
Jup, late reactie, ik bedoelde idd die van Innpin. Ik vertelde over die van de twee vrouwen omdat Simmu daarnaar vroeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik dacht het ergens ook nog ging over twee kruipende vrouwen.
BE bedoelde wel die van jou dan idd waarschijnlijk.
verdorie hoe krijg ik dat plaatje nou zichtbaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef kvd het volgende:
Koning Karel Gustaaf en Koningin Sylvia van Zweden en een vrouw die niet zo blij is dat de koning achter haar zit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |